Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Informacje z zakładów PKP Cargo
Autor Wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 22-10-2010, 15:12    Odpowiedz z cytatem

Przemyśl: Głodujący kolejarz trafił do szpitala

Jak poinformowało „Polskie Radio Rzeszów”, jeden z trzech głodujących w proteście przeciwko restrukturyzacji Podkarpackiego Zakładu PKP Cargo trafił do szpitala. Według relacji innego głodującego, powodem zasłabnięcia była informacja, że jest stosowany nacisk wobec chorej żony kolejarza.

Piotr Rosołowski, jeden z trzech kolejarzy, którzy zdecydowali się wziąć udział w głodówce, powiedział „Polskiemu Radiu Rzeszów”, że do żony kolegi odwiezionego do szpitala miał dzwonić jego przełożony i straszyć ją, że jeśli mąż nie przerwie protestu, będzie zwolniony.

źródło: Polskie Radio Rzeszów

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gaabula Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 31 Sty 2010

PostWysłany: 26-10-2010, 17:14    Odpowiedz z cytatem

Ale nam podwyżki zafundują od nowego roku, 100 zł średnio na głowę z pochodnymi Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 12-11-2010, 10:00   Info nie z zakładów ale o zakładach Odpowiedz z cytatem

Od 1 stycznia 2011 r. planowana jest kolejna restrukturyzacja PKP Cargo. Związkowcy z "Solidarności" w tej spółce zawarli z kierownictwem firmy porozumienie, którego najważniejszy zapis gwarantuje, że kolejny etap restrukturyzacji spółki nie spowoduje zwolnień pracowników.

Zarząd firmy tłumaczy, że proces restrukturyzacji związany jest z koniecznością wprowadzania w spółce dalszych oszczędności. Po raz kolejny zamierza zmniejszyć ilość zakładów funkcjonujących w PKP Cargo. W rezultacie zakład w Tarnowskich Górach w całości przejmie obowiązki siostrzanej firmy w Rybniku, prowadzącej działalność na terenie części województwa śląskiego oraz opolskiego, natomiast do katowickiego PKP Cargo wcielony zostanie małopolski oddział spółki.-

Zatrudnieni mogą się spodziewać, że otrzymają propozycję pracy w innym miejscowościach lub na innych stanowiskach, zgodnych z ich kwalifikacjami. W przeciwnym wypadku zostaną przekwalifikowani na koszt spółki. Jeśli ich nowe miejsca pracy będą znacznie oddalone od miejsc zamieszkania, to firma zagwarantuje im dodatek alokacyjny – informuje Ryszard Lach, przewodniczący Solidarności w PKP Cargo w Tarnowskich Górach.
Dla pracowników, którzy nie będą chcieli skorzystać z nowych warunków zatrudnienia, przygotowany zostanie program dobrowolnych odejść, zgodnie z którym otrzymają 6 pensji, 3 pensje kodeksowe i 15 tys. zł.
Jeszcze w tym tygodniu związkowcy z PKP Cargo zamierzają rozpocząć rozmowy z zarządem spółki na temat wzrostu wynagrodzeń dla pracowników od 1 stycznia przyszłego roku.


Źródło: www.solidarnosc.org.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 01-12-2010, 10:45    Odpowiedz z cytatem

Podlaski zakład PKP Cargo połączy się z mazowieckim

Zarząd PKP Cargo podjął uchwałę w sprawie utworzenia dziesięciu zakładów spółki, w tym mazowiecko-podlaskiego. - Oznacza to likwidację białostockiego Cargo i kolejne zwolnienia - wyrokuje Jerzy Stepaniuk z branżowych związków zawodowych.

Kłopoty spółki trwają kilka lat. W ubiegłym roku liczba zakładów została zmniejszona z 42 do 16. Teraz zarząd spółki zdecydował ustanowić tylko 10. Dla Cargo w Białymstoku, zatrudniającego ok. 1030 osób, najprawdopodobniej oznacza to kłopoty. Prawdopodobnie jego główne obowiązki przejmie Warszawa.

- Uchwała w sprawie powołania mazowiecko-podlaskiego zakładu została podjęta, wciąż jednak nie wiadomo, gdzie miałaby się znajdować siedziba spółki. Decyzja zostanie podjęta w najbliższym czasie - uspokaja Marek Kłuciński, rzecznik prasowy PKP Cargo.

Prawdopodobnie zapadnie ona w przyszłym tygodniu, bowiem zarząd spółki chce, aby połączone zakłady działalność rozpoczęły już w styczniu.

- Oficjalnie nie wiadomo, gdzie zakład miałby mieć swoją siedzibę, ale na niektórych dokumentach widnieje informacja, że po połączeniu zakład będzie nosił nazwę "Mazowiecki". Stąd nasze podejrzenia, że to właśnie Warszawa będzie główną siedzibą nowego zakładu - mówi Stepaniuk.

Nie wiadomo również, ile osób zostałoby zwolnionych.

Źródło: Gazeta Wyborcza Białystok

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

many Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Paź 2008

PostWysłany: 01-12-2010, 19:55    Odpowiedz z cytatem

Raczej przyjętych:-(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

magneto Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Cze 2009

PostWysłany: 07-12-2010, 11:07    Odpowiedz z cytatem

Raczej napewno ma powstać spółka tabor w Skarżysku po połączeniu Świętokrzyskiego ze Wschodnim zakładem spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 07-12-2010, 15:16    Odpowiedz z cytatem

Skarżysko-Kam.: Pracownicy PKP Cargo odwołali protest

Zapowiadany na dziś protest Zakładowej „Solidarności” PKP CARGO S.A. w Skarżysku-Kamiennej został odwołany - poinformowało Radio "Fama".

Wczoraj trwały rozmowy z władzami spółki. Pracownicy obawiają się utraty miejsc pracy w wyniku połączenia zakładów PKP Cargo w świętokrzyskim i lubelskim.

Więcej...

źródło: Radio Fama / RK

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

madej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lis 2007

PostWysłany: 12-12-2010, 19:48    Odpowiedz z cytatem

magneto twoja informacja to wielka bzdura. Zakład Wschodni powstaje z dn.01.01.2011r.
Pracownicy podpisali już specjalne dokumenty związane z połączeniem. Na dole tego pisma widnieją podpisy dwóch pełnomocników, oraz ich pieczątki. Zakład Wschodni z dyrekcją w Lublinie. Lublin zaora Skarżysko, tak jak oni Kielce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

magneto Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Cze 2009

PostWysłany: 13-12-2010, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Obyś się nie mylił,ale w Skarżysku jest około setki taboru więc pod tym względem Skarżysko zaora Lublin,bo ma lepsze warunki do utrzymania lokomotyw,co do specjalnych dokumentów to nie wszyscy jeszcze je podpisali ponieważ nie ma sprecyzowanego miejsca zatrudnienia więc ludzie zeSkarżyska mogą pracować w Lublinie i odwrotnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

madej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lis 2007

PostWysłany: 13-12-2010, 21:35    Odpowiedz z cytatem

Świętokrzyski Zakład Spółki istnieje do 31.12.2010r. i nie podpisanie tego dokumentu, to pozbycie się pracy na własne życzenie. Więc to tylko kwestia czasu. Natomiast nie patrz od strony ekonomicznej, bo to bzdura. Już CT Świętokrzyski dał przykład ekonomi.
Strategiczne sekcje napraw wagonów w Połańcu i Świerży zostały skasowane (przy elektrowniach).
Lokomotywownia w Kielcach zaorana. Suwnice , kutrofy i inne urządzenia rdzewieją pod gołym niebem snw w Skarżysku.
Punkt PK lokomotyw przeniesiony do hali sekcji napraw wagonów w Kielcach, gdzie lokomotywy mają pierwszeństwo. I tak bez liku można by wyliczać. Magneto bez urazy, ale nie "napinaj się tymi setkami taboru". cyt. "Skarżysko zaora Lublin,bo ma lepsze warunki do utrzymania lokomotyw", mam nadzieje że nie masz na myśli tej szopy przy dworcu, która częściowo sama się zawaliła, dobrze metalowy komin przy kotłowni został w porę rozebrany, bo by doszło do tragedii.
Może starczy. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

magneto Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Cze 2009

PostWysłany: 13-12-2010, 21:40    Odpowiedz z cytatem

Spoko dla mnie to na rękę,bo jestem z Lublina.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

madej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lis 2007

PostWysłany: 13-12-2010, 21:45    Odpowiedz z cytatem

Martwmy się żeby była tylko praca. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

magneto Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Cze 2009

PostWysłany: 13-12-2010, 21:52    Odpowiedz z cytatem

Jak z Lublina nie zabiorą Gagarinów,to będzie,bo jak zabiorą to 25 osób z Zamościa traci pracę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

madej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lis 2007

PostWysłany: 16-12-2010, 21:06    Odpowiedz z cytatem

Można zobaczyć też wpisy.
http://www.rynek-kolejowy.pl/20208/SkarzyskoKam_Pracownicy_PKP_Cargo_odwolali_protest.htm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-12-2010, 19:53    Odpowiedz z cytatem

Od 1 stycznia zmiana liczby zakładów w PKP Cargo

1 stycznia 2011 r. w PKP Cargo nastąpi zmiana struktury organizacyjnej zakładów spółki. Ich liczba zmniejszy się z 16 do 10. Na początku 2009 r. liczba zakładów spadła z 42 (w tym 21 zakładów przewozów, 19 zakładów taboru oraz 2 przeładunku i przewozów) do 16.

W PKP Cargo powstanie 10 zakładów, w drodze połączenia części istniejących. Nowo powstające zakłady to: Mazowiecko-Podlaski Zakład z siedzibą w Warszawie, Południowy z siedzibą w Nowym Sączu, Północny z siedzibą w Gdyni, Śląski z siedzibą w Tarnowskich Górach, Śląsko-Dąbrowski z siedzibą w Katowicach oraz Wschodni z siedzibą w Lublinie. Bez zmian pozostawione będą zakłady Dolnośląski, Wielkopolski, Zachodniopomorski i Centralny.

- Dotąd było tak, że na "ścianie zachodniej" były zakłady wielkoobszarowe, a na wschodzie były one dość mocno "poszatkowane" - mów prezes PKP Cargo, Wojciech Balczun. Jak tłumaczy, nowy podział ma zwiększyć efektywność i usprawnić przewozy.

- Wybraliśmy sobie trudny moment na zmniejszenie liczby zakładów, w związku z wyborami samorządowymi. Nagle pojawiło się wielu polityków rozmaitych opcji politycznych, którym bardzo zależało na tym, aby zachować istniejący stan. Nie przejmowaliśmy się tym. Wypracowaliśmy porozumienia z partnerami społecznymi - mówi prezes Balczun.

- Te zmiany na pewno nie odbiją się na relacjach z naszymi klientami - podkreśla szef PKP Cargo.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl