Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Osobowe z przedziałem 1 klasy
Autor Wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 10-09-2009, 13:53    Odpowiedz z cytatem

pospieszny napisał/a:

Czerwieńsk - Zbąszynek na torze bezstykowym.


tory są stykowe i jestem tego pewny w 100% Smile

Sam zobacz w filmiku widać wyrażne złączone drewniane podkłady Smile

http://www.youtube.com/watch?v=ZEGODqyTxwI
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pepe Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lis 2008
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 10-09-2009, 15:38    Odpowiedz z cytatem

Shamai napisał/a:
Macie zdjęcia 1 klasy?Very HappyVery Happy ciekawy jestem jak to wygląda:)

Zdjęcie jedynki w ED72 (Kasprowy do Zakopca)

DSC02634.JPG
Plik ściągnięto 178 raz(y) 218.4 KB


_________________
Niekończąca się Podróż...Ostatnie etapy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 10-09-2009, 15:38    Odpowiedz z cytatem

Tak jak już zostało napisane, trasa z Zielonej Góry do Zbąszynka będzie omijać Czerwieńsk, cała trasa będzie remontowana i dostosowana do 100km/h.
Jesienią ma rozpocząć się przetarg na remont, a same roboty na wiosnę przyszłego roku.

Co do Rusałki to nie wiem czy będzie kursować do Głogowa, mogą skrócić relację do Zielonej Góry.

Mnie też ciekawi czemu np. na trasie Zbąszynek - Poznań wszystkie składy osobowe są obsługiwane przez bonanzy i bohuny, a do Zielonej Góry jeżdżą takie złomy jak EN57, ED72. Wiem, że brakuje taboru, ale właśnie czemu do Zbąszynka jeżdżą tylko składy wagonowe, to ciekawe.

....Macie zdjęcia 1 klasy?....
Google nie gryzą Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pionier27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009

PostWysłany: 10-09-2009, 18:46    Odpowiedz z cytatem

A wcale nie Smile

Ruszy budowa łącznicy Czerwieńska! Dojedziemy pół godziny szybciej do stolicy
Układ torów w Czerwieńsku odziedziczyliśmy po Niemcach. A dla poprzednich gospodarzy najważniejsze było połączenie z Wrocławia, przez Zieloną Górę, do Berlina. Natomiast połączenie z Zielonej Góry do Zbąszynka i dalej do Poznania traktowali po macoszemu.

Na razie trzeba zmieniać lokomotywę - Dlatego chcąc jechać do Poznania czy dalej do Warszawy, w Czerwieński trzeba przestawiać lokomotywy. I w pociągach osobowych, i w towarowych. A tych w ciągu doby jest kilkadziesiąt . Przełączenie lokomotywy to strata 12 minut. Krócej, bo tylko 8 minut trwa przejście obsługi, o ile pociąg składa się z zestawu elektrycznego, w którym zespoły napędowe są z obu stron.

4 czerwca podpisano umowę między Urzędem Marszałkowskim w Zielonej Górze a PKP Polskie Linie Kolejowe w Warszawie o budowie łącznicy oraz modernizacji torów od Zbąszynka do Czerwieńska. Prace mają ruszyć wiosną 2010 r. i potrwać do jesieni 2011 r.
Na całym odcinku od Zbąszynka do Czerwieńska zostaną wymienione tory oraz poprawione rozjazdy. Koszt całej inwestycji to około 20 mln euro.
Ale po jej zakończeniu czas jazdy z Zielonej Góry do Zbąszynka skróci się o 33 minuty. Pociągi i szynobusy będą jechały z prędkością 100 km/godz.
Marszałek województwa lubuskiego - Marcin Jabłoński mówi, że unowocześnienie tego odcinka trasy kolejowej było konieczne. „Gdyby zmiany w transporcie kolejowym nie doszły do skutku, Lubuskie Trójmiasto nie mogłoby zrealizować swoich planów"
Paweł Neumann - dyrektor Regionalnego Oddziału PKP PLK w Poznaniu mówi, że zmiany będą odczuwalne przede wszystkim dla pasażerów. Prędkość jazdy zwiększy się do 100 km/h, a czas podróży skróci się np. z Zielonej Góry do Warszawy o prawie 40 minut. „Obecnie na odcinku Czerwieńsk-Zbąszynek można jechać z prędkością 80km/h, jeśli nic z tym nie zrobimy, zmniejszy się ona o kolejne 20km/h" - mówi Neumann.

We wrześniu zostanie ogłoszony przetarg na realizację inwestycji. Koszt to 107 milionów zł. 60 milionów pochłonie budowa łącznicy kolejowej.

W pierwszym etapie linia będzie przystosowana do 100km/h dla pociągów pasażerskich. Drugi etap (prawdopodobnie następny cykl finansowania z budżetu UE) przewiduje już Vmax=120km/h.
Remontowany tor główny zasadniczy linii 358 będzie wymieniony na typ S60. Zlikwidowane zostaną przystanki następujące osobowe: Kręcko, Kolesin (i tak się pociągi nie zatrzymują) oraz Pomorsko.
Wybudowane zostaną dwie mijanki w Łęgowie Sulechowskim i Pomorsku (mimo że nie będzie przystanku osobowego).
Nowa łącznica będzie odgałęziać się od linii 358 w km 40+547, i "wcinać się" w Odrzankę w km 164+035. Długość łącznicy = 2,625 km.
Za utrzymanie linii kolejowej odpowiedzialny jest zarządca infrastruktury na danym terenie, którym na dziś dzień jest Zakład Linii Kolejowych w Zielonej Górze.
Wytyczne co do modernizacji zawarte są w studium wykonalności, jest tam opisane m.in. fazowanie robót, czyli co, kiedy, i jak wykonywać.

A pogromca komunizmu zwany pospiesznym wie jak zwykle najlepiej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 10-09-2009, 20:11    Odpowiedz z cytatem

Pionier27 napisał/a:

Remontowany tor główny zasadniczy linii 358 będzie wymieniony na typ S60. Zlikwidowane zostaną przystanki następujące osobowe: Kręcko, Kolesin (i tak się pociągi nie zatrzymują) oraz Pomorsko.
A pogromca komunizmu zwany pospiesznym wie jak zwykle najlepiej Smile


Po pierwsze ze zwykłej elementarnej ludzkiej przyzwoitości należałoby abyś podał źródło z którego wklejasz.
Po drugie każdy kto chce może sprawdzając w rj. dowiedzieć się że poc. osobowe zatrzymywały się i nadal zatrzymuję na po Kręcko.
Po trzecie Twe tytułowanie mojej skromnej osoby i ciągłe docenianie mojej wiedzy jest miłe - dziękuję,jednocześnie mam nadzieję iż syndrom sztokholmski opuści Cię z wiekiem czego Ci życzę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pionier27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009

PostWysłany: 10-09-2009, 20:23    Odpowiedz z cytatem

No podałem źródło: pospieszny Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 11-09-2009, 10:30    Odpowiedz z cytatem

xzielak napisał/a:

tory są stykowe i jestem tego pewny w 100% Smile
Sam zobacz w filmiku widać wyrażne złączone drewniane podkłady Smile


Drewniane podkłady jak widać nie wykluczają bestyku tym bardziej że przez Pomorsko do 1992 roku tor pierwszy z był na stykach.
Zobacz też na punkty stałe może one Cię przekonają!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 11-09-2009, 15:31    Odpowiedz z cytatem

pospieszny, dobra bez komentarza Smile

Sam jechałem nocnym do Terespola z Zielonej Góry i do dzis słyszę te monotonne stukoty z odcinka Czerwieńsk - Zbąszynek.

Ale kolega "pospieszny" ma zwyczajnie racje Smile Niech mu będzie, ustępuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Shamai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sie 2009
Skąd: Żakowice

PostWysłany: 11-09-2009, 18:45    Odpowiedz z cytatem

pepe napisał/a:
Shamai napisał/a:
Macie zdjęcia 1 klasy?Very HappyVery Happy ciekawy jestem jak to wygląda:)

Zdjęcie jedynki w ED72 (Kasprowy do Zakopca)

Dzięki:)
Aha...no dla jednych to ładniej niż dwójka ;p prędzej bym wolał oddzielne przedziały tak jak w w pośpiesznych (prywatność dla 1 klasy ;p)
ale co tam...Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DawidCzerwiensk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2009
Skąd: Czerwieńsk/Krobia

PostWysłany: 11-11-2009, 13:22    Odpowiedz z cytatem

Poranny osobowy Zielona Góra - Poznań prawie że codziennie ma przedział z 1 klasą.

_________________
zielona góra - ostrów wielkopolski WRÓĆ!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 12-11-2009, 14:02    Odpowiedz z cytatem

Różnie to bywa, widziałem go ostatnio parę razy i jechałem to zwykle był to EN57 po nieudanej modernizacji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kms Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 08-02-2010, 14:08   W interREGIO nie ma taryfy 1 klasy Odpowiedz z cytatem

Napisałem do Przewozów Regionalnych pytanie: "Jeśli na rozkładzie jazdy wywieszonym na dworcu, jak i rozkładzie internetowym podane jest przy szczegółowych informacjach nt. danego pociągu interREGIO, że ten posiada 'tylko 2 kl.', to czy w razie podstawienia składu zawierającego klasę 1 konduktor ma prawo żądać od osób w niej jadących biletów na kl. 1 bądź uiszczenia do niej dopłaty?

Wydaje mi się, że wiążąca jest dla pasażera informacja podana w rozkładzie jazdy i jeśli pociąg planowo nie prowadzi 1 klasy, a skład z takową podstawią, pasażerowie mają prawo jechać w niej mając bilet na kl. 2".


Dzisiaj otrzymałem od nich odpowiedź: "Dzień dobry,
Tak ma Pan rację, pociągi interREGIO kursują tylko z taborem klasy 2.
Jeżeli w zestawieniu jest wagon lub jednostka z klasą 1, powinny być
traktowane przez kasę i obsługę konduktorską jako klasa 2.
Dziękujemy
Andrzej Falski".


I proponuję, żeby inni forumowicze nie wprowadzali już nikogo w błąd, że w IR jest podział na klasy. Po prostu spółka wybiegła w przyszłość tworząc dodatkowo taryfę na 1 klasę i cennik dla automatów, ale w praktyce te opcje nie mają jeszcze zastosowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurami22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2009
Skąd: Wolbrom/Warszawa

PostWysłany: 08-02-2010, 14:17    Odpowiedz z cytatem

Prawda, obecnie w IR można zając miejsce w 1 klasie z biletem 2 klasy Smile sam tak czynię, jak tylko moje oko dostrzeże taki wagon w IR Smile I nigdy nie zdarzyło mi się aby ktokolwiek chciał ode mnie dopłaty, o wystawieniu biletu na 1 klasę w kasie nie wspominając przecież sam określam kasjerce jaki chce bilet, podając: dzień, godzinę, nazwę, prawo do ulgi, posiadanie REGIOkarty, klasę w której jadę. Część tych danych jest zbędna, ale kwestia przyzwyczajenia Smile

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mih Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Maj 2009

PostWysłany: 08-02-2010, 14:42    Odpowiedz z cytatem

A mnie niedawno wąsaty kierpoć wywalił z przedziału 1 kl. w ED72 (poc. przyspieszony), bo "może i taryfę zlikwidowali, ale to jeszcze nie znaczy że mogę sobie jedynką z biletem na 2 kl jeździć" Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DawidCzerwiensk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2009
Skąd: Czerwieńsk/Krobia

PostWysłany: 08-02-2010, 16:19    Odpowiedz z cytatem

Kierownik pewnie był po czterdziestce. Dla nich 1 klasa to 1 i koniec

_________________
zielona góra - ostrów wielkopolski WRÓĆ!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl