O, widzę że jakiś troll napisał też coś pod moim nickiem. Chętnie bym przeczytał te wszystkie komentarze gdyby nie to, że strasznie mi z ich powodu wszystko jedno.
Zapewniam, że nadal będę aktywnie działał na rzecz międzynarodowych połączeń, a nie oszołomiastego mikolstwa.
Bartuś, ja doskonale wiem kto tak nieustannie ujada, i na Rachwalskiego, i na nasze forum, i na pociągi do Drezna. To stara sitwa KD i zaprzyjaźnieni z nimi mikole. Mogłabym tu wymienić nazwiska, forumowe nicki i stanowiska służbowe. Mam ich wszystkich rozpracowanych. I wcale nie żartuję:
Ja tylko rzucę okiem na komentarz na Rynsztoku Kolejowym i już po nicku „fryzjerka z Goerlitz” wiem kto za nim stoi. Po prostu, wiem kto był adresatem poniższego maila (to akurat nie jest mikol z Dolnego Śląska choć w Legnicy bywa, a że mikole nienawidzą naszego forum, to zbratali się z proładniakowym betonem KD, który też nas nienawidzi) i na czyje zlecenie z KD ta mikolska szuja knuła przeciwko mnie i Beatrycze. Mam nawet ich adresy IP, zdobyte bez pomocy policji i prokuratury. A te przydupasy Gienki, te niedojdy z KD mego IP nawet z pomocą prokuratury nie byli w stanie ustalić. Przerżnęli z naszym forum sprawę w sądzie i do dziś nie mogą tego przeboleć...
Rachwalski zatrudnił w KD mikoli. Nie wiem, może chciał się wkupić w łaski mikolskiego półświatka, aby mieć spokój? Zamiast spokoju ma wojnę. Poniekąd na własne życzenie. Teraz jego podwładni wchodzą mu w internecie na głowę i modlą się o powrót Gienki. A mówiłam: pogonić z KD starą sitwę na zbity ryj i nie zatrudniać bez opamiętania mikoli. Bo najgorszy beton na kolei to mikole. Teraz ryją pod Rachwalskim i ujadają na „flagowy okręt” KD jakim będą pociągi do Drezna.
email.jpg
Plik ściągnięto 59 raz(y) 70.75 KB
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Wytłumaczcie mi jedną rzecz. Narzekacie na KD i ogólnie transport w PL. Ale bardzo chcecie aby połączenie Wrocław - Drezno nadal istniało. Czy uważacie, że to normalne?
MK_Wro napisał/a:
pawel78, żadne składy Pesy czy Newagu nie mają homologacji na Niemcy i nie mogłyby wjeżdżać dalej niż Goerlitz.
A wynajęte składy DB mogą? Zapewne też będą musiały mieć homologację na Polskę. Więc czemu dawać zarobić obcemu przewoźnikowi?.
pawel78, mogą. Desiro DB mają homologację na Polskę.
[ Dodano: 08-11-2015, 10:32 ]
Też bym wolał, żeby zamiast płacić miliony DB za wynajem, KD kupiło za te pieniądze np hybrydowego EZTa, który mógłby śmigać pod drutem do Węglińca i dalej na dieslu do Goerlitz. Czekanie na mityczną elektryfikację odcinka do Goerlitz zaczyna przypominać czekanie na Godota…
Problem pewnie w tym że gdyby nie wynajecie niemieckich pojazdów to przez granice nic by nie przejechalo. Nie jest tajemnica że Niemcy godzili sie na Wrocław-Drezno ale obslugiwane tylo ich taborem, ktory zalegal im w krzakach. Skoro poszła zgoda na wynajem ich pojazdów to i pojawiła sie zgoda na wjazd polskich pojazdów do Georlitz. Być może sie myle ale tak to wyglada.
Może się mylę, ale zastanawiam się, której stronie bardziej zależy na pociągach Wrocław-Drezno? Polskiej czy niemieckiej?
Jeśli wyłącznie "nam" to chcąc nie chcąc musimy godzić się na niemieckie warunki (tj. wyłącznie niemiecki tabor) i płacić za wypożyczenie tych pojazdów do obsługi połączeń po polskiej stronie.
Jeśli obu stronom to nie widzę za bardzo dobrej woli naszych sąsiadów, by połączenia te jeździły regularnie w każdym rozkładzie jazdy. Czy procedury dopuszczenia polskich pojazdów do wjazdu na teren Niemiec nie są dla nas do przeskoczenia?
Po raz kolejny kłania się skuteczność polskich interesów względem możliwości naszych sąsiadów (partnerów).
Zawsze się zastanawiałem - kto pisze te pisma w imieniu związków zawodowych. Dziecko któregoś z przewodniczących? Czy nie można oddelegować osoby, która władałaby językiem polskim na poziomie nieco wyższym niż gimnazjalnym? Przecież styl tego pisma jest tak infantylny, że aż szkoda go komentować
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum