Wczorajszo-dzisiejszy TLK Nosal. Frekwencja - do Zakopanego spora (pojedyncze miejsca wolne w przedziałach 8 osobowych), do Krynicy 20-25%. Tak przyglądając się to do Zakopanego 80% podróżnych stanowili studenci, a 50% z nich wysiadła w Nowym Targu.
Piątek, 1 luty, dworzec centralny:
1. EIC "Górnik" do Wrocławia: EP09-030 + 154A + 111Arow + XBNMg2 + 141A + 156A + 152Aa + 152A. Brak wagonu restauracyjnego i wagonu nr 10. Frekwencja w klasie 2 około 70%, klasa 1 bardzo słaba, w 156A tylko 3 osoby, w obydwu bezprzedziałowych jedynkach może ze 30 osób łącznie. Także zarówno zestawieniem jak i frekwencją mnie "Górnik" dzisiaj zaskoczył negatywnie.
2. TLK "Esperanto" do Białegostoku: EU07-387 + B + B + A + A (kursującyjako wagon klasy 2). Frekwencja około 2/3 zajętych miejsc w klasie 2, klasa 1 z 15 osób.
3. TLK "Czartoryski" Bydgoszcz Gł.-Lublin: EP07-1028 + B(IC) +B(IC) + B + B + A. Klasa 2 około 80%,klasa 1 okolo 20 osób.
4. EIC "Kościuszko" z Krakowa Gł.: EP09-xxx + 154A + Z2B + Z2B + bar + 156A + 152A. Frekwencja też nie za ciekawa, klasa 1 może z 10 osób wysiadło, z wagonów klasy 2 może z 50 osób.
5. TLK "Goplana" do Poznania: EP09-018 + 141A + 141A + 112Am + 141A + 11Arow + 141A. Ostatnie dwa wagony z wyświetlaczami. Frekwencja jak na piątkowy wieczór dość niska w tym pociągu. Klasa 1 około 50%, klasa 2 od 50-70%. Ostatni wagon to nawet połowy miejsc nie było zajętych.
6. TLK "Pobrzeże" Kołobrzeg-Kraków Gł: EP09-011 + B + B (Spot bezprzedziałowy) + B + B + B(IC) + bar + A. Frekwencja również nie za specjalna, może z 60% zajętych miejsc.
7. TLK "Żeromski" z Kielc: EP07-229 + B + A (kursujący jako wagon klasy 2) + A + B + B. Około 40 osób wysiadło.
8. TLK "Skarbek" Rybnik-Białystok: EU07-212 + B + B + A + B + B. Wagony w barwach PR, z Grochowa, frekwencja również słaba, wysiadło może ze 30 oób, do Białegostoku pojechał z maksymalnie połową miejsc zajętych. Nie do uwierzenia jak na frekwencji stracił ten pociąg po przetrasowaniu go przez Częstochowę-Koluszki.
9. TLK "Artus" z Gdyni Gł.: EP09-016 + 111Arow + 111Arow + B(IC) + B(IC) + bar + 140A + 140A. Wagony przedziałowe klasy 2 z przedziałami 8-miejscowymi, klasa 1 za to z dolną zabudową i przyciemnianymi szybami, bardzo ładnie się prezentowały dzisiaj obydwie jedynki. Frekwencja tradycyjnie w tym pociągu nie za ciekawa, z 60 osób przyjechało.
sebek, Co Ty za głupoty piszesz? EX "Korfanty" nie miał wagonów drugiej klasy o oznaczeniu B(IC) tak jak piszesz... oto dzisiejszy film z EX "Korfanty" do Warszawy (autor: Konduktor95)
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Jako B(IC) chodziło mi o przedziałowe wagony 2 klasy na Korfantym, ale dla jasności:
Korfanty - 111Arow, 111Arow, 2 IC, 2 IC, bar, Z2A.
Jeśli oznacznie B kojarzy się z TLK to jak najbardziej do Ex będe używał: 2 IC lub 2 kl.
Oznaczenie B zazwyczaj używa się do wagonów z przedziałami 8-miejscowymi. Natomiast dla pociągów kwalifikowanych (Ex/EIC/EC) powinno się już podawać dokładne oznaczenie, typu Z2B, 136A, 141A itp, itd.
Wczorajszy "Artus" do Gdyni: EP09-008 + 140A + 140A + bar + 141A + 141A + 111Arow + 111Arow. Wszystkie wagony z wyświetlaczami, czyste, porządne. Podróż upłynęła bardzo szybko i przyjemnie. Całą drogę wyjątkowo punktualnie, w Kutnie -3, w Bydgoszczy -6, w Tczewie i Gdańsku Gł, 1 minuta przed czasem. Do Bydgoszczy frekwencja w granicach 80%, tam sporo wysiadło, dalej około 50-60%.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum