Wybieram sie w czw 31.05 NEPTUNEM do Gdyni. Mam już miejscówe, ale ciekawi mnie jaka jest frekwa w tym pociągu w taki dzień jak czwartek. Będę wdzięczny za odp. Pozdrawiam forumowiczów
Wczoraj 26 maja:
1. TLK "Jagiełło" ze stacji Kraków Pł. do Lublina widziany w Radomiu: EP07 + 4 dwójki (jedna w barwach IC) i czerwona jedynka. Wszystkie wagony ze stacji Wrocław, czyli tutaj zapewne wchodzi w grę obieg ze "Sztygarem" i być może z czymś jeszcze. Frekwencja mizerna, klasa 2 może 20%, klasa 1 tylko 5 osób na cały wagon.
2. TLK "Pobrzeże" z Kołobrzegu do Krakowa: EP07-370 + B[PR] + B[PR] + B[IC] + B[PR] + B[TLK] +B[TLK] + B[PR] + B[PR] + wars + A[IC] + A[IC]. Numeracja wagonów od 23 do 13. Pierwsze dwa wagony zupełnie puste, w pozostałych 2, góra 3 osoby na przedział. Wagonami klasy 1 łącznie pojechało 10 osób. Przyjazd do Radomia punktualny, odjazd +17 z powodu interwencji Policji, spisywanie na peronie 3 mężczyzn w asyście kierownika pociągu.
3. W drodze powrotnej do Warszawy w Kruszynie minąłem "Sienkiewicza" do Kielc. Zestawienie to trzy dwójki w barwach IC z przedziałami 6-miejscowymi, jedna to chyba 141A i pozostałe 111Ay, i czerwona jedynka. Ale frekwencja tragicznie niska, w pierwszej klasie 2 osoby, w wagonach klasy 2 jak pojechało ze 35-40 osób to wszystko.
4. Na dworcu centralnym udało mi się jeszcze obejrzeć "Neptuna". Mistrzowskie zestawienie : EP09-027 + Z2A + wars + Z2B + Z2B + 136A-IC4 + 136A, i na końcu podsył zielona dwójka ze stacji Gdynia oczywiście niedostępna dla podróżnych, zapewne na rewizję przyjechała. Niestety nie wiem jaka była frekwencja bowiem widziałem go jak już odjeżdżał na dworzec wschodni.
Film z dedykacją dla niedowiarków, którzy twierdzą iż TLK 15108/58109 Niemen z Białegostoku jedzie tylko do Bydgoszczy, a dalszą jazdę do Gorzowa uważają za mikolskie gadanie jakiegoś dzieciaka:
Przejazd TLK 15108/58109 Niemen relacji Białystok - Gorzów Wielkopolski przez Strzelce Kraj. Wschód:
http://www.youtube.com/watch?v=aXUwmTLSQrg
Frekwencja: około 25%
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Dzisiejszy (właściwie już wczorajsze) składy odjeżdżające z Warszawy zarejestrowane na nowo otwartym dworcu Wschodnim w Warszawie:
1. TLK "Norwid": EP09-005 (bez wymiany na wschodnim) + 154A + 136A-IC6 + Z2B + 136A-IC3 + wars +139A-Op. Zestawienie jak widać w dalszym ciągu bardzo ładne, i to się raczej nie powinno zmienić, dopóki dopóty zostanie zachowany obieg z porannym EIC "Kościuszko" do Krakowa. Niestety, frekwencja nie zachęcająca, w klasie 2 pojechało około 75 osób, co nawet nie daje 30% zajętych miejsc, klasa 1 pojedyncze osoby.
2. TLK "Gałczyński"do Lublina: EP08-011 (również bez wymiany na wschodnim): zestawienie tradycyjne, 8 dwójek, dwie w barwach PR, pozostałe w barwach IC, i dwie jedynki również w barwach IC. Brak warsu. Zadziwiająco niska frekwencja jak na Gałka, klasa 2 około 1/3 miejsc zajętych, klasa 1 w obydwu wagonach, równo 10 osób pojechało w kierunku Lublina.
3. TLK "Janusz Korczak" do Białegostoku: EP07-397 wymieniona na wschodnim na EP07-444. Zestawienie to 111Arow, i trzy dwójki z przedziałami, jedna w barwach IC, pozostałe zielone, poza tym wars i dwie czerwone jedynki. Frekwencja około 40%.Zdziwiło mnie trochę że EP07 przyjechała z Krakowa i że był punktualny. To tylko wskazuje jakie są rezerwy czasowe na CMK trasowanej pod Epokę.
4. TLK "Pojezierze" do Katowic: EP07-197 + 111Arow (prostokątne okna) + 3 dwójki w barwach TLK, wars i dwie jedynki również w barwach TLK. Frekwencja wahała się w granicach 30-50%.
5. TLK "Pobrzeże" do Krakowa Gł. EP07-381 + B[IC] + B + B[TLK] + B[TLK] + B + B + wars + A[IC]. Frekwencja w dalsszym ciągu bardzo mała, jak 20% to będzie wszystko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum