Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 552, 553, 554 ... 583, 584, 585  Następny
Zestawienia i frekwencja w pociągach dalekobieżnych
Autor Wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 12-01-2016, 14:20    Odpowiedz z cytatem

Wagon nr 15 jest to zwykła 8-miejscowa dwójka.
Wagony nr 13, 12, 11 są to dwójki 6-miejscowe i wyglądają tak:
https://www.youtube.com/watch?v=yuZA_LIV_nw

Natomiast 1 klasa też ma 6 miejsc i gniazdka i wygląda tak:
https://www.youtube.com/watch?v=BRw1L1fCy7s

Fotele w 1 klasy niby są te same co w 2 klasie, ale akurat z tym się nie zgodzę, fotele są wygodniejsze, w 1 klasie jest więcej miejsca na nogi i jest większa szansa, że będziesz jechać sama w przedziale lub z 1, 2 osobami. W 2 klasie może być pełny przedział i niezbyt wygodnie.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wiedenka Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Sie 2013
Skąd: Łódzkie Łączy

PostWysłany: 12-01-2016, 14:55    Odpowiedz z cytatem

09.01.2016

EIC Viadrina 6120/1


IC Hutnik


IC Ondraszek - pierwszy kurs na Darcie

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szymsza1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Sty 2012

PostWysłany: 12-01-2016, 16:44    Odpowiedz z cytatem

Katowice - Wisła Głębce | 9.01.2016 r.



ED161-002 "Pesa DART" jako IC Wisła relacji: Warszawa Wschodnia - Wisła Głębce

Na filmie można zobaczyć wjazd pociągu do Katowic, kilka ujęć z Wisły oraz prezentację wnętrza składu. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 13-01-2016, 11:52    Odpowiedz z cytatem

Wiedenka, fajne filmy, no i EIC Viadrina, kolejny pseudo-EIC bez wagonu barowego. PIC naprawdę leci sobie w kulki z tymi zestawieniami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolej_ka Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 13 Sie 2014

PostWysłany: 13-01-2016, 15:30    Odpowiedz z cytatem

mkfilmykolejowe napisał/a:
Wagon nr 15 jest to zwykła 8-miejscowa dwójka.
Wagony nr 13, 12, 11 są to dwójki 6-miejscowe i wyglądają tak:
https://www.youtube.com/watch?v=yuZA_LIV_nw

Natomiast 1 klasa też ma 6 miejsc i gniazdka i wygląda tak:
https://www.youtube.com/watch?v=BRw1L1fCy7s

Fotele w 1 klasy niby są te same co w 2 klasie, ale akurat z tym się nie zgodzę, fotele są wygodniejsze, w 1 klasie jest więcej miejsca na nogi i jest większa szansa, że będziesz jechać sama w przedziale lub z 1, 2 osobami. W 2 klasie może być pełny przedział i niezbyt wygodnie.


Dzięki za informacje i za podesłane filmiki, faktycznie wydaje się jakoś ciaśniej w tej 2 klasie. Poza tym, to też loteria czy udałoby się akurat nie trafić na wagon nr 15 Wink, do tego korytarze klasy 2 w okresie wakacyjnym bywają raczej przepełnione.
Zostaje zatem klasa 1 Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 14-01-2016, 00:05    Odpowiedz z cytatem

A czemu trafić czy nie trafić? Korzystasz z opcji rezerwacji miejsca wskazanego, podajesz jakiś nr miejsca w dowolnie wybranym wagonie i wsio.

Co zaś się tyczy 1 klasy to wg mnie fotele są dokładnie te same co w 2 klasie i absolutnie niczym się nie różnią (zarówno 1 jak i 2 klasą w tych wagonach sporo już pojeździłem i obie są do kitu), jedyna różnica to oczywiście długość przedziału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 14-01-2016, 04:11    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli ktoś chce miec wlasny przedział lub mniej osób to warto wybrać 1 kl. Też jeździłem dużo razy jedynką 140A i mam zupełnie inne zdanie.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolej_ka Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 13 Sie 2014

PostWysłany: 14-01-2016, 12:36    Odpowiedz z cytatem

krzychu12231 napisał/a:
A czemu trafić czy nie trafić? Korzystasz z opcji rezerwacji miejsca wskazanego, podajesz jakiś nr miejsca w dowolnie wybranym wagonie i wsio
Niby tak, o ile ktoś inny wcześniej nie zarezerwuje. Żeby zarezerwować bilety, muszę udać się do kasy biletowej w Rzeszowie, a to już wycieczka samochodem 60 km. Przez neta z ulgami ( Karta Dużej Rodziny ) nie kupię.

mkfilmykolejowe napisał/a:
Jeżeli ktoś chce miec wlasny przedział lub mniej osób to warto wybrać 1 kl. Też jeździłem dużo razy jedynką 140A i mam zupełnie inne zdanie.
Dwa lata temu jechaliśmy 1 klasą, przedział był praktycznie cały nasz, bo jedziemy w 5 osób Wink, w innych przedziałach klasy 1 było sporo miejsc zajętych, ale przynajmniej w korytarzach luz, natomiast 2 klasa przepełniona, a ja nie chcę ryzykować i jechać w takich warunkach praktycznie przez całą Polskę, zwłaszcza że jadę z dziećmi, dlatego pozostanę przy klasie 1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WTK Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Wrz 2015

PostWysłany: 14-01-2016, 12:56    Odpowiedz z cytatem

Tak aby do frekwencji wrócić, to każdego dnia roboczego, wybierając się do pracy, obserwuję pociąg - widmo czyli IC Szkuner, tuż po wyjeździe z Krakowa. Czemu pociąg widmo? Ano dla tego, że poza obsługą jadą nim wtedy wyłącznie duchy. No dobra, przesadzam oczywiście. Pojedyncze osoby udaje się zaobserwować. Niemniej jednak to dość osobliwy widok: rozkładowy pociąg codziennie prawie pusty... Zupełną tajemnicą jest też to, że czas jego przejazdu do Katowic jest identyczny jak regio, 2 godziny, a przecież nie wszędzie się zatrzymuje.
Przy okazji zapytam o inny kierunek. Czy ma ktoś wiedzę jak wygląda frekwencja w EIP od Krakowa do Rzeszowa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 14-01-2016, 13:30    Odpowiedz z cytatem

WTK napisał/a:
Tak aby do frekwencji wrócić, to każdego dnia roboczego, wybierając się do pracy, obserwuję pociąg - widmo czyli IC Szkuner, tuż po wyjeździe z Krakowa. Czemu pociąg widmo? Ano dla tego, że poza obsługą jadą nim wtedy wyłącznie duchy. No dobra, przesadzam oczywiście. Pojedyncze osoby udaje się zaobserwować. Niemniej jednak to dość osobliwy widok: rozkładowy pociąg codziennie prawie pusty... Zupełną tajemnicą jest też to, że czas jego przejazdu do Katowic jest identyczny jak regio, 2 godziny, a przecież nie wszędzie się zatrzymuje.

Nie dziwota, Szkunera zapełnia Górny Śląsk no i potem oczywiście Opole, Wrocław, Poznań - duże wymiany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WTK Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Wrz 2015

PostWysłany: 14-01-2016, 13:36    Odpowiedz z cytatem

Pojawia się więc pytanie: po co przeciągać puste wagony na trasie Kraków - Katowice?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 14-01-2016, 14:13    Odpowiedz z cytatem

BryTomWi, Dokładnie tak, jechałem Szkunerem z Wrocławia do Obornik Śl. 2. stycznia i był w 80% zapełniony, przy wzmocnionym składzie. Puszczanie jakichkolwiem pociągów na trasie KRK-KAT obecnie mija się z celem. Nie potrafię zrozumieć dlaczego PLK po prostu nie zamknie trasy na rok, tak jak E75, co umożliwiłoby szybki remont.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hugo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Sty 2010
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: 14-01-2016, 15:29    Odpowiedz z cytatem

Szkuner na odcinku Kraków Główny - Katowice to istne marnotrastwo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wiśniowy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lip 2015
Skąd: Toruń

PostWysłany: 14-01-2016, 17:13    Odpowiedz z cytatem

A jak wygląda frekwencja w TLK Centaurus na odcinku Katowice - Kraków?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 14-01-2016, 22:38    Odpowiedz z cytatem

MK_Wro napisał/a:
Nie potrafię zrozumieć dlaczego PLK po prostu nie zamknie trasy na rok, tak jak E75, co umożliwiłoby szybki remont.

Ty tak na serio? Very Happy

Wiśniowy napisał/a:
A jak wygląda frekwencja w TLK Centaurus na odcinku Katowice - Kraków?

Na śpiochach dobrze, jak zawsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 553 z 585 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 552, 553, 554 ... 583, 584, 585  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl