Ja jestem za uruchomieniem szybkiego połączenia IR lub przyspieszonego z Kostrzyna do Gdyni przez Gorzów, Krzyż, Piłę, Chojnice, Tczew, Gdańsk.
W Kostrzynie skomunikowany z pociągami z/do Berlina (chociaż to nie konieczne bo pociągi jeżdżą co godzinę, ale chodzi mi o to, żeby do Kostrzyna dojeżdżał przed odjazdem ostatniego pociągu do Berlina).
Gdyby PR posiadałyby szynobusy trójczłonowe, byłbym za wykorzystaniem takiego taboru na tej trasie.
Można by połączyć obecne relacje Kostrzyn - Gorzów - Krzyż / Krzyż - Piła Gł. / Piła Gł. - Chojnice / Chojnice - Tczew/ Tczew - Gdańsk - Gdynia
Trójmiasto, tez potrzebuje szybkiego i taniego połączenia ze stolicą
IR Gdynia- Warszawa Zachodnia przez:
Sopot, Gdańsk, Pruszcz Gdański, Tczew, Malbork, Prabuty, Susz, Iława, Działdowo, Mława, Ciechanów, Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa Wsch. i Centralna
Obsługa EU07+ Bdnu+ Bdnu+ Bdhpumn+ Bdhpumn
Popieram przedmówcę, Interregio Gdynia Główna - Warszawa Zachodnia to pewny hit. Wydaje mi się jednak, że dopóki trwają rozliczne remonty na E-65 to ciężko będzie o coś takiego...
Tez się zgadzam IR Gdynia-Warszawa-Gdynia. Byłoby hitem.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
2. Gdynia- Poznań Gł.- Gdynia
Sopot, Gdańsk, Pruszcz Gdański, Tczew, Pelplin, Bydgoszcz Gł., Inowrocław, Mogilno, Gniezno
Odjazd z Gdyni 04:30
Odjazd z Poznania 15:25
Skład: EU07+ Bdhpumn+ Bdhpumn+ Bdnu
Taki IR też byłby doskonały szybkie połączenie pomiędzy trójmiastem a poznaniem z rana, czyli szybka podróż do pracy
Nie wiem kto dojeżdża do pracy do Poznania z Trójmiasta, sądzę, że nikt. Pora raczej za wczesna. Z Gdyni mógłby wyjeżdżać około 7-8, wracać z Poznania o 17-18, tak jak było z IR Poznań - Gdynia - Poznań jeżdżącym w wakacje.
myślę że przydałyby się pociągi IR w nastepujących relacjach:
*Kraków-Katowice-Tarnowskie Góry-Lubliniec-Kluczbork-Oleśnica-Wrocław Gł (zmiana trasy jednego z dotychczasowych IR jeżdżących przez Opole);
*Kostrzyn n.Odrą-Krzyż-Piła-Chojnice-Kościerzyna-Gdynia Gł.;
*Zielona Góra-Lubin Górniczy-Legnica-Wrocław-Opole-Lubliniec-Częstochowa;
*Katowice-Zawiercie-Częstochowa-Chorzew Siemk.-Zduńska W.Karsznice-Inowrocław-Bydgoszcz Gł-Laskowice Pom.-Grudziądz
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
PiterTarnów. pociąg IR relacji Zielona Góra-Lubin Górniczy-Legnica-Wrocław-Opole-Lubliniec-Częstochowa; bomba
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 08-09-2009, 19:36
PiterTarnów napisał/a:
*Kraków-Katowice-Tarnowskie Góry-Lubliniec-Kluczbork-Oleśnica-Wrocław Gł (zmiana trasy jednego z dotychczasowych IR jeżdżących przez Opole);
Przynajmniej dwie pary pociągów IR kursujących obecnie trasą Katowice-Zabrze-Gliwice-KK-Opole należałoby puścić przez Chorzów-Bytom-Gliwice-Pyskowice-Strzelce Opolskie i dalej w stronę Opola. Natomiast jeśli chodzi o linię Katowice-Kluczbork-Wrocław to można by pomyśleć o R+, IR na tej trasie raczej się nie sprawdzi.
A może by tak IR Płock - Kutno -Łódź Kaliska - Łódź Widzew - Częstochowa - Lubliniec lub od stacji Łódź Kaliska dalej przez Pabianice - Zduńska Wola - Zduńska Wola Karsznice - Chorzew Siemkowice - Częstochowa i dalej do Opola Gł.
racja,powinni wyrzucić większość IR z trasy Gliwice-Kędzierzyn, tam jest dość pociągów.
Niezły byłby także IR Wrocław-Toruń Gł. p/Olesnicę Rataje-Krotoszyn-Jarocin-Gniezno.
Poza tym jakiś IR na spalinówce z Katowic do JELENIEJ GÓRY trasą Podsudecką, przez Kędzierzyn-Nysę-Kamieniec-Jaworzynę Śl.-Wałbrzych bo jest to trasa o którą mnóstwo ludzi się upomina choćby na forum "kolej Podsudecka" a o puszczeniu tamtędy pospiesznego przez IC można raczej zapomnieć..
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
PiterTarnów, wybij sobie z głowy IR na drogich spalinówkach. Te pociągi mają na siebie zarabiać, a więc muszą być uruchamiane najtańszym kosztem. W przypadku IR kosztowo najlepsza opcja to EZT, najgorsza to skład wagonowy z lokomotywą.
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum