Ja takżuważam że linia Biecz -Sącz nie jest najgorsza. Po drodze mamy większe stacje takie jak Grybów działowa Zagórzany a także Nowy Sącz. Może warto spróbować
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Przestań mnie pouczać, szczególnie gdy sam nie potrafisz przedstawić żadnych sensownych argumentów, nawet w tak długim tekście. Odpowiedz mi na jedno proste pytanie. Czy to, że w mieście mamy już 1 piekarnię, którą produkuje chleby dla wszystkich mieszkańców oznacza, że nie może pojawić się konkurencja? Czy to oznacza, że ta konkurencja ma szukać rynku w innej miejscowości i tam sprzedawać tylko po kilka bułek?
Generalnie zgodzić się z kolegą nie mogę. Relacja Nowy Sącz- Gorlice może się sprawdzić, potrzebny jest tylko dobry pomysł na promocję i odpowiednia taryfa. Ta dziwna wiara w firmę Voyager jest zastanawiająca, ale z doświadczenia wiem, że żaden monopol nie trwa wiecznie, także tej firmy. Co do argumentów wierzę, że kiedyś choć jeden z Twojej strony usłyszę. Pomożecie Janosiku ?
Co do Krisa, ta dyskusja nie ma sensu. Tak Kris ta relacja nie jest najgorsza, ona jest tragiczna. Nie wiem skąd u Ciebie przekonanie o konieczności uruchamiania bezpośredniego połączenia do Biecza, gdy dzisiaj pociąg jest całkowicie pusty?
dzisiaj akurat nie i póki co jakoś tego nie spotkałem. Ale abstrachując od kolejnych zaczepek. Sam pisałeś o rel Grybów-Gorlice z tym, że Gorlice na razie odpadają. Czyli trzeba próbować inaczej. Skoro możemy zyskać 2 miasta na trasie można spróbować. Ostatecznie ruch na odc. Strżóe-Sącz powinien być, mało tego oferta cenowa jest. Mozna więc przedłużyć bieg pociągu do stacji Nowy Sącz. W dogodnych porach zatykamy luki na tej trasie. Oczywiście trzeba też wtedy wprowadzić PWDC na całej trasie. Być może jeśli będzie wybór przejazdu na przykład za3 co myślisz? zł z Sącza do Biecza chetni się znajdą
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Przestań mnie pouczać, szczególnie gdy sam nie potrafisz przedstawić żadnych sensownych argumentów, nawet w tak długim tekście. Odpowiedz mi na jedno proste pytanie. Czy to, że w mieście mamy już 1 piekarnię, którą produkuje chleby dla wszystkich mieszkańców oznacza, że nie może pojawić się konkurencja? Czy to oznacza, że ta konkurencja ma szukać rynku w innej miejscowości i tam sprzedawać tylko po kilka bułek?
Generalnie zgodzić się z kolegą nie mogę. Relacja Nowy Sącz- Gorlice może się sprawdzić, potrzebny jest tylko dobry pomysł na promocję i odpowiednia taryfa. Ta dziwna wiara w firmę Voyager jest zastanawiająca, ale z doświadczenia wiem, że żaden monopol nie trwa wiecznie, także tej firmy. Co do argumentów wierzę, że kiedyś choć jeden z Twojej strony usłyszę. Pomożecie Janosiku ?
Co do Krisa, ta dyskusja nie ma sensu. Tak Kris ta relacja nie jest najgorsza, ona jest tragiczna. Nie wiem skąd u Ciebie przekonanie o konieczności uruchamiania bezpośredniego połączenia do Biecza, gdy dzisiaj pociąg jest całkowicie pusty?
Nie podałem argumentów? I kto tu ma się nauczyć czytać ze zrozumieniem...
Dobrze, że ty podałeś ich chyba ze 100
Co do przykładu z piekarniami: jesli ta druga piekarnia miałaby leżeć na uboczu miasta i mieć droższe, mniej smaczne pieczywo to szans na rywalizację by raczej nie miała.
Oczywiście można eksperymentować z relacjami, ale nie wróżę dobrze pomysłowi Gorlice-NS. Nie mam dokładnych informacji ale podejrzewam, że cała trasę Voyagera pokonuje co najwyżej kilkanaście procent pasażerów, a wątpie by wszyscy zdecydowali się nagle przejść na pociąg.
Chyba lepiej byłoby zrobić R+ Gorlice-Kraków, który byłby skomunikowany z pociągiem na NS i jeśli faktycznie byliby pasażerowie to wtedy można otwierać relację Gorlice-NS.
Choć oczywiście o R+ Gorlice-Krk możemy sobie tylko pomarzyć, bo "Niedasię".
Zresztą wysyłając kilka pociągów Gorlice-NS i tak nie spowodujemy zmiany przyzwyczajem pasażerów, bo wielu będzie wolało podróżować Voyagerem, którego ma co ok. 40-50 min niż pociagiem, który jest co 3-4h.
Warto się też zastanowić KTO miałby podróżować tym pociągiem, bo to też jest spory problem.
- robotnicy? Nie bardzo, bo do wszelkich zakładów od stacji PKP w Gorlicach jest daleko
- uczniowie? No tu już lepiej, ale i tak niestety przystanki autobusowe są bliżej szkół
Nie wiadomo też co jest z tym wjazdem do Gorlic, więc obecnie jak dla mnie są dwa wyjścia:
1. Przedłużenie pociągów z Biecz do Sącza ew. Tarnowa i jednoczesne wprowadzenie PWDC
2. Kasacja tych ogryzków (wg mnie to byłby koniec kolej w tym rejonie - jakoś nie wierzy by była możliwa w przyszłości reaktywacja połaczeń)
Ps. Już nie chcę być chamski, ale ty też żadnych konkretnych argumentów nie podałeś.
Ps2. Co ty tak na prawdę wiesz o Gorlicach i o transporcie w tym regionie? Bo ja żyje tu od 17 lat :]
Ostatnio zmieniony przez Janosik dnia 28-04-2010, 19:54, w całości zmieniany 5 razy
A co do regio + typu Kraków-Gorlice -Kraków też nie jest to zły pomysł. Bo majac wybór szybkiego połaczenia Gorlic z tarnowem i Krakowem i dobrej cenie może się okazać pomysłem godnym uwagi. Mamy popularnego Dunajca mieliśmy Jaworzynę i dopóki nie zaczęli kombinować było całkiem całkiem. Byc może i z Gorlicami wypali.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Moim zdaniem połączenie w kierunku Tarnowa byłoby lepsze niż do Nowego Sącza, obecnie z Gorlic jeździ tylko jeden bezpośredni autobus (w niedzielę dwa), ale tylko z PWDC - teraz bilet w PR kosztuje 15 zł, w PKS 9,10 zł.
sheva pokazałeś po raz kolejny że jesteś "snafcom" Gorlic i okolic:) wejrzyj na stronę Voyagera z Gorlic do Sącza jest 30 kursów w ciągu 16godz. takich możliwości chyba nie ma na trasie Tarnów Kraków albo nawet jeżeli są to weź pod uwagę proporcje i wielkość miast. Janosik zgadzam się że jak wezmą połączenie do Biecza to będzie to koniec kolei. Jedyną opcją jest Tarnów. Dojazd autobusem trwa niecałe 2h wiec czas przejazdu pociągiem byłby podobny. Jednak Można najpierw zacząć od tego żeby skomunikować Biecz z Dunajcem rano i wieczorem. To by wystarczyło na obecną chwile dodać PWDC do Krakowa w cenie 10zł tak jak do Sącza dla studentów i w piątki powinno być ludzi dużo.
Jeszcze jednej rzeczy nie rozumiesz nie wnikam dlaczego. Cena połączenia, rozumie że może być na poziomie sącz Tarnów tylko 5,5kosztuje bilet normalny nie ulgowy więc jeżeli będzie kosztować normalny 5zł to wtedy pojadą ci co będą kupować pełny bilet więc szkolny powinien kosztować 3,30? wtedy ludzie będą jeździć
sheva przy takiej cenie punkt dla ciebie - oceń czy to realne.
Czas przejazdu ze zmianą kierunku w zagórzanach i to że nie weźmie się ludzi między Grybowem a Gorlicami. Więc czas przejazdu to 60-70min. Obecnie pociąg jedzie prawie 80min plus zmiana w Zagórzanach i dojazd do samych Gorlic dodatkowe 12-15min?czyli daje prawie 100min. Sheva doceniam Twój zapał ale nie można nie zauważyć tego że nie chcesz podjąć trudu zobaczenia na rozkład Voyagera między godziną 4:45 a 7:55 jest 10 połączeń do Sącza a od 13:05 do 16:35 jest 9 połączeń do Gorlic. Są zatłoczone ale jest ich dużo i często. Bo nie wystarczy puścić 4pociągi w jedną stronę i 4 w drugą. na 6 na 7 na 8 na10 na 14 na 16 na 19. 7 kursów w jedną stronę to jest już jakiś wybór. ale czas przejazdu?
Ty bardziej że droga 28 jest remontowana wiec czas przejazdu będzie krótszy.
Jedynym rozwiązaniem jest puszczenie tego co jeździ do Biecza tak żeby łapał pociągi na trasie Sącz Tarnów ale to nie możliwe. Sheva zrób coś dla nas i dla siebie, zobacz mapę taką w miarę nową zapoznaj się z treściami zawartymi w rozkładzie Voyagera a potem napisz coś.
1 Przeczytaj-zapoznaj się
2 Popatrz na swoje posty - jeżeli nie zrozumiesz niczego po 2 min nie zastanawiaj się dłużej bo szkoda czasu
3 pkt 2 nie dał rezultatów to już nic nie poradzimy a jeżeli coś zrozumiałeś zrób sobie postanowienie że z perspektywy Krakowa Warszawy i nie wiadomo czego jeszcze nie będziesz proponować mało rozsądnych rozwiązań.
4 jeżeli będzie jakaś zmiana i będziesz chciał napisać cos bardziej odkrywczego niż to co do tej pory to podziel się, wszyscy chętnie poczytamy:)
A mnie dziwi inna rzecz. Tyle mamy odc. połaczenia w dobrej cenie, a póki co do Biecza nie ma. Może tak ludzi by przyciągneli. Co do czasu zależnie od remontu 10 min. można zyskać. W każdym razie daleko na 2 kursach faktycznie nie zajdziemy. Potrzeba wyjść do ludzi z ciekawymi propozycjami. Póki mamy kursy można walczyć o odpowiednie ich ułożenie. Skomunikowania jako takie na węzłach są. A na marginesie zastanawiam się czy doczekamy się wzorem Rabki wjazdu na stację...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
kris jakie skomunikowanie? albo z czym? z pociągiem który jedzie z Tarnowa przed 16? może lepiej skomunikować na dunajca? wtedy więcej osób z Krakowa wraca więc ci co pracują w Tarnowie do 16-17 mogą wracać plus studenci z Krakowa szczególnie w Piątki. dla mnie skomunikowania nie ma, jest za wcześnie albo dla tych co jeżdżą po pietruszkę do obiadu.
Opinii kolegów, znawców regionu, komentować nie sposób. Dowiadujemy się, że jeden mieszka tu 17 lat, drugi doliczył się 30 kursów , tylko co z tego? Nie uważam, że pomysł na pewno wypali, ale w tej relacji o pasażera powalczyć można. Do Tarnowa z Gorlic nikt codziennie nie będzie dojeżdżał, a już na pewno nie pociągiem. W relacji Gorlice- Sącz tłumów też nie będzie, ale na pewno zainteresowanie będzie większe niż do Biecza i o to przecież chodzi. Swoją drogą Voyager w osobach kolegów ma niezłych rzeczników, ciekawe czy tą funkcję pełnią tylko społecznie ?
Kolega Janosik dalej niestety nic nie rozumie, petryfikuje tylko stare, złe nawyki. Jego tezy to zbiór wywodów mniej lub bardziej niedorzecznych, trudno w tym przypadku mówić o argumentach. A kupując pieczywo kierujemy się nie tylko smakiem, chociaż ten wcale nie musi być gorszy, gdy raczysz zważyć na tłok panujący w autobusach.
Opinii kolegów, znawców regionu, komentować nie sposób. Dowiadujemy się, że jeden mieszka tu 17 lat, drugi doliczył się 30 kursów , tylko co z tego? Nie uważam, że pomysł na pewno wypali, ale w tej relacji o pasażera powalczyć można. Do Tarnowa z Gorlic nikt codziennie nie będzie dojeżdżał, a już na pewno nie pociągiem. W relacji Gorlice- Sącz tłumów też nie będzie, ale na pewno zainteresowanie będzie większe niż do Biecza i o to przecież chodzi. Swoją drogą Voyager w osobach kolegów ma niezłych rzeczników, ciekawe czy tą funkcję pełnią tylko społecznie ?
Kolega Janosik dalej niestety nic nie rozumie, petryfikuje tylko stare, złe nawyki. Jego tezy to zbiór wywodów mniej lub bardziej niedorzecznych, trudno w tym przypadku mówić o argumentach. A kupując pieczywo kierujemy się nie tylko smakiem, chociaż ten wcale nie musi być gorszy, gdy raczysz zważyć na tłok panujący w autobusach.
Podałem Ci multum argumentów - ty je tylko wyśmiewasz, a sam nie podałeś ŻADNEGO! Jakaś parodia...
Człowieku najpierw popatrz jak jest, kto jeździ Voyagerem itd.
1. Ja nie spotykam tłoku
2. Tylko jakiś odsetek pasażerów jedzie z Dworca PKS w Gorlicach na Dworzec PKS w Sączu - ogromna większość wsiada/wysiada na trasie.
Więcej nie zamierzam z Tobą dyskutować, bo to nie ma najmniejszego sensu. Nic nie wiesz, ale się wymądrzasz.
Bardzo merytoryczne posty. Wiem, że twarda argumentacja boli, stąd tak nerwowe reakcje. Kolega Mozambik chyba niestety nie wytrzymał ciśnienia tej dyskusji. Uruchamianie pociągu do Tarnowa, którym i tak nikt jeździł nie będzie to kolejny bzdurny pomysł podobny do klasyki z Biecza, ale jak rozumiem niektóre umysły takie cuda są wstanie wciąż wymyślać. Nie uważam by przed busiarstwem należało zaraz kapitulować. Moim zdaniem o pasażera trzeba powalczyć, a nie zaraz wywieszać białą flagę. A dlaczego drodzy koledzy w tak wspaniałej relacji do Tarnowa jest tak mało autobusów? Skoro proponujecie takie połączenie to chyba powinniście się kierować potencjalnymi potokami podróżnych, ale jak widzę niektórzy ,,znawcy'' wolą własne widzimisie .
Bardzo merytoryczne posty. Wiem, że twarda argumentacja boli, stąd tak nerwowe reakcje.
Twarda argumentacja? Większej bzdury już dawno nie słyszałem. Chyba, że mówiłeś o mojej argumentacji, która była bardzo konkretna i rzeczowa. Ty natomiast nie podałes ani jednego argumentu.
sheva17 napisał/a:
Kolega Mozambik chyba niestety nie wytrzymał ciśnienia tej dyskusji. Uruchamianie pociągu do Tarnowa, którym i tak nikt jeździł nie będzie to kolejny bzdurny pomysł podobny do klasyki z Biecza, ale jak rozumiem niektóre umysły takie cuda są wstanie wciąż wymyślać. Nie uważam by przed busiarstwem należało zaraz kapitulować. Moim zdaniem o pasażera trzeba powalczyć, a nie zaraz wywieszać białą flagę. A dlaczego drodzy koledzy w tak wspaniałej relacji do Tarnowa jest tak mało autobusów? Skoro proponujecie takie połączenie to chyba powinniście się kierować potencjalnymi potokami podróżnych, ale jak widzę niektórzy ,,znawcy'' wolą własne widzimisie .
Co to za mówienie "Skoro proponujecie takie połączenie"? Gdzie ja proponowałem takie połączenie? Aczkolwiek takim pociągiem możnaby przynajmniej kogoś wozić do mniejszych miejscowości( z powodu małej ilości busów) w przeciwieństwie do Gorlice-Nowy Sącz
Jeśli chodzi o Gorlice to jedyne sensowne połączenie to Gorlice-Kraków.
Sheva mam ogromną prośbe! Skończe te swoje wypociny... masz 2 opcje:
1. Podaj wreszcie jakieś argumenty za pociągami Gorlice-Nowy Sącz
2. Zamknij się - skoro masz dalej gadać takie farmazony.
Wybierz jedną z tych opcji, bo innych nie ma.
Narazie powiedziałeś tylko, że jestem rzecznikiem Voyagera oraz, że ludzie jak tylko usłyszą o pociągach Gorlice-Nowy Sącz to porzuca swoje bilety miesięczne na 30 par autobusów Voyagera i pobiegną szybko na dworzec PKP by czekać na 2 pary pociągów dziennie. Tyle, że w takim wypadku chyba trzeba będzie te pociagi zestawić z 3xEN71, bo jak inaczej pomieścić tłumy z Voyagera?
Ostatnio zmieniony przez Janosik dnia 05-05-2010, 20:20, w całości zmieniany 1 raz
no właśnie sheva pokazałeś klasę właściwą sobie. Zapraszam do wybrania się na przystanek autobusowy do Ciężkowic do centrum, sądząc po ilości autobusów i busów można nie martwić się o frekwencję. Sądząc że są połączenia do Gorlic z wjazdem przez Bobową można przypuszczać że chętni by byli. Tylko no niektórzy chcą się z motyką na księżyc wybierać. Sheva po raz kolejny apel o myślenie i tak do skutku, może kiedyś przyniesie to efekty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum