Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 87, 88, 89  Następny
Dokąd jeszcze interREGIO?
Autor Wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 22-08-2010, 12:19    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Gdynia - Gdańsk - Słupsk - Koszalin - Białogard - Szczecinek - Piła - Poznań Gł. - Leszno - Wrocław - Brzeg - Opole - Katowice - Kraków - Zakopane.

ET40, przecież to trasa rodem z dawnego Słowińca. Ile ten pociąg ma jechać? 18 godzin?
Pozatym co ty masz z tymi kuszetkami. Wiesz jakibyłby koszt przerobienia wagonu na kuszetkę? Napewno bardziej opłacałoby się już wynajmować je od IC. Może lepiej napisz do PR, niech wyremontują wagony na takie jak z Orient Expressu...
Jeśli chcesz jechać w wagonie z miejscami do leżenia do wybierz TLK ot co. Nocne IR miałyby przedewszystkim za zadanie odciążenie zapchanych sezonowców (choć wg. Ciebie, jak twierdzisz w innym temacie w tychże pociągach panuje ogólny luz, jest pełno wolnych miejsc itp. Rolling Eyes ). Czy niewystarczyłyby zwykłe wagony przedziałowe? Starczyłyby, bo za cenę iRto i tak byłoby dużo.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Żądło Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Paź 2008

PostWysłany: 22-08-2010, 14:54    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś ma informację o planach wyodrębnienia IR z PR-ów i TLK z IC i utworzenie nowej spółki? Ostatnio słyszałem o takich przymiarkach od kolegów z PR-ów jednak wydaje mi się że to tylko plotki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 22-08-2010, 16:17    Odpowiedz z cytatem

Emillex napisał/a:
Cytat:
Gdynia - Gdańsk - Słupsk - Koszalin - Białogard - Szczecinek - Piła - Poznań Gł. - Leszno - Wrocław - Brzeg - Opole - Katowice - Kraków - Zakopane.

ET40, przecież to trasa rodem z dawnego Słowińca. Ile ten pociąg ma jechać? 18 godzin?
Pozatym co ty masz z tymi kuszetkami. Wiesz jakibyłby koszt przerobienia wagonu na kuszetkę? Napewno bardziej opłacałoby się już wynajmować je od IC. Może lepiej napisz do PR, niech wyremontują wagony na takie jak z Orient Expressu...
Jeśli chcesz jechać w wagonie z miejscami do leżenia do wybierz TLK ot co. Nocne IR miałyby przedewszystkim za zadanie odciążenie zapchanych sezonowców (choć wg. Ciebie, jak twierdzisz w innym temacie w tychże pociągach panuje ogólny luz, jest pełno wolnych miejsc itp. Rolling Eyes ). Czy niewystarczyłyby zwykłe wagony przedziałowe? Starczyłyby, bo za cenę iRto i tak byłoby dużo.
Ostatecznie to tylko usunięcie siedzisk praktykowane przy zmianie tapicerki i wstawienie leżanek oraz zamka w drzwiach...To aż takie koszty? A rezerwacje kuszetek pozwoliłyby zwiększyć przychód z takich połączeń.
Ok, mogłyby być zwykłe przedziałowe, tylko że to byłoby TLK-bis, tylko że tańsze. Ważne, żebym jadąc nocą miał wybór - drogie i bezpromocyjne TLK, lub tańsze, o niższym standardzie (np. bez 1 klasy) iR.


Może ktoś wypowie się odnośnie tras, jakie zaproponowałem jeszcze wcześniej?Wink

---------------
Zresztą nie napisałem, że żaden TLK nie jeździ zapchany, tylko że nie spotkałem się jeszcze z tłokiem w TLK. To różnica.

@mk1992, osobówkę LUB TLK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 22-08-2010, 17:42    Odpowiedz z cytatem

iR Gdynia-Bydgoszcz-Inowrocław-(węglówka)-Kutno-Warszawa-Lublin-Chełm to moja propozycja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 22-08-2010, 19:30    Odpowiedz z cytatem

Pamiętaj o fatalnym stanie węglówki na odc. Maksymilianowo - Twarda Góra. O wiele szybciej z Lublina byłoby przez Warszawę, Olsztyn, Malbork, lub nawet ze skomunikowaniem w Olsztynie z Regio.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 22-08-2010, 19:42    Odpowiedz z cytatem

ET40 napisał/a:
połączenie 2.Lublin - Puławy - Radom - Warka - Warszawa Centralna - W. Wschodnia - Legionowo - Nasielsk - Ciechanów - Mława - Działdowo - Olsztyn Główny - (Iława - Malbork - Tczew - Gdańsk Gł. - Gdynia Gł.). Wagonowy lub EZT.
Rozumiem, że pracowałby odcinkowo jako Lublin - Radom i Radom - Olsztyn?

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 22-08-2010, 20:01    Odpowiedz z cytatem

Sorry, nie wiem jak wygląda każda stacja, posiłkowałem się mapką połączeń IC oraz rozkładem sieciowym, wyszło mi, że da się przez Radom. Embarassed
Da się jechać z Radomia do Lublina w proponowanych przeze mnie trasach Smile. Przez Puławy - jak najbardziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-08-2010, 21:33   

ET40 napisał/a:
@mk1992, osobówkę LUB TLK.


Rzeczywiście, jedna całoroczna TLK-a kursująca przez Bytom, zwracam Ci honor!
Powrót do góry

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 23-08-2010, 20:24    Odpowiedz z cytatem

ET40 napisał/a:
Da się jechać z Radomia do Lublina w proponowanych przeze mnie trasach
Jasne, ale z pominięciem Dęblina... Jazda przez Dęblin w relacji Radom - Lublin = zmiana czoła. Wink

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 23-08-2010, 20:38    Odpowiedz z cytatem

Tak, @Iktorn na moją prośbę zmienił moje propozycje, gdyż już nie mogłem ich edytować. Wszystko do Lublina z pominięciem Dęblina.
A czy w Radomiu trzeba by było zmieniać czoło? W proponowanym IR Lublin - Olsztyn nie byloby to problemem na ezetach, ale w Poznań - Lublin musiałyby jechać zwykłe wagoniki i lokomotywa, no a wiadomo, że zmiana czoła w takim składzie jest nieco problematyczna, chociaż praktykowana.

@mk1992, Bytom to spore miasto i rzeczywiście trochę niedopieszczone jeżeli chodzi o połączenia dalekobieżne - dlatego też propozycja warta uwagi. PR w tym miejscu wkraczałyby w teren praktycznie bez konkurencji IC-TLK.


Ostatnio zmieniony przez ET40 dnia 23-08-2010, 21:38, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-08-2010, 21:24   

Nie powiem, że ciekawym rozwiązaniem byłaby zmiana trasy dowolnego pociągu IR kursującego między Krakowem, a Wrocławiem na odcinku Katowice - Zabrze - Gliwice na Katowice - Chorzów - Bytom - Gliwice. Co prawda byłaby to strata ok. 15 minut, ale można by w ten sposób zyskać nowych pasażerów z Chorzowa i Bytomia, zapewniając przy tym bezpośrednie połączenie z Wrocławiem. W Bytomiu można by dodatkowo zadbać o jakieś fajne skomunikowanie z osobówką jadącą od strony Tarnowskich Gór. Myślę, że warto to rozważyć.
Powrót do góry

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 23-08-2010, 21:43    Odpowiedz z cytatem

mk1992, twój pomysł wydaje się być ciekawy. Napisz do centrali PR, może to przemyślą.

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-08-2010, 22:29   

mk1992 napisał/a:
W Bytomiu można by dodatkowo zadbać o jakieś fajne skomunikowanie z osobówką jadącą od strony Tarnowskich Gór. Myślę, że warto to rozważyć.

Wszystkie osobówki z Tarnowskich Gór i tak jadą do Katowic, więc żaden problem tam się przesiąść zamiast w Bytomiu.
Powrót do góry

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 23-08-2010, 22:32    Odpowiedz z cytatem

Darek, jednak to jest problem, ja osobiście wolę nie przesiadać się bo to różnie bywa ze skomunikowaniem przy ewentualnych spóźnieniach.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-08-2010, 22:34   

@Darek, a czemu chcesz nakładać pasażerom z Tarnowskich Gór niepotrzebnej drogi (czytaj: kilometrów), co w konsekwencji wpływa na:

1) czas podróży
2) cenę biletu

?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 67 z 89 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 87, 88, 89  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl