Przeszukałem kilkanaście ostatnich stron wątku, ale nie doszukałem się odpowiedzi na moje pytania. Filmików na yt też jak na lekarstwo.
Czy ktoś orientuje się jak wyglądają zestawienia Ex Morskie Oko i Ex Karłowicz na trasie W-wa - Kraków? I który wybrać (chodzi mi o lepszy standard wagonów i komfort).
1. interREGIO Piast: Wrocław - Warszawa Wschodnia; Kędzierzyn-Koźle, 25.11.2012 r.
2. interREGIO Piast: Wrocław - Warszawa Wschodnia; Kędzierzyn-Koźle, 2.12.2012 r.
Kędzierzyn-Koźle, 28.12.12 r.
TLK Uznam: Świnoujście - Kraków
Kędzierzyn-Koźle, 28.12.12 r.
RE Chemik: Kędzierzyn-Koźle - Warszawa Wschodnia
Dzisiejszy EX "Wisła" relacji: Wisła Głębce/Bielsko Biała - Warszawa Wschodnia oraz EC "Comenius" relacji: Warszawa Wschodnia - Berclav. Polecam oglądać w jakości 480p lub HD
http://www.youtube.com/watch?v=rBPwcTsg-Bc
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Kilka składów z dzisiejszego popołudnia, dworzec centralny w Warszawie:
1. EIC "Górnik" do Wrocławia: EP09-041 + 111Arow + XBNMg2 + 136A + restaurant + Z2ABCMg + 152A. Wagony klasy 2 to łącznie około 40 osób, klasa 1 pojedyncze osoby.
2. TLK "Baczyński" do Wrocławia: EP07-1023 + B (kursujące jako czerwona jedynka) + B + A + B + B i na końcu dwa wagony klasy 1, jeden w barwach PR, drugi w IC, niedostępne dla podróżnych. Frekwencja wysoka, około 80-90%, tylko w klasie 1 pustki. Wagony ze stacji Wrocław, bardzo, bardzo przeciętne.
3. EIC "Sawa" do Krakowa: EP09-014 + Z2AMg3 (nr 1) + 152A + 145Ab + bar + XB + XB + 111Arow. Podobnie jak w "Górniku" słaba frekwencja, klasa 2 maksymalnie około 50 osób, klasa 1 4 osoby.
4. TLK "Pogoń" Wrocław Gł.-Białystok: EP07-1060 + 609A + B + B + B + A. Frekwencja wysoka, klasa 2 w granicach 70-80%.
5. TLK "Gałczyński" Szczecin Gł.-Lublin: EP09-043 + B(IC-dodatkowy wagon z nr 26) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + Spot bezprzedziałowy + B(IC) + B + bar + A(IC) + A. Przyjechał bardzo załadowany, w momencie odjazdu frekwencja w granicach 60%.
6. TLK "Norwid" Kraków Gł.-Gdańsk Gł.: EP09-046 + B(IC) + B(IC) + 111Arow + B(IC) + B(TLK) + B(IC) + B(IC) + bar + 112Alux + 112A po modernie. Do Warszawy przyjechał z frekwencją zapewne przekraczająca 100%, na peronie zrobił się niezły zator jak wysiedli podróżni, do Gdańska frekwencja już znacznie gorsza, w granicach 30-40%. Dwa pierwsze wagony za lokomotywą dodatkowe z nr 25 i 20.
7. Ex "Karłowicz" z Zakopanego: EP09-024 + 111Arow + 111Arow + 144A + 144A + bar + Z2A + Z2A + 144A (nr 21) + XB (nr 22). Frekwencja również musiała być bardzo wysoka, ale od lat już tak wyglądają wszystkie pociągi wracające z Zakopanego do Warszawy po Nowym Roku. Ostatnie dwa wagony ze stacji Kraków Płaszów.
8. TLK "Sienkiewicz" do Kielc: EP07-1001 + B(IC) + B + B + A(IC) + B + B(IC). Frekwencja bardzo mała, około 15-20%. Wagony ze stacji Wrocław i z Grochowa, przeciętne.
9. TLK "Solina" Przemyśl Gł.-Bydgoszcz Gł: EP07-400 + B(IC-kursujące jako zdeklasowana jedynka) + B + Spot bezprzedziałowy + B + A. Frekwencja w granicach 100%, w klasie 1 około 50%.
10. TLK "Czartoryski" Bydgoszcz Gł.-Lublin: EP07-444 + B + B + B + B(IC) + B + A(IC). Frekwencja średnio na cały skład nie przekraczała 50%, klasa 1 10 osób.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-01-2013, 23:27
W Krakowie wszyscy spodziewali sie dzis armagedonu zwiazanego z powrotami ze świąt. Nic takiego nie mialo miejsca. W zyciu nie spotkalem sie z sytuacja, zeby przez caly, calutki dzien ŻADEN pociag nie miał nawet najmniejszego opoznienia. Wszystko jak w zegarku! Za to wielki szacun dla kolei. Najlepsza frekwencje mialy rzecz jasna pociagi TLK do Warszawy, poza stolicą tłumy oczekiwaly zwłaszcza na TLK Długosza do Lublina a jeszcze wieksze - na TLK Cegielskiego. Ten pociag ma swietne zestawienie i znakomitą frekwencje
St. Poznań Główny
TLK "Lubuszanin"
EP08-013+YB[IC]+140A-IC-FPS[IC]+111A[SPOT PR]+YB+111A+112A+111A
Ostatnie 3 wagony z Gorzowa Wlkp. W części zielonogórskiej podczas wjazdu komplet pasażerów, duża rotacja, z Gorzowa już trochę gorzej, ale oceniam w granicach 70%. Jedynki znacznie gorzej. Zielonogórska ok. 30%, gorzowska prawie pusta. Co ciekawe, wyświetlacz w 140A informował że jest to pociąg TLK "Zielonogórzanin". Ot taka ciekawostka.
Kilka dzisiejszych zestawień:
1. EIC "Kościuszko" do Krakowa Gł: EP09-024 + 152A + Z2ABCMg + bar + Z2B + XBNMg2 + 154Aa. Frekwencja w klasie 2 około 70%, klasa 1 praktycznie pustki, kilka osób w obydwu wagonach.
2. EC "Polonia"do Villach: EP09-027 + czeska lokomotywa + 152A + restaurant + Z2B + Z2B + 154A. W klasie 2 około 40%, klasa 1 7 osób. Z dworca centralnego odjechał +15, jakaś awaria hamulców w 152A.
3. TLK "Nosal" z Zakopanego i Krynicy: EU07-227 + cześć z Krynicy: Wl + B + A + B + część z Zakopanego: B(IC) + B + B + A(IC) + B + B(IC) + Bc + WL. Frekwencja bardzo wysoko musiała być, co akurat nie dziwi w tym okresie.
4. EIC "Prus" do Szczecina Gł: Husarz + 154Aa + Z2B + Z1B + bar + 145Ab. Na peronie oczekiwało około 100 osób.
5. TLK "Mazury" do Olsztyna Gł: EU07-013 + A(IC) + B(IC) + B + B + B. Frekwencja słaba, na centralnym wsiadło około 30 osób, na wschodnim ze 20. Ponadto ze 20 osób w Ciechanowie i Działdowie, w Nidzicy z 10 wsiadło, wysiadły 4 osoby.
6. TLK "Mazury" do Warszawy Zach. EP07-1036 + B + B(IC) + A (kursujący jako wagon 2 klasy) + B(IC) +A. Żenująco niska frekwencja, z Olsztyna do Nidzicy praktycznie całe puste przedziały, w Nidzicy razem ze mną wsiadło 6 osób. Na centralnym wysiadło ze 40 osób może.
7. TLK "Kormoran" do Olsztyna Gł.,widziany w Działdowie: EP07-1051 + B bezprzedziałowy + B (z przedsionkiem dla rowerów) + B bezprzedziałowy + B(IC) + A(IC). Klasa 1 pustki, klasa 2 około 30%.
8. TLK "Soplica" do Łodzi Kaliskiej: EP07-xxx + 112A po gruntownej modernizacji + 112Alux + bar + 141A + 141A + 111Arow + 111Arow. Około 40 osób czekało na ten pociąg. Wszystkie wagony klasy 2 z wyświetlaczami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum