Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 87, 88, 89  Następny
Dokąd jeszcze interREGIO?
Autor Wiadomość

Pabianiczanin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2008
Skąd: Pabianice

PostWysłany: 01-09-2009, 21:01    Odpowiedz z cytatem

IR Kraków - Gdynia Question niewydaje mi się żeby na taką trasę puścić IR i to w kształcie Edka.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

neptunik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Sie 2006
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 01-09-2009, 21:15    Odpowiedz z cytatem

Ja jestem za uruchomieniem szybkiego połączenia IR lub przyspieszonego z Kostrzyna do Gdyni przez Gorzów, Krzyż, Piłę, Chojnice, Tczew, Gdańsk.
W Kostrzynie skomunikowany z pociągami z/do Berlina (chociaż to nie konieczne bo pociągi jeżdżą co godzinę, ale chodzi mi o to, żeby do Kostrzyna dojeżdżał przed odjazdem ostatniego pociągu do Berlina).

Gdyby PR posiadałyby szynobusy trójczłonowe, byłbym za wykorzystaniem takiego taboru na tej trasie.
Można by połączyć obecne relacje Kostrzyn - Gorzów - Krzyż / Krzyż - Piła Gł. / Piła Gł. - Chojnice / Chojnice - Tczew/ Tczew - Gdańsk - Gdynia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

damix55 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Gniezno

PostWysłany: 05-09-2009, 22:06    Odpowiedz z cytatem

Trójmiasto, tez potrzebuje szybkiego i taniego połączenia ze stolicą
IR Gdynia- Warszawa Zachodnia przez:
Sopot, Gdańsk, Pruszcz Gdański, Tczew, Malbork, Prabuty, Susz, Iława, Działdowo, Mława, Ciechanów, Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa Wsch. i Centralna
Obsługa EU07+ Bdnu+ Bdnu+ Bdhpumn+ Bdhpumn
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

armastus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Wrz 2009

PostWysłany: 06-09-2009, 14:24    Odpowiedz z cytatem

Popieram przedmówcę, Interregio Gdynia Główna - Warszawa Zachodnia to pewny hit. Wydaje mi się jednak, że dopóki trwają rozliczne remonty na E-65 to ciężko będzie o coś takiego...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 06-09-2009, 18:49    Odpowiedz z cytatem

Tez się zgadzam IR Gdynia-Warszawa-Gdynia. Byłoby hitem.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pabianiczanin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2008
Skąd: Pabianice

PostWysłany: 06-09-2009, 18:52    Odpowiedz z cytatem

Kris:Oj tak oj tak ja tez się zgadzam na 100%
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

damix55 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Gniezno

PostWysłany: 07-09-2009, 21:16    Odpowiedz z cytatem

2. Gdynia- Poznań Gł.- Gdynia
Sopot, Gdańsk, Pruszcz Gdański, Tczew, Pelplin, Bydgoszcz Gł., Inowrocław, Mogilno, Gniezno
Odjazd z Gdyni 04:30
Odjazd z Poznania 15:25
Skład: EU07+ Bdhpumn+ Bdhpumn+ Bdnu
Taki IR też byłby doskonały szybkie połączenie pomiędzy trójmiastem a poznaniem z rana, czyli szybka podróż do pracy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

armastus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Wrz 2009

PostWysłany: 07-09-2009, 21:35    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem kto dojeżdża do pracy do Poznania z Trójmiasta, sądzę, że nikt. Pora raczej za wczesna. Z Gdyni mógłby wyjeżdżać około 7-8, wracać z Poznania o 17-18, tak jak było z IR Poznań - Gdynia - Poznań jeżdżącym w wakacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PiterTarnów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Kwi 2009

PostWysłany: 08-09-2009, 18:29    Odpowiedz z cytatem

myślę że przydałyby się pociągi IR w nastepujących relacjach:
*Kraków-Katowice-Tarnowskie Góry-Lubliniec-Kluczbork-Oleśnica-Wrocław Gł (zmiana trasy jednego z dotychczasowych IR jeżdżących przez Opole);
*Kostrzyn n.Odrą-Krzyż-Piła-Chojnice-Kościerzyna-Gdynia Gł.;
*Zielona Góra-Lubin Górniczy-Legnica-Wrocław-Opole-Lubliniec-Częstochowa;
*Katowice-Zawiercie-Częstochowa-Chorzew Siemk.-Zduńska W.Karsznice-Inowrocław-Bydgoszcz Gł-Laskowice Pom.-Grudziądz

_________________
2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pionier27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009

PostWysłany: 08-09-2009, 18:40    Odpowiedz z cytatem

PiterTarnów. pociąg IR relacji Zielona Góra-Lubin Górniczy-Legnica-Wrocław-Opole-Lubliniec-Częstochowa; bomba
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-09-2009, 19:36   

PiterTarnów napisał/a:
*Kraków-Katowice-Tarnowskie Góry-Lubliniec-Kluczbork-Oleśnica-Wrocław Gł (zmiana trasy jednego z dotychczasowych IR jeżdżących przez Opole);


Przynajmniej dwie pary pociągów IR kursujących obecnie trasą Katowice-Zabrze-Gliwice-KK-Opole należałoby puścić przez Chorzów-Bytom-Gliwice-Pyskowice-Strzelce Opolskie i dalej w stronę Opola. Natomiast jeśli chodzi o linię Katowice-Kluczbork-Wrocław to można by pomyśleć o R+, IR na tej trasie raczej się nie sprawdzi.
Powrót do góry

Andrzej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 08-09-2009, 19:44    Odpowiedz z cytatem

A może

1) Płock - Kutno -Konin - Poznań - Zielona Góra

2) Wrocław- Oleśnica- Ostrów Wlkp- Jarocin- Września- Konin- Kutno- Płock
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pabianiczanin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2008
Skąd: Pabianice

PostWysłany: 08-09-2009, 20:21    Odpowiedz z cytatem

andrzej: propozycje 1 i 2 są bardzo dobre.

A może by tak IR Płock - Kutno -Łódź Kaliska - Łódź Widzew - Częstochowa - Lubliniec lub od stacji Łódź Kaliska dalej przez Pabianice - Zduńska Wola - Zduńska Wola Karsznice - Chorzew Siemkowice - Częstochowa i dalej do Opola Gł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PiterTarnów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Kwi 2009

PostWysłany: 08-09-2009, 20:21    Odpowiedz z cytatem

racja,powinni wyrzucić większość IR z trasy Gliwice-Kędzierzyn, tam jest dość pociągów.
Niezły byłby także IR Wrocław-Toruń Gł. p/Olesnicę Rataje-Krotoszyn-Jarocin-Gniezno.
Poza tym jakiś IR na spalinówce z Katowic do JELENIEJ GÓRY trasą Podsudecką, przez Kędzierzyn-Nysę-Kamieniec-Jaworzynę Śl.-Wałbrzych bo jest to trasa o którą mnóstwo ludzi się upomina choćby na forum "kolej Podsudecka" a o puszczeniu tamtędy pospiesznego przez IC można raczej zapomnieć..

_________________
2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 08-09-2009, 20:23    Odpowiedz z cytatem

PiterTarnów, wybij sobie z głowy IR na drogich spalinówkach. Te pociągi mają na siebie zarabiać, a więc muszą być uruchamiane najtańszym kosztem. W przypadku IR kosztowo najlepsza opcja to EZT, najgorsza to skład wagonowy z lokomotywą.

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 17 z 89 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 87, 88, 89  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl