"Zielonogórzanin" już drugi rok trzyma poziom i to cieszy. TLK z wyższej półki . Podróż nim jest naprawdę przyjemnością, a kilkanaście razy w roku mam okazję
Jadę TLK Cegielski z Krakowa,frekfencja tragiczna 67 osób a przyjechało do Krakowa 32 do tego opóźniony był 100 minut
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 08-07-2014, 18:12
Cóż, prawda jest taka że w Cegielskim frekwencje tworzyła klientela z odc. Krakow-Wloszczowa w pierwszej, Krakow-Łódź w drugiej kolejnosci. Sporo osob przesiadało sie także we Włoszczowie do... Warszawy (na iR Chemik, taka kombinacja nie wychodziła duzo drozej od TLK). Sporo osob jezdzi z Poznania do Krakowa ale nie na tyle, żeby zapełnić taki skład. Oby od września wrócił na swoją trasę przez Łódź.
1.EIC „Fredro” do Wrocławia: EU07A-003 + Z1A + 156A + bar + 144A + XB + 154A + 154A + XB + Z2B. Klasa 2 wagony 6-9 około 80%, wagony dodatkowe w granicach 30%, klasa 1 około 30%.
2.EIC „Kaszub” do Gdyni: EP09-020 + 139A-Op + Z2A + restauracyjny + 136A + 136A + 111Arow + 111Arow + 136A-IC5 + 136A. Klasa 2 około 80%, klasa 1 maksymalnie 20%.
3.EIC „Sobieski” z Wiednia: EP09-015 + Z2B + 154A + Z1B + Z2B + restauracyjny + 139A-Op. Nie liczyłem dokładnie ale sporo osób przyjechało.
4.TLK „Polonez” do Terespola i Moskwy: EP09-043 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A + 5 wagonów sypialnych PKPIC do Moskwy: wagony komunikacji krajowej około 90% frekwencja.
5. EIC „Fregata” z Kołobrzegu i Olsztyna do Krakowa: EP09-043 + 111Arow + 111Arow + 111Aw + 111Ay + bar + 112A + 140A + wagony z Olsztyna: 112A + 111Ay + 111Ay. Wagony z Kołobrzegu praktycznie komplet, bardzo dużo osób wysiadło jak i pojechało w kierunku Krakowa. Wagony z Olsztyna przyjechały praktucznie puste, odjechały z frekwencją około 50-60%.
6.EIC „Krakus” do Krakowa: EP09-007 + Z1A + 152Aa + Z2ABCMg + restauracyjny + Z2B + XBNMg2 + 159A + 111Arow + Z2B + Z2B + Z2B. Wagony klasy 1 około 40-50%, klasa 2 wagony 6-9 około 70%, wagony dodatkowe z nr 10-12 pustki, całe puste przedziały pojechały.
7.TLK „Kiev-Express” do Dorohuska i Kijowa: EP07-1066 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B + B(IC) + A + 3 wagony sypialne kolei ukraińskich do Kijowa: wagony komunikacji krajowej frekwencja ponad 100% i to niemało, brak wolnych miejscówek. Klasa 1 około 50-60%. Jednym z pasażerów tego pociągu była pani poseł Joanna Mucha.
8.EIC „Chrobry” do Szczecina: EP09-021 + Z2B + XB + Z2B + 154A + XBNMg2 + 136A + restauracyjny + 145Ab + 152Aa. Klasa 2 około 80-90%, pierwsze dwa wagony maksymalnie około 50%, klasa 1 w granicach 50%.
9.TLK „Wysocki” do Częstochowy: EP07-198 + A(IC-zdeklasowany wagon klasy 2 z nr 12) + B + A(IC) + B(IC). Klasa 2 około 70-80%, klasa 1 może z 10 osób.
10.TLK „Kormoran” do Olsztyna: EP07-384 + B + A(IC) + B + B. Frekwencja bardzo wysoka jak na ten pociąg, klasa 2 około 90%, większość przedziałów cała zajęta, klasa 1 około 60-70%.
11.TLK „Esperanto” do Białegostoku: EP07-408 + 141A + 111Alux + 140A + 141A + 141A + B(IC) + B(IC). Frekwencja we wszystkcoih wagonach około 90%, klasa 1 około 60-70%.
12.EIC „Norwid” do Gdyni: EP09-039 + 152A + Z2A + bar + 111Ay + Z2B + 111Aroe + 111Arow. Frekwencja ponad 100%, już wczoraj przed południem brakowało miejscówek. Dziwi mnie trochę brak wzmocnienia tego składu dodatkowymi wagonami co zawsze w piątek było robione. Tydzień temu gdy jechałem nim do Gdyni były dwa dodatkowe wagony z nr 11 i 12.
13.TLK do Terespola i Mińska Pass. EP09-010 + A/B(IC) + B + 4 wagony sypialne kolei białoruskich do Mińska. W wagonach komunikacji krajowej około 70-80%.
14.TLK „Czartoryski” z Kołobrzegu i Gdyni do Lublina: EP07-1061 + wagony z Gdyni: 111Arow + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + wagony z Kołobrzegu: B(IC) + A(IC) + B + B. Bardzo dużo ludzi przyjechało, więcej wysiadło z części kołobrzeskiej, w kierunku Lublina frekwencja wahała się w granicach 50-70%.
15.EIC „Bolesław Prus” ze Szczecina: EP09-024 + 152Aa + Z2ABCMg + restauracyjny + Z2B + Z2B + 111Arow. Około 100 osób wysiadło.
16.EIC „Helena Modrzejewska” z Krakowa: EP09-046 + Z2B + 111Arow + 111Arow + Z2B + bar + 145Ab.
17.TLK „Posejdon” z Lublina do Helu i Kołobrzegu: EP07-355 + wagony do Helu: WL (nr 42) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + wagony do Kołobrzegu: B(IC) + B(IC) + B + A(IC) + B(IC) + B(IC) + Bc (nr 31) + WL (nr 32) + WL (nr 33) + Bc (nr34). Wagony do Helu ze stacji Gdynia, więc tutaj zapewne wchodzi w grę obieg z „Rozewiem” jak w roku ubiegłym. Natomiast wagony do Kołobrzegu: z miejscami do siedzenia stacja Przemyśl i Kraków czyli tutaj podejrzewam obieg z TLK „Pirat”, natomiast sleepingi z Grcohowa.
18.TLK „Śnieżka” ze Szklarskiej Poręby: EP07-382 + B(IC) + A/B + B(IC) +111Ay + 140A-IC3 + 141A.
19.EIC „Jantar” z Helu: EP09-025 + 111Arow + 111Arow + 111Arow + 111Arow + 136A-IC3 + bar + 139A-Op + 111Arow (nr 24 ze stacji Gdynia). Frekwencja bardzo ładna. Wyjątkowo punktualny, dokładnie 22:31 wjechał na dworzec centralny, brak wagonu Małego Podróżnika.
20.TLK „Szczecinianin” do Świnoujścia/Kołobrzegu /Gorzowa Wlkp: EU07-146 + wagony do Świnoujścia: Bc (nr 41) + WL (nr 42) + Bc (nr 44) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + wagony do Kołobrzegu: B(IC) + B(IC) + A + B(IC) + B(IC) + B + wagony do Gorzowa Wlkp: A + B. W wagonach do Świnoujścia około 90%, do Kołobrzegu 70-80%, natomiast wagony do Gorzowa bardzo niska frekwencja, klasa 1 praktycznie pusta, klasa 2 maksymalnie 20%.
21.TLK „Zielonogórzanin” z Zielonej Góry: EP08-013 + 111Ay + 141A + 140A + 141A + 141A + 111Arow. Mało ludzi przyjechało, maksymalnie z 70-80 osób.
BryTomWi, nie możliwe, by Posejdon miał obieg z Ustroniem, bo Ustronie do Kołobrzegu ma jeden wagon sypialny i dwie kuszety, a Posejdon ma dwa sypialne i dwie kuszety.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum