Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 64, 65, 66  Następny
Rozkład jazdy 2009/10 w Małopolsce
Autor Wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 27-08-2009, 23:13    Odpowiedz z cytatem

kris123 napisał/a:
Jak znam pokręcony UM i PR Kraków to pewnie do Balic, a jest tyle linii, którym szynobusy by się przydały.


Szynobusy z Wieliczki nie pójdą do Balic z prozaicznego powodu, o którym każdy tu powinien wiedzieć. Do Balic nie ma sieci trakcyjnej i pewnie przez jeszcze spory czas jej nie będzie, więc małopolskie EN81 przejdą od 1 września głównie na kierunek Kozłów... EN81 były testowane też na liniach na Zakopane i Krynicę, ale wątpię, że się tam pojawią, chyba, że całkiem poza sezonem.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 28-08-2009, 19:39    Odpowiedz z cytatem

Na Krynicę i Zakopane zdecydowanie za małe. Czy Kozłów też wątpię bo na odc. z Krakowa do Tunelu jest spora frekwencja. Najprędzej polecą do Wadowic.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 29-08-2009, 15:20    Odpowiedz z cytatem

kris123 napisał/a:
Czy Kozłów też wątpię bo na odc. z Krakowa do Tunelu jest spora frekwencja.


To Cię zdziwię, bo na wybranych pociągach do Kozłowa już jeżdżą EN81. Do Twoich danych związanych z frekwencją podchodzę delikatnie mówiąc ostrożnie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 29-08-2009, 16:04    Odpowiedz z cytatem

Nie no jasne. Wiadomo nie na każdym kursie badam frekwencję zgadza się. A z EN81 na Kozłowie mnie nie zdziwiłeś, bo np.32126 do Sędziszowa to szynobus

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 01-09-2009, 14:40    Odpowiedz z cytatem

Kris, aleś Ty jest uprzedzony do tych Balic Very Happy.
Szynobusy świetnie nadawałyby się do obsługi linii Nowy Sącz- Krynica, chroniąc ją tym samym przed unicestwieniem.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 01-09-2009, 17:32    Odpowiedz z cytatem

O widzisz Shewa zgadzam się mogą iść na tą trasę. A na marginesie do Balic uprzedzony nie jestem ja tylko stoję na stanowisku, że 40 kursów to troszkę za dużo. A na marginesie można się cieszyć Małopolska ma jedyne połączenie z lotniskiem. Ale ja bym dodał strefowe na tej trasie, dopuścił zatrzymanie na PO Łobzów. A podam wam ciekawostkę. Jechałem wczoraj z Balic. Frekwencja może 10% ale nie to ciekawe. natomiast jechały czerwoniutkie plastiki Very Happy
A ciekawe czy w nowym rozkładzie będzie jakaś korekta na tej linii.
Pozdrawiam serdecznie Shewa Smile

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 04-09-2009, 10:40    Odpowiedz z cytatem

Ja jestem za wprowadzeniem wspólnego biletu i utrzymaniem dotychczasowej częstotliwości kursów.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 04-09-2009, 11:23   Rozkład jazdy dla Małopolski- propozycje. Odpowiedz z cytatem

W nawiązaniu do dyskusji w innym wątku przedstawię kilka swoich propozycji odnośnie rozkładu jazdy dla Ziemii sądeckiej i gorlickiej:

- połączenia relacji Stróże- Biecz zlikwlidowane
- podzielenie relacji, oczywiście przy zachowaniu skomunikowania na Kraków/Tarnów- Nowy Sącz i Nowy Sącz- Krynica, którą obsługiwałby szynobus. Pociągi oczywiście byłyby ze sobą skomunikowane, jedynym pociągiem w ,,pełnej'' relacji byłaby Jaworzyna.
- Jaworzyna kursuje jako pociąg przypsieszony podobnie jak Dunajec. Od Tarnowa do Krakowa postoje tylko w Brzesku i Bochnii, do Tarnowa możemy rozważyć kilka dodatkowych postojów z uwagi na lokalne zapotrzebowanie i ubogą ofertę przewozową.
- wobec planów utworzenia 3 nowych IR w realcji Kraków- Warszawa zasadnym wydaje się być skominkowanie jednego z nich z 2222 ,,Dunajec'' oraz w relacji powrotnej z 66133, lub 66135. A może skoro funkcjonuje coś takiego jak IR Sieradz- Gdynia, można rozważyć realcję w której Dunajec jest pociągiem przypsieszonym, a dalej do stolicy jako IR. Podobny manewr w relacji powrotnej.
- Dodatkowo można rozważyć przedłużenie dwóch par szynobusów i stworzenie relacji Krynica- Nowy Sącz- Stróże- Gorlice Zagórzany- Gorlice, przy czym wtedy punkt przesiadkowy można przesunąc w tych przypadakach na stację Stróże tak by te połączenia się nie dublowały. Wiadomo, że od Krynicy do Sącza pociąg jest pusty, od Sącza do Stróż trochę osób jedzie, ale poza szczytem szynobus wystarczy, od Stróż do Tarnowa jest już potrzebny EZT.
- ,,Połoniny'' powinny wyjeżdżać z Krakowa około 6 rano, a do stolicy Małopolski przyjeźdżać około 22, tak by również mieszkańcy Krakowa mogli z nich skorzystać.
- z uwagi na koszty obsługii linii spalinowej, Bieszczady powinny kursować przez Tarnów. Bobowę Miasto i Gorlice Zagórzany z pominięciem stacji Stróże.Zmianie uległby czas kursowania pociągu. Oprócz sezonu łącznik do Zagórza kursowałby w 6, a powrót w 7. Przy planowanym przedłużeniu Bieszczad do Wrocławia takie połączenie mogłoby być hitem.
Czas przejazdu tego pociągu niewątpliwie znacznie by się skrócił. Jak wiadonmo pozostaną ,,Połoniny', a zamiast ,,Nosala'' do Krynicy i Zaghórza będzie kursować ,,Wisłok''. Tylko pociągi dalekobieżne mogą postawić na nogi tę linię, nawet gdyby miały kursować tylko w sezonie, czy może również w weekendy.
- wreszcie, EX Pieniny w relacji Gdynia Główna- Warszawa Centralna- Kraków Główny-Tarnów- Nowy Sącz/Rzeszów, nawet gdyby do Sącza, czy Rzeszowa kursowałby tylko w 1 i w 6. Przy relacji do/z Gdynii niewątpliwie i popyt na pełną relację byłby również w sezonie.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kemi73 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 04-09-2009, 11:37    Odpowiedz z cytatem

Sheva17 jest tu jednak jedna nieścisłość - proponujesz likwidacje bieczanki a zarazem puszczenie szynobusu w kierunku Gorlic. Hitem na pewno było by puszczenie Wisłoka z pominięciem Stróż bo na samą zmianę kierunku i lokomotywy traci się ok 20 minut (sama zmiana ok 10 plus dojazd do stacji). A nie uważasz że szynobus byłby dobrym rozwiązaniem na tej linii dowożąc pasażerów z mniejszych miejscowości na pospieszne i expresy. Znowu muszę się powtórzyć dlaczego z 722 nie można dostać się na Expres w Stróżach ?.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 04-09-2009, 11:49    Odpowiedz z cytatem

Kemi dzięki za głos w dyskusji. Nigdy nie byłem za całkowitym uwaleniem tej linii. Uważam, że można ROZWAŻYĆ przedłużenie szynobusów do Gorlic, ponieważ być może jakaś grupa z Nowego Sącza, czy Grybowa byłaby zainteresowana. Obecnie w relacji wieś Stróże- Biecz uruchamianie pociągu to zwykłe marnotrwstwo, jeżdżenie do Biecza to jakieś dziwactwo, natomiast wskazaną opcję można rozważyć. Poddałem ję tylko pod dyskusję, ale moim zdaniem gdyby była adresowana do mieszkańców Nowego Sącza, Grybowa i Gorlic mogałby się sprawdzić.
Kemi, Wisłok ma być w Stróżach dzielony. Moim zdaniem z pominięciem Stróż mogłyby kursować Bieszczady, gdyby były dzielone w Tarnowie. Skoro PKP IC oszczędza na spalinówkach to naturalnym krokiem powinno być wykorzystanie linii elektrycznej do Jasła. Kemi owszem, w wielu tematach pisałem o konieczności takich skomunikowań. Jednak, gdy w sezonie, czy podczas weekendów pasażerów jest dużo można rozważyć uruchomienie bezpośrednich połączeń.
Bo się nie da Very Happy, no i Spółki wrogie Very Happy.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 04-09-2009, 13:29    Odpowiedz z cytatem

Wspólny bilet na autobus pociąg i tramwaj, tak?? A na marginesie strefowe też powinny byćSmile

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 04-09-2009, 14:08    Odpowiedz z cytatem

No proszę mały dubelek tematu, ale napiszę swoje propozycje.
1) Kraków- Balice wprowadzić ograniczenie kursów, w taki sposób aby pociągi jeździły co godzinę, po drugie dopuścić bilety strefowe( strefa1), po trzecie wprowadzić postój WSZYSTKICH pociągów na PO Kraków Łobzów, czas przejazdu wzrośnie o minutę, korzyści w przypadku dopuszczenia stref dużo większe.
2) Kraków-Wieliczka a właściwie Wieliczka-Oświęcim (Czechowice) przez Kraków- ujednolicić rozkłądy w taki sposób, że pociągi z Wieliczki odjeżdzają w tych samych minutach o każdej godzinie, po drugie połączyć kursy Wieliczka-Oświęcim i Oświęcim-Czechowice na pociągi Wieliczka-Czechowice. Wystarczy 5/6 par.
3) Linia Kraków-Tarnów bez zmian, chyba, że przyśpieszony Moscicki wydłużyć do Sącza.
4) Zakopianka Po pierwsze przywrócic pociąg Giewont jako R+ w relacji Częstochowa-Zakopane-Częstochowa i do obsługi połączenia wykorzystać pociąg papieski. To połączenie po pierwsze da nam poranny przyśpieszony z Zakopanego(5.30) oraz da nam poranny pociąg do częstochowy ok. 9. Wieczorny powinien udać się do zakopanego tak aby z Krakowa odjechał ok. 18/19.
Przywrócić 5032 w relacji Zakopane- Sucha , który dawał JEDYNĄ komunikację w Suchej na pociąg do Żywca i powinien wrócić!
5) Chabówka-Nowy Sącz uruchomić 2 pary pociągów sezonowych w tej relacji skomunikowanych w Chabówce na pociągi do Zakopanego i Krakowa oraz w Sączu, dzięki czemu o 2 godziny skróci się podróż z rabki do Sącza, poza tym odzyskają turyści i mieszkańcy dogodny dojazd do Mszany, Limanowej i Marcinkowic, a pociągi zatoczą pętelkę.
6) Linia Żywiec-Sucha minimalna ilośc pociągów na tej trasie to 7 ułożonych wspólnie z mieszkańcami a nadto przedłużyć bieg jednego z pociągów Żywiec -Sucha na Żywiec-Kraków z jednostką EN57. Skoro mamy pociąg do Żywca musi być i z Żywca.
7) Linia Kraków-Katowice bez zmian
8) Kielce-Katowice bez zmian
9) Kraków-Kielce odblokować termin D dla pociągu 32142 oraz dla pociągu 32122 wydłużyć trasę na Kraków-Kielce, 23143 odblokować D
10) Linia Kraków-Krynica . POD ŻADNYM POZOREM nie rozdzielać relacji pociągom Kraków-Krynica, które są bardzo popularne. Jaworzyna może być pociągiem przyspieszonym, 66131 bezpośrednio do Krynicy, oraz 66133 wydłużyć bieg pociągu z Kraków-Nowy Sącz na Kraków-Krynica. Jest to pilne ponieważ ostatni pociąg bezpośredni do kurortu odjeżdża o 10.40 a tak być nie może, co do pociągu 66135 wydłużyć trasę ze Stróż do Sącza. Odnośnie szynobusów na odc. Krynica -Sącz jestem przeciwny, ponieważ poza dezorganizacją ruchu nic nie da. Na dalekie trasy ludzie nie powinni mieć przesiadek. Poza tym minimalna liczba połączeń do i z Krynicy bezpośrednio z Krakowa to 3 do Sącza kolejne 3.Aha i śmieszy mnie 1 poc bezpośredni do Krynicy a zwłąszcza uwalenie 66131 Kraków-Krynica i 66120 Krynica-Kraków, którte mają średnią frekwencję bywa, że i 150%!!!!!!!! A bieczanka 30/50%
11)Kraków-Gorlice. Wprowadzić pociąg relacji Kraków-Gorlice-Kraków, rano z Krakowa wieczorem z Gorlic. Powinien to być pociąg przyśpieszony R+. Sporo studentów zyskamy na tym pociągu.
12) Bieczanka linia Stróże-Jasło( Biecz). Wprowadzić ruch minimum 3 par pociągów od Nowego Sącza( Stróż) przez Stróże, Zagórzany, Gorlice do Jasła. Zyskamy zwiększoną frekwencję . Oczywiście pociągi te muszą być dogodnie skomunikowane w Stróżach an pociągii do Krakowa/Tarnowa i w Jaśle na pociągi do Zagórza. Warto też zastanowić się nad poc. sezonowym typu IR lub R+ do Zagórza.I tu mogą kuursować szynobusy .
13) Ruch przygranioczny.
Zilina bez zmian, dodać 2 pociągi R+ typu Preskovianin rel. Kosice-Kraków-Kosice, oraz minimum 3 pary na odc. Krynica-Plavec, dogodnie skomunikowane w Muszynie bądź Krynicy, dodatkowo powinna 1 para kursować całorocznie, lub w weekendy oraz wszystkie w wakacje i ferie zimowe.
To narazie tyle. Kopię wysłałem zarówno do UM jak i do PR. Zaznaczam , że te propozycje pochodzą nietylko ode mnie, ale także od mieszkańców regionu.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kemi73 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 04-09-2009, 14:18    Odpowiedz z cytatem

Kris123 i znowu niekonsekwencja "Odnośnie szynobusów na odc. Krynica -Sącz jestem przeciwny, ponieważ poza dezorganizacją ruchu nic nie da. Na dalekie trasy ludzie nie powinni mieć przesiadek." ale już do Krakowa to nie problem z 3 przesiadkami no proszę Kris123 jak mamy z Tobą rozmawiać merytorycznie skoro co kawałek jakiś kwiatek. Tak samo nie podoba Ci się skomunikowanie 722 z Ex ręce mi opadają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 04-09-2009, 14:50    Odpowiedz z cytatem

No widzę czepiamy się słówek. Oczywiście, że komfortowa byłaby zarówno komunikacja na EX i osob, ale wg mnie takiego sensu nie ma na tak krótkim odc. Poza tym nie oczekujmy cudów narazie te 2 społki tworzą wojnę, więc czemu PR miałyby dawać komunikację z EX? Very Happy Osobowy dowozi Cię do tarnowa, czy Sącza a dalej wybierasz co chcesz. Co do 3 przesiadek są 2!!. Trudno żeby pociąg jechał z Krakowa do Biecza, choć może w ramach łączenia relacji kto wie czy to nie był by dobry pomysł. Piękna wizja osobowy Kraków-Biecz-Kraków . Marzenie Very Happy
A na marginesie Ty nie masz rozmawiać ze mną tylko skupić się na rozkłądzie Very Happy To w tym temacie jest najważniejsze. Najlepiej abyś prosto z m,ostu skomentował poszczególne punkty moich propozycji Smile

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mozambikpl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2009
Skąd: Gorlice

PostWysłany: 04-09-2009, 14:54    Odpowiedz z cytatem

sheva17 pociąg gorlice Nowy sącz odpada, cena musi być mniejsza niż 6zł i czas musi być max 65min (dwa razy zmiana kierunku ile to zajmie? Voyager jezdzi za 5,50 i jedzie z gorlic do NS godzinę połączenia mają praktycznie co godzinę, pkp nie ma szans, prędzej w relacji np Jasło Tarnów, z Jasła żeby jechać do krakowa pociągiem trzeba jechać przez rzeszów jakby był osobowy przez stróże to można by było zaoszczędzić 40-60min. Już nie mówię żeby był wjazd do gorlic tylko żeby w zagórzanach stawał a busy albo mzk już dowozy zrobią w tych godzinach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 66 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 64, 65, 66  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl