Wczoraj jechałem EIC "Odrą" do Katowic. Skład bardzo ładny, zestawiony z samych wagonów klimatyzowanych. Obsługa bardzo miła, frekwencja na starcie w 2 klasie około 30%, w 1 klasie około 10%. Od Warszawy Centralnej i Zachodniej w 2 klasie ponad 60%, w 1 klasie ponad 50%.
Wiem, że w podziemiach był MC Donald's, ale teraz chyba już go nie ma.... (remonty galerii )
Błagam poradźcie coś, bo 1 czerwca w ramach podróży mamy właśnie ranny postój 2,5 godzinny w Krakowie oraz 2 godzinny w Warszawie.
Ciągle tam jest. Podobnie Kebaby i Pizze. Spokojnie coś znajdziesz do zjedzenia.
Czyli "Lajkonik" dzisiaj klasa 2 bardzo ładna, standard jak na EIC, pierwsza klasa gorzej. A "Ondraszek" niestety, moze te wagony i ładne, wiem że są tam gniazdka, i 6 miejsc w przedziale. Ale niestety skład EIC to nie jest, dlatego nie dziwi mnie że zostanie Ex już za parę dni. A poza "Górnikiem" to był swojego czasu sztandarowy IC łączący Warszawę z Górnym Śląskiem. PIC wszystko potrafi zepsuć, znacznie gorzej wychodzi im budowanie.
Katowice 26.05
EIC Ślęża do Warszawy Wsch.
EP09- 017 - 2 bezprzedz - 2-2- bar- 1
Bardzo słabe zestawienie, wszystkie wag. kl.2 bez klimatyzacji, 1 z klimą, dość duża frekwencja, w niektórych przedziałach 5-6 osób. Punktualnie odjazd z Katowic.
EC Odra do Wrocławia:
EP09- 043 - 2 bezprzedz -2-2-2- bar- 1 - 1 bezprzedz
Kilka razy ostatnio widziany skład i zawsze bdb zestawienie. Wszystkie wagony klima, porządny EIC.
Z Warszawy do Katowic przyjechał 5min przed Polonią.
EC Polonia do Villach:
EP09- 021 - 1- restaurant - 2-2-2 bezprzedz
Niewielkie opóżnienie ok.10min i skomunikowanie na tym samym peronie z EC Wawel.
EC Wawel do Berlina/Luneburga:
EP09- 008 - 1 DB - 2 DB bezprz- 2 bezprz PKP IC - 2 bezprz PKP IC, bar
Do Katowic przyjazd opóżn.10minut i awaria lokomotywy EP09 na katowickim dworcu, po odczepieniu czekano na zastępczego loka, ale nie wiem o której skład odjechał. Sporo pasażerów wsiadało w Katowicach.
Dzisiejsze składy:
TLK 81100 d. Mewa w Poznaniu -3 min: EU07-2-2binw.-2[IC]-2-1*[TLK]-wars-1-1[IC]-2, od Poznania skład w odwrotnej kolejności prowadziła EP08-011 - pewnie była świeżo po rewizji bo czyściutka i odnowione elementy np. sprzęgi itp.
TLK 86100 d. Bosman punktualnie: EP07-1*-2-1-2-2
EIC 8100 Prus punktualnie: EP07-111Arow-Z2B-Z2B-Z2B-restaurant-Z1A-Z1A, skład jak najbardziej na EIC a nie na EX! Jeśli PKP IC zabierze te wagony z Prusa to będę zawiedziony. 111Arow chociaż nie ma drzwi odskokowych to jechał ten z najlepszych wagonów tego typu z wklejanymi oknami, klimą, WC z zamkniętym obiegiem. Pozostałe wagony 100% EIC, wszystkie z wklejanymi przyciemnianymi oknami, klimą, WC z zamkniętym obiegiem, drzwiami odskokowo-przesuwnymi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum