Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wpadki busiarskiej konkurencji
Autor Wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-07-2009, 00:39   Wpadki busiarskiej konkurencji Odpowiedz z cytatem

Otwieram nowy temat. Ciągle narzekamy na PKP, że beton, że olewa pasażerów itd. Ale busiarstwo wcale nie jest lepsze.

Oto beton PKS Bolesławiec:
http://www.istotneinformacje.pl/boleslawiec,a4039.php

Przygoda z PKS-em

O sprawie powiadomił nas Czytelnik, który chciał pojechać autobusem do Nowogrodźca. Kiedy usłyszał od dyżurnego ruchu, że pojazd miał awarię i „jak przyjedzie, to pojedzie”, zrezygnował z oferty przewoźnika.

Sprawę nagłaśniamy na prośbę naszego Czytelnika. W mailu do redakcji napisał:

Chciałbym opisać przygodę z bolesławieckim PKS-em, jaka zdarzyła mi się wczoraj [w sobotę 25 lipca – przyp. red.]. Dzień wcześniej sprawdziłem kursy relacji Bolesławiec-Nowogrodziec. Zdecydowałem się na przejazd o godzinie 17:00. Nie miałem zbyt wielkiego wyboru (5 kursów na cały dzień).

Około 17:30 zadzwoniłem na ogólnopolską informację PKS. Pani powiedziała mi, że jeżeli kurs nie jest zawieszony, to autobus powinien przyjechać. Poszedłem do dyżurnego ruchu na dworcu. Zajadający zupkę i oglądający telewizję Pan (sielanka, nie praca) poinformował mnie, że autobus jadący ze Świeradowa miał awarię i że jak przyjedzie, to pojedzie. 40 minut oczekiwania, żadnej informacji przez megafon dworcowy. Zapytałem, dlaczego nie ma jakiegoś zastępstwa, przecież ludzie stoją i czekają. Mężczyzna odparł, że nie ma kierowców i że mam następny autobus o 19:00. To był kolejny dowcip.

Podróż, która trwa 20 minut, tego dnia zajęła mi około 3,5 godziny. Scena rodem z PRL-u. Nie wiem, jak można sobie planować w ogóle jakąś wakacyjną podróż z PKS Bolesławiec. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy, a nie ma żadnego kierowcy awaryjnego pod telefonem.”


W ubiegłą sobotę nasz Czytelnik zrezygnował z oferty jednego z bolesławieckich przewoźników. – Awarie się zdarzają – mówi portalowi IstotneInformacje.pl Bolesław Dziedzic, dyrektor ds. przewozów pasażerskich PKS. – Ale nie tak często, abyśmy musieli zatrudniać kogoś, kto siedziałby i czekał, aż coś się wydarzy. To byłoby ekonomicznie nieuzasadnione.

Zapytaliśmy, czy spółka mogłaby w jakiś sposób informować pasażerów o opóźnieniach autobusów. – Póki co nie mamy takich możliwości na innych przystankach niż dworce – dodaje Dziedzic. Tyle że, jak napisał Czytelnik, w sobotę na bolesławieckim dworcu nikt czekających o opóźnieniu autobusu nie poinformował.

źródło: InstotneInformacje.pl

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Marcin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 31-07-2009, 08:14    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego busiarze nie wystawiają żadnych biletów? Dlaczego nikt nie żąda biletu. Kiedyś starszy kolejarz opowiadał że jechał gdzieś z żoną. Mieli jechać pociągiem ale bus był wcześniej. Za przejazd zaplacili ale biletu nie dostali. I pech chciał że bus miał wypadek. Żona doznała urazu kręgosłupa. Pobyt w szpitalu a pozniej rehabilitacja. Busiarze nie chcieli wyplacic odszkodowania- nie było biletu więc pasażer nie mógł żądać odszkodowania. W końcu wygrał sprawę w sądzie, ale długo czasu od wypadku minęło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

tomex_0111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Kwi 2009
Skąd: Lubań Śląski

PostWysłany: 31-07-2009, 08:20    Odpowiedz z cytatem

i dlatego wole pkp.w pksie np.lubanskim nie dosc ze drogo to i niewygodnie a czas przejazdu nie jest rewelacja.36km jedzie ponad godzine a bilet 9.40 do Swieradowa.wogle zadnych ulg nie ma.w busach o ulgi to trzeba dzwonic do szefa i pytac bo busiarze nie wiedza.

_________________
PKP Lubań wejdź i zobacz sam;)

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

h5n1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Cze 2009

PostWysłany: 31-07-2009, 08:39    Odpowiedz z cytatem

Często busiarze są chwaleni za krótkie czasy przejazdu szczególnie między dużymi miastami. Wykorzystują to w ramach własnego marketingu, a rewelacyjne czasy powstają w wyniku łamania ograniczeń prędkości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kemi73 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 31-07-2009, 08:45    Odpowiedz z cytatem

Nie opisujcie bajek że nie dają biletów. Fakt maja taki obowiązek a pasażer ma prawo żądać biletu. To co jak wsiadam na stacji gdzie nie ma kasy idę do kierpocia po bilet, daje kasę a on mówi proszę siadać bilet panu nie potrzebny no wybaczcie. A jak widzicie takie przypadki to waszym obowiązkiem i dla waszego dobra jest zgłaszanie takich sytuacji w urzędzie skarbowym. No chyba że macie coś na sumieniu Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 31-07-2009, 08:50    Odpowiedz z cytatem

W pełni zgadzam się z h5n1( apropos nick zbliżony do nazwy choroby, ptasia grypa, sorki) A wracając do tematu owszem busy NAGMINNIE Łamią zakaz prędkości, łamią ustawy o maksymalnej ilości pasażerów. Ponoć nie mają prawa brać na stojaka, tylko kto się do tego stosuje. Skutki są oczywiste wypadków coraz więcej. I ktoś powie bbusy są cool, a ja powiem tak są do bani. Więkkszość busów to stare graty sprowadzone z zagranicy przerabiane z dostawczych, siedzenia zdezelowane. Miałem nieprzyjemność ostatni raz jechać 6 lat temu i co zabuliłem 2 razy drożej jak za kolej, stał w korku, a mało tego włączył ogrzewanie przy +20. Efekt 3 tyg. grypy. Co będziemy się oszukiwać przy lepszym zarządzaniu smiem twierdzić , że KAŻDA linia byłaby rentowna. Kwestia dobrego rozkłądu jazdy oraz skomunikowań.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 31-07-2009, 11:10    Odpowiedz z cytatem

Problem polega na tym, że beton PKP świadomie i z premedytacją działa na korzyść busiarstwa.

Nie trzeba daleko szukać w PR Kraków czy w PR Katowice, gdzie beton PKP PR tkwi w towarzysko-rodzinnych układach z busiarstwem (np. żona wicedyrektora PR Katowice jest szefową rady nadzorczej PKS Bielsko-Biała, a o powiązaniach betonu PR Kraków z busiarstwem operującym na "zakopiance" krążą już legendy).

Taka linia zgorzelecka. Przez wiele lat beton PKP PR dobijał tę linię, a busiarstwo kwitło. Gdy w końcu UMWD wziął się za rozkład jazdy to PKS-y zaczęły likwidować kursy dublujące się z pociągami. PKS Zgorzelec po wprowadzeniu "Ślązaka" zlikwidował nawet kurs Zgorzelec - Kraków. Więcej takich przykładów z regionu jeleniogórskiego znajdziecie tutaj:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=1807

To świadczy o tym, że ludzie wolą podróżować koleją, a busy wybierają tylko z konieczności (brak pociągów, debilowaty rozkład jazdy, drogie bilety).

Ostatnim bastionem busiarstwa jest odcinek Zgorzelec - Węgliniec. Oferta PKP PR na tej linii to szczyt absurdu, kolejowy III świat! Nie dość, że pociągów osobowych jest mniej niż na lokalnej linii w Albanii, to jeszcze beton PR Wrocław udupił postoje pośpiechów w Pieńsku.

Jak długo UMWD i PKP PR będą tuczyć zgorzeleckie busiarstwo ?!

W imieniu Obywatelskiego Komitetu Obrony Kolei na Dolnym Śląsku oświadczam, że zaczniemy publicznie i imiennie (znamy nazwiska!) rozliczać pracowników Działu Transportu Szynowego UMWD odpowiedzialnych za rozkład jazdy!

Skopiec i Zdanowski pożegnali się ze stołkami w UMWD za spieprzenie oferty na linii zgorzeleckiej. Pozostałych ostrzegamy - sielanka się skończyła!

Pracowników Wydziału Transportu UMWD nawołujących do likwidacji Kolei Dolnośląskich też będziemy publicznie piętnować! Dyrektor Świnder już się o tym przekonał. Jego niektórzy podwładni mogą liczyć się z podobnymi konsekwencjami:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=7719

Jak wam się coś nie podoba, albo nie chce się robić to proszę się zwolnić z UMWD i wracać tam skąd przyszliście (np. do PR Wrocław). Monopolu PKP PR za pieniądze podatników nie będziecie tu konserwować!

Jeśli ktoś jeszcze uważa, że UMWD jest przyjazny kolei to niech zobaczy na rozkład jazdy pociągów osobowych na linii, która jest fragmentem ZMODERNIZOWANEJ międzynarodowej magistrali E-30:

Zgorzelec - Węgliniec
9.19 (D), 11.05, 15.24 (D), 17.21

Węgliniec - Zgorzelec
7.07 (D), 7.52, 10.00 (D), 13.24

I co, opadły szczęki z wrażenia? Ze świecą szukać podobnych absurdów! A busiarze mają żniwa!

To nie jest Albania (nie obrażajmy kolei albańskich porównując je do PKP PR), tylko Sahara! Po pustynnych torach Mauretanii jeździ więcej pociągów!

A wystarczy puścić wahadłowo na odcinku Zgorzelec - Węgliniec szynobus Kolei Dolnośląskich (PKP PR precz stąd na zawsze!) - w Węglińcu dogodne skomunikowania - by busiarstwo padło. Tylko czy w UMWD ktoś na to wpadnie?

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!


Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 31-07-2009, 11:20, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-07-2009, 12:18   

Noema, podbuntowałaś mnie. Też bierzemy się za busiarstwo na swoim terenie. I też rozliczymy imiennie. Wiemy, że UMWŚ dotuje busiarzy w woj. śląskim!

Kurcze, busiarstwo to większa mafia niż myślałem. A źródła żywotności i sukcesów busów (czyt. puszek) należy szukać właśnie w UM-ach i PR-ach!

A najgorsze jest to, że media nie podnoszą tego problemu! Kiedyś Gazeta Wyborcza Kraków narzekała, że busiarze dostają za mało koncesji! W tym samym czasie na zakopiance uwalano kolejne pociągi i nikt z dziennikarzy jakoś nie protestował!

Co do linii Zgorzelec-Węgliniec. Już za samą taką ofertę powinno się odpowiedzialnych za to pogonić gdzie pieprz rośnie! W C 2 pary? W czasach okupacji za coś takiego byłby sąd wojenny! Bo to jawny sabotaż!
Powrót do góry

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 31-07-2009, 12:23    Odpowiedz z cytatem

Krzysztof21, no bo mnie już krew zalewa! UMWD ma dotować własną spółkę Koleje Dolnośląskie a nie tuczyć prywatnych busiarzy! Dotacjom dla zgorzeleckiego busiarstwa przyjrzymy się bardzo uważnie i temat nagłośnimy w mediach!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Wilchelm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-07-2009, 12:28    Odpowiedz z cytatem

Jaki problem zainteresować "stanem technicznym" owych pojazdów ITD Smile? Raz, drugi dostaną kary po kilka tysięcy złotych to może im się biznes przestanie opłacać Wink

_________________
Kolejowy jest tylko jeden. Kolejowy Wrocław - Inny wymiar kolei
Kolejowy Wrocław TV - zobacz prawdziwą kolej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 31-07-2009, 12:38    Odpowiedz z cytatem

Ogólnie da się zrobić kolej bez żadnych dofinasowań z województwa tylko trzeba wpakować w nią sporo pięniędzy i dużo wiedzy oraz chęci. Tylko w Polsce "nieda się".

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-07-2009, 16:39   

Witajcie !


Pozwólcie że i ja opisze przypadki bezczelnego działania na korzyść busiarzy w Małopolsce wschodniej. Forum INFO Kolej wielokrotnie poruszało te tematy, lecz zawsze pisalo sie o Slasku, Krakowie, zakopiance, Dolnym Slasku. A nalezy pamietac, ze my w Nowym Sączu też zmagamy sie z tym problemem- czyli ciągłym obniżaniem konkurencyjności kolei. Tutaj jednak nalezy zaznaczyc, ze impuls idzie z góry- w mysl zasady, ze ryba psuje sie od glowy: z centrali MZPRu, od światłych dyrektorów Rębilasa a wczesniej Zadęckiego. Pragne powiedziec, że sądecka kolej jako ludzie jest o lata świetlne przed przypadkami np. z Dolnego Ślaska. Naczelnicy PKP są tu uprzejmi, sumienni, chętnie przyjmują wszelkie sugestie i wspolpracują z milosnikami kolei. Po prostu raj dla MK- ale nie o tym teraz piszę. Naczelnicy i zwykli kolejarze wielokrotnie złożeczą na "górę"- że kolej w Sączu dobijają odgórnymi dyrektywami, nie znając realiów regionu.

Tak wiec podkreslmy: wszystko co złe idzie z góry, z MZPRu !


Teraz zaś przejde do nieopisywanych, zdaje mi sie, przypadkow dzialania na szkode kolei regionalnych. Najgorszym i najbardziej zuchwałym jest udupianie relacji Nowy Sącz-Kraków. Dlaczego ? Haha- otóż linia NS-Krakow, to druga nitka dochodu Szwagropola i Trans Freja (oprocz linii Krakow-Zakopane). Dlatego działania te są bardzo podobno do tych znanych z zakopianki, tyle że u nas już praktycznie nie ma czego udupiac.... Ale spokojnie, to było tak...

Zeby dojechac z Sącza do Krakowa, trzeba po drodze zahaczyc o Tarnow. Trudno, taki jest układ torów, nie ma jak inaczej puscic pociągu, chyba że przez Piekiełko (a może to własnie sądeccy busiarze nie doprowadzili do przebrnięcia pomysłu o budowe tej linii? Cool ). Swojego czasu powstał taki dobry pociąg, jakim był, bo juz nie jest- RegioPlus Dunajec. Pociag do Krakowa musi przejechac 167km by dojechac do stacji docelowej. Autobus- 105km. Mimo to, Dunajec pokonywał tą trasę w czasie 2h25min, czyli tyle co autobus. Nie trudno sie domyslic, czemu gdy wpływy autobusiarzy wzrosły, NAGLE....


....podkreslam: NAGLE ! ! ! Dunajec stał sie solą w oku Szwagropola i Trans Freja.

Zeby zobaczyc co sie zmienilo- popatrzmy na Dunajca teraz. Najpierw systematycznie wydluzano mu czas przejazdu (najpierw 6:30, pozniej 6:03, rok pozniej juz 5:50, obecnie 5:40! ! ! ) Czas przyjazdu do Krk nie zmienil sie- 8:37. A wiadomo, ze ludzie chcą dluzej pospac i krocej jechac- dlatego Dunajec zaczal wozic powietrze z Nowego Sacza. Jak wydluzano mu czas przejazdu ? Zeby pokazac ze proces uwalania Dunajca trwa, dam taki przykład: 2 lata temu Dunajec przyjezdzal do Sącza o 19:12. Rok pozniej- 19:34, NIE DODAJĄC MU ZADNYCH POSTOJOW. Jakim cudem ? A no jakos tak trafily mu sie mijanki, ze musial stac na nich ze 20 minut Laughing Codziennie, mimo ze ekspres Ernest Malinowski jezdzi tylko w soboty i niedziele. W tym rozkladzie Dunajec dostal szereg postojów miedzy Tarnowem a Bochnią. Czemu, skoro magistrala E30 az ugina sie od polaczen osobowych miedzy Tarnowem a Krakowem ? Widac zapewnienie paru wsiom dwudziestego pociagu osobowego bylo ważniejsze niż fakt, iz podrozny z Nowego Sacza wybierze autobus zamiast pociagu....

Niezatrzymywanie nigdzie pociagu osobowego miedzy Tarnowem a Krakowem to zysk ok. 25 minut. Poki co Dunajec miedzy Saczem a Tarnowem jedzie jako przyspieszony- poki co, bo jestem pewien ze nastepnym etapem bedzie uczynienie z Dunajca normalnej osobowki, jadącej do Krakowa 3 i pół godziny- a w takim czasie nie pojedzie i nie jezdzi NIKT majac Szwagropola i Trans Freja. Przypomne, ze tak stało sie wlasnie z pociagiem przyspieszonym Jaworzyna Krynica-Krakow. Z swietnego pociagu na jednostce ED72 uczyniono muchowoza-osobowke, telepiaca sie z Krynicy do Krakowa 5 godzin. Szkoda, to był wspanialy pociag, okret flagowy kryniczanki... O udupieniu tego pociagu tez moge powiedziec, jakby ktos chcial.

Konczac moja dluga wypowiedz (albo dopiero zaczynajac, to wierzcholek gory lodowej) pragne powiedziec, ze tu tez, na kryniczance, drżymy o los pociągów: ruch osobowowy na Krynice juz spaprano (5 par- ale za to RAFATEX jezdzi Cool ) Chabowke i Jaslo juz zabrali, pozostal Tarnow, ktory chyba moze czuc sie bezpiecznie, gdyz z tego miasta nie jezdza busy ani do Sacza, ani do Krakowa (jest to przy okazji dowod na to, ze dupi sie te linie ktore pokrywaja sie z busiarskimi).

My, Nowosadeckie Stowarzyszenie Milosnikow Kolei, z przyjemnoscia wlaczymy sie w obrone kolei. Niestety, nie dzialaja u nas zadne struktury typu Obywatelski Komitet Obrony Kolei itp. Jednak prosimy wszystkich ludzi dobrej woli o pomoc- bo wkoncu kolej jest jedna. Pozdrawiam.
Powrót do góry

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 31-07-2009, 16:47    Odpowiedz z cytatem

A co myślicie Pani Noema i panie Krzyśku, że w Małopolsce jest inaczej. Od cirka 5 lat systematycznie tnie się rentowne połączenia i mało tego daje się dotacje, preferencyjne kredyty. Spójrzcie na linie Zakopane-Kraków , Stróże-Biecz, Kalwaria -Wadowice. Te 3 linie doprowadzono do agonii i tnie się anjbardziej nierentowne połączenia. W innym kraju za takie działanie groziłby kryminał a u nas. Guzilk im zrobią. Na miejsce 1 firmy przyjdzie inna bardziej bezwzględna. Co to za firma wystarczy spojrzeć na sabotaze typu palenie autobusów. A PR kraków i UMK w to mi graj. Oni mają układy i układziki. Śmierdzi to na kilometr. A popatrzcie do czego doprowadzili linię Chabówka- Sącz. Tam linia jest zamknięta. Nie pomagają wysyłane prośby i grośby.
Ale tacy ludzie mocni są w grupie. w pojedynke bez znajomoścci czytaj dupochronów guzik by zrobili.

[ Dodano: 31-07-2009, 16:48 ]
Pozdrawiam serdecznie Noema i Krzychu:)

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 31-07-2009, 16:54    Odpowiedz z cytatem

Problemy Śląska i Małopolski są mi znane z lektury forum, ale nie są mi tak bliskie jak nasz własny dolnośląski grajdołek. Dlatego każdy musi działać na swoim terenie.

Ja powiedziałam DOŚĆ! Zainicjowałam powstanie dolnośląskiego Obywatelskiego Komitetu Obrony Kolei - na razie się rozkręcamy, ale drżyj betonie! To co się dzieje w Zgorzelcu przechodzi już ludzkie pojęcie i postanowiłam bezwzględnie brać za wszaż zarówno beton PKP jak i UMWD. Koniec sielanki i robienia dobrze busiarstwu kosztem dobijania kolei regionalnej!

Beton PR Wrocław wie na co nas stać - od wielu lat mają z nami użeranie, albo raczej my z nimi. Teraz bierzemy się za urzędniczy beton z Wydziału Transportu UMWD! Jak już powiedziałam, będziemy publicznie i imiennie rozliczać marszałkowskich urzędasów za rozkład jazdy! Będzie to ewenement na skalę krajową, bo dotąd osoby odpowiedzialne za rozkładowe absurdy czują się bezkarne kryjąc się za anonimowością. Na Dolnym Śląsku to się zmieni, a inne regiony niech idą w nasze ślady!

Na razie udało nam się zastopować zapędy betonu UMWD mające na celu udupienie Kolei Dolnośląskich! Publiczne baty zebrał dyrektor Wydziału Transportu UMWD Wojciech Świnder, jednocześnie członek rady nadzorczej PKP PR. Kolejny krok to wprowadzenie KD na linię zgorzelecką i dopniemy swego!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!


Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 31-07-2009, 16:58, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 31-07-2009, 16:57    Odpowiedz z cytatem

W takim razie prosiłbym o wpisanie mnie do tego Komitetu z ramienia małopolski. Mówimy NIE lobby busiarskim, układom, powiązaniom. Nadszedł czas PRAWDY!!

[ Dodano: 31-07-2009, 16:58 ]
A na marginesie co dzieje się w Krakowie, Rzeszowie, Wrocławiu, Katowicach DOŚĆ!!

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl