To bardzo dobra wiadomość, gdyż być może w związku z tym uda im się puscić więcej pośpiechów do Wrocławia i Szczecina (teraz jest jeden). Mam tylko nadzieję, że także po 2012 roku rozpoczną modernizację do 160km/h i więcej. No i mogliby rozbudować dworzec w Zielonej Górze, ale to chyba wishful thinking .
Dobra, zejdźmy, z tych 160 km/h na ziemię. Panowie zaczęli w 2007 roku. Mają zakończyć na jesieni.... Zrobiłem mapkę, jaki jest obecnie stan remontu - czerwony to tory srare, niebieski to tory nowe. Czerwone kropy to stacje / przystanki ze starymi rozjazdami, Niebieskie kropy, to stacje / przystanki z nowymi rozjazdami.
--- i skąd weźniesz pociagi na te 160 teraz prawie już nic nie jedzie na odrzance
Wkurza mnie takie gadanie !
Przez 'Odrzankę' nic nie jeździ, bo przez lata kolejne oddziały PLK zaniedbywały tę linię, ponieważ nie prowadzi ona przez kluczowy dla PKP Poznań. Po modernizacji mam nadzieję, że choć część pospieszych ze Szczecina do Wrocławia przeniosą właśnie na 'Odrzankę', bo pociągów rzeczywiście brak, a frekwencja spora.
Fajny filmik !
Niech remontują dalej "Odrzankę". Ciekawe co z tą modernizacją do 140km/h. Mam nadzieję, że to nie pusty slogan, tylko wezmą się do roboty !
Sorry - ale chyba jeszcze mało widziałeś i słyszałeś.
Nie takie rozruchy się robiło (i słyszało oraz widziało). Nie wiem co w nim niezwykłego... normalny rozruch 350-400 A x 2 z sześcioma wagonami, co dla siódemki jest składem lekkim. Ja bym się podniecał jakby było 650 A x 2 przy odpowiednio wysterowanym nadmiarowym, albo 900 x 2 na EP09! To jest dopiero "pisk opon" i potępieńcze wycie wentylatorów
Tylko suchy tor musi być i dobrze wyważona maszyna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum