Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 59, 60, 61  Następny
Pociągi Wrocław - Drezno
Autor Wiadomość

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 13-05-2009, 15:06   

Kub@: pojęcie "bardzo mało ludzi" nie jest pojęciem precyzyjnym. Wszystko zależy od przyjętego punktu odniesienia. Możesz więc przedstawić swoje obserwacje w jakiś bardziej precyzyjny sposób? Podać konkretne liczby, tylu wsiada, tylu wysiada i będziemy mieli jasność.
Wątpię, czy PKP zaoszczędzi na likwidacji tych postojów. Natomiast poważnie obawiam się, że skorzysta na tym busiarnia.
Przejdź na dół

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 13-05-2009, 15:30    Odpowiedz z cytatem

Zed, o likwidacji postojów poć. na stacjach dowiedziałem się od Ciebie z tego forum. Jakbym wiedział, to na pewno poinformowałbym wszystkich na forum.
Niestety, ale PLK ma takie prawo, w czasie RJ, o zmianie godziny, postojów pociągów na liniach z różnych przyczyn, miedzy innymi np. modernizacja, czy przebudowa stacji. Z takim wnioskiem występuje do przewoźnika z pewnym zapasem czasu w celu uzgodnienia utrudnień w kursowaniu pociągów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 13-05-2009, 15:39    Odpowiedz z cytatem

kub@ napisał/a:
nie opowiadaj mi glupot ze wiecej ludzi z Chojnowa niz z Weglinca korzysta z tego pociagu bo Twoj tekst rozbawil mnie do lez Very Happy hehe


Jeżdżę od marca regularnie tymi pociągami w Chojnowie zawsze wsiada więcej podróżnych niż w Węglińcu.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Achib Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Cze 2007
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 13-05-2009, 15:55    Odpowiedz z cytatem

kub@ napisał/a:
Z moich obserwacji PKP PR tylko zaoszczedzi na tym iz te pociagi nie beda sie w Piensku i Chojnowie zatrzymywaly.

Gadasz jak beton, ale z tego co pamiętam to jesteś z Węglińca, więc to mnie nie dziwi. Ciekawe ile PKP PR zaoszczędziłyby na braku postoju w Węglińcu tych kursów, które z niczym nie są skomunikowane? Przecież tam jeżdżą sami kolejarze, którzy płacą tylko 1% ceny biletu.

Ja również często jeżdżę tymi pociągami i z moich obserwacji wynika, że w Chojnowie i Pieńsku wsiada/wysiada, zależnie od pory, po kilka (czasem kilkanaście) osób.

Przypomnę tylko, że gdy prezes PKP SA Andrzej Wach uzasadniał budowę słynnego peronu we Włoszczowie za 3 miliony i zatrzymywanie na nim expresów oświadczył, że opłaca się zatrzymywać pociąg nawet dla jednego pasażera, gdyż wpływ z biletu przewyższy koszty ponownego rozruchu pociągu, które rzecznik Wrzosek oszacował wtedy na ok. 20-30 zł (dla ciężkiego składu z elektr. lokomotywą).

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 13-05-2009, 16:36    Odpowiedz z cytatem

kub@ napisał/a:
Z moich obserwacji PKP PR tylko zaoszczedzi na tym iz te pociagi nie beda sie w Piensku i Chojnowie zatrzymywaly. Jezdze tymi pociagami bardzo czesto o roznych porach i wiem ze na tych stacjach wsiada lub wysiada bardzo malo ludzi imateuszpiszcz, nie opowiadaj mi glupot ze wiecej ludzi z Chojnowa niz z Weglinca korzysta z tego pociagu bo Twoj tekst rozbawil mnie do lez Very Happy hehe


Napisz proszę na czym zaoszczędzą. Zaoszczędzą chyba tylko miejsce w jednostkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wilchelm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-05-2009, 20:42    Odpowiedz z cytatem

mateuszpiszcz napisał/a:
Jeżdżę od marca regularnie tymi pociągami w Chojnowie zawsze wsiada więcej podróżnych niż w Węglińcu.


To w takim razie nie wiem jak Ci ludzie mieszczą się w tym małym Desiro Very Happy -> http://www.kw.rail.pl/details.php?image_id=4257

_________________
Kolejowy jest tylko jeden. Kolejowy Wrocław - Inny wymiar kolei
Kolejowy Wrocław TV - zobacz prawdziwą kolej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 13-05-2009, 22:38    Odpowiedz z cytatem

Przestańcie się licytować gdzie wsiada więcej ludzi, bo posypią się ostrzeżenia!

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 14-05-2009, 12:06    Odpowiedz z cytatem

Dostałam odpowiedź od burmistrza Pieńska, że w sprawie likwidacji postoju pociągów do/z Drezna będą interweniować w PKP PR, UMWD i MI.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 14-05-2009, 22:51    Odpowiedz z cytatem

Stella, świetna robota. Dzięki za zaangażowanie! Very Happy

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

brambor Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008
Skąd: ZS

PostWysłany: 15-05-2009, 12:15    Odpowiedz z cytatem

Krzysztof21 napisał/a:
Kub@: pojęcie "bardzo mało ludzi" nie jest pojęciem precyzyjnym. Wszystko zależy od przyjętego punktu odniesienia. Możesz więc przedstawić swoje obserwacje w jakiś bardziej precyzyjny sposób?


Jechałem wczorajszym RE o 13.05 z Wrocławia. W Chojnowie wysiadły ze 4 osoby wsiadło góra 5. W Bolesławcu wsiadło ok. 30 osób, w Węglińcu wysiadła podobna liczba. Jeżdżę o różnych porach dnia tymi pociągami i ZAWSZE w Chojnowie wysiada/wsiada ok. 4-6 osób. A prawda jest taka, że te 2 przystanki zostały doklejone NA CHAMA. Niemcy w ogóle nie planowali tych stacji, co świadczy o tym, że nie są nagrane zapowiedzi. Zresztą mogę podesłać link do materiału informującego o tym połączeniu i liczba przystanków jest mniejsza o 2 stacje: Pieńsk i Chojnów. Poza tym, złodziejska taryfa na tych pociągach (krótkie odcinki) powoduje, że np. na trasie Zgorzelec-Pieńsk nikt tym nie jeździ, bo kto normalny zapłaci 8 zł za bilet, jak PKS czy busiarz kosztuje 3 zł? A oszczędności będą na 2 rzeczach: paliwo i czas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 15-05-2009, 12:30    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
np. na trasie Zgorzelec-Pieńsk nikt tym nie jeździ, bo kto normalny zapłaci 8 zł za bilet, jak PKS czy busiarz kosztuje 3 zł?

Być może, ale na pewno ludzie jeżdżą na trasie Wrocław - Pieńsk, czy Pieńsk - Wrocław.

Cytat:
A oszczędności będą na 2 rzeczach: paliwo i czas.

To żeby zaoszczędzić jeszcze więcej paliwa i czasu, zlikwidujmy postoje w Zgorzelcu, Węglińcu, Bolesławcu i Legnicy. Co wy na to?

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

brambor Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008
Skąd: ZS

PostWysłany: 15-05-2009, 12:46    Odpowiedz z cytatem

Areczek napisał/a:
Być może, ale na pewno ludzie jeżdżą na trasie Wrocław - Pieńsk, czy Pieńsk - Wrocław


No wczoraj w Pieńsku wysiadły 3 osoby,nie wsiadł nikt. To zupełnie jak Włoszczowa Północ i jej ekspresy.

Areczek napisał/a:
To żeby zaoszczędzić jeszcze więcej paliwa i czasu, zlikwidujmy postoje w Zgorzelcu, Węglińcu, Bolesławcu i Legnicy. Co wy na to?


Nie kompromituj się, bo w tych stacjach wsiada po 10 razy więcej osób. Ogólnie te 3 pociągi są uzupełnieniem oferty, pojawiły się 3 miesiące po rozpoczęciu funkcjonowania nowego RJ. I jak widzę i UM i wielu osobom wydaje się, że one są podstawą rozkładu na tej trasie, a w rzeczywistości tak raczej nie jest. Bo inne pociągi też jeżdżą przepełnione a w gazetach nic o tym nie piszą (albo mało). Przy uruchamianiu tego połączenia chodziło o reaktywację połączenia Drezno-Wrocław a nie zapewnienie połączeń między Pieńskiem a Wrocławiem. Ale jak widać UM, PKP PR i wiele innych osób chyba tego nie widzi, albo nie chce widzieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: UK

PostWysłany: 15-05-2009, 14:39    Odpowiedz z cytatem

brambor, to może wskażesz jaka wg Ciebie liczba pasażerów jest optymalna, żeby opłacało się zatrzymać pociąg na stacji?

Sam piszesz, że w Pieńsku czy w Chojnowie wsiada/wysiada (średnio) od 4 do 6 osób (ale w piątki i niedziele jest znacznie więcej). Dla Ciebie to mało? Bo wg mnie już dla 3 osób warto zatrzymać pociąg. Wpływy z biletów (jeśli to nie są kolejarze) i tak przewyższą koszt zużytego paliwa, a oszczędność czasu (przy braku postoju) naprawdę niewielka - 3 góra 4 minuty. I o co ten krzyk?

Pociągi pospieszne od wielu lat zatrzymują się w Chojnowie i Pieńsku i nie widzę żadnego powodu (poza interesem busiarzy!), żeby je likwidować.

_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wilchelm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15-05-2009, 14:57    Odpowiedz z cytatem

No to może ktoś wykaże w końcu jakie są koszta postoju ( wyhamowanie, rozpędzenie, zużycie hamulców) wtedy będzie łatwiej dyskutować co się opłaca, a co nie.

_________________
Kolejowy jest tylko jeden. Kolejowy Wrocław - Inny wymiar kolei
Kolejowy Wrocław TV - zobacz prawdziwą kolej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Zed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: UK

PostWysłany: 15-05-2009, 15:24    Odpowiedz z cytatem

Wilchelm, znalazłem to:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=19092#19092

Cytuję prezesa PKP S.A. Andrzeja Wacha: "Koszt zatrzymania i ruszenia pociągu ze stacji jest pokrywany już po sprzedaży jednego biletu na pociąg."

Pamiętam, że niedorzecznik Wrzosek broniąc Włoszczowy podał nawet konkretną kwotę, zdaje się, że 27 zł (dla ciężkiego tradycyjnego składu z wagonami i lokomotywą elektryczną).

_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 61 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 59, 60, 61  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl