Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 522, 523, 524 ... 583, 584, 585  Następny
Zestawienia i frekwencja w pociągach dalekobieżnych
Autor Wiadomość

Damian95 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lut 2013

PostWysłany: 19-12-2014, 19:48    Odpowiedz z cytatem

Stacja: Kraków Główny

Prezentacja świętokrzyskich "Impulsów" 36WEa

https://www.youtube.com/watch?v=BANCQHn5DsI&list=UUCShTKUU_zSCoY2cMVkaBDQ
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 20-12-2014, 13:52    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy EIC "Sobieski" relacji: Wien West. - Gdynia Gł.
https://www.youtube.com/watch?v=8RL2YPcb3DE

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Svein Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2013
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 20-12-2014, 19:08    Odpowiedz z cytatem

Krótka prezentacja wagonu klasy 2 w składzie Pendolino Katowice-Wawa


_________________
www.youtube.com/sveinchannel
2014r. - 25685 km
2015r. - 28388 km
2016r. - 20325 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21-12-2014, 00:28    Odpowiedz z cytatem

Kilka wieczornych składów z ostatniej przedświątecznej soboty, 20 grudnia 2014r. Dworzec Centralny w Warszawie:

1. EIC "Tatry" z Zakopanego: EP09-010 + 111Arow + 136A-IC5 + 159A + 113A + Z2A + 136A + 111Arow. Około 70 osób wysiadło.
2. TLK "Kopernik" z Bydgoszczy: EP07-1050 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B + B(IC). Wagony z Grochowa, około 50 osób wysiadło.
3. TLK "Krasicki" z Olsztyna: EP07-448 + B(IC) + B(IC) + A(IC). Może ze 20 osób przyjechało, także tradycyjnie kiepściutko z frekwencją.
4. TLK "Karkonosze" Lublin-Szklarska Poręba: EP07-1018 + B(IC) + B + B(IC) +B(IC) + A(IC) + B(IC) + kuszetka + sypialny. Dwa pierwsze wagony z nr 8 i 9 relacji Lublin-Wrocław, następne 4 z nr 13-16 w pełnej relacji Lublin-Szklarska Poręba, kuszetka i sypialny relacji Lublin-Jelenia Góra.
5. EIC Premium 6109 z Wrocławia: w granicach 40 -50 osób wysiadło.
6. EIC "Neptun" z Gdyni: EP09-020 + 136A + 139A-Op + bar + Z2B + 136A. Dramatyczna frekwencja, gorzej chyba być nie może. Tylko 8 osób przyjechało. Ostatnie dwa wagony kompletnie puste.
7. TLK "Zielonogórzanin" z Zielonej Góry: EP07-1035 + B(IC) + B + A(IC) + B(IC) + B(IC) + 111Arow. Frekwencja tradycyjnie niezła w tym pociągu, na tle innych bardzo ładna, natomiast szkoda, że nie ma już na tym składzie wagonów 140A I 141A z Grochowa. Teraz zwykłe 111A i 112A wagony z Gdyni i Szczecina co wskazuje że znowu jest tutaj obieg z TLK "Bachus" z Gdyni jak było w rozkładzie 2011/12.
8. TLK "Karpaty" z Zakopanego i Krynicy: EP09-xxx + wagony z Zakopanego o nr 10-17: B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + 112Ainw. + B(IC) + B(IC) + wagony z Krynicy o nr 21-24: B(IC) + A/B + B(IC) + 111Arow. Frekwencja wysoka, około 150 osób jeśli nie więcej wysiadło a i ze 30 osób pojechało na dworzec wschodni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 21-12-2014, 11:33    Odpowiedz z cytatem

EP09-025 z dzisiejszym EIC "Ondraszek" relacji: Bielsko Biała - Warszawa Wschodnia:
https://www.youtube.com/watch?v=TsY1Xmvf58Q

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 21-12-2014, 16:47    Odpowiedz z cytatem

W piątek 19.grudnia 5 minut po TLK Szczecinianin jechał TLK Dąbie w tej samej relacji , czyli Warszawa - Świnoujście . Frekwencja w Szczecinianinie bliska 100 % na wyjeździe z Centralnej , a 5 minut później zaledwie kilkanaście osób wsiadło do TLK Dąbie . Do tego oprócz wagonu 1 klasy jechało 6 wagonów 2 klasy z czego 4 to były zdeklasowane jedynki i pozostałe dwójki też były sześciomiejscowe i brak wagonu sypialnego bądź kuszetki.
Za to w dzisiejszym dziennym TLK Pojezierze z Gdyni do Małkini z frekwencją w Gdańsku bliską 100% jako 2 klasa jechała kuszetka .

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

darian Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2010
Skąd: Warszawa/Nysa

PostWysłany: 21-12-2014, 19:57    Odpowiedz z cytatem

Warszawa Centralna 21.12.2014

EIP 1607 do Wrocławia Głównego odjazd 16.20 . Z Centralnego odjechało około 120 osób w tym 10 w pierwszej klasie.

EIC Krakus do Krakowa głównego odjazd 16.30 2kl bezprzedziałowy + 2kl + 1kl+1kl+ restauracja+1kl+2kl+2kl . Z Centralnego odjechało w 2klasie około 90 osób, a w 3 wagonach pierwszej klasy w sumie 4 osoby.

EIP 3508 z Krakowa do Gdyni Głównej planowy odjazd 16.35. Pociąg przyjechał 5 minut spóźniony , postój ograniczono do 3 minut dlatego podam przybliżoną liczbę podróżnych . W całym pociągu z Centralnego odjechało okolo 150 osób z czego około 15 w pierwszej klasie . W tym w Warszawie Centralnej wsiadło około 100-120 osób. Ilość wysiadających wydawała się być podobna

EIC Klimczok z Gdyni do Krakowa Głównego odjazd 16.50 2kl bezprzedziałowy +2kl+1kl+bar+1kl+2kl+2kl bezprzedziałowy . Przed odjazdem z Centralnego w pierwszych dwóch "dwójkach" frekwencja około 60 procent . Jedynki oklejone T-mobile i przedziałowe, więc trudno było dojrzeć podróżnych , ale raczej mało pasażerów . Ostatnie 2 dwójki w sumie około 15 osób
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 22-12-2014, 22:57    Odpowiedz z cytatem

Może kogoś zainteresuje przedświąteczna frekwencja w pociągach międzynarodowych (wagony "warsowskie"). Dane z dziś.

22.12 00446 176

WARSZAWA WS-OBERHAUSEN H

12 WARSZAWA CEN-BIELEFELD
21 WARSZAWA CEN-DUESSELD HBF
22 POZNAN GL-KOELN HBF
31 WARSZAWA CEN-DUISBURG
32 WARSZAWA CEN-DUISBURG
34 WARSZAWA CEN-DUISBURG
41 WARSZAWA CEN-OBERHAUSEN H
42 KONIN-KOELN HBF
43 POZNAN GL-OBERHAUSEN H
45 POZNAN GL-OBERHAUSEN H
51 WARSZAWA WS-KOELN HBF
52 WARSZAWA CEN-HAMM WESTF
53 WARSZAWA CEN-DUESSELD HBF
54 POZNAN GL-OBERHAUSEN H
55 WARSZAWA CEN-DUESSELD HBF
56 POZNAN GL-OBERHAUSEN H
61 POZNAN GL-KOELN HBF
62 WARSZAWA CEN-KOELN HBF
71 WARSZAWA CEN-DUESSELD HBF
72 POZNAN GL-BERLIN HBF

22.12 00446 178
WARSZAWA WS-OBERHAUSEN H

41 WARSZAWA CEN-KOELN HBF
42 WARSZAWA CEN-KOELN HBF
43 POZNAN GL-DUESSELD HBF
44 POZNAN GL-DUESSELD HBF
45 WARSZAWA CEN-KOELN HBF
46 WARSZAWA CEN-KOELN HBF
51 POZNAN GL-DUESSELD HBF
52 WARSZAWA CEN-BIELEFELD
53 WARSZAWA WS-BIELEFELD
54 WARSZAWA CEN-BIELEFELD
55 WARSZAWA CEN-DUISBURG
56 WARSZAWA CEN-OBERHAUSEN H
81 RZEPIN-DORTMUND
82 WARSZAWA CEN-BIELEFELD
83 WARSZAWA CEN-DORTMUND
84 WARSZAWA CEN-DORTMUND
85 POZNAN GL-KOELN HBF
86 KUTNO-KOELN HBF
91 WARSZAWA CEN-DORTMUND
92 WARSZAWA CEN-DORTMUND

22.12 00446 180
WARSZAWA WS-OBERHAUSEN H

14 KUTNO-DORTMUND
21 WARSZAWA CEN-BIELEFELD
25 WARSZAWA CEN-BIELEFELD
22 WARSZAWA CEN-KOELN HBF
41 POZNAN GL-KOELN HBF
42 WARSZAWA CEN-KOELN HBF
46 WARSZAWA CEN-KOELN HBF
51 WARSZAWA CEN-KOELN HBF
52 WARSZAWA CEN-KOELN HBF
56 WARSZAWA CEN-KOELN HBF

---

22.12 00116 001
WARSZAWA ZA-MINSK-PAS

12 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
14 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
21 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
23 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
22 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
24 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
26 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
31 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
33 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
35 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
32 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
41 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
43 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
45 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
42 WARSZAWA WS-MINSK-PAS
44 WARSZAWA WS-MINSK-PAS
46 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
51 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
55 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
52 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
54 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
56 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS

22.12 00116 002
WARSZAWA ZA-MINSK-PAS

21 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
31 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
32 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS

22.12 00116 003
WARSZAWA ZA-MINSK-PAS

31 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
33 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
35 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
32 WARSZAWA ZA-MINSK-PAS
41 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
44 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
51 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
53 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
55 TERESPOL-MINSK-PAS

22.12 00116 004
WARSZAWA ZA-MINSK-PAS

51 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
52 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
54 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS

---

22.12 00010 021
WARSZAWA ZA-MOSKVA-BEL

22 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
31 WARSZAWA WS-MOSKVA-BEL
35 WARSZAWA WS-MOSKVA-BEL
32 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
36 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
41 WARSZAWA WS-MINSK-PAS
45 WARSZAWA WS-MINSK-PAS
42 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
46 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
51 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
55 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL

22.12 00010 022
WARSZAWA ZA-MOSKVA-BEL

21 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
23 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
22 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
24 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
26 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
32 WARSZAWA WS-MOSKVA-BEL
34 WARSZAWA WS-MOSKVA-BEL
36 WARSZAWA CEN-MINSK-PAS
41 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
43 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
45 WARSZAWA WS-MINSK-PAS
42 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
44 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
46 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
51 WARSZAWA WS-MOSKVA-BEL
53 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
55 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
52 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
54 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
56 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL

22.12 00010 024
WARSZAWA ZA-MOSKVA-BEL

22 WARSZAWA CEN-BREST-CENTR
42 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
44 WARSZAWA WS-MOSKVA-BEL
51 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL
53 WARSZAWA CEN-MOSKVA-BEL

---

22.12 00068 002
WARSZAWA ZA-KIEV-PAS

11 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
13 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
15 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
12 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
14 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
16 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
31 WARSZAWA WS-KIEV-PAS
33 LUBLIN-KIEV-PAS
35 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
32 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
41 WARSZAWA WS-KOVEL
43 WARSZAWA ZA-KIEV-PAS
45 WARSZAWA WS-KOVEL
42 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
44 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
46 WARSZAWA WS-KIEV-PAS
51 WARSZAWA WS-KIEV-PAS
53 LUBLIN-KIEV-PAS
55 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS

22.12 00068 003
WARSZAWA ZA-KIEV-PAS

21 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
23 WARSZAWA ZA-KIEV-PAS
25 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
22 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
24 WARSZAWA WS-KIEV-PAS
26 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
31 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
33 WARSZAWA ZA-KIEV-PAS
35 WARSZAWA ZA-KIEV-PAS
32 WARSZAWA WS-KIEV-PAS
36 WARSZAWA WS-KIEV-PAS
41 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
43 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
45 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
42 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
44 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
51 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
53 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS
55 WARSZAWA CEN-KIEV-PAS

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

konrado1007 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lut 2012
Skąd: Legnica/Przemyśl

PostWysłany: 27-12-2014, 10:02    Odpowiedz z cytatem

Czy dzis pociag 38100 barbakan do szczecina prowadzi wagon 14 z przedzialami? Bo jutro jade swiatowidem do przemysla wagon 14.mam nadzieje ze to z przedzialami wagon

[ Dodano: 27-12-2014, 12:06 ]
Czy moze mi ktos napisac jaki wagon nr.14 kursuje obecnie w skladzie
Barbakana i swiatowida?czy jest to nowy wagon?bo z tego co mi wiadomo 20grudnia na swiatowidzie jechal stary wagon
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 27-12-2014, 17:05    Odpowiedz z cytatem

14 z przedziałami , jak nie nowy to pewnie jedynka zdeklasowana ?

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-12-2014, 17:30    Odpowiedz z cytatem

Victoria,
Lubię te diagramy, bo zaraz mi się kojarzą ludzie którzy twierdzą, że nie ma zapotrzebowania na nocne/kuszety itd. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-12-2014, 11:24    Odpowiedz z cytatem

Kilka składów z poświątecznej soboty, 27 grudzień, dworzec centralny w Warszawie:
1. TLK "Zielonogórzanin" z Zielonej Góry: EP08-013 + B(IC) + B(IC) + 112Am + B(IC) + B(IC) + 111Arow. Frekwencja jak zwykle bardzo ładna, tym bardziej, że w sobotę nie kursuje kilka popołudniowych składów EIC z kierunku Poznania.
2. TLK "Wisła" z Wisły Uzdrowisko: EP07-329 + 111Arow + 141A + 140A + 111Ay + 141A + 141A. Zestawienie bardzo ładne, i frekwencja też nie najgorsza, około 100 osób wysiadło.
3. TLK "Śnieżka" ze Szklarskiej Poręby: EP07-1044 + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B + B(IC). Około 60-70 osób wysiadło.
4. TLK "Ustronie" Kraków -Kołobrzeg: EP07-1017 + B(IC) + B + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + kuszetka + sypialny + sypialny + kuszetka. W wagonach z miejscami do siedzenia frekwencja w granicach 50-70%.
5. TLK "Szczecinianin" do Świnoujścia: EP07-1041 + 111Arow + B(IC) + B(IC) + 112ALux. + B(IC) + B(IC) + kuszetka + sypialny + sypialny. Frekwencja w wagonach ogólnodostępnych około 50%.
6. EIC "Neptun" z Gdyni: EP08-001 + 136A + 1398A-Op + bar + Z2B + Z2B. Około 40-50 osób wysiadło, czyli znacznie lepiej niż tydzień temu ale to i tak niewiele chyba żeby ten pociąg mógł na siebie zarobić. Do Warszawy skład przyjechał 40 minut opóźniony.
7. EIC Premium z Krakowa (nr 3107): około 50 osób wysiadło, dalej na wschodni kilka osób w całym składzie naliczyłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian95 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lut 2013

PostWysłany: 29-12-2014, 19:35    Odpowiedz z cytatem

Stacja: Katowice Piotrowice

EIC "Sobieski", EIC "Praha" & KŚ

https://www.youtube.com/watch?v=_epe79518nA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wiedenka Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Sie 2013
Skąd: Łódzkie Łączy

PostWysłany: 30-12-2014, 17:27    Odpowiedz z cytatem

ED74-003 jako TLK Oleńka opóźniona 80 minut.

http://youtu.be/qRUflM2Qhc0

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 31-12-2014, 11:18    Odpowiedz z cytatem

Niedziela, 28 grudzień 2014 rok, Dworzec Centralny w Warszawie:
1. EIC „Sobieski” do Gdyni: Husarz + 154A + XBNMg2 + Z2B + restaurant + Z2A + wagon klasy 2 OBB z nr 752. Frekwencja w klasie 2 około 70-80%, klasa 1 8 osób.
2. TLK „Solina” do Przemyśla: 112A (IC-wagon klasy 2) + 112A (wagon klasy 2 ) + B + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC). Klasa 1 jednego pasażera naliczyłem, klasa 2 w pierwszych trzech wagonach około 50-60% miejsc zajęte, ostatnie wagony to praktycznie pustki.
3. IR „Piast” z Wrocławia, 112A (wagon multimedialny) + 3 bohuny.
4. EIC Premium do Wrocławia (nr poc. 1607) + frekwencja w klasie 2 około 70-80%, klasa 1 5 osób.
5. EIC „Krakus” do Krakowa: EP09-017 + 111Arow + 136A-IC6 + 139A-Op + 145Ab + 406A (restauracyjny) + 152A + Z2B + 111Arow. W klasie 1 aż 9 pasażerów naliczyłem we wszystkich trzech wagonach więc jak widzę takie marnotrawstwo wagonów to słów mi brakuje. Klasa 2 w granicach 50%.
6. EIC „Klimczok” do Bielska Białej: EP09-028 + 111Arow + Z2B + Z2A + bar + Z2A + XB + 111Arow. W klasie 1 pojedyncze osoby, klasa 2 w granicach 30%.
7. EIC Premium do Gdyni (nr poc. 3509) z Krakowa przyjechał z bardzo ładną frekwencja, w granicach 100%, dalej również nieźle, klasa 2 około 80% miejsc zajęte. Klasa 1 około 50%.
8. TLK „Ukiel” do Olsztyna: EP09-016 + B(IC-niedostępny dla podróżnych) + B(IC) + A(IC) + B(IC). Bardzo słabiutka frekwencja, w granicach 15-20%. Wagony ze stacji Wrocław.
9. TLK „Kiev-Express” do Dorohuska i Kijowa: EP07-397 + B + B(IC) + B(IC) + A(IC) + 3 wagony sypialne kolei ukraińskich do Kijowa. Wagony komunikacji krajowej w około 50% miejsc zajęte.
10. EIC „Górnik” do Gliwic: EP09-031 + 136A-IC6 + 139A + bar + 136A-IC6 + 111Arow. Słabo z zapełnieniem, około 50 osób w całym składzie pojechało.
11. EIC „Eugeniusz Kwiatkowski” do Gdyni: EP09-008 + Z2B + Z2B + bar + Z2A + XB. Frekwencja w granicach 50-60%, klasa 1 4 osoby.
12. IR „Warta” z Poznania: EN57-1085 z Wielkopolskiego Oddziału PR. Bardzo wysoka frekwencja.
13. TLK „Walenty Roździeński” do Katowic: EU07-230 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B + A(IC) + B(IC). Tutaj zdecydowanie lepsza frekwencja niż w EIC „Klimczok” i „Górnik”. Klasa 2 około 60-70%.
14. TLK „Włókniarz” do Łodzi Kaliskiej: EP07-456 + 144A + Z1B + 154A + 144A + 140A-IC3 + B + B(IC) + 141A + 141A. Frekwencja bardzo słaba, maksymalnie 20%.
15. EIC „Chrobry” do Szczecina: EP09-033 + 144A + Z2B + Z2ABCMg + restaurant + 156A + 159A + 159A. Klasa 2 około 50-60%, klasa 1 17 osób w obydwu wagonach.
16. EIC Premium do Krakowa: (nr poc. 5306) + bardzo ładna frekwencja około 80-90%, zajęte przedziały dla podróżnych z małym dziećmi co tylko cieszy oko. Klasa 1 w granicach 50% frekwencja.
17. TLK „Oleńka” skład wagonowy zamiast ED74. EP07-1056 + A/B (IC) + B(IC) + B(IC). Frekwencja była bardzo wysoka, bardzo dużo osób wysiadło.
18. TLK „Bydgoszczanin” z Bydgoszczy: EU07-443 + B(IC) + B(IC) +A(IC) + B + B(IC) + B(IC). Również bardzo ładna frekwencja była.
19. TLK „Wieniawski” z Lublina do Bydgoszczy. Pociąg cudów jeżeli chodzi o ten dzień. Nie dość, że wagony te w ogóle nie powinny wyjechać w trasę, bo praktycznie żaden nie był sprawny. Na dworcu wschodnim spędził 70 minut, dwa ostatnie wagony zostały odłączone i pojechały w kierunku Grochowa, po czym zaraz wróciły i zostały przyłączone do pozostałej części. Oczywiście manewry te były dokonywane z pasażerami na pokładzie ale bez drużyny bowiem nikomu z drużyny się nie chciało przejść po składzie i poinformować pasażerów, tak więc jak ktoś wysiadał na centralnym bądź zachodnim to miał dodatkowe 70 !!!! minut gratis podróży, gdzie za ten czas już by zajechał do domu dawno. Zestawienie to 5 wagonów klasy 2 ze stacji Kraków i Przemyśl i wagon klasy 1 jako niedostępny dla podróżnych który jechał na końcu. Na Dworzec Centralny pociąg przyjechał 90 minut opóźniony. W kierunku Bydgoszczy pojechało około 50 podróżnych.

29 grudzień, stacja Warszawa Centralna:

1. EIC „Morskie Oko” do Zakopanego: EP07-376 + 111Arow + Z1B + Z1BBerl. + Z2A + bar + Z2B + 111Arow. Około 50% frekwencja.
2. TLK „Tuwim” do Łodzi Kaliskiej: EP07-390 + 111Ay + 141A + 140A-IC3 + 141A + 141A. Bardzo marnie z frekwencją, całe puste przedziały.
3. TLK „Podlasie” do Terespola: ED74-010, około 70% zajętych miejsc.

29 grudzień , stacja Poznań Główny:

1. TLK „Podlasiak” do Warszawy Wsch.: EP08-013 + wagony z Zielonej Góry: B(IC) + A(IC) + B(IC) numeracja wagonów 18-16 + wagony ze Szczecina: B(IC) + 111Ainw. + A(IC-zdeklasowany wagon 2 klasy) + B(IC) + A(IC) + B(IC). Frekwencja w całym składzie około 80%, wszystkie wagony z wagonowni Szczecin.
2. TLK „Gwarek” z Katowic do Gdyni: EP07-482 + B(IC) + B + A(IC) + B(IC) + B(IC). Bardzo wysoka frekwencja, w granicach 100%, pojedyncze miejsca wolne. Skład odjechał z opóźnieniem 50 minut.
3. TLK „Sielawa” z Katowic do Olsztyna: EP07-1003 + B(IC) + B + A + B + B(IC) + B(IC). Tutaj już znacznie gorzej z frekwencją niż w wagonach do Gdyni, maksymalnie 30-40% zajętych miejsc. Wagony te na odcinku Katowice-Poznań jadą razem z wagonami „Gwarka” do Gdyni.
4. TLK „Gałczyński” z Lublina do Szczecina: EP09-040 + 111Ainw. + B(IC) + B(IC) + B(IC) + 111Ainw. + A(IC) + B(IC) + B(IC). Do Poznania przyjechał praktycznie pełny.
5. TLK „Zielonogórzanin” z Zielonej Góry do Warszawy: EP08-011 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B + B(IC) + 111Arow. Tutaj tradycyjnie wysoka frekwencja, z Poznania wyjechał z około 80% frekwencją, sporo ludzi wsiadło w Koninie. We Wrześni, Słupcy i Kutnie to pojedyncze osoby. Do Warszawy dojechał z 20 minutowym opóźnieniem, które złapał już u kresu podróży między Płochocinem a Warszawa Ursus Płn.

30 grudzień, stacja Warszawa Centralna:

1. TLK „Janusz Korczak” do Krakowa Pł, którym jechałem do Opoczna Płd: EP09-031 + 111Arow + 111Arow + 111Arow + B(IC) + B(IC) + 140A + B(IC) + B(IC) + 111Arow. Dwa pierwsze wagony i ostatni to dodatkowe z nr 21, 19 i 9. Mimo solidnego wzmocnienia składu frekwencja dobrze ponad 100%, wszystkie korytarze i przedsionki zajęte. Z Warszawy odjechał z 25 minutowym opóźnieniem z powodu skomunikowania z TLK „Kujawiak” z Piły. W Pilicy przepuściliśmy TLK „Skarbek” do Olsztyna i EIC Premium do Krakowa i w konsekwencji w Opocznie było około 40 minut spóźnienia.
2. TLK „Janusz Korczak” z Krakowa Pł, którym wracałem do Warszawy: EP09-038 + Z2B + Z2B + B(IC) + B(IC) + 112A + B(IC) + B(IC) + 111Arow. Frekwencja również ponad 100%.
3. TLK „Gorzowiak” do Gorzowa Wlkp. EP09-021 + B + B/A(IC) + B(IC). Około 80% frekwencja.
4. EIC „Ondraszek” do Bielska Białej: EP09-xxx + 111Arow + Z2B + Z2A + bar + Z2A + 136A + 111Arow. Około 30% frekwencja, klasa 1 16 osób w obydwu wagonach.
5. EIC/EC „Berlin-Warszawa Express” do Berlina Hbf. (nr poc. 42, odjazd godz. 14:55), husarz + 154A + Z1B + Z1B + Z1B + Z1A. Ostatnie dwa wagony w barwach IC. Brak wagonu restauracyjnego, około 60-70% frekwencja.
6. IR „Mewa” do Szczecina: EU07-223 + Bohun + 112A + 112A + 112A. Na centralnym około 100 osób wsiadło.
7. TLK „Kopernik” do Bydgoszczy: EP07-1048 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + 111Arow. Klasa 2 około 30-50% zajętych miejsc, zależy od wagonu, ogólnie wagony ostatnie lepiej zapełnione niż początek składu.
8. EIC „Słowacki” z Wrocławia: EP09-022 + XB + Z2B + restauracyjny + 145Ab + 136A. Ponad 100 osób wysiadło.
9. EIC/EC „Berlin-Warszawa Express” z Berlina Hbf. (nr poc.43/71004). Husarz + 154A + Z1B + Z1B + Z2B + Z1A. Ostatnie dwa wagony w barwach IC. Bardzo ładna frekwencja, na peronie momentalnie się czarno zrobiło.
10. EIC „Sobieski” z Wiednia do Gdyni: Husarz + 154A (wagon niedostępny dla podróżnych-awaria ogrzewania) + wagon OBB + XBNMg2 + Z2B + restauracyjny + Z2A + wagon OBB. Klasa 2 około 70%, klasa 1 też ładnie spokojnie połowa miejsc zajętych.
11. TLK „Nida” do Kielc: EP07-345 + B(IC) + A/B (IC) + B(IC). Bardzo kiepsko z frekwencją, może ze 30 osób pojechało.

Wszystkim uczestnikom tego forum i wszystkim miłośnikom kolei z okazji nadchodzącego Nowego Roku składam życzenia zdrowia, wszelkiej pomyślności, niezapomnianych podróży kolejowych w różne zakątki Polski i Świata, a co najważniejsze tyle samo powrotów ile wyjazdów.
Do Siego Roku Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 523 z 585 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 522, 523, 524 ... 583, 584, 585  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl