Jak wygląda frekwencja w 1 klasie w niedzielnym TLK "Zefir" Kołobrzeg - Kraków Główny na odcinku Poznań Główny - Wrocław Główny, jest szansa na własny przedział?
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Wie ktoś może jakiej frekwencji mogę się spodziewać rano w niedzielę w 2 klasie TLK Pomorzanin na odcinku Poznań - Wrocław?
Ostatnio mam jakiegoś takiego pecha że zawsze dostaję miejscówkę w przedziale z niesprawnym ogrzewaniem, więc rozważam czy jechać Pomorzaninem czy Kossakiem (tam ogrzewanie powinno działać). Jeśli w Pomorzaninie nie będzie jakiejś powalającej frekwencji i da się w razie zimnego przedziału znaleźć inne miejsce przy oknie/korytarzu to wybiorę jednak Pomorzanina.
Morze mi ktoś powiedzieć co się dzieje z pociągai dalekobieżnymi takimi jak Skarbek czy Wydmy w Raciborzu interesuje mnie to czy one po przyjeździe do Raciborza stoją w peronach w nocy czy są one kierowane na tory odstawcze jak tak to czy robi to jakaś SM czy normalnie lokomotywa po przyjeździe manewruje z wagonami dzięki za info
Na TLK "Zielonogórzanin" zazwyczaj w zwykłą niedzielę brakuje wolnych miejsc, a co dopiero w taki dzień jak wczoraj. Moim zdaniem po "Smoku Wawelskim" to drugi skład w niedzielny wieczór pod względem popularności i ilości dostępnych miejsc, a mimo to tych miejsc jest za mało. Osobiście bardzo lubię ten pociąg, czyste wagony typ 141A i 111Arow. Punktualność w granicach 99%, zazwyczaj młoda, sympatyczna drużyna. Oby więcej takich pociągów
Kilka wczorajszych (2.11.2014r.) składów z dworca centralnego:
1. TLK "Walenty Roździeński" do Katowic: EP07-390 + 112Ag + B(IC) + B(IC) +B(IC). W klasie 1 pojechały 3 osoby, klasa 2 około 50 osób.
2. TLK "Pobrzeże-bis" Warszawa Wsch.-Kraków Gł:. EP07-410 + B(IC) + B(IC) + 111Ainw. + 111Ainw. + B(IC) + B(IC) + B(IC) + bar + A(IC). Frekwencja około 70-80%, klasa 1 około 30%.
3. TLK "Solina" Przemyśl-Bydgoszcz: EP07-1025 + B(IC) + A(IC) + B + B(IC) + 112A + 112A + 112A. Bardzo dużo ludzi przyjechało, na pewno w środę wczesnym popołudniem nie było już miejscówek na ten pociąg. Do Bydgoszczy odjechał z frekwencją na poziomie 60-70%.
4. TLK "Goplana" do Poznania: EP09-026 + 111Arow + 111ALux. + 140A-IC3 + 141A + 111Arow + 141A + 141A. Klasa 1 około 50%, klasa 2 około 70-80%.
5. TLK "Kopernik" Bydgoszcz-Lublin: EP07-380 + B + B + A(IC) + B + A(IC zdeklasowany) + B. Przyjechał mocno obłożony, nie widziałem jak odjeżdżał stąd nie mogę podać frekwencji.
6. TLK "Sienkiewicz" do Kielc: EP07-1058 + 141A + B/A(IC) + 141A. Frekwencja to śladowa ilość pasażerów, może ze 20 osób odjechało.
7. EIC "Kościuszko" z Krakowa: EP09-002 + Z2B + XB + Z2B + 111Arow + 154A + XB + 136A-IC6 + restaurant + 145Ab + 152Aa. Piękna frekwencja, zator na peronie się zrobił na dobrych kilka minut.
8. EIC "Beskidy" z Bielska Białej Gł. EP09-006 + 139A-Op + bar + Z2B + Z2B + 111Arow + 111Arow + 136A + Z2A (jako wagon klasy 2) + Z1B. Podobnie jak w "Kościuszko" tłum podróżnych się wysypał na peron.
9. TLK "Pogoń" z Wrocławia: EP07-1017 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B + A(IC). Frekwencja również bardzo wysoka.
10. EIC "Panorama" z Wrocławia: EP09-011 + 158A + 156A + restaurant + 159A + 159A + 159A + 159A + 111Arow. Skład tradycyjnie zestawiony z najnowszych wagonów jakie posiada IC. Frekwencja również bardzo ładna, jednak mniejsza niż w "Kościuszko" i "Beskidach".
11. IR "Bystrzyca" z Chełma: EN57-1711 + EN57-1709 + EN57-1317. Dwie pierwsze jednostki to niestety plastik-fantastik, trzecia to skaj z częścią pierwszej klasy. Frekwencja bardzo ładna,wszystkie trzy jednostki przyjechały mocno przepełnione.
Dzisiejszy (3.11.2014) EIC "Norwid" z Krakowa do Gdyni: EP09 038 + 111Arow + 111Arow + Z2B + 136A-IC6 + bar + Z2Amg2 + 152A. Z Krakowa przyjechał z ładną frekwencją, natomiast dalej pojechało maksymalnie z 50 osób.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum