Kilkanaście dzisiejszych popołudniowych składów z Warszawy:
1. EIC "Warmia" którym wracałem z Olsztyna: EP08-006 + 139A + 136A-IC6 + 144A. Od samego początku bardzo ładna frekwencja, do Warszawy dojechał z pojedynczymi wolnymi miejscami w 2 klasie.
2. EIC "Fredro" do Wrocławia: EU07A-003 + Z1A + 145Ab + bar + Z2B + XBNMg2 + 159A + 154A. Klasa 2 około 80%, klasa 1 około 30%.
3. EIC "Kaszub" do Gdyni: EP09-003 + 152Aa + 139A + restauracyjny + Z2B + Z1B + 111Arow + 111Arow + 159A. Klasa 1 około 30-40%, klasa 2 ponad 100%, we wtorek późnym wieczorem brakowało już miejscówek.
4. EIC "Fregato-Warmia" z Kołobrzegu i Olsztyna do Krakowa: EP09-005 + 111Arow + 111Arow + Z2B + XB + bar + 139A + 139A + wagony z Olsztyna: 139A + 136A-IC6 + 144A. W kierunku Krakowa odjechał z około 80% frekwencją w wagonach klasy 2, klasa 1 o wiele gorzej, maksymalnie 20-30%. Cieszyć może powrót dobrych wagonów bo ubiegły tydzień był pod tym względem kiepściutki.
5. TLK "Mazowsze" do Bydgoszczy: EP07-332 + B(IC) + B(IC) + A + B(IC).
6. TLK "Kiev-Express" do Dorohuska i Kijowa: EP07-1029 + B + B + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + 3 wagony sypialne do Kijowa. Frekwencja ponad 100%, dzisiaj rano skończyły się miejscówki.
7. IR "Babie Lato" z Poznania: EN57-087 - spot z Wielkopolskiego Oddziału PR. Około 100 osób wysiadło na centralnym.
8. EIC "Chrobry" do Szczecina: EP09-038 + Z1BBerl. + Z2B + 136A-IC6 + 111Arow + XBNMg2 + Z2B + restauracyjny + 145Ab + 152A. Klasa 2 około 60-90%, najmniejsza frekwencja w wagonach dodatkowych z nr 10 i 11, klasa 1 maksymalnie 30%, w przedziałach menedżerskich 1 osoba.
9. TLK "Wysocki" do Częstochowy: EP07-1042 + 112A (z dolną zabudową i przyciemnianymi szybami jako wagon zdeklasowany) + B(IC) + A(IC) + B(IC). Klasa 2 około 100%, klasa 1 około 50%.
10. TLK "Kormoran" do Olsztyna: EP07-362 + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC). Frekwencja dobrze ponad 100%, jak patrzyłem wczoraj wczesnym popołudniem brakowało już miejscówek, pełne korytarze i przedsionki wagonów również w wagonie 1 klasy.
11. TLK "Niemen" do Piły: EP07-434 + B(IC) + A(TLK) + B(IC) + B(IC) + A (zdeklasowany wagon z nr 11) + A (zdeklasowany wagon z nr 10). Frekwencja ponad 100%, w każdym wagonie były osoby stojące na korytarzu).
12. TLK "Esperanto" do Białegostoku: EP07-344 + 141A + 141A + 140A-IC3 + 111ALux + 141A + B (z przedsionkiem na rowery) + 141A. W klasie 2 ponad 100%, klasa 1 około 80%.
13. EIC "Norwid" do Gdyni: EP09-009 + 139A + 139A + bar + Z2B + XB + 111Arow + 111Arow +....I niestety w tym miejscu można by zaśpiewać za Elektrycznymi Gitarami "to już jest koniec, nie ma już nic, jesteśmy wolni, możemy iść". Frekwencja bardzo wysoka, pełny wagon barowy, i korytarze. Niestety, na ten pociąg biletów brakowało już tydzień temu, a IC mimo zapewnień, że będą wzmocnione składy na Wybrzeże nie dołożyło ANI JEDNEGO DODATKOWEGO WAGONU!!!. Bardzo mnie to dziwi, bo rozumiem że są prace modernizacyjne na CMK i E-65 ale dlaczego choćby 4 lipca kiedy jechałem tym pociągiem były 2 dodatkowe wagony. Ja wytłumaczenia dla dzisiejszego zestawienia nie znajduje, bo pomińmy już 4 lipca ale nieraz ten skład był wzmacniany a dzisiaj moim zdaniem to zwykła ignorancja podróżnych. Pytanie ile osób które zobaczyły na przestrzeni ostatnich dni że nie ma biletów pojechało Polskim Busem czy własnym samochodem. Najwyraźniej IC za mało straciło podróżnych w ostatnich latach.
20.08.2014
SM42-563 z pociągiem TLK 15140/1 "KOLONIE" [Białystok - Jastarnia]
[ Dodano: 23-08-2014, 19:18 ]
23.08.2014
EP07-383 z pociągiem TLK 65107 "BACHUS" [Wrocław Główny - Gdynia Główna], jako ciekawostkę dodam iż w składzie podsyłana była lokomotywa EP07-1003 na naprawę rewizyjną.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum