Bez przesady Wilhelmie do Szczecina nie może kibel jechać,nigdy w życiu,
Życie pokazuje, że może Mało tego, że może to jeszcze jeździ
Abraxas napisał/a:
minimum 4 wagony i tyle a frekwencja będzie i tak duża ,że pokryje wszystkie koszty a nawet wyjdzie się na plus jestem tego pewien.
Jak mniemam posiadasz jakieś szczegółowe wyliczenia dotyczące wszystkich kosztów? Bo wiesz nawet wiara w tej materii niewiele zmienia - twarda ekonomia mów: Składy wagonowe są 3,4 razy droższe w uruchomieniu aniżeli skład na EZT.
Bez przesady Wilhelmie do Szczecina nie może kibel jechać,nigdy w życiu,
Życie pokazuje, że może Mało tego, że może to jeszcze jeździ
Abraxas napisał/a:
minimum 4 wagony i tyle a frekwencja będzie i tak duża ,że pokryje wszystkie koszty a nawet wyjdzie się na plus jestem tego pewien.
Jak mniemam posiadasz jakieś szczegółowe wyliczenia dotyczące wszystkich kosztów? Bo wiesz nawet wiara w tej materii niewiele zmienia - twarda ekonomia mów: Składy wagonowe są 3,4 razy droższe w uruchomieniu aniżeli skład na EZT.
Jak pokazuje pociąg z Poznania do Szklarskiej spokojnie można jeździć na wagonach jednak:)zresztą jak wiesz jak wspomniał przedmówca nie da się inaczej bo od Węglińca nie ma trakcji:)
Ludzie, pociągi IR mają łączyć duże aglomeracje, a nie jakieś małe pipidówy. Jak czytam Wasze niektóre propozycje, to aż mnie ciarki przechodzą...
Jeżeli według ciebie Jelenia Góra to mała pipidówa, to weź sobie najpierw atlas a potem pisz. To 150.000 miasto- centrum ruchu turystycznego, o nazwie KARKONOSZE ( też jakc nie wiesz co to to sobie przeczytaj) a potem pisz bzdury!!!
[ Dodano: 08-05-2009, 19:17 ]
Zresztą pociągi przyspieszone osobowe już z Jeleniej jeżdżą na trasie Szklarska- Poznań i bardzo na siebie zarabiają.
_________________ Kolej to najlepszy środek transportu.
od 1.06 na trasie poznań - Warszawa rusz kolejny IR ( moja robota serio) z Poznania wyjedzie po 8 rano pojedzie przez Wrześnię , Konin, Koło , Kutno,w Warszawie Centralnej będzie ok 11.41, potem po 13.30 będzie wracać by przed 17 być w
Poznaniu .Nie będzie kursować 11,12.06 i 11.11 oraz w niedziele,a tak będzie jeździł cały rok. Jednak warto pisać do PR-ów i innych instytucji i walczyć, choć odpisali po miesiącu. jednak tendencja przy organizowaniu pociągów interregio jest tak by łączyć duże miasta, przy okazji mniejsze jeśli są po trasie. Myślę że jakiś Szczecin- Jelenia Góra- przez Zieloną Góre choćby w sezonie letnim mógłby być. To spore miasta plus tereny turystyczne. Przychylam się też do wniosku by dać coś z IR na trasę Poznań - Katowice przez Ostrów Wlkp, Kluczbork , bo teraz jest nędza mimo częściowego wyremontowania linii . Można by reaktywować "Koziołka". 10 lat temu robiła ten ED73 , potem 72. Wiem bo jak wracałem z pielgrzymek to łapałem przesiadki od Lublińca do Jarocina , a pociąg nawet poza sezonem był w miarę pełny.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 09-05-2009, 00:53
grzesiu24 napisał/a:
Jeżeli według ciebie Jelenia Góra to mała pipidówa, to weź sobie najpierw atlas a potem pisz.
[ Dodano: 08-05-2009, 19:17 ]
Zresztą pociągi przyspieszone osobowe już z Jeleniej jeżdżą na trasie Szklarska- Poznań i bardzo na siebie zarabiają.
Kolego, Tobie się przypadkiem coś nie pomyliło? Trochę grzeczniej proszę, bo póki co moderatorem ani administratorem forum nie jesteś, aby krzyczeć na innych użytkowników. To po pierwsze, a po drugie proszę o przytoczenie mojego cytatu, w którym napisałem, że Jelenia Góra to pipidówa. Radzę Ci dokładnie czytać to co piszą inni i zastanowić się 10 razy, zanim coś wyślesz. Jeszcze raz wyjedziesz z takim tonem na mnie (albo kogokolwiek innego) skończy się to ostrzeżeniem. Chamstwa i bezczelności nie będę tolerował.
Rafaello1973 napisał/a:
Przychylam się też do wniosku by dać coś z IR na trasę Poznań - Katowice przez Ostrów Wlkp, Kluczbork , bo teraz jest nędza mimo częściowego wyremontowania linii .
Dokładnie. Aczkolwiek na tej linii przede wszystkim należy ułożyć sensowny rozkład jazdy pociągów, który byłby cykliczny. To co mamy obecnie, prosi się o pomstę do Boga. Myślę, że przy odpowiednim r/j, dobrych skomunikowaniach i dużej ilości pociągów na trasie Katowice-Lubliniec-Kluczbork/Poznań, pasażerowie korzystaliby nie tylko z IR, ale również z lokalnych osobówek.
Moje propozycje:
IR Przemyśl-Warszawa p. Przeworsk, Stalowe Wolę Rozwadów, Tarnobrzeg, Sandomierz, Skarżysko Kam., Radom;
IR Przemyśl-Jelenia Góra p. Przeworsk, Stalowe W. Rozw., Sandomierz, Skarżysko Kam., Kielce, Częstochowę, Lubliniec, Kluczbork, Oleśnica, Wrocław, Jaworzyna Śl., Wałbrzych (chociaż jest posp. "Śnieżka" w sezonie, ale myślę, że drugi pociąg był by dobry takie kółeczko zamiast przez Kraków, Katowice:P)
Ten Przemyśl- Jelenia Góra to trochę bez sensu. Jelenia potrzebuje połączenia do Krakowa i Rzeszowa w ciągu dnia. Poza tym pociąg jechałby niemiłosiernie długo coś koło 17 godzin- a to dyskwalifikuje go jako pociąg dzienny. Jak już w relacji przez Kielce to tylko z Lublina, bo takie połączenie do Jeleniej Góry też jest potrzebne.
[ Dodano: 09-05-2009, 20:28 ]
A z tą Warszawą z Przemyśla to też chyba nie gra do końca. Jak ty chcesz poprowadzić pociąg równocześnie ze Stalowej Woli przez Tarnobrzeg i Sandomierz??? Tarnobrzeg to chyba trochę nie po drodze. Ja bym proponował Przemyśl- Rzeszów- Tarnobrzeg- Sandomierz- Skarżysko Kamienna- Radom- Warszawa. Pamiętaj jednak, że na trasie Rzeszów- Skarżysko Kamienna występuje trakcja spalionowa, więc to trochę dyskwalifikuje to połączenie.
_________________ Kolej to najlepszy środek transportu.
Jazda i przez Sandomierz i przez Tarnobrzeg jest możliwa, przecież przez wiele lat jeździł tak pociąg San: Przemyśl - Przeworsk - Stalowa Wola Rozwadów - Tarnobrzeg(zmiana kierunku jazdy) - Sandomierz i dalej do Skarżyska tylko, że jeśli się nie mylę to jest zamknięty odcinek Ostrowiec Świętokrzyski - Sandomierz, więc to też jest problem
_________________ Niekończąca się Podróż...Ostatnie etapy
A z tą Warszawą z Przemyśla to też chyba nie gra do końca. Jak ty chcesz poprowadzić pociąg równocześnie ze Stalowej Woli przez Tarnobrzeg i Sandomierz??? Tarnobrzeg to chyba trochę nie po drodze.
Zwyczajnie, Stalowa Wola - Tarnobrzeg, zmiana kierunku i dalej na Sandomierz i dalej do Skarzyska. Przejrzyj sobie wiecej rozkladow jazdy niz tylko ostatni, bo taka sytuacja miala juz miejsce.
grzesiu24 napisał/a:
Pamiętaj jednak, że na trasie Rzeszów- Skarżysko Kamienna występuje trakcja spalionowa, więc to trochę dyskwalifikuje to połączenie.
Na odcinku Ocice-Tarnobrzeg-Skarzysko siec wisi... No i co to za dyskfalifikujacy argument z ta trakcja spalinowa?? Idac takim tokiem myslenia, nie powinno byc polaczen na linii Bialystok-Olsztyn, Bydgoszcz-Szczecin, Wroclaw-Kudowa... A moze zdyskwalifikowalbys rowniez kursowanie trakcji spalinowej pod drutem i zakonczylbys bieg pociagow Wolsztyn-Poznan w Luboniu. O kursach Wroclaw-Drezno na niemieckich "szynobusach" nie wspomne...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum