Kto zestawiał skład pociągu IC 38102 Kossak ? Jak to możliwe żeby były same bezprzedziałówki w 2 klasie ? a na Zamość to samo CO to ma być !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EIP Warszawa(7.50) - Katowice(10.20), frekwencja w Katowicach z 30 osób, niestety o tej godzinie EIP nie przyjął się, znacznie więcej osób przyjeżdża do Katowic wcześniejszą Polonią. Być może EIP powinien wyjeżdżać z Warszawy przed godziną 6, ułatwiając dojazd do Katowic na 8.30 - 9.00. Przyjazd na 10.20 porażka tego pociągu.
Wczorajszy TLK "Gorzowiak" , którym jechałem od Wrześni do Warszawy Centralnej ciągnęła EP09,a skład składał się z 3 dwójek i jedynki .Na stacji Września do pociągu wsiadło 12 pasażerów ,a wysiadło 7 .Jeśli chodzi o frekwencję to Gorzowiak był prawie pełen.Ze względu na jakieś problemy z przejazdami w Błoniach i Ożarowie( tam co jakiś czas z tymi rogatkami coś się dzieje ) pociąg musiał zwalniać i przez to złapał ok. 10 minut opóźnienia.
Dzisiejszy TLK Gałczyński, którym wracałem ze stolicy do Wrześni na haku pociągnęła EP09-031+2+2+2+2+1+2+2+2. Dwójka w której jechałem ,a konkretnie wagon nr 13 była bezprzedziałowa.Frekwencja w dwójkach 90% ,a jedynka była do połowy pusta,ale generalnie ten pociąg zawsze cieszy się sporą frekwencją. Spora wymiana podróżnych miała miejsce w Kutnie i Koninie, nieco wcześniej w Sochaczewie.
Na tyle na ile zdążyłem wyskoczyć z pociągu i orientacyjnie sprawdzić to we Wrześni z Gałka wysiadło ok. 20 pasażerów, a w kierunku Poznania i Szczecina wsiadło 10.
TLK Karlik, Warszawa - Katowice,(31.05.)
EP07 - Z2B, 140a, 136a, 111Arow,
bardzo dobre zestawienie, gdyby dorzucić barowy, to poziom prawie EIC, jak na pociąg TLK to chyba czołówka tej kateg.
IC Przemysław z Poznania, widziałem go z dalszej odległości, zestawienie z nowych wagonów:
2 + 2 + 1 + 2 + 2
Na Karliku jeszcze w zeszłą niedzielę był komfort EIC (Z2B, 136a, 111Arow), ale pewnie zestawienia co chwilę zmieniają i każdego dnia jedzie co innego. Jeśli Karlik jest solidnie zestawiony, nie znaczy to, że w wekend pojedzie równie solidna Wisła. Zresztą od 14.06 coś tam zmieniają, będzie obieg Korfanty - Wisła, czyli Wisła w obie strony przez CMK, ciekawy jestem na jakim zestawieniu, bo Korfanty to ledwie przeciętność.
Podejrzewam, że na pewno "Ustronie" może mieć dwa sypialne wagony, jak wiadomo to są dwa obiegi, więc zapewne i stare i nowe sypialki mogą kursować na tym pociągu.
pawelu, o ile dobrze pamiętam to do Helu zawsze jeździła jedna sypialka na czele składu (a od Bydgoszczy na końcu). I właśnie zastanawia mnie czy ta "Helska" będzie po modernizacji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum