Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następny
Jelenia Góra - Zgorzelec przez Mikułową
Autor Wiadomość

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 11-12-2014, 02:10    Odpowiedz z cytatem

To musiałaś jechać tą trasą daaawno temu... Wink

Ja nigdy nie twierdziłem, że te połączenia zostały uruchomione tylko z myślą o niemieckich turystach. Po prostu połączono relacje po obu stronach granicy w jedną i niewielkim kosztem uzyskano dwie korzyści (ruch lokalny i transgraniczny ruch turystyczny). Widać obu stronom się to opłaca, skoro liczba pociągów jest zwiększana, a nie zmniejszana. Generalnie to nawet nie chodzi mi o takie same pociągi z Drezna do Jeleniej Góry (rozumiem, że UMWD nie ma pieniędzy), a tylko o połączenie Görlitz ze Zgorzelcem i skomunikowanie ze sobą niemieckich i polskich pociągów.

Dyskusja zeszła na tylko jeden aspekt tematu, więc również dobrej nocy Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 11-12-2014, 09:28    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
A już absurdem byłoby twierdzenie, że Zgorzelec koniecznie musi mieć bezpośrednie połączenie do Żar czy Zielonej Góry. Jak się te 3-4 osoby przesiądą to nikomu korona z głowy nie spadnie, tym bardziej że tłumy Zgorzelczan i nie tylko zmuszone są przesiadać się w Węglińcu z/do pociągów z/do Wrocławia.

Teraz to przesadziłaś. W Węglińcu potoki podróżnych z Żar przesiadają się na pociąg do Wrocławia albo Jeleniej Góry. Z czego do Jeleniej Góry dojeżdża tak naprawdę garstka, większość wysiada po drodze - z czego wielu właśnie w Zgorzelcu.

Zwłaszcza po likwidacji PKS Zgorzelec jest ogromna potrzeba odtworzeń połączeń między Zgorzelcem a Zieloną Górą przez Żary, ze względu na dużą liczbę studentów i naturalny ciąg komunikacyjny na północ (do Szczecina i na Poznań). Także sorry Noema, ale teraz totalnie udziwniasz.

KD jakby było sprytniejsze, to postarałoby się o 3-4 pary połączeń codziennych Zgorzelec - Żary - Zielona Góra, tak jak jeździł PKS i przejęłoby wtedy pasażerów. W Zielonej koniecznie skomunikowania na Poznań i Szczecin. Tylko częściowo teraz od grudnia tak będzie. Wiem, że już busy się szykują na reaktywację tych połączeń, więc jak KD to prześpi, to będzie po "ptokach". No ale to nie jest tematem tego wątku...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 11-12-2014, 12:29    Odpowiedz z cytatem

sZakOOu, już nie przesadzaj z tym naturalnym potokiem podróżnych na trasie Zgorzelec - Zielona Góra. To że akurat Ty masz potrzebę przemieścić się od czasu do czasu z Żar do Zgorzelca jeszcze nie oznacza, że każdego dnia taką potrzebę mają setki Zgorzelczan i mieszkańców okolicznych miejscowości. Mieszkam w Zgorzelcu od urodzenia, pociągami jeżdżę od dziecka, pracowałam na kolei ponad 10 lat, więc chyba jestem dobrze zorientowana w tym temacie. Nie bajdurzę jak mikole oderwani od rzeczywistości, którzy widzą tylko swój lokalny grajdołek i wydaje im się, że to musi być kolejowe centrum świata z bezpośrednimi połączeniami do każdej pipidówy. Od tego są stacje węzłowe takie jak Węgliniec, żeby organizować tam dogodne przesiadki w czterech kierunkach. Jak się studenci przesiądą w piątek i w niedzielę to chyba krzywda im się nie stanie? Pociąg z punktu A do punktu B ma jechać szybko i najkrótszą trasą, a nie naokoło z kilkukrotną zmianą kierunku jazdy, która w sumie zabiera kilkadziesiąt minut i podraża koszty biletów ze względu na dłuższą trasę.

Powtarzam to po raz ostatni i niech kolejowi decydenci wbiją to sobie do głowy raz na zawsze. Naturalnym, przeważającym potokiem podróżnych jest trasa Zgorzelec - Wrocław. Poboczne kierunki jak Jelenia Góra czy choćby te Żary stanowią margines ogółu pasażerów i nie ma potrzeby robienia rewolucji na torach pod ten właśnie margines! Z tych kombinacji nic dobrego nie wyjdzie! Już raz spieprzono ofertę na linii Zgorzelec - Wrocław właśnie przez takie kombinacje: zrobiono dobrze garstce podróżnych, którzy nie byli w stanie zapełnić jednego przedziału EZT (np. Złotoryja), a wkurzono setki ludzi jeżdżących linią E30, którzy teraz czasem nie mieszczą się do Impulsów.

Zgorzelec potrzebuje częstych i bezpośrednich pociągów do Wrocławia, a nie do Jeleniej i Zielonej Góry! A co mamy teraz? Cyrk na szynach! Ze Zgorzelca łatwiej dojechać do JG i ZG niż do stolicy województwa! Dobrze, że chociaż te RE się uchowały, bo gdybyśmy byli zdani na cudaków z KD to strach pomyśleć co by się działo...

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 11-12-2014, 13:06    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
krkonoš, nie zgodzę się z Tobą. Wiele razy jechałam tymi pociągami z Liberca do Zittau i jakoś nie widziałam tłumu turystów, a tym bardziej Niemców. Widziałam natomiast wielu Czechów, którzy jechali do Hradka, traktując to połączenie tak jak Polacy traktują RE Wrocław - Drezno, czyli jako pociągi stricte regionalne, choć nieco szybsze i wygodniejsze (niemiecki tabor).


Po co niemogliwe prosto Mikulowa - Zawidow - Frýdlant v Čechach? Przeciw bede remontu i nowych peronow Raspenava, Frýdlant i o golnie nowe remonty.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 11-12-2014, 13:34    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
A co mamy teraz? Cyrk na szynach! Ze Zgorzelca łatwiej dojechać do JG i ZG niż do stolicy województwa!

Na jakiej podstawie twierdzisz, że łatwiej? Ze Zgorzelca obecnie jest 8 dobrze skomunikowanych połączeń do Wrocławia z przesiadką w Węglińcu plus 3 pary bezpośrednich RE z Drezna (razem 11 pociągów). Do Jeleniej Góry jest tylko 5 połączeń (2 razy mniej). Czy chodzi Ci o to, że tam pociąg jedzie bezpośrednio, a tu z przesiadką? Na takiej samej zasadzie można powiedzieć, że z Lwówka Śląskiego będzie łatwiej dojechać pociągiem od przyszłego rozkładu jazdy do Wrocławia (jedna para na dobę, ale bezpośrednia) niż ze Zgorzelca czy wielu innych miast, gdzie trzeba się przesiadać po drodze. Czysta demagogia. Już przerabiane były bezpośrednie pociągi ze Zgorzelca do Wrocławia i wszyscy narzekali tu na forum, że ludzie muszą tłoczyć się jak - cytuję - "sardynki w puszce". Chciałabyś powrotu bezpośrednich szynobusów KD relacji Zgorzelec - Wrocław? A może chodzi o to, żeby bezpośrednią relację do Jeleniej Góry też rozwalono na kilka i wtedy będziesz usatysfakcjonowana?

Marcel Štancl napisał/a:
Po co niemogliwe prosto Mikulowa - Zawidow - Frýdlant v Čechach? Przeciw bede remontu i nowych peronow Raspenava, Frýdlant i o golnie nowe remonty.

To może jest nawet całkiem dobry pomysł (choć nie wiem, jaki obecnie jest stan torów na odcinku Jerzmanki - Zawidów). Bezpośrednie pociągi relacji Cottbus - Liberec mogłyby, przynajmniej częściowo, załatwić również sprawę połączenia Görlitz ze Zgorzelcem. Choć oczywiście ktoś musiałby za nie zapłacić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 11-12-2014, 14:09    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Ze Zgorzelca łatwiej dojechać do JG i ZG niż do stolicy województwa!

Ciekawe... Podajesz dwa przeciwległe miasta sumując ich liczbę połączeń i porównując do jednego kierunku. Very Happy

Ze Zgorzelca do Wrocławia mamy w nowym rozkładzie 4 bezpośrednie połączenia, w tym 3 RE. Te czwarte od KD w dni robocze. Do tego 6 połączeń z jedną przesiadką o rozsądnym czasie przejazdu ~2 godzin. To mało?

Do Zielonej Góry ze Zgorzelca są tylko dwa (!) połączenia w ciągu doby. Bez możliwości przesiadek. Noema, nie chciej tak łatwo dojeżdżać do Wrocławia, jak do Zielonej Góry. Razz

Popadasz w skrajność, podkolorowujesz niedogodności i marginalizujesz dojeżdżających z Zielonej, Żar, Węglińca do Zgorzelca. Ja też jestem całym sercem, za większą ilością bezpośrednich połączeń miedzy Zgorzelcem a Wrocławiem. Ale nie w taki sposób i nie w takim stylu. Bo w tym momencie sama stajesz się tym symbolicznym, znienawidzonym MiKolem, co to wszystko pod swoją trasę chce w rozkładzie układać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 11-12-2014, 14:11    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Zgorzelec potrzebuje częstych i bezpośrednich pociągów do Wrocławia, a nie do Jeleniej i Zielonej Góry! A co mamy teraz? Cyrk na szynach! Ze Zgorzelca łatwiej dojechać do JG i ZG niż do stolicy województwa! Dobrze, że chociaż te RE się uchowały, bo gdybyśmy byli zdani na cudaków z KD to strach pomyśleć co by się działo...

Fajnie by się działo. Miałabym do pracy bezpośredni pociąg Legnica - Zgorzelec przez Żary, bo tak im w KD akurat obiegi szynobusów pasują. W pociągu miałabym bardzo dużo czasu, np. na zaległą lekturę. No i mikole byliby w ekstazie, taka egzotyczna trasa... Same plusy! No i wmawianoby nam do upadłego, że Legnica - Żary - Zgorzelec to naturalny potok podróżnych. Pewnie sama bym w to uwierzyła pod groźbą wykluczenia z kręgu ludzi rozumnych... Wink

sZakOOu napisał/a:
Popadasz w skrajność, podkolorowujesz niedogodności i marginalizujesz dojeżdżających z Zielonej, Żar, Węglińca do Zgorzelca.

Ojej, nie wiedziałam, że Lubuskie tak bardzo ciąży do Zgorzelca, a Zgorzelec do Lubuskiego. Co to się porobiło... Omg

Może zmieńmy granice województw? Niech cały powiat zgorzelecki połączy się z Lubuskim, skoro Wrocław nie jest im do niczego potrzebny. Kto jest ZA? Niech mieszkańcy Zgorzelca jeżdżą załatwiać sprawy do Zielonej Góry, ba, nawet do Gorzowa!

A jak tam Bolesławiec? Też niezbędne są im bezpośrednie pociągi do Żar, bo bez tego żyć się nie da? No to róbmy pociągi z Legnicy do Węglińca i dalej odbijajmy do Żar zamiast do Zgorzelca! Nawet kierunku jazdy nie trzeba będzie zmieniać. Skoro Zgorzelec - Żary to naturalny potok podróżnych to Bolesławiec - Żary chyba też, no bo dlaczego by nie? EC "Wawel" na tym odcinku to pewnie w szwach pęka i szkoda, że go likwidują - w Bolesławcu chyba ogłoszą żałobę z powodu utraty bezpośredniego połączenia kolejowego z Żarami. Analogiczna żałoba będzie w Żarach! Śmiech

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 11-12-2014, 16:54    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze napisał/a:
Może zmieńmy granice województw? Niech cały powiat zgorzelecki połączy się z Lubuskim, skoro Wrocław nie jest im do niczego potrzebny. Kto jest ZA? Niech mieszkańcy Zgorzelca jeżdżą załatwiać sprawy do Zielonej Góry, ba, nawet do Gorzowa!

Jestem ZA, ale za przyłączeniem powiatów żagańskiego i żarskiego do Dolnego Śląska. Jak historia przykazała...

Beatrycze napisał/a:
A jak tam Bolesławiec? Też niezbędne są im bezpośrednie pociągi do Żar, bo bez tego żyć się nie da?

Ale co ma piernik do wiatraka? Śmieszkujemy, czy dyskutujemy poważnie?

Beatrycze napisał/a:
Skoro Zgorzelec - Żary to naturalny potok podróżnych to Bolesławiec - Żary chyba też, no bo dlaczego by nie?

Tak, Zgorzelec - Zielona Góra to naturalny potok, choć częściowo wysuszony przez brak zamienników połączeń autobusowych śp. PKS Zgorzelec. Daruj sobie żarty z Bolesławcem...

Beatrycze napisał/a:
EC "Wawel" na tym odcinku to pewnie w szwach pęka i szkoda, że go likwidują - w Bolesławcu chyba ogłoszą żałobę z powodu utraty bezpośredniego połączenia kolejowego z Żarami.

Zaraz, a czy czasem nie tu bije się pianę, że na tak ważnej linii jak E-30 i zgorzelecka nie ma żadnych dalekobieżnych pociągów? Śmiejesz się z Wafla, a ile tu było postów podważających sens jazdy przez Żagań i z propozycją, by jechał przez Bolesławiec? Zdecydujcie się, czy w końcu jesteście za, czy przeciw. Smile

Beatrycze napisał/a:
Miałabym do pracy bezpośredni pociąg Legnica - Zgorzelec przez Żary, bo tak im w KD akurat obiegi szynobusów pasują.

Nie ma to jak odnoszenie się do sytuacji, która nie istnieje - i nawet nie jest planowana... Nawet podśmiechu*jki trzeba robić z głową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 11-12-2014, 17:07    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze, a propos mikolskiej ekstazy i egzotycznych tras... Kilka lat temu (było to wtedy gdy chłopaki z IRiPK po raz pierwszy obsadzili kierownicze stołki w UMWD) zaplanowano od nowego rozkładu jazdy pociągi relacji (i tu trzymajcie się, żeby się nie przewrócić) Jelenia Góra - Kłodzko, przez Lubań, Zgorzelec, Węgliniec, Legnicę, Jaworzynę Śl., Kamieniec Ząbk. Coś takiego było już nawet w Hafasie! Ludzie w KD łapali się za głowy! No bo jak tu szynobus tankować i przeglądy robić? Na szczęście ktoś mądrzejszy od mikoli z IRiPK anulował to. Wtedy jeszcze nie mówiono o naturalnym potoku podróżnych z Jeleniej Góry do Kłodzka przez Zgorzelec i Legnicę. O mitycznych potokach mówi się teraz, czyli propaganda osiągnęła wyższy poziom absurdu! No bo jak to jest, że przez dekady Zgorzelec nie miał bezpośredniego połączenia kolejowego z Żarami, a nawet z Jelenią Górą i ludziom wystarczyły przesiadki w Węglińcu czy Lubaniu. A teraz, gdy takie połączenia przez Zgorzelec pojawiły się, nie z potrzeby pasażerów tylko z przyczyn technicznych (zamknięta przez remont linia Węgliniec - Lubań oraz połączenie relacji z wygody planistów ustawiających obiegi szynobusów) nagle podnosi się krzyk o urojonym naturalnym potoku podróżnych, wręcz pielgrzymkach z Żar do Zgorzelca? Ludzie, opamiętajcie się! Sami nie wierzycie w to co na forum piszecie. A bredzicie w imię prywatnego interesiku, bo tak komuś akurat pasuje.

Mi pasowałby pociąg ze Zgorzelca do Wałbrzycha, bo mam tam rodzinę. Czy drę japę z tego powodu? Jak muszę tam pojechać raz na kwartał to się przesiadam w Jeleniej Górze i nie bredzę o naturalnym potoku podróżnych. Beatrycze pracuje ze mną w Gorlitz i czy żąda od KD bezpośrednich połączeń z Legnicy, mimo iż tu akurat występuje naturalny potok podróżnych? Jedzie do Zgorzelca z przesiadką w Węglińcu a potem drałuje parę km na nogach do Gorlitz przez most graniczny. I nie płacze.

Pociągi z Zielonej Góry do Jeleniej Góry powinny śmigać przez Węgliniec prosto do Lubania, a nie kluczyć naokoło przez Zgorzelec. Może zróbmy pociągi ze Zgorzelca do Węglińca przez Lubań? Na to samo wariactwo wyjdzie! Tylko ciekawe komu z wyjątkiem 2-3 mikoli przypadnie to do gustu?

I jeszcze jedna sprawa. Rzygać mi się chce jak czytam mikolską argumentację, że jakieś pociągi ze Zgorzelca powinny gdzieś jeździć (np. do Świeradowa Zdr.) tylko dlatego, że Niemcy będą z nich korzystać. No ludzie, polskie pociągi, na polskich torach, finansowane przez polskich podatników mają służyć nam Polakom, a nie Niemcom! Co mnie kuźwa Niemcy obchodzą? Czy oni u siebie w Niemczech układają siatkę połączeń regionalnych pod ewentualnych turystów z Polski, nie oglądając się na mieszkańców swego landu? Skąd u niektórych mikoli taka postkolonialna mentalność i uległość w stosunku do Niemców? Jakieś problemy z psychiką? To do psychiatry, a nie do rozkładów jazdy!

PS. Niemcy jadą:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=16206

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 11-12-2014, 19:17    Odpowiedz z cytatem

sZakOOu napisał/a:
Nie ma to jak odnoszenie się do sytuacji, która nie istnieje - i nawet nie jest planowana... Nawet podśmiechu*jki trzeba robić z głową.

W zasadzie wszystko już powiedziała Noema. A ja jako była kolejarka, osoba z głową na karku, realistka twardo stąpająca po ziemi, do pewnych spraw mogę się odnieść tylko z ironią. Wszak lepiej się śmiać niż płakać. Happy

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

lahti Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2009
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: 19-12-2014, 11:45    Odpowiedz z cytatem

http://www.kolej2022.pl/images/zobacz_co_planuja_urzednicy/dolnoslaskie/DS-16-2014-10-10-PLK-zakres_rzeczowy_Jelenia_Gora_Zgorzelec.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PasazerRE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2014

PostWysłany: 25-02-2015, 16:31    Odpowiedz z cytatem

Pół roku minęło od tego pisma PKP PLK.
Ruszyło się cos w sprawie remontu tej linii?
Wiecie może, są jakieś planowane przetargi?

Już chyba najwyższa pora na remont tej linii. Tory są tak pokrzywione, że dziwie się że jakieś pociągi tu jeszcze są w stanie przejechać.

W ogóle jest zrobiony projekt tego remontu, czy trzeba będzie czekać znów 2 lata albo więcej na zrobienie dokumentacji, tak jak w przypadku elektryfikacji e-30 z Węglińca do Zgorzelca?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 28-02-2015, 06:10    Odpowiedz z cytatem

Bylo by fajne uruchomic Mikulowa! To juz niebylo by wielkiego problemu Mukulowa - Zawidow - Frýdlant w Czechach.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

teleamigos Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Gru 2008
Skąd: Gryfów Śl

PostWysłany: 10-06-2015, 14:09    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś wie co się stało z pociągiem OS KD odj. 9:20 z Jeleniej Góry do Legnicy. W internetowych rozkładach go nie ma. A pociąg jeździ, może ktoś to gdzieś zgłosić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lahti Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2009
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: 28-09-2015, 16:20    Odpowiedz z cytatem

Opublikowano ostateczną listę inwestycji w Krajowym Programie Kolejowym.Dla dolnośląskiego RPO są dwie linie do rewitalizacji Jelenia Góra-Zgorzelec (bez elektryfikacji) za 190,4mln zł oraz Wrocław Osobowice-Jelcz Miłoszyce za 95,8 mln zł.Koszt obu projektów to 286,2 mln zł.W Dolnośląskim RPO znalazło się 150,55 mln euro,czyli niech tylko przeliczyć to razy 4 wychodzi 602,2 mln zł.Ja się pytam co to ma znaczyć,na co ma pójść pozostałe 316 mln zł,bo chyba nikt nie uwierzy że reszta na inwestycje taborowe.Oczywiście można by sądzić że pozostała część kasy pojdzie na projekty z listy rezerwowej a takowe są 3,ale przecież projekty z listy rezerwowej realizuje się po uzyskaniu oszczedności z robót które są na liście podstawowej.Skoro jest jeszcze tyle pieniędzy do wydania dlaczego nie robi się elektryfikacji tej linii lub nie wpisało sie na listę podstawową innych inwestycji.Jeszcze raz się pytam co z resztą kasy???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 14 z 18 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl