IR "Spodek" do Katowic (odj. 18:24) z Wrocławia Głównego
Oczywiście IR "Lompa", nikt nie zwrócił uwagi
A dzisiejszy R-64430 z Wrocławia Gł. (odj. 18:50) do Raciborza (przyj. 21:47) był obsługiwany przez EN57-2076, nie ma się co dziwić, że frekwencja w nim ponad 130%.
Dzisiejszy IR "Warta" do Poznania to EP07P-2004 + 111A + 112A+ 111A + 111A + 112Ag (wagon multimedialny) + 161A. Frekwencja tradcyjnie w piątkowe popołudnie ponad 100%.
2. IR "Matejko" do Krakowa: Czeszka CD163029-2 + 163A + 113Aa (cafe regio) + 162A + 161A + 162A + 162A. Zestawienie zatem bardzo ładne, same malborasy, natomiast frekwencję to chyba powinno się podac w kilkaset procentach. Wszystkie przejścia w wagonach, i przedsionki załadowane maksymalnie. Nie wiem, czy na dworcu zachodnim dał ktoś radę wejść do tego pociągu.
Zmiana numeru i nazwy pociągu w trasie. iR Rudawy w Kędzierzynie-Koźlu przechodzi na iR Chemik.
1. 163 026-8 "Gabrysia" wjeżdża z iR Rudawy relacji: Jelenia Góra - Kędzierzyn-Koźle
2. 163 026-8 "Gabrysia" odjeżdża z iR Chemik relacji: Kędzierzyn-Koźle - Warszawa Wschodnia
Piątkowy (14.03.2014 r.) IR "Matejko" do Krakowa: CD 163-0292 Beata + 163A + 113Aa (Cafe Regio)+ 161A + 162A + 162A + 163A + 112A. Frekwencja tradycyjnie w piątek bardzo wysoka, 10 minut przed odjazdem frekwencja już przekraczała wszystkie miejsca siedzące. Ale usłyszałem rozmowę kierowniczki pociągu z mechanikiem na peronie to mówiła że minimum 10 wagonów byłoby takim optymalnym rozwiązaniem, żeby każdy w miarę znalazł miejsce siedzące.
W tym samym dniu IR "Warta"do Poznania EP07P+2001 + 111A + 112A+ 111A + 111A + 112 A (wagon multimedialny) + 161A + 163A. Frekwencja na poziomie 95-100%.
Sobotnia (15.03.2014 r). IR "Warta" do Lublina odjeżdżająca z dworca Warszawa Gdańska to EP07P2001 + 163A + 162A + 112A (wagon multimedialny) + 111A + 111A + 111A. Bardzo ładna frekwencja, w Warszawie wsiadło spokojnie około 200 osób do tego pociągu.
Niedziela (16.03.2014r)
1. IR "Białowieża", którym wracałem z Hajnówki do Warszawy: jedna jednostka szynobusu SA133-011 z województwa podlaskiego. Na starcie frekwencja około 80%, od Siemiatycz ponad 100%, nie wszyscy wsiadający na tej stacji znaleźli miejsce siedzące. W Siedlcach wysiadło około 40 osób, część to zapewne studenci z UPH. Całą drogę bardzo ładnie jechał, odcinek Siedlce-Warszawa Wsch. przejechał w 54 minuty. Z Warszawy w kierunku Hajnówki odjechało 28 osób.
2. IR "Bug" z Terespola: EN57-1096, frekwencja bardzo wysoka.
3. IR "Bystrzyca" z Chełma: EN57AL-3008 + EN57AL-3010.W tym pociągu już tradycyjnie frekwencja bardzo wysoka, spokojnie ponad 100%.
Te dane tylko pokazują jak bardzo pociągi IR są potrzebne, zwłaszcza z miejscowości gdzie dalekobieżny ruch kolejowy jest bardzo ubogi, a w przypadku Hajnówki praktycznie nie istnieje.
Jeśli chodzi o IR Białowieża, to PR należą się wielkie brawa za ten krok.
W pewnym sensie jest to aktywizacja tych terenów, bardzo atrakcyjnych turystycznie. Natomiast w temacie połączeń dalekobieżnych w zupełnie przeciwnym kierunku podąża spółka PKP Intercity.
Czyli jak wynika z filmu to jest w dalszym ciągu jeden skład w całej relacji Jelenia Góra- Warszawa? Nie ma na stacji Kędzierzyn Koźle odczepiania i doczepiania zadnych wagonów?
Tak wynika z systemu i-PR, bo można kupić jeden bilet w tym Super Bilet w całej relacji.
Tylko po co ten cyrk z informacja na plakatach, że dwa oddzielne składy.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-03-2014, 08:58
Trzeba spytać tych od plakatów.
Od kwietnia w soboty część wagonów będzie odłączana do Kłodzka (docelowo Kudowy), w niedziele dołączona
@pawelu
Żeby mnie ludzi jechało Będą myśleli że to pociąg tylko do Kędzierzyna, to zamiast
PR pojadą PKP IC (takie marzenie ) albo przesiądą się na PB.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum