Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 26, 27, 28  Następny
Koleją w Bieszczady
Autor Wiadomość

Kuba Wie-Wiór Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sty 2011
Skąd: Katowice Ligota

PostWysłany: 10-08-2011, 15:31    Odpowiedz z cytatem

Raczej tak, i tylko w weekendy - z wyjątkiem 21.08 - żenada!!

_________________
...w górach jest wszystko co kocham... - tylko pociągów coraz mniej...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kms Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 17-10-2011, 10:52    Odpowiedz z cytatem

Jest szansa na pociągi dalekobieżne w Bieszczady. Wklejam końcówkę wywiadu Piotra Stefaniaka z wnp.pl z Prezesem PKP IC:

Co jest jeszcze bolączką PKP IC?
- Brakuje nam liniowych lokomotyw spalinowych, czyli zdolnych do ciągnięcia pociągów na niezelektryfikowanych trasach. Gdybyśmy mieli ich odpowiednią liczbę, moglibyśmy zbudować lepszą ofertę. W tym roku uporaliśmy się w dużym stopniu z bolączką braku wagonów, a dzięki remontom zwiększyliśmy ich liczbę. W przyszłym roku poziom napraw wagonów utrzymany na poziomie z tego roku, ale zwiększymy także zakres napraw lokomotyw. Jeszcze w październiku ogłosimy przetarg na naprawy rewizyjne 110 lokomotyw.

Jakie linie obsłużyły brakujące lokomotywy?
- Np. na linii Gdańsk (Reda) - Hel, Ełk-Korsze, Zamość-Stalowa Wola (Południe). Chcielibyśmy na okres letni uruchomić połączenie w Bieszczady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 18-10-2011, 20:01    Odpowiedz z cytatem

Niech się wymienią z PR, kilka suk za kilka siódemek -.-
Niemniej dobrze, że jeszcze pamiętają o Bieszczadach.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 19-10-2011, 10:07    Odpowiedz z cytatem

Po remoncie Jasło-Zagórz i tak maksymalnie będzie 80km/h, więc stonka wystarczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mm.marecki Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sty 2008
Skąd: Białystok

PostWysłany: 07-11-2011, 11:22    Odpowiedz z cytatem

MK_Rabka napisał/a:
Niech się wymienią z PR, kilka suk za kilka siódemek -.-
Niemniej dobrze, że jeszcze pamiętają o Bieszczadach.

Co niniejszym stało się faktem:
PKP Intercity i Przewozy Regionalne będą ze sobą współpracować w zakresie wymiany lokomotyw. Porozumienie dotyczy wymiany dwóch par lokomotyw. – PKP Intercity użyczy Przewozom Regionalnym dwie lokomotywy elektryczne, natomiast Przewozy Regionalne wypożyczą nam dwie lokomotywy spalinowe, które będą przez nas wykorzystywane na odcinku Korsze – Ełk – powiedział Janusz Malinowski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 07-11-2011, 15:34    Odpowiedz z cytatem

Szkoda, że "niedałosie" wcześniej tak zrobić. Wszyscy na tym by wyszli dobrze. I IC i PR.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 10-11-2011, 17:39    Odpowiedz z cytatem

witam 16tys zł za SU42 plus 2 wagony osobowe z Zagórza do łupkowa w lutym 2012,kto jedzie???? Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 10-11-2011, 19:22    Odpowiedz z cytatem

Powiem tak:
Jak będzie po remoncie Rzeszów-Jasło i będzie jeździł normalny pociąg aby na turystyku dostać się ze Śląska i Małopolski to czamu nie...-tylko ta cena przecież to krótki odcinek na 50 zł w 2strony góra-ale pomysł niezłySmile
100zł za Zagórz-Łupków-Krościenko-Zagórz:)))
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 30-11-2011, 19:59    Odpowiedz z cytatem

Taniec godowy Podkarpackiego Zakładu Przewozów Regionalnych trać będzie do końca roku http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//regiony/podkarpackie/ZKA%20J-Z%203.pdf - że Marszałek się godzi na utrzymanie tej fikcji!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 01-12-2011, 10:17    Odpowiedz z cytatem

a to chyba ma zwiazek z remontem na tych liniach nieprawdaz??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 01-12-2011, 10:33    Odpowiedz z cytatem

Kiedyś "Solina" jeżdziła od Przemyśla do Zagórza przez Chyrów. Ale to dawne czasy. Wtedy stan torów był kiepski na ukraińskim odcinku, jak pamiętam ze 20-30km/h. Czy po likwidacji tego połączenia, był kiedykolwiek prowadzony ruch regionalny na trasie Przemyśl - Chyrów?

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Brawurka Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 09 Wrz 2010

PostWysłany: 01-12-2011, 11:10    Odpowiedz z cytatem

^^
Nigdy. Pociagi regionalne dojeżdżały z Przemyśla do Malhowic, a więc kończyły bieg przed granicą. Kiedy jeździła tą trasą "Solina" jeździł też codziennie całoroczny pociąg rel. Zagórz - Przemyśl. Połączenia te zlikwidowano jednocześnie, ale nie pamiętam w którym roku...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 01-12-2011, 13:54    Odpowiedz z cytatem

W dzisiejszych czasach dawna trasa "Soliny" przez Chyrów, wydaje egzotyczną, ale kiedyś taki pociąg był normalnym, rozkładowym w relacji Zagórz - Warszawa i niesamowitym przeżyciem. Jazda przez inne państwo, składem pośp bez zatrzymania. Bez kontroli paszportowych, podjechało się do bramy, otworzyli wjazd, potem sporo km wolnej jazdy i znów, brama wjazdowa i przejazd granicy bez kontroli. Ale pamiętam, że składy były mocno strzeżone, nawet granicznicy z psami kręcili po pociągu, nie mówiąc o tajniakach na składzie.
Chyba taka relacja już nigdy nie ma szans na powrót, tymbardziej, że z Ukrainą, jest kiepsko z ilością połączeń. Pociąg musiałby jechać po zmodernizowanych torach, mieć postój w Chyrowie, ale czy frekwencja jakaś zadowalająca by była? czy raczej trasa dla MK i turystów.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 01-12-2011, 18:14    Odpowiedz z cytatem

jeżeli chodzi o pociągi dalekobieżne w dzisiejszych czasach do zagorza do sens mają tylko sezonowe TLK. Może po remoncie E30 oraz linii do jasla szybciej będzie własnie przez Rzeszów i Jaslo, poki co jeżeli takowe pojadą to chyba tylko przez Tarnów, Stróże i Jasło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Razio1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lis 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-12-2011, 21:22    Odpowiedz z cytatem

Brawurka napisał/a:
^^
Nigdy. Pociagi regionalne dojeżdżały z Przemyśla do Malhowic, a więc kończyły bieg przed granicą. Kiedy jeździła tą trasą "Solina" jeździł też codziennie całoroczny pociąg rel. Zagórz - Przemyśl. Połączenia te zlikwidowano jednocześnie, ale nie pamiętam w którym roku...


Ostatni pociąg pojechał w 1994r.

sebek napisał/a:
Kiedyś "Solina" jeżdziła od Przemyśla do Zagórza przez Chyrów. Ale to dawne czasy. Wtedy stan torów był kiepski na ukraińskim odcinku, jak pamiętam ze 20-30km/h. Czy po likwidacji tego połączenia, był kiedykolwiek prowadzony ruch regionalny na trasie Przemyśl - Chyrów?


Po stronie polskiej prędkość była podobna. Tak jak wcześniej napisałem 1994r, ruch na liniii zamarł.

Tutaj macie galerię z 1993r.
Zdjęcia

I aktualne
Galeria

Tutaj jeszcze rozkład dla linii z 1989r.:
http://www.pod-semaforkiem.aplus.pl/rozklady/srjp_128.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 28 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 26, 27, 28  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl