Virakocha, może ktoś inny wygra, jakis prywaciarz ...
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
dyżurny, do przewozów pasażerskich, to powiem Ci, że Cargo też nie, bo oni wystawiają do pociągówPR w tym rozkładzie tylko i wyłącznie ET22 a ta jest lokomotywą towarową i prądożerną.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Co byście powiedzieli na pociąg interREGIO Augustyn Kordecki relacji Gliwice - Warszawa Wschodnia?
Dobry pomysł ale można by też spróbować puścić go lub inny na odmianę przez węglówkę i dalej przez Łódź.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-10-2010, 17:44
Myślę, że nie ma sensu (bynajmniej na razie, w momencie kiedy oferta połączeń między Katowicami, a Warszawą w 80% sprowadza się do EIC) kombinować z węglówką. Priorytetem powinna być tutaj właśnie trasa przez Zawiercie i Częstochowę.
Punkt 2 odpada, przy obecnym stanie węglówki na odcinku Maksymilianowo-Tczew lepiej kierować pociągi z Trójmiasta przez Malbork, Iławę, Jabłonowo, Toruń, niż przez Laskowice, Bydgoszcz. Punkt 3 i 4 - odpadają, SU45. Chyba, że znalazłyby się odpowiednio wysokie dotacje, ale nie sądzę - tam jeździ już Arriva, a województwo pomorskie wolałoby dotować raczej lekkie szynobusy Arrivy.
Punkt 1 i 5 jak najbardziej ok, zaproponuj PR-om na maila, oni chociaż odpisują .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum