Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 523, 524, 525 ... 583, 584, 585  Następny
Zestawienia i frekwencja w pociągach dalekobieżnych
Autor Wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 31-12-2014, 17:20    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejsza "Biała Dama" z EIC "Klimczok" relacji: Bielsko Biała Główna - Gdynia Główna:
https://www.youtube.com/watch?v=A-Q6sl6Rw0I

Również wszystkim forumowiczom życzę szampańskiej zabawy i wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2015! Smile

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leewy1994 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2011
Skąd: Chorzów/Katowice

PostWysłany: 02-01-2015, 19:52    Odpowiedz z cytatem

Stacja: Katowice - 02.01:

EP07-1023 z TLK "Morcinek" do Wrocławia Głównego:


EU07-177 z IC "Lubomirski" do Wrocławia Głównego:


EP07-1012 z TLK "Wisła" do Wisły Uzdrowisko:


Skoda 163 045-8 "Wanda" z IR "Piast" do Warszawy Wschodniej:


EU44-003 z EIC "Sobieski" do Gdyni Głównej:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 03-01-2015, 00:15    Odpowiedz z cytatem

Widziałem z godzinę temu na dworcu Wrocław Główny IC "Mieszko" z Gdyni. Wszystkie wagony nowiutkie, frekwencja też bardzo ładna była, spora część osób przesiadających się do pociągów Regio w kierunku Kłodzka i Legnicy jak słyszałem z rozmów, opóźnienie tylko 7 minut tylko zastanawia mnie oznaczenie wagonów. Na czele: EP08-012 + 154A + 156A (2 klasa przedziałowy)+ 156A (1 klasa przedziałowy) + restauracyjny 113Aa + 156A (2 klasa przedziałowy) + 156A (2 klasa przedziałowy) + 154A. Tak samo oznaczone były wagony klasy 2 i klasy 1. Poza tym przecież 156A oznacza również najnowszy wagon klasy 1 z przedziałami menedżerskimi, który przez cały ubiegły rozkład kursował na składzie EIC "Panorama" a od 14 grudnia widuję go na EIC "Chrobry".
Czy ktoś może wyjaśnić tę zbieżność?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 03-01-2015, 07:05    Odpowiedz z cytatem

Ten wagon OBB kursuje razem z Sobieskim tylko na trasie Gdynia-Wiedeń czy może po drodze jest przeczepiany do innego składu i jedzie gdzieś dalej czy to tylko wzmocnienie składu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nebbud Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 24 Sty 2013

PostWysłany: 03-01-2015, 10:02    Odpowiedz z cytatem

Pawle, wagony 156A w "Mieszku" wyglądem zewnątrz są podobne do 156A w EIC co widziałeś w "Chrobrym", ale standardem odbiegają i to bardzo, 156A produkowany dla EIC ma o wiele wyższy standard niż 156A, który kursuje w "Mieszku". Bardzo łatwo odróżnić, bo ma naklejkę informacyjną, że wagon został wyprodukowany z dofinansowania UE. Natomiast wagony 156A, 158A dla EIC są wyprodukowane za własne pieniądze IC, więc naprawdę są sto razy lepsze niż te z UE dlatego, że fotele w EIC "Chrobrym" są bardzo dobrze wyprofilowane, są dużo wygodniejsze i jest o wiele ładniej niż w "Mieszku", fotele są bardzo twarde jadąc po 5 min. czułem, że jadę w full-fanastic EN57...

Co do wagonów OBB w "Sobieskim" kursują jako wzmocnienie składu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 03-01-2015, 10:21    Odpowiedz z cytatem

Nebbud: dziękuje za informacje. Nie jechałem jeszcze 156A ale o tym że w "Mieszku" i zapewne innych składach jeżdżących między Wrocławiem-Poznaniem i Trójmiastem są inne domyśliłem się właśnie po informacji że zostały zakupione ze środków UE "Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko".
Czyli powtarzasz już to co od kilku osób słyszałem, że te jeżdżące właśnie na tych nowych składach są o wiele mniej wygodne niż te w EIC.
Tylko już można to było inaczej oznaczyć. Rozumiem różne źródłai finansowania ale obsługują one składy jeżdżące w ramach jednej firmy PKP IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

emele Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Paź 2011
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 03-01-2015, 19:46    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejsze przedpołudnie w Katowicach:

TLK 45100 „Skarbek” Racibórz – Olsztyn Gł. (w Katowicach +60 min)
EP09-017 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B
Wagony ze st. Wrocław

TLK 48103 „Wiking” Katowice – Szczecin Gł.
EU07-177 + B(IC) + B(IC) + A + A(IC – 2 kl.)
Wagony ze st. Szczecin

TLK 46105 „Morcinek” Katowice – Wrocław Gł.
EP07-174 + B + A(IC) + B(IC) + B – wagony ze st. Wrocław

EIC 4110 „Ondraszek” Bielsko-Biała Gł. – Warszawa Wsch.
EP09-012 + 111Arow + Z2B + Z2A + Z2A + Z2B + 111Arow
Brak wagonu barowego! Skład ze st. Gdynia – wygląda na to ze Ondraszek ma wspólny obieg z Klimczokiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 03-01-2015, 20:36    Odpowiedz z cytatem

Czy wie ktoś może, dlaczego od wejścia w życie nowego rozkładu wszystkie pociągi spółki PKP IC mają wagony 1 klasy w środku składu? Głownie chodzi mi o EIC, bo w nich zawsze znajdowały się one na początku/końcu i od 2 klasy oddzielone były wagonem barowym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 04-01-2015, 23:29    Odpowiedz z cytatem

Cel jest taki, aby wagony barowe/restauracyjne były w środku składu a wagony klasy 1 w ich bezpośrednim sąsiedztwie. W mojej opinii niezły pomysł, bo w ekstremalnych przypadkach trzeba było czasem dylać do warsu nawet przez 10 wagonów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

SA 133-019 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sty 2012
Skąd: Białystok/Rybnik

PostWysłany: 05-01-2015, 18:12    Odpowiedz z cytatem

kilka składów w południe ze stacji Białystok
1. TLK 11130 Białystok - Małkinia (W-wa Centralna)
EP07-198- 2(IC)- 2(IC)- 1(IC)- 2(IC)
2. IR 193 Niemen Grodno - Małkinia
EN57-011 + EN57-1183
3. TLK 15119 Pojezierze Małkinia - Gdynia Główna/ Warszawa Zachodnia
EP07-362 -2(IC)- 2(IC) - 1(IC)- 2(IC**)- 2(IC*)- 2(IC*)- 1*-2(IC*)
4. R 10413 Białystok - Suwałki
SA133-020
*- Grupa wagonów relacji Białystok- Warszawa Zachodnia odczepiana na stacji Olsztyn Gł.
**- wagon - kuszetka jako wagon klasy 2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 05-01-2015, 18:44    Odpowiedz z cytatem

Orientujecie się może jak przedstawią się zestawienie wagonów, lok i frekwencja w
TLK "Strzelecki",a zwłaszcza w niedziele? 11.01 będę jechać tym składem od Wrześni do stolicy.Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tom aleks Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2014

PostWysłany: 05-01-2015, 19:13    Odpowiedz z cytatem

5.01.2014 r. TLK Hańcza na odcinku Suwałki - Białystok frekwencja 20 osób.
Skład: Nurek-2(IC)-2(IC)-1(IC)- kuszeta 110Ac z 1977r.
Na niską frekwencje składa się kilka zasadniczych czynników. Po pierwsze brak dostępu podróżnych do oferty "wcześniej", ponieważ między Suwałkami a Białymstokiem jedynie w Sokółce jest czynna kasa biletowa. Po drugie brak możliwości zakupu biletu z Suwałk, Augustowa, Dąbrowy, Sokółki, Czarnej do Warszawy przez internet. Po trzecie podobnie jak na trasie Warszawa-Białystok powinien być wprowadzony bilet relacyjny aby móc konkurować z przewoznikami autobusowymi na czas zamknięcia torowego. I po czwarte kto pojedzie Hańczą z Suwałk i stacji pośrednich do Białegostoku skoro pół godziny wcześniej jest pociąg regio do Białegostoku.
Czy te cztery spisane w czasie podróży krótkie argumenty pozwalają stwierdzić, że pasażerowie są jedynie zbędnym balastem w systemie dotowania przewoźników kolejowych...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 06-01-2015, 01:09    Odpowiedz z cytatem

Rafaello1973, 21 grudnia skład był zestawiony z wagonów 141A i 140A, chyba wszystkie były z wyświetlaczami. Lok jak dobrze pamiętam EP09, frekwencja jaka była to nie wiem bo widziałem skład z daleka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leewy1994 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2011
Skąd: Chorzów/Katowice

PostWysłany: 06-01-2015, 15:06    Odpowiedz z cytatem

Stacja: Katowice - 05.01.2015

EP07-1048 z TLK "Doker" z Gdyni:


EP07-1059 z TLK "Podhalanin" do Szczecina:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

konrado1007 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lut 2012
Skąd: Legnica/Przemyśl

PostWysłany: 06-01-2015, 19:46    Odpowiedz z cytatem

czy ktos wie jakie obiegi maja lokomotywy EP09 na stacji wroclaw jadace na proteze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 524 z 585 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 523, 524, 525 ... 583, 584, 585  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl