Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 267, 268, 269  Następny
Pociągi REGIO i interREGIO
Autor Wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-07-2011, 06:10   

Cytat:

Kamieńczyk od dłuższego czasu jeździł na ezecie, z przerwami. W maju jechałem EN71 i już wtedy Kamieńczyk wyglądał jak taras widokowy na Kamieńczyka latem, to co dopiero teraz, w sezonie.


I bardzo dobrze! Mam nadzieję że zostanie tak na stałe.
Przejdź na dół

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 15-07-2011, 07:30    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin, przestań szerzyć jakieś brednie. Kamieńczyk wyrobił sobie markę wśród pasażerów, właśnie dlatego że jeździ na wagonach. Dzięki temu jest to wygodne, tanie i szybkie połączenie z Wielkopolski w Karkonosze. Widzę, że niektórym coraz bardziej przeszkadzają składy wagonowe w PR.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-07-2011, 07:46   

Dyzurny tak sie sklada ze jestem zdmecydowanym przeciwnikiem skladow wagonowych w PR ich obecna sytuacja finansowa nie pozwala na takie luksusy jak i zbedny dodatkowy sponsoring dwoch spolek grupy PKP. Im wiecej skladow wagonowych tym blizszy koniec PR
Powrót do góry

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 15-07-2011, 10:35    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin, to nie jest tak do końca z tymi składami wagonowymi dla pociągów REGIO jak mówisz. Z tego co wiem to takie pociągu są ciut bardziej finansowane przez marszałków, a niżeli te obsługiwane przez EZT.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-07-2011, 11:14   

REGIOchłopak, Owszem ale dochodzą dwa aspekty lok od Cargo ale i niestety droższy dostęp...No i rewizje wagonów też są droższe niż kibla.
Powrót do góry

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-07-2011, 11:22   

Kryniczanin- strasznie ale to strasznie przesadzasz z wiązaniem wagonowych pociagow z upadkiem InterREGIO- owszem, wagony sa drozsze, ale gdyby mimo tego nie byloby zyskow, to by nie jezdzily. IRy na Krk-Waw na wagonach to koniecznosc, bo IC jezdzi tam ze swoimi TLK i wożenie ludzi ED72 to jednak za mało na wymagania rynku... Mimo to IR wagonowe i tak przynoszą zysk, wiec nie boj sie.

Tak wiec, jezeli jezdza wagony, to znaczy ze sie opłaca, wiec nie siej paniki ze wagonowe sklady doprowadza do upadku Przewozow Regionalnych, bo to mocno naciągane twierdzenie Razz
Powrót do góry

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 15-07-2011, 11:26    Odpowiedz z cytatem

Ja bym widział składy wagonowe na niektórych IR, oczywiście na tych dalszych relacjach, min. Bursztyn i Lazur, bo jednak komfort podróży 400 - 500km zdecydowanie byłby większy. Pasażer prędzej skorzysta z takiego wagonowego zestawienia ponownie a wątpie, czy po przejeżdzie Bursztynem wróci do IR czy wybierze TLK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 15-07-2011, 11:28    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin, mam wrażenie, że masz obsesje na punkcie składów wagonowych w PR. Wagonowe składy jeżdżą tam gdzie się to opłaca i jest z tego kasa. Marszałek przestał płacić za wagonowe składy na śląsku to skutek jest taki, że mamy same kible. A miał wybór-więcej kasy wyłożyć na składy wagonowe.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 15-07-2011, 11:39    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin z całym szacunkiem, ale Kamieńczyk powinien jeździć na wagonach. Są pewne pociągi , których zwyczajnie nie powinno się puszczać na kiblach. Zresztą Kamieńczyk , czy wcześniej Szklarka jeździły na wagonach dlatego, że na wjazd do Szklarskiej mógł pozwolić sobie w zasadzie tylko lok (najlepiej siódemka) i wagony , kible nie dawały rady. Jeśli ten pociąg miał by jeździć cały czas jako kibel to wtedy na pewno nie pod nazwą Kamieńczyk i tylko w relacji JG- Poznań.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-07-2011, 12:07   

sebek napisał/a:
min. Bursztyn


Tak, kibel z zapełnieniem 50-60% powinien zostać zamieniony na ET22 i wagony. Już w innym wątku doszliśmy do wniosku, że pomimo długiej trasy Bursztyna, powinien on jeździć co najwyżej na ED72.
Powrót do góry

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 15-07-2011, 12:15    Odpowiedz z cytatem

Siedziałem kiedyś na peronie w Katowicach czekając na regio do Kluczborka koło g.17.30 i przyjechał IR z Krakowa, nabity po brzegi, z miejscami stojącymi, dużo pasażerów wysiadło, ale wsiadło jeszcze więcej i pociąg odjechał pełny jak puszka sardynek. Była to zwykła jednostka jak na regio, tylko w malowaniu IR i pasażerowie nie wyglądali na zbytnio zadowolonych, zresztą jazda w takich warunkach, brak przedziałów, upał niesamowity, pootwierane okna, w przedsionkach nawet na podłodze częśc osób siedziała.
Chwalić trzeba popularność tego pociągu, bo rzadko widuje tylu pasażerów w jednym składzie, ale komfortu żadnego i uważam, że skład wagonowy, bonanzy czy nawet piętrusy powinny być na takich połączeniach, bo jazda EZT wygląda jak rzeżnia. Napisałem kilka postów wcześniej, że na trasy 400-500km powinny być składy wagonowe, ale przypomniałem sobie te IR z Krakowa w kierunku Legnicy i jednak uważam, takie trasy powinny być zestawiane wagonami, a składy EZT wyłącznie na krótkie trasy, może 3-4h max.
Kryniczanin ma wiele racji, pisze o oszczędnościach itp sprawach, ale uważam, komfort jazdy pasażera jest najważniejszy, a tego niestety nie oferują składy zestawiane z EZT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 15-07-2011, 12:31    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin, REGIOchłopak, skrócenie relacji Kamieńczyka do JG stało się przesądzeniem jego dalszego losu jakim było nieuchronne zestawienie go z ezetów. Ok, niech sobie jeździ na jednostkach. Ale nie w SEZONIE, gdzie teraz cały Wałbrzych stoi, nie mówiąc już o tym co się dzieje we Wrocławiu (bilet sprawdził mi dopiero konduktor z regio do Wolsztyna, jeszcze na mnie krzywo pacząc i pytając się czy ja napewno jechałem z Marciszowa). Taka sytuacja miała miejsce w maju. Nie wiem co teraz się musi w tym pociągu dziać.
Z perspektywy Krynicy może rzeczywiście łatwo mówić-tak ma być, niech tak będzie, bo taniej bo to, bo tamto. Jednak są pociągi które są bardzo popularne i nadal powinny jeździć na składach.
Jeżeli już ktoś w wpadł na ten ambitny pomysł by złomem w Karkonosze jechać to niech to będzie chociaż podwójny ezet. Może być nawet doczepiany we Wrocławiu i odczepiany w Poznaniu. Byleby było jakieś dodatkowe miejsce.
Masz rację pisząc że niektóre pociagi należy zastapić EN57. Ja mogę podać jako przykład połowę wagonowych regio Zbąszynek-Poznań a także mogłyby wylecieć wagony z regio Poznań-OW. Kamieńczyka zostawmy w spokoju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-07-2011, 12:41   

@sebek, rzecz w tym, że na Bursztynie (EN57!) ludzie nie jadą w ścisku. Więc po co zamieniać skład na wagony? Żeby 3/4 miejsc była pusta? Są IR, gdzie rzeczywiście wagony się sprawdzają, ale są IR, nawet na długich dystansach, gdzie nie ma potrzeby uruchamiania wagonów. ED72 w zupełności wystarczy.
Powrót do góry

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-07-2011, 12:43   

Pułtuś,

Każda firma będąc w obecnej sytuacji takiej jak PR powinna szukać oszczędności. A gdzie?

Biurwa - nie ma szans,
Pracownicy na dole - już brakuje a i domagają się podwyżek strasząc strajkiem generalnym.
Zostaje tylko płacenie innym mniej więc PLK i Cargo a to jest wykonalne przy nie używaniu wagonów i byków. Cały rok za 25,8mln pln ciekawe ile płacą poszczególne województwa - szczególnie mnie interesuje Podlaskie ile płaci dotacji czy podobnie co za ET22 http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=11659&postdays=0&postorder=asc&start=60

Chyba że sam masz jakąś inną propozycję? Czy lepsze jest ograniczenie kosztów zewnętrznych czy może następne linie z całorocznym KKA?


mateuszpiszcz,

Także z Całym Szacunkiem ale
Cytat:

Zresztą Kamieńczyk , czy wcześniej Szklarka jeździły na wagonach dlatego, że na wjazd do Szklarskiej mógł pozwolić sobie w zasadzie tylko lok (najlepiej siódemka)

Jeśli ten pociąg miał by jeździć cały czas jako kibel to wtedy na pewno nie pod nazwą Kamieńczyk i tylko w relacji JG- Poznań.


Ten pociąg jeździ tylko do Jeleniej i na byku! I to już drugi rozkład! Do Szklarskiej nie śmiga - a na czym na ET41 miałby jechać skoro EU07 nie dostaną PR? To byłby hit lok 200 ton a wagony około 100 ton.



Tu wszystko rozbija się o Byka co zażyna szlak do Jeleniej od Jaworzyny Śląskiej a potem będzie znów płacz że jedziemy 20km/h - i o durnotę reformy więc brak choć 50 sztuk EU07 w PR. Żeby PR miał własne loki pasażerskie to bym nie jęczał.
Powrót do góry

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 15-07-2011, 13:09    Odpowiedz z cytatem

Uspokój się nie histeryzuj, tak wiem, że od dwóch rozkładów jeździ do Jeleniej Góry, jeśli przeczytasz uważnie moją wypowiedź to zrozumiesz , że mam na myśli, że ten pociąg zawsze jeździł na wagonach i tak być powinno w dalszym ciągu, nie tylko ze względu na przyzwyczajenia podróżnych (którzy dają przysłowiowy chleb PR). A przynajmniej w okresach sezonowych kiedy jadą nim spore grupy kolonijne. Cztery wagony to często za mało. W czasie tegorocznych ferii zimowych, gdy musiałem służbowo często być w Jeleniej Górze widziałem jak ten pociąg przyjeżdżał z Poznania i w sezonie ma naprawdę duże zapełnienie i często właśnie w postaci kolonii i wycieczek. Dlatego mój pogląd jest taki a nie inny.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!


Ostatnio zmieniony przez mateuszpiszcz dnia 15-07-2011, 13:53, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 139 z 269 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 267, 268, 269  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl