Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następny
Remont Nadodrzanki
Autor Wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 06-12-2011, 09:26    Odpowiedz z cytatem

120 z zapasem na 140 ;p

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 06-12-2011, 17:02    Odpowiedz z cytatem

Nigdy na 273 nie było drogowej 120 km/h, nawet w wspaniałych latach 80-tych Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 06-12-2011, 18:41    Odpowiedz z cytatem

Były były Smile i nie mów tu bzdur
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 06-12-2011, 18:47    Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, przy mijaniu pociągów Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 06-12-2011, 20:22    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem który to rok, ale jak dziś pamiętam jak wsiadałem do pośpiecha z Nowej Soli do Zielonej Góry jechało się 15 minut, więc oblicz.

Wykolejenie na wysokości HUTY skład do Żagania z Warszawy wykoleił się na łuku, hamulce zawadzały i wypadł z toru ostatni wagon przy prędkości 120km/h. Skład na SU46

A na północnej części Odrzanki w zasadzie na 120km/h było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

BvL Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lis 2008
Skąd: Głogów

PostWysłany: 08-12-2011, 14:42    Odpowiedz z cytatem

Nigdy nie było 120 km/h na linii 273. Ten wykolejony skład do Warszawy z SU46 jechał o 40 km/h za dużo. Wówczas było tam 80 km/h, jechał 120 km/h

_________________
"Opolskie, tutaj zostaję"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 10-12-2011, 21:51    Odpowiedz z cytatem

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=86505104&postcount=369

Relacja z dnia 10-12-2011r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 19-12-2011, 21:20    Odpowiedz z cytatem

Witam,wiadomo cos o remoncie torowiska na odcinku Rzepin-Rudna Gwizdanów.Czy znowu skończyło się na planach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 19-12-2011, 21:48    Odpowiedz z cytatem

Gagusiek, wszystko zostało pomieszane dzięki tym cholernym funduszom na drogi. UE nie zgodziła na drogi, ale zgodziła sie na rewitalizacje linii kolejowych w Polsce. Trzeba będzie zmienić model finansowania, dzięki temu można zrobić 3x więcej niż z samych środków budżetowych.

Aco do Odrzanki, są już w Nowej Soli - szybko im cos idzie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Cieciuch Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Sie 2011
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: 30-01-2012, 19:54    Odpowiedz z cytatem

Czytałem kiedyś w Gazecie Lubuskiej że przy okazji modernizacji Odrzanki zostaną przebudowane wszystkie newralgiczne przejazdy kolejowe, w szczególności zaciekawił mnie fragment w którym mówiono o tym że w Nowej Soli miały by powstać przejazdy dwupoziomowe na ul. Wojska Polskiego, 1 Maja i prawdopodobnie na Głogowskiej. Na tych dwóch przejazdach jezdnia i chodniki przebiegały by pod torami co sprawiło by przywrócenie tym 2 ulicom ciągłość komunikacyjną.

Artykuł ten czytałem o ile dobrze pamiętam w 2006 roku i mówiono wtedy że modernizacja Odrzanki miała by się zakończyć na przełomie 2011 i 2012 roku Happy Jak widać dzisiaj możemy mówić jedynie o powolnym rozpoczynaniu modernizacji tej magistrali ( remont jednego toru na odcinku Bytom Odrzański-Nowa Sól ). Swoją drogą jakoś nie mogę sobie wyobrazić zniknięcia rogatek z Nowosolskich przejazdów, a tym bardziej przejazdu " podziemnego ".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 30-01-2012, 21:00    Odpowiedz z cytatem

Przejazd podziemny na ulicy 1 Maja miał być wieki temu Smile a co do woj pol to któregoś dnia zatrzymałem sie i analizowałem jakby to miało wyglądać. W sumie to ciekawie, tylko dlaczego dla keirowców PLK ma płacić w 100%? Na miejscu PLK zamknąłbym to w cholerę i po problemie Wink


P.S. Dziś otworzyli Bytom Odrzański - Nowa Sól tor N
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Cieciuch Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Sie 2011
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: 31-01-2012, 21:54    Odpowiedz z cytatem

Kolej dużych prędkości też przez Zieloną Górę

Czy pociągi Kolei Dużych Prędkości będą w Zielonej Górze? Okazuje się, że jest na to szansa.

W poniedziałek pod patronatem prezydenta Janusza Kubickiego odbyło się spotkanie, na którym poinformowano o staraniach miasta, by pociągi kolei szybkich prędkości przejeżdżały i zatrzymywały się w Zielonej Górze.

Przedstawiono też koncepcję w ramach której, składy KDP z Wrocławia, jechałyby do Zielonej Góry i dalej Berlina. Podobnie pociągi z Poznania trafiałaby do Zielonej Góry i dalej Berlina. Koncepcję poparły samorządy Katowic, Wrocławia a nawet Łodzi, których przedstawiciele uczestniczyli w poniedziałkowym spotkaniu.

Damian Hajduk, z zespołu doradców magistratu przekonywał, że wspomniana koncepcja jest realna, gdyż dzięki połączeniu KDP z Poznania i Wrocławia, właśnie w Zielonej Górze, dalej składy będą jechały do Berlina jednym torem, co zaoszczędzi się setki mln euro.


źródło: Gazeta Lubuska

Robi się ciekawie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 03-02-2012, 11:39    Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie mało realne.

A tak wogóle to coś wiadomo o remoncie odcinka Głogów-Z.Góra czy pozostaniemy tylko przy kawałku wyremontowanym między nową Solą a Bytomiem Odrzańskim?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 03-02-2012, 22:39    Odpowiedz z cytatem

KDP dla Zielonej Góry brzmi ciekawie ,ale jak tamci ludzie doczekają chociaż 100-120km/h do Wrocławia i do Szczecina na nadorzance to już będą się cieszyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 04-02-2012, 13:41    Odpowiedz z cytatem

Dlatego rozmawiamy o abstrakcji, a temat jest o "Odrzance" Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 19 z 23 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl