Taki długi skład? Zawsze były trzy wagony z krzaków. Miłe zaskoczenie.
Zawsze? Śmiem twierdzić co innego. Trzy wagony widywałem w starym roku. W nowym bodaj tylko na jednym kursie jechały trzy, na reszcie cztery. Dziś wyjątkowo piąty jako podsył.
sasho33 , może nie zawsze, ale często. Wielokrotnie jechałem tym składem z Poznania do Leszna i zazwyczaj były to trzy pudła. Cztery wagony są zwykle w 56100 z Gdyni. W starym rozkładzie łączyli te dwa składy w Poznaniu i do Wrocka jechały jako jeden pociąg.
Strzelce Krajeńskie Wschód, 09.01.2011, godzina 23:35.
TLK nr 15108/58109 relacji Białystok - Gorzów Wlkp .
Zestawienie: SU45-174+ 2(IC)+2(IC)+1+2
IC - wagon w malowaniu IC
Skład planowo, a nawet 3-4 minuty przed czasem.
Frekwencja: 10% (1-2 osoby na przedział, ostatni wagon pusty)
Na wagonach pojawiły się wreszcie, po miesiącu, tablice kierunkowe, dokąd pociąg jedzie.
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
TLK 84100 punktualny: EU07-bonanza-2-1[IC]-2. Frekwencja około 50% w bonanzie, 80% w dwójkach przedziałowych.
TLK 38201 d. Przemyślanin +10 minut: EP07-2[IC]-2-2-2-WL-Bc-Bc-WL-Pdn.
Frekwencja w dwójkach około 80-90%. Pierwsza dwójka (ta w malowaniu IC) przedziały sześciomiejscowe.
RE 81120 Mewa punktualny: EU07[Cargo]-Az[RE]-1/2-2/2-2/2. Trzy łamańce to oczywiście Marlboro.
TLK 81100 d. Mewa +6 minut: EP07-2[IC]-2[IC]-2-2-wars-1[IC].
[ Dodano: 11-01-11, 11:27 ]
EIC 1801 Prus jedzie właśnie +5 min, już bez żadnych PR-owskich wagonów.
Dwie jedynki, wars i cztery dwójki. Tylko dwa wagony nie mają drzwi odskokowo-przesuwnych (knajpa i 111Arow), reszta je ma. Tylko wars jedzie bez klimy. Czyli jakby skład wrócił do normalności?
dzisiejszy TLK Przemyśl- Zielona Góra w Rzeszowie planowo z ciekawostką- czeski lok w kolorze niebieskim. Skąd on się tu wziął?
Pozostałe zestawienie to dwie zielone dwójki, wagon w malowaniu tlk i chyba czerwona jedynka, ale nie jestem pewien czy tak to dokładnie wyglądało.
@OPi, ale po co Prusakowi 5 dwójek skoro frekwencja w nim pozwoliłaby zmieścić wszystkich w trzech dwójkach, może trzech i pół? 100% to nie miał nigdy jak go widziałem.
Bytom 11.01.2011
TLK nr 48101, skład: A(PKP IC),A zdeklasowane, B oraz uwaga: Bh .
Sklad przyjechal na stacje punktualnie, odjechal z minutowym opoznieniem.
TLK przyprowadził EP07-1039. Frekwencja w obu przedziałowych 2 jakieś 15%, w Bh 0% oraz w 1, 2 osoby.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-01-2011, 14:53
Bonanza na cztery osiem sto jeden jeździ już od dobrego tygodnia, tak więc żadna nowość to nie jest... Wsiadł ktoś w Bytomiu?
No właśnie też mnie to dziwi a w Krakowie wagony stoją w krzakach no ale po co, Bytom niech się cieszy że ma choć jedno połączenie, które kursuje codziennie a wagony możemy zestawiać jak chcemy .
Bytom niech się cieszy że ma choć jedno połączenie
Ten pociąg (głównie w kierunku Szczecina), należy poddać ogromnej korekcie. Moim zdaniem to jest paranoja, żeby z Katowic w odstępie 5 minut w kierunku Poznania (przez Wrocław dawny Światowid i przez Ostrów 48101) startowały 2 pociągi, przy czym Światowid jest o wiele wcześniej w Pozku, aniżeli d. Merkury! Ten pociąg należy obowiązkowo wydłużyć do Bielska Białej, a w sezonie do Wisły. Z Katowic powinien startować ok. godziny 15/16. O idiotycznych postojach po 15/20 minut między Tarnowskimi Górami, a Jarocinem to już nawet nie wspomnę. W przeciwnym wypadku nikt z tego pociągu korzystać nie będzie. A szkoda, bo jest to jedyne dzienne połączenie na tej trasie, a zostało kompletnie skopane...
Zachciało się komuś cudowania z dawnym Barbakanem i teraz jest gówno. Jeśli już musieli tak kombinować, to mogli wstrzymać się z uruchomieniem tego pociągu do marca, ale w zamian puścić coś bardziej sensownego i... szybszego (bez tych postojów długaśnych).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum