Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 87, 88, 89  Następny
Dokąd jeszcze interREGIO?
Autor Wiadomość

sebico Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Kwi 2008

PostWysłany: 07-05-2009, 19:26    Odpowiedz z cytatem

Ja proponuję:

1. Międzylesie - Kłodzko - Wrocław Gł - Leszno - Poznań Gł - Konin - Kutno - Warszawa Wsch

I drugie, może mało opłacalne, ale np SA-134 mogłoby jeździć (gdyby PR takowe posiadało) nie wiem czy jak IR, czy bardziej osobowy ale napewno ożywiłoby niektóre linie. Przewidziałem 2 opcje:
2 .
a) Żary - Żagań - Legnica - Dzierżoniów - Ząbkowice Śl - Kamieniec Ząbk. - Kłodzko Główne - Polanica ZDR - Kudowa Zdr

lub (w składzie wagonowym)

b )Żary - Żagań - Legnica ( zmiana czoła) - Wrocław Gł - Strzelin - Kamieniec Ząbk - Kłodzko Gł (zmiana czoła) - Polanica Zdr - Kudowa Zdr
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 07-05-2009, 19:32    Odpowiedz z cytatem

Ale ludzie proszę was, żeby to miało sens to proszę o jakieś godziny, skomunikowania analizę plusów i minusów.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 07-05-2009, 19:38    Odpowiedz z cytatem

o IR warto walczyć na rożnych trasach serio. dostałem pismo od Pr-ów , które dałem pod innym tematem wyświetla się akurat odnośnie połączeń IR Poznań- Warszawa.Będzie nowy pociąg od 1.06( moja robota) Smile ta propozycja nr1 jest fajna ,ale i reszta piękna . Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pabianiczanin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2008
Skąd: Pabianice

PostWysłany: 07-05-2009, 19:41    Odpowiedz z cytatem

Ja bym jeszcze proponował Łódź Fabryczna- Kraków Główny.Wyjazd z dworca Fabrycznego gdzieś między 7:30 a 9:00 ,powód bardzo słabe połączenia między Łodzią a Krakowem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 07-05-2009, 19:55    Odpowiedz z cytatem

z Poznania do lodzi przez Konin - kutno by się coś zdało jakiś IR Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pabianiczanin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2008
Skąd: Pabianice

PostWysłany: 07-05-2009, 20:07    Odpowiedz z cytatem

No i oczywiście odwrotnej relacji tak żeby z Łodzi wyjeżdżał po 17:00 ponieważ między 15;50 a 0:24 niema z Łodzi bezpośredniego pociągu do Poznania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 07-05-2009, 20:20    Odpowiedz z cytatem

InterREGIO ,,Śnieżne Kotły" lub ,,Wiking" kursuje codziennie . Skład lok+B+B+B+B+A+(sezon ferie,wakacje ,świeta )B od Jeleniej Góry



Szklarska Poręba Grn. 9.00 16.24
Szklarska P.Dln. 9.12/9.13 16.11/16.12
Piechowice 9.38/9.39 15.45/15.46
Jelenia G.Sobieszów 9.43/9.44 15.40/15.40
Jel.Góra Cieplice 9.48/9.48 15.36/15.36
Jelenia Góra 10.00/10.15 15.10/15.24
Gryfów Śl. 10.50/10.51 14.33/14.34
Olszyna Lubańska 10.58/10.58 14.26/14.26
Lubań Ś. 11.10/11.11 14.13/14.14
Węgliniec 11.42/11.56 13.29/13.42
Ruszów 12.07/12.07 13.18/13.18
Iłowa Żagańska 12.19/12.19 13.05/13.06
Jankowa Żagańska 12.27/12.27 12.57/12.57
Żary 12.34/12.36 12.48/12.50
Bieniów 12.50/12.50 12.34/12.34
Nowogród Osiedle 13.05/13.05 12.19/12.19
Zielona Góra 13.34/13.50 11.24/11.50
Czerwieńsk 13.55/13.55 11.17/11.17
Rzepin 14.46/14.48 10.26/10.28
Kostrzyn 15.22/15.24 9.50/9.52
Mieszkowice 15.42/15.42 9.23/9.23
Chojna 16.04/16.04 9.14/9.14
Gryfino 16.34/16.36 8.44/8.46
Szczecin Podjuchy 16.49/16.50 8.31/8.31
Szczecin Główny 17.00 8.20
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: UK

PostWysłany: 07-05-2009, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Myślę, że pociągi IR z założenia mają łączyć większe ośrodki, na głównych liniach, w szczytach przewozowych i stanowić alternatywę dla droższych pociągów PKP IC. Dlatego niektóre wasze pomysły są absurdalne i niedorzeczne.

Rozsądne propozycje nowych połączeń IR przedstawiła Lady Makbet:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=64708#64708

Warszawa - Gdynia
Warszawa - Poznań
Warszawa - CMK - Kraków / Katowice

Warszawa - Poznań - Szczecin
Kraków - Wrocław - Poznań
Wrocław - Poznań - Gdynia / Szczecin
Poznań - Toruń - Olsztyn
Poznań - Warszawa - Lublin


Pamiętajcie, że pociągi IR powinny na siebie zarobić, albo przynajmniej wyjść na zero, tak jak "Słoneczny" Kolei Mazowieckich.

_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

grzesiu24 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Sty 2009

PostWysłany: 07-05-2009, 21:49    Odpowiedz z cytatem

Pociągi osobowe przyspieszone z Jeleniej Góry i Szklarskiej zarabiaja na siebie i to bardzo i co do tego nie ma wątpliwości, że powinny również do mojego miasta witać. Są już Szklarka, Komieńczyk, Szrenica i Szczeliniec.Te pociągi pokazują, że zapotrzebowanie jest w moim regionie duże. Jeszcze przydałby się pociąg do Krakowa i Szczecina właśnie.
skubi

Bardzo dobry rozkład, ale nie wiem czy byłby sens uruchomiania tego pociągu do Szklarskiej codziennie. Ja proponowałbym do Jeleniej codziennie, a do Szklarskiej w dłuższe weekendy, wakacje i tp. Dzisiaj jeszcze wysłałem maila do Dolnośląskeigo Zakładu Przewozów Regionalnych z zamiarem uruchomienia InterRegio do Rzeszowa i Szczecina z Jeleniej Góry. Do Warszawy do PR poszedł już list i dwa maile w tamtym tygodniu. Zobaczymy co mi odpiszą. Smile

_________________
Kolej to najlepszy środek transportu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 07-05-2009, 21:55    Odpowiedz z cytatem

Ja bym siecią IR połączył miasta wojewódzkie (zamiast Gdańska Gdynia bądz Tczew) prowadząc pociągi (przynajmniej na fragmentach) bocznymi liniami, na których jadą wprawdziej jakieś pośpiechy ale jedna dwie pary bo wiadomo na CMK to rzaczej nie. Dodatkowo mogłby jeżdzić do miejscowości turystycznych np Hel, Zakopane

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 07-05-2009, 22:25    Odpowiedz z cytatem

Grzesiu masz racje do Szklarskiej Poręby Górnej jeździłby : 19.12.09-2.01.10 długa przerwa św., 18.01-14.02.10 ferie w Zachodniopom,Lubuskim i Dolnośląskim , 1.04-6.04.10 Wielkanoc , 29.04-4.05.10 Długi Weekend , 19.06-1.09Wakacje , 30.10-2.11.10 Wszystkich Św. oraz każda sobota Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

grzesiu24 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Sty 2009

PostWysłany: 07-05-2009, 23:24    Odpowiedz z cytatem

skubi
Widzę, że wykożystałeś maksymalne rezerwy czasowe dla tego pociągu. Brawa Ja proponowałbym, aby ten pociąg wyjeżdżał ze Szczecina rano a z Jeleniej Góry po południu. To spowoduje, że pociąg wruci do Szczecina jeszcze tego samego dnia:
Szczecin 05:30
Jelenia Góra 12:30

Jelenia Góra 16:00
Szczecin po 23.00 ( czas wydłużony ze względu na ograniczenie prędkości w godzinach wieczornych)

W tej sytuacji pociąg, nawet gdy się bardzo spóźni to da radę jeszcze tego samego dnia wrócić, bowiem spóźnienia większe niź 2 godziny zdażają się żadko. Dodatkowo przyjeżdżając do Jeleniej Góry o 12:30 zapewni skomunikowanie z pociągiem Kamieńczyk do Szklarskiej więc nie będzie potrzebne ciągnięcie dodatkowych wagonów do Szklarskiej i tym samym zakłócania obiegu składu. Spowrotem Kamieńczyk wraca ze Szklarskiej 15:47 a "Wiking" o 16:00 jedzie do Szczecina- w razie spóźneinia obydwa pociągi byłyby skomunikowane więc jeden na drugiego musiałby poczekać. A Szklarska- Szczecin to może byc ten nocny pośpieszny przez Zieloną Górę, który prawdopodobnie pojedzie na wakacje. To jest pociąg sprawdzony i myślę, że nie ma co przy nim kombinować. Smile

[ Dodano: 07-05-2009, 23:37 ]
W ten sposób obydwa pociągi wspomogą się nawzajem nie przeszkladzając sobe, bo jeden dla drugiego wygeneruje podróżnych - Szczecin dla Kamieńczyka i Kamieńczyk dla Szczecina. W niedzielne popołudnia tłumy dla pociągu do Szczecina zapewnione. Wczasowicz jak wybiera to połaczenia popołudniowe, po to aby jek najdłużej odpocząć, a pociąg w niedziele po 16 dodatkowo zapewni dojazd studentom na uczelnie Uniwersytetu ZIelonogórskiego i dalej.

_________________
Kolej to najlepszy środek transportu.


Ostatnio zmieniony przez grzesiu24 dnia 08-05-2009, 09:18, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

cezary Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2007

PostWysłany: 08-05-2009, 08:18    Odpowiedz z cytatem

Grzesiu 24. W pełni i zadowoleniem Cię popieram. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wilchelm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 08-05-2009, 13:09    Odpowiedz z cytatem

Zed napisał/a:

Pamiętajcie, że pociągi IR powinny na siebie zarobić, albo przynajmniej wyjść na zero, tak jak "Słoneczny" Kolei Mazowieckich.


Ja bym dodał do tego adnotację - raczej obsługiwane EZT. Skład wagonowe może i bardziej atrakcyjne są dużo droższe chociażby ze względu na konieczność wynajęcia lokomotywy.

_________________
Kolejowy jest tylko jeden. Kolejowy Wrocław - Inny wymiar kolei
Kolejowy Wrocław TV - zobacz prawdziwą kolej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Abraxas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2007
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 08-05-2009, 13:22    Odpowiedz z cytatem

Bez przesady Wilhelmie do Szczecina nie może kibel jechać,nigdy w życiu,minimum 4 wagony i tyle a frekwencja będzie i tak duża ,że pokryje wszystkie koszty a nawet wyjdzie się na plus jestem tego pewien.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 89 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 87, 88, 89  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl