Tak w ogole jestem wsciekla w ciągu tygodnia zmienil się rozkład do Krakowa. Reymont po 25 kwietnia miał być 6,20 i jechać 3:30, a jest 5.53 i jedzie prawie 4 godziny. W czerwcu to będę jechać, jechać, i końca nie będzie widać...
Sobotni EIC Ondraszek, Bielsko B - Warszawa Wsch,
EP09-044 - 111Arow + 136A + Z2A + Bar + Z2A + 136A + 111Arow.
W 1 klasie nikogo, w 2 klasie 1-2 os na przedział, kilku pasażerów w bezprzedziałówkach, ogólnie bardzo kiepska frekwencja od Katowic. Wagony 111Arow starszego typu bez wyświetlaczy.
Dzisiejszy TLK "Krasicki" do Olsztyna, druga klasa to 141A i 111Ay, także bardzo pozytywna zmiana na korzyść dla składu jadącego w kierunku "ściany wschodniej". Oby jak najdłużej to się utrzymało, bo pozostałe olsztyńskie TLK są zestawiane przez Wrocław i Kraków czyli tutaj na zmianę raczej trudno liczyć.
Katowice - 10.04.
TLK Noteć z Bydgoszczy - B(IC) + A(IC) + B(IC)
EIC Sobieski, Wien - Gdynia - Husarz(TMobile) - 136A + 154A + XB + XB + restaurant + Z2A.
w piątki do Gdyni skład z dodatkową dwójką przedziałową, ale frekwencja w Katowicach bardzo słaba, większość przedziałów 1-2 osoby, w 154a mniej niż połowa zajętości.
Czy ktoś się orientuję jak wygląda kursowanie wagonów menedżerskich 145Ac w weekendy na trasie Warszawa-Łódź-Warszawa. Mają według zapowiedzi kursować w TLK "Prząśniczka" i TLK "Kurpiński". Tymczasem TLK "Prząśniczka" odjeżdża z Łodzi o godz. 4:51 a TLK "Kurpiński" o godz. 8:29. Czy w takim razie jest w każdym z tych składów po jednym takim wagonie, czy też może w kierunku Warszawy tylko jeden skład ma te wagony? Jeśli tak, to który?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum