Z ciekawości sprawdziłem w systemie i rzeczywiście na odcinku Zielona Góra-Poznań Gł brak miejsc, ale jak wpisałem Poznań-Warszawa to nawet przy oknie mi miejsce system przydzielił
tylko jak ktoś chce jechać z Zielonej Góry poza Poznań to niestety niewesoło
Nie widziałem naocznie, ale ponoć część gorzowska do Szczecinianina swietnie sie przyjęła i frekwencja jest bardzo dobra Dlatego pociąg przetrwał korektę.
No własnie sypialny świeci pustkami, albo 3-4 osoby na nim A szkoda.. bo mógłby się przyjąć.
Ciekawe co będzie z tym śpiochem we wakacje - wtedy na szczecinianie ma być grupa do Kołobrzegu, w zamian za Parsętę. Czyżby Szczeciniak miał 3 grupy wtedy?
_________________ Kto mi dał ten ch..jowy avatar??
IR Matejko nie może jechać 160km/h. Raz, że PR nie mają loków do tej prędkości, dwa że nawet skład zestawiony z samych malborasów nie będzie miał wymaganej masy hamującej dla 160km/h - czyli dla CMK 150%, dla E-20 152%, ewentualnie dla 153% dla linii nr 9 Warszawa - Gdynia.
Nie widziałem naocznie, ale ponoć część gorzowska do Szczecinianina swietnie sie przyjęła i frekwencja jest bardzo dobra Dlatego pociąg przetrwał korektę.
szczecinianin do gorzowa przetrwał bo coś muszą puscić i nie jest to związane z frekwencją bo w dalszym ciągu są dni w których pociąg wozi powietrze (10-15)osób i przyzwyczajenia podróżnych do przesiadki w krzyżu nikt nie zmieni
W wekend widziałem kilka składów EIC w Warszawie i największe zaskoczenie to słabe wagony do Trójmiasta.
Kaszub do Gdyni - 144a, 144a, 144a, 144a, bar, Z2A
wszystkie dwójki starszego typu bez moderny, jak na tak prestiżowy pociąg kiepskie zestawienie, wagon barowy to część jako 2 klasa, jedynka po modernizacji.
Norwid do Krakowa, tutaj w ogóle zapomniano chyba co to jest skład EIC, szczególnie 2 klasa, gdzie z 4 wagonów 2 klasy, tylko jeden miał klimatyzację, ale jedynki na Norwidzie solidne.
Norwid do Krakowa - 152A, Z2A, bar, 136A, 111a, 111arow, 111arow
Wagon 111a na EIC, kanapy 8 osobowe jakiegoś starszego typu niczym w starych pośpiechach, oba 111arow bez klimatyzacji, bardzo kiepskie zestawienie, a ta stara gdyńska dwójka pomyliła pociągi.
Artus do Gdyni, wreszcie coś pozytywnego, najlepszy z całej trójki do Gdyni, rewelacja jak na w/w pociągi, wszystkie wagony zmodernizowane z klimą:
Artus do Gdyni - Z2A, bar, 136A, 136A, 136A
Fredro do Wrocławia - 152A, Z2A, bar, 136A, 136A, 136A, 111arow
ogólnie niezły skład choć zaskakuje brak menadżera w Z2A, być może sobotnie zestawienie jest nieco zmienione, na minus 111Arow bez klimy, od razu pasażerowie otwierali okna, widać sauna, jak na sobotnie popołudnie bardzo ładna frekwencja na Fredro.
Górnik:
Wrocław - Warszawa
sobota: Z2A, Z2A menadż, restaur, 136A, Z2B, 111arow, Z2B, 154A
niedziela:Z2A, Z2A menadż, restaur, 136A, Z2B, 111arow, Z2B, 136A
Warszawa - Wrocław:
sobota: 136A, Z2B, 111arow, Z2B, 136A, restaur, Z2A menadż, Z2A, Z2A Bielsko, Z2B Bielsko, 136A Bielsko
wekendowy Górnik ogólnie pustki w składzie, jechałem nim 3 krotnie, zawsze puste wagony były, ale zestawienia jak widać bdb, nie ma sie do czego przyczepić.
Ondraszek Warszawa - Bielsko:
Husarz - 152A, Z2A, bar, 136A, 136A, Z2B, 111arow
również dobre zestawienie, nawet dorzucili bezprzedz jedynkę, razem z Górnikiem tworzą bardzo dobre EIC do Katowic, jedynie co martwi to straszne postoje w Zawierciu, Ondraszek wczoraj 25min, Górnik w sobotę 30min.
Dzisiejszy IR Bolka z Wrocławia +20 minut na starcie. 2 wagony zajęte dla kibiców Górnika Zabrze. Pozostałe 3 wagony frekwencja 100 %. Od Brzegu ścisk na korytarzu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum