siwiutki91 prawdę mówiąc to nie wiem czy częśc tych wagonów to nie były jakieś zwroty czy coś w tym rodzaju. Po sprawdzeniu numeru loka przeszedłem na 4 peron i stamtąd liczyłem wagony i myślałem że się nie skończą WARS był napewno a dlaczego było tyle dwójek nie mam pojęcia,wagon rowerowy chyba też był, lepiej częśc z tego składu dodac do poc. 38105, przecież ten pociąg to po prostu kpina z pasażerów. Nie tylko ten zresztą
łooo toż ostatnio z tego wagonu zabrano wars, zabrano klase pierwszą, zabrano ostatnio wagon 111Arow, a teraz powróciło to jeszcze wagonów z 6 jest aż 11
Zwiększamy liczbę wagonów -> sztucznie obniża się wskaźnik frekwencji -> likwidujemy pociąg. W końcu nie ma czym jeździć na odcinku z Korsz do Ełku
jeżeli chodzi o likwidację pociagów na lini Ełk-Korsze to chodzi o brak drutu!
Nie,nie...
Jak się chce to się radę da.PiC rady dać nie chce,szuka tanich wymówek.
Chyba znasz ofertę na odcinku Ełk-Białystok gdzie i szlakowa dobra i elektryfikacja jest... a pociągów mniej niż na Korsze(no bo nie ma "Mamr").Wszystkie co zlikwidowali można byłoby puścić na Wa-we(dla nich to chyba nawet lepiej bo mają obsesję puszczania wszystkiego na stolyce).
Ale tu nie chodzi o brak elektryfikacji...to problemem nie jest,jest alternatywa,ale wykorzystać jej po prostu nie chcą.
Z Dispoloka są od zaraz do wyleasingowania Siemensy ER20. Diesel, układ Bo'Bo, Vmax=140 km/h, ten sam nowoczesny układ antypoślizgowy co w ESach. Nie dość że niższa stawka od PLK bo lok czteroosiowy, to zużycie paliwa znacznie mniejsze niż SU42, o sukach nie wspominając.
Gdyby to się mogło opłacić, ktoś już by na Ełk-Korsze nimi jeździł. Albo problem ze stawkami (jak zwykle), albo z frekwencją. Albo opłaca się tylko w sezonie.
A wiadomo może dlaczego jedna TLK ma ładne (wręcz ekskluzywne) wagony spółki PKP INTERCITY, np. TLK 1717/7116 Warszawa Wschodnia - Zielona Góra - Warszawa Wschodnia, a druga TLK ma stare wagony kl. 1 i 2 np. TLK 75102/57103 Zielona Góra - Gdynia Główna - Zielona Góra?
W uproszczeniu: ta pierwsza do grudnia 2008 byłą telką komercyjną z całkowitą rezerwacją miejsc a ta druga jest telką misyjną przejętą od OPM PR. Każda prowadzi wagony o rużnym standardzie tak jest do dziś.
Tak, ale np 8112 z Kostrzyna do Wawy to pociąg nowo utworzony 13 grudnia 2009, a mimo to skład ma przepiękny i przewygodny. Dlatego od tej reguły tez są wyjątki
a dlaczego nie kursował jak ten pociąg kursuje w terminie (1)-(4) i (6), a po za tym IC zarządziło że wszystie pociągu kursujące (1)-(5) kursuje w ten weekend jak w dni powszednie.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum