Piątek, 16 styczeń 2015 rok, Dworzec Centralny w Warszawie:
1. EIC "Chrobry" do Szczecina: Husarz + XBNMg2 + Z2B + Z2ABCMg + restauracyjny + 158A + 159A + 159A + 139A + 136A-IC6 + 136A-IC6. Ostatnie 3 wagony to piątkowe wzmocnienie z nr 17-19. Klasa 1 około 50%, klasa 2 w granicach 100% czyli norma w tym pociągu.
2. TLK "Kiev-Express" do Dorohuska i Kijowa: EP07-301 + 111Arow + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + 3 wagony sypialne do Kijowa. Wagony komunikacji krajowej ponad 100% frekwencja.
3. TLK "Wieniawski" Lublin-Bydgoszcz: EP07-456 + B + B(IC) + B(IC) + B(IC) + 140A + B(IC) + B(IC). Frekwencja około 100%.
4. TLK "Łodzianin" do Łodzi Kal. EP07-387 + Z1B + Z1B + Z1BBerl. + Z1B + 139A-Op + 152Aa + 144A + 111Ainw. + Z1B + Z1B. Około 100% zapełnienie, klasa 1 znacznie mniej.
5. EIC "Górnik" do Gliwic: EP09-024 + 136A-IC6 + 139A-Op + bar + 136A-IC6 + 111Arow. Frekwencja tradycyjnie średnia, około 50-60%.
6. EIC "Eugeniusz Kwiatkowski" Katowice-Gdynia: EP09-033 + Z2B + Z2B + bar + Z2A + XB. Klasa 1 23 paSAŻErów, klasa 2 około 80%-90%. W każdym przedziale od 4-6 osób, pojedyncze przedziały zajęte przez 3 osoby.
7. EIC Premium Gdynia-Kraków 5306/7. Bardzo ładnie, około 100% frekwencja. Bardzo dużo ludzi czekało na ten pociąg. Także widać, że w piątek tradycyjnie frekwencja w krakowskich składach jest bardzo ładna.
8. TLK "Walenty Roździeński" do Katowic: EU07-324 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC). Trzy pierwsze wagony z nr 16-15-14 na odcinku Warszawa-Koluszki bez obowiązkowej rezerwacji miejsc. Frekwencja dobrze ponad 100%, pełne korytarze i przedsionki zwłaszcza w wagonach 13-10.
EIC Lompa, Katowice - Warszawa Wsch,
EP09-038 - 111Arow, 139a-op, restaurant, 136A,
podobnie jak w ostatni piątek, skład 4 wagonowy, w tym restaurant, frekwencja w Katowicach po podstawieniu składu ok. 5 pasażerów.
IC Przemysław z Poznania - 2 + 2 + 1 + 2, wszystkie wagony zmodernizowane, bardzo dobre zestawienie.
Wczorajszy EIC Premium 3511 z Krakowa do Gdyni z dworca Warszawa Wschodnia odjechał z około 80 pasażerami na pokładzie.
Natomiast EIC "Klimczok" do Gdyni w zestawieniu: EP09-047 + 111Arow + 111Arow + 152A + bar + Z2A + XB + 111Arow pojechał wioząc aż .....23 osoby. Pytanie ile z tych osób dojechało do celu podróży, biorąc pod uwagę 5 postojów po drodze.
Czy ktoś mi może powiedzieć co to za "potworek" przemierzał drogę z Krakowa Głównego w kierunku Krakowa Płaszowa wczoraj ok. 11:35? Chodzi mi o coś takiego - ZDJĘCIE.
Skąd w Kielcach bierze się skład "Morcinka", który jedzie do Wrocławia jeśli w odwrotnym kierunku pociąg jedzie tylko do Katowic a to trochę dalej niż "rzut beretem"?
Czy któryś z forumowiczów orientuje się jak wygląda zestawienie porannej TLK Telimena z Łodzi do Warszawy. Najbardziej interesuje mnie jaki jest wagon bezprzedziałowy, 111 ainw czy arow.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-01-2015, 13:18
sympatyk napisał/a:
Skąd w Kielcach bierze się skład "Morcinka", który jedzie do Wrocławia jeśli w odwrotnym kierunku pociąg jedzie tylko do Katowic a to trochę dalej niż "rzut beretem"?
Przecież do Katowic jeździ tylko w soboty, z Katowic w niedziele - poza tym do / z Kielc.
Dzisiaj TLK Śnieżka z Warszawy do Szklarskiej Poręby w składzie z 111arow. We Wrocławiu zrobiło się 20 minut opóźnienia, ponieważ w jednej dwójce (wagon nr. 14) nie działało ogrzewanie i oświetlenie. Zdecydowano o wyłączeniu tego wagonu, bo nikt w Szklarskiej nie mógłby tego naprawić. Swoją drogą ciekawe, bo przez to będzie brakować dziś jednego wagonu w Karkonoszach do Warszawy.
Kilka składów z 29.01.2015, dworzec centralny w Warszawie:
1. TLK "Rej" Lublin-Bydgoszcz: EP07-395 + 112A (zdeklasowany wagon klasy 2) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B + B(IC). Klasa 1, około 20 osób, klasa 2 w granicach 50-60% frekwencja.
2. TLK "Mazury" Olszyn-Kraków: EP09-007 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + 111Ainw. Ładna frekwencja, w granicach 80%.
3. TLK "Kormoran" Wrocław-Olsztyn: EP07-1007 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B. Bardzo słabo, po co tyle wagonów jak może z 15% miejsc zajętych było.
4. TLK "Goplana" do Poznania: EP08-001 + 141A + 141A + 112A + 141A + 141A + 141A. Wszystkie wagony z wyświetlaczami, i frekwencja również bardzo wysoka, w granicach 90%. Jedynie w ostatnim wagonie trochę gorzej, tak z 50%.
5. TLK "Kmicic" do Częstochowy: EP07-1018 + B(IC) + B/A. Może ze 30% zajętych miejsc.
6. EIC "Klimczok" Bielsko Biała - Gdynia: EP09-017 + 111Arow + XB + Z2A + Z2A-Mg2 + Z2B + 111Arow. Brak wagonu restauracyjnego. Dokładnie 42 osoby odjechały z dworca centralnego, także 1 wagon by wystarczył.
7. EIC "Wysocki" Gdynia-Katowice: EP09-047 + 136A-IC6 + Z2A + restauracyjny + 136A-IC6 + 136A. Tutaj nawet 40 osób nie było.
Czy ktoś mi może powiedzieć co to za "potworek" przemierzał drogę z Krakowa Głównego w kierunku Krakowa Płaszowa wczoraj ok. 11:35? Chodzi mi o coś takiego - ZDJĘCIE.
No przecież to najzwyklejszy wagon 155A BR3mnouz. PKP IC ma ich chyba 3, albo 4.
___________________________________________________________________
30.01.2015 r.
00:34 - ED250-013 jako EIC Premium relacji: Wrocław - Warszawa Wsch.
01:14 - EP09-047 z IC Józef Chełmoński relacji: Kraków - Wrocław
02:13 - EP09-041 z EIC Słowacki relacji: Warszawa Wsch. - Wrocław
03:24 - EP07-381 z IC Dolnoślązak relacji: Wrocław - Przemyśl
04:40 - EU07-030 z IC Barbakan relacji: Lwów / Przemyśl - Szczecin
06:18 - EP07-1050 z IC Przemysław relacji: Poznań - Katowice
07:12 - EN57-2075 jako Regio relacji: Gliwice - Opole
07:51 - EU07-228 z TLK Wiking relacji: Katowice - Szczecin
08:12 - ET41-188 z węglarkami
09:50 - EP07-1020 z TLK Morcinek relacji: Kielce - Wrocław
10:34 - EP07-1017 z TLK Sztygar relacji: Zielona Góra / Wrocław - Lublin
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum