Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30, 31, 32  Następny
Stróże - dlaczego do Biecza, a nie do Gorlic?
Autor Wiadomość

kemi73 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 07-08-2009, 11:36    Odpowiedz z cytatem

Sheva17 no właśnie nie widzę różnicy w frekwencji na kryniczance w stosunku do bieczanki na obydwu jest kiepska:), ludzie już dawno tam machnęli ręką na PKP. Powiedz jak mam jechać do Krynicy pociągiem skoro z Grybowa samochodem dojadę w godzinę ?.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 07-08-2009, 15:35    Odpowiedz z cytatem

Jędrek bujasz w obłokach. Pamiętaj, ze inna jest ,,siła ekonomiczna'' mieszkańców Krakowa, a inna mieszkańców mniejszych miejscowości. Potwierdzenia moich słów wystarczy poszukać we frekwencji na odcniku Wrocław- Jelenia Góra w poc. EX Pogórze, czy w Pieninach do Sącza...
W przypadku Biecza zwyczajnie nie ma zapotrzebowania na te usługę.
Kryniczanka ma walory turystyczne i o tym należy pamiętać. Jaworzyna powinna pozostać, zapewnia dojazd do Krynicy turystom z całej Polski. Pozostałe kursy należy obsługiwać szynobusem, oczywiście tylko te, które budzą jakieś sensowne zainteresowania. Pewnie z Grybowa do Krynicy jednak skorzystasz nie z samochodu, a z Voyagera Very Happy.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 07-08-2009, 15:45   

sheva17, myślenia made in PR Kraków? Gratuluję. Polska kolej ma pecha. Myślenie na poziomie lat 60. Nic się nie opłaca, nic nie warto, nie nie ma sensu. Tylko pierdzenie w stołek i branie maga wielkiej dotacji ma sens dla betonu! Może kiedyś przyjdzie walec i wyrówna. Wierzę mimo wszystko, że za jakieś 20 lat nie będzie już PKP, a na torach Małopolski nastanie normalność!
Powrót do góry

Jedrek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lis 2007

PostWysłany: 07-08-2009, 16:38    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
EX Pogórze


Jaki mi ty dajesz pociąg jako autorytet...
Śmiech Już teraz zbłaźniłeś się do reszty pociąg który ja od samego początku zanim jeszcze zaczął kursować uważałem za jedno wielkie nieporozumienie Ty mi dajesz za przykładsheva17, Upadłeś na głowę do reszty. Czemu nie podajesz ŚNIEŻKI, ROZEWIA, SUDETÓW czemu nie podajesz Lublina który był tu od zawsze a którego zabrali żeby warszawiakom zrobić trzeci pociąg
Ty chyba kpisz że POGÓRZE nadrabiając drogi o prawie 90 km jadąc tylko na odcinku Jelenia- Wrocław będzie miał frekwencje- jeszcze jako Ex gdzie koszty podróży idą w górę o 40%!!! To nie normalne czemu nie podasz przykładu pociągu D-76500/ 67501 Szczecin- Kłodzko który na odcinku Jelenia- Szczecin pęka w szwach! I który nie potrzebuje wcale Wrocławia żeby generować dobre potoki!

_________________
Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

grzesiu24 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Sty 2009

PostWysłany: 07-08-2009, 16:47    Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem w PRZEMYŚLANINIE powinna być część trzech- czterech wagonów wydzielona dla Zagórza. Oczywiście codziennie. Smile

_________________
Kolej to najlepszy środek transportu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 11-08-2009, 15:21    Odpowiedz z cytatem

Jędrek czytaj ze zrozumieniem. Napisałem dokładnie coś przeciwnego Very Happy. Daruje sobie Twoje wypowiedzi o błaznach, ponieważ musiałbym powiedzieć coś o ociężałym trochę dzisiaj Twoim intelekcie Very Happy.
Krzysiek, Ty chyba na PKP jesteś uczulony Very Happy. Nie podzielam Twoich opinii, uważam je za mocno przesadzone, byc może w grę wchodzą tutaj jakieś osobiste urazy i animozje. Kto połączeń na liniach Chabówka- Nowy Sącz, czy Stróże- Biecz by nie obsługiwał, te i tak będą puste. Mają szanse jedynie jako skomunikowania z pociągami pospiesznymi, ale tych nawet na linii Tarnów- Krynica już nie ma poza sezonem. Kiedyś końcówki tras pociągów pospiesznych były obsługiwane jako pociągi osobowe. Pasażerowie z mniejszych miejscowości chętnie korzystali np. z Wetliny jadąc z Warszawy do swojej wioski, przez co nie opłacało im się nawet jechać do większej miejscowości na PKS. Rozumiem, że dzisiaj pospiesznych wszędzie uruchomic się nie da, ale muszą być sensowne skomunikowania z osobówkami, nie zaś wojna podjazdowa PKP PR z PKP IC.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 11-08-2009, 15:28    Odpowiedz z cytatem

Do Zagorza? Tylko jak ze Szczecina czy Wroclawia beda chetni. Bo w Krakowie nikt nie jest glupi, by jechac pol dnia pociagiem jak mozna szybciej autobusem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 11-08-2009, 15:32    Odpowiedz z cytatem

Z Warszawy, czy Kielc pewnie też. Właśnie do takich pasażerów byłaby adresowana cała oferta. Co do Krakowa nie mam złudzień....Natomiast na pewno będą chętni na przejazd w relacji Kraków- Tarnów, czy Kraków- Stróze.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CottonwoodEN71 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 12-08-2009, 01:30    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Kiedyś końcówki tras pociągów pospiesznych były obsługiwane jako pociągi osobowe.
piękne czasy to były... A gdyby PKP IC pomyślało, to po tym jak PR uruchomiło pociągi pospieszne, jakimi są IR, to mogliby te końcówki przerobić na osobowe, ustalić sobie jakąś taryfę, i byłoby OK.
Zapomina się czasem, że w Karpatach nie istnieje tylko Zakopane, ale też wiele miejscowości, które są/mogą być potencjalnym celem podróżnych. A podróżni przywożą co? Pieniążki Very Happy
Poza tym widać w Małopolsce problem tego, że tu po prostu kończy się kolej. Dosłownie i w przenośni...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kemi73 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 12-08-2009, 09:18    Odpowiedz z cytatem

Panowie spokojnie, jak PR skróciło trasę osobówek tylko do Biecza było pewne że ta linia wcześniej czy później umrze. Tak samo było z linia Chabówka - Nowy Sącz. Teraz wystarczy poczekać kilka lat na zamkniecie Kryniczanki. Bo dla betonu i niektórych forumowiczów niektóre rzeczy są za trudne do zrozumienia. Ja mam czas, chcą likwidować to niech likwidują przynajmniej nie będziemy musieli dotować PKP. A co do zatrzymywania pośpiechów w Stróżach to sensowniej było by zatrzymywać je w Grybowie, bo i miasto większe, a Stróże od nowego rozkładu ciężko będzie nazwać stacją węzłowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

b182 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Sie 2007

PostWysłany: 12-08-2009, 09:48    Odpowiedz z cytatem

Mieszkam w Gorlicach i:
-przydał by się pociąg do Jasła i do Stróż ale z miasta a nie z Zagórzan.
-pośpiech na linii Zagórz- Stróże który teraz lata okresowo, powinien śmigać cały rok. Prawie codziennie obserwuje ilu ludzi nim jeździ i naprawdę frekwencja jest bardzo dobra i to w środku tygodnia! O weekendach nie wspominam bo jedzie pełny. Kible do Biecza jadą puste (wczoraj na stacji Zagórzany wysiadły 2 osoby) .Do Biecza poleciał pusty. Idę o zakład że gdyby leciał do Jasła, bądź Zagórza frekwencja byłaby jak na Gdyni!.
Bieczanka jest w stanie generować potoki podróżnych tylko trzeba jej to umożliwić. Pociąg misi jechać przez całą jej długość!

PS. może uda mi się zrobić parę fotek ile ludzi śmiga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukasz92 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Cze 2007
Skąd: z Krakowa do Krynicy

PostWysłany: 12-08-2009, 18:34    Odpowiedz z cytatem

Dwie pary kursów Stróże - Biecz były przewidziane do likwidacji od 1.09.2009, jednak ze względu na spotkanie pomiędzy Marszałkami Małopolski i Podkarpacia w sprawie linii Stróże - Jasło decyzja o zawieszeniu została wstrzymana. Póki co mogę jedynie powiedzieć, że jest cień szansy na powrót połączeń na pełnej trasie od października i będą czynione ku temu starania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kemi73 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 12-08-2009, 18:37    Odpowiedz z cytatem

Niby dobra wiadomość ale jak to mówię póki nie zobaczę to nie uwierzę nieraz miały być cuda i jak zwykle wychodziło to co zawsze Smile. Przy okazji znalazłem małe info na temat modernizacji tej linii. Wiadomo może czy jest szansa na znalezienie kasy na modernizacje ?.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

katowicer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Praha hl.n.

PostWysłany: 13-08-2009, 10:53    Odpowiedz z cytatem

Z moich informacji jest prawie pewna moderna na 108. Nad 106 jeszzce myślą. 108 ma się rozpocząć w roku 2010 okolice sierpnia/września.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 14-08-2009, 16:45    Odpowiedz z cytatem

O widzicie dobra informacja. Prawda jest taka te pociagi powinny jeździć tak jak parę lat temu od Sącza przez Stróże dalej Gorlice zagórzany-Gorlice aż do Jasła. Z tego co wiem jest wola porozumienia w sprawie kursów Stróże-Jasło. Być może linia zostanie czasowo uratowana. Mam taką nadzieję bo jest to linia łącznik. Fakt busy tam kursują tylko nie każdy chce busami jeździć. Każdy powinien mieć wybór. A co ciekawe jest szansa na 3 pociągi do i z Jasła na próbę bodaj od 1.09.2009. Spotkania trwają. Co do senatora można mówić co się chce, ale tylko wystarczy popatrzeć jak wyglądają Stróże a jak Wieliczka. Bo dworzec Wieliczka to chyba największy niewypał. Miejmy nadzieję, że się dogadają i tak jak pociągi winny podróżować do Jasła, a nie kończyć bieg w polu. Taka prawda. A i ciekawostka. Nie wiem czy wiecie, ale jest szansa na wjazd pociągów do Gorlic, co ma związek e wykorzystaniem torów dla Glinika oraz dla Rafinerii.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 32 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30, 31, 32  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl