Tak jak pisaliście parę dni temu, Comenius i Porta Moravica są na jednym obiegu. Poranny Comenius z Ostravy do Warszawy, wraca przed 14 jako Porta Moravica do Pragi, te same zestawienie, wagony CD:
0:46 - EP07-318 z IC Centaurus relacji: Świnoujście / Poznań - Kraków
1:29 - EP09-040 z TLK Skarbek relacji: Racibórz - Warszawa Wschodnia
3:11 - EP07-384 z TLK Morcinek relacji: Wrocław - Kielce
3:30 - EU07-040 z TLK Beskidy relacji: Wrocław - Bielsko-Biała
3:56 - EP07-1031 z TLK Skrzyczne relacji: Bielsko-Biała - Wrocław
IC Centaurus powinien być przemianowany na TLK na odcinku Kraków - Katowice - Kraków bo jeździ dalej szrot po Uznamie na tym odcinku a NOWE wagony tylko do Katowic lub niech w ogóle zlikwidują to badziewie . Zawiodłem się na PKP IC bo jeśli wpisany w rozkład jako klasa IC (nie TLK) to powinien na tym odcinku mieć lepsze wagony. Tak samo mają wpadkę bo na całej trasie można kupić bilet na pierwszą klasę a z Krakowa to za pociągiem można biec chyba bo takowego wagonu NIE MA!
Ostatnio zmieniony przez Khan34 dnia 15-12-2015, 08:28, w całości zmieniany 1 raz
Poniedziałek 14.XII, kilka wieczornych składów z dworca centralnego w Warszawie:
1. TLK "Gałczyński" Szczecin/Zielona Góra-Lublin: EP09-010 + wagony ze Szczecina: A(IC) + B(IC) + B(IC) + 111Ainw. + 111Ainw. + 111Ainw. + wagony z Zielonej Góry: B(IC) + B(IC) +B(IC) + A(IC). Wagony zielonogórskie ze stacji Kraków. Frekwencja bardzo słaba, około 10-15 %.
2. EIC "Viadrina" z Wrocławia: EP09-011 + 139A + bar + 136A + XB + 111Arow. Opóźnienie ponad 30 minut, frekwencja maksymalnie 30 osób wysiadło.
3. TLK "Wojciechowski" z Gdyni: EP07-1040 + 111Arow + 111Arow + B(IC) + A(IC) + 111Ainw. + B(IC) + 111Arow + 3 wagony niedostępne dla podróżnych. Około 40 osób wysiadło, także obstawiam zakłady kiedy ten pociąg zostanie skrócony w dzień powszedni.
4. EIC "Łokietek" ze Szczecina: EP09-040 + 156A + restauracyjny + Z2B + XBNMg2 + 159A. Frekwencja była bardzo ładna, sądzę że z 80% na pewno.
5. TLK "Oleńka" z Katowic: EU07-230 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC). Ze 25 osób wysiadło, wagony ze stacji Kraków i Przemyśl. Ogólnie zestawienie pod względem jakości słabe, pod względem ilości za długie.
6. EIP 6100 z Wrocławia: ED250-014, wagony nr 7 i 6 pojedyncze osoby, wagon nr 5 z 30% zajętych miejsc, Pozostałe wagony już sporo ludzi.
7. IC "Mazury" z Olsztyna: ED160-003, klasa 1 nikogo, klasa 2 całe 18 osób. Pytanie kiedy ten muchowóz wyleci, bo to nie pierwszy rok, że o tej porze z Olsztyna nikt nie przyjeżdża.
8. TLK "Boy-Żeleński" z Rzeszowa: EP07-1021 + B(IC) + B(IC) + A/B. Około 40 osób przyjechało.
9. EIP 3100 z Krakowa: ED250-006, wagon nr 7 pusty przyjechał, wagon nr 6-8 osób, wagon nr 5-10 osób, dalej już znacznie lepiej z zapełnieniem.
10. TLK "Aurora" EP07-351 + wagony do Poznania: 140A-IC3 (jako 2 klASA) +B(IC) + wagony do Świnoujścia: WL + Bc + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + wagony do Wrocławia Gł. 140A (jako 2 klasa) + B(IC) + wagony do Jeleniej Góry: WL + 112Ar + 112A + B(IC). Wagony 112A jako 2 klasa. Frekwencja w całym składzie dramatycznie niska, wiatr hulał na wszystkie strony gdy pociąg ruszał z dworca.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum