Jak dowiedział się portal KOW, uchwałą Zarządu PKP Intercity S.A. z dniem 1 sierpnia ze stanowiska Dyrektora Biura Audytu i Kontroli został odwołany Pan Piotr Jaworski. Na jego miejsce został powołany Pan Tomasz Madura
Jak się nieoficjalne dowiedział „Rynek Kolejowy”, Waldemar Grzyb, zastępca dyrektora Rejonu Dworce Kolejowe PKP w Krakowie oraz Aleksandra Koniak zastępca dyrektora Rejonu Dworce Kolejowe PKP w Katowicach zostali odwołani z pełnionych stanowisk.
Aleksandra Koniak ma zostać przesunięta na inne stanowisko. Waldemar Grzyb zanim objął funkcję zastępcy dyrektora PKP Rejonu Dworce Kolejowe w Krakowie był dyrektorem Rejonu Dworce Kolejowe PKP w Warszawie.
źródło: Rynek Kolejowy
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Dariusz Anotniak został odwołany ze stanowiska dyrektora Biura Przewozów PKP Intercity. - Jego obowiązki zostały przekazane dotychczasowemu zastępcy Krzysztofowi Jasiakowi – powiedziała – „Rynkowi Kolejowemu” Beata Czemerajda z biura prasowego PKP Intercity.
Na razie nie są znane przyczyny odwołania Dariusza Antoniaka.
źródło: Rynek Kolejowy
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Przyczyny nie muszą być znane. Wystarczy, że okres na który zawarto kontrakt dobiegł końca i tyle.
Rotacja na stanowiskach dyrektorów i naczelników jest na kolei bardzo mile widziana. Wiadomo ma się kontakty z firmami zewnętrznymi prywatnymi "lobbującymi" w celu zakupu ich produktu (np. wagonu) lub usługi a nie firmy konkurencyjnej. Każda zmiana daje przynajmniej na jakiś czas szansę, że lobbysta nie będzie w komitywie z nowym dyrektorem i zwycięży interes firmy a nie prywata. Za jakiś czas warto znowu przeprowadzić rotację.
Niewykluczone, że to chyba ten pan:
link Golden Line
[ Dodano: 12-09-2010, 20:47 ]
Ostatnio spore zmiany w Spółce. Mam nadzieję, że będą kontynuowane. W Zakładzie w Krakowie Zbigniew Gondek powołany został na stanowisko zastępcy dyrektora ds. napraw a Adam Machejek na stanowisko dyrektora ds. eksploatacji. Zlikwidowano Biuro Bezpieczeństwa. Pracowników wraz z dyrektorem przeniesiono do Biura Przewozów. Dotychczasowe Biuro Strategii i Infrastruktury zlikwidowano i utworzono 2 nowe: 1. Biuro Infrastruktury, którego dyrektorem został Jakub Mieńkowski. Dyrektorem projektu ds. (zbędnych) poprawy efektywności organizacyjnej w Biurze Strategii stała się Krystyna Ewich. Po odwołaniu ze stanowiska dyrektora Biura Taboru Zbigniewa Ciemnego na jego miejsce powołano Jarosława Wielopolskiego. Wreszcie udało się odwołać dyrektorkę Biura Sprzedaży Beatę Chyczewską – Pokój (-beton znakomity). Nadal „nietknięta” (od kilku lat na stanowisku zastępczyni dyrektorki Biura Sprzedaży) jest Mariola Pasik. Nową dyrektorką Biura Sprzedaży została Agata Furtak. Zapowiedziano także zmiany na stanowisku dyrektora Biura Teleinformatyki.
Wysłany: 16-09-2010, 16:53 Nowy Dyrektor w Lubuskim?
Wiadomo komuś o zmianie dyrektora Dwojak ? Chodzą plotki o powrocie dyrektor Cz.B. z biura eksploatacji. Podobno była to szybka zmiana. Lubuskie Warte Zachodu.
Jeżeli ktoś ma odwagę zastąpić Beatę Chyczewską będącą od wielu lat ikoną pionu handlowego grupy PKP takim ''guru intelektu'' jakim jest agnieszka vel agata furtak to pogratulować.....głupoty Co ta panna wie poza adresami dobych sklepów w galerii mokotów? To'' wątłe dziewcze'' nie będzie w stanie poradzić sobie z prowadzeniem Biura.Póki co nie mam wątpliwości,że w Biurze Sprzedaży panuje klimat jak by do pokoju weszła żyrafa
Icpower, też się trochę dziwię tej decyzji , Pani Beata nie była taka najgorsza!
Spokojnie mogę wskazać w Centrali 2-3 gamoni zwanych powszechnie Dyrektorami, którzy znacznie bardziej nadają się do wymiany i to NATYCHMIASTOWEJ!!! Choćby ze względu na dobro firmy.
Na przykład mój Dyrektor ma taką właściwość, że co weźmie do ręki to spier...i
Setki profesjonalnie przygotowanych projektów przez ekipę fachowców i jak zaczyna w tym wszystkim mieszać i kombinować na oślep ( bo przecież inaczej nie potrafi) , to robi się takie szambo i syf, że osobiście ani ja, ani moi koledzy nigdy by się pod tym nie podpisali. Już lepiej żeby nie robił nic niż zmieniać z lepszego na gorsze!
Na szczęście Dyrektor firmuje własnym imieniem i nazwiskiem to co skopał , a że jest kompletnym laikiem a na domiar złego wielkim ignorantem, to nawet mu za to nie wstyd
Tylko jaki wizerunek firmy stwarza na zewnątrz?!!
Alfa i Omega poczucia obciachu nie ma , ciekawe tylko kiedy wpadnie na to Zarząd.
Jeżeli ktoś ma odwagę zastąpić Beatę Chyczewską będącą od wielu lat ikoną pionu handlowego grupy PKP
Zabrzmiało jak na wiecu KPZR - Komunistycznej Partii Związku Radzieckiego. Na tą nutę: Jeśli ktoś ma odwagę szargać dobre imię towarzysza Breżniewa ... dokończ sobie sam.
NIE MA LUDZI NIE ZASTĄPIONYCH ! Ta kobieta "z zawodu dyrektor" pracowała u nas w Przewozach Regionalnych. "Fachowiec" w każdej dziedzinie. Taka gburowata betoniara była nawet dyrektorem biura zarządu. Nieszęście spadło na PKP Intercity, że tam ją ulokowano. Poza tym osoba ta jak magnes przyciąga nadęte, sycące jadem (głównie żeńskie) towarzystwo. Brawo dla odważnego prezesa, widać nieuwikłanego w różne podejrzane układy i układziki.
Odnośnie Furtak, to nie znam więc się nie wypowiem. Jednak ze słyszenia wiem, że była jakąś dyrektorką projektu (podejrzewam, że to jakaś synekura kolejowa). Prezes nie powinien w wyborze kandydatów brać pod uwagę tylko tych, którzy do tej pory dyrektorzyli lub naczelniczyli. Niech sięgnie po tzw. sierżantów, niech da im szansę a decyzje będą wówczas przyjmowane ze zrozumieniem i pewną nadzieją na przyszłość. Pomimo tego walka z betonem to dobra strategia dla firmy. Zasiedziałym dyrektorom mówimy kategoryczne nie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum