Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 555, 556, 557 ... 583, 584, 585  Następny
Zestawienia i frekwencja w pociągach dalekobieżnych
Autor Wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 24-01-2016, 12:08    Odpowiedz z cytatem

Piątek, 22 styczeń 2016 r., stacja Warszawa Centralna.

1. IC "Kujawiak" do Bydgoszczy: ED160-002, frekwencja powyżej 100%.

2. EIP 3800 Kraków-Gdynia: ED250-005, klasa 2 około 80-90% klasa 1 w granicach 100%.

3. IC "Ondraszek" Białystok-Bielsko Biała: ED161-004, frekwencja powyżej 100%.

4. IC "Uszatek" do Łodzi Kal. EP09-030 + Z2B + 111Arow + 136A + XB + 145Ac + 145Ac + Z2B + XB + XB + 111Arow. Frekwencja około 90%.

5. EIP 5404 Gdynia-Gliwice: Klasa 1 23 osoby, klasa 2-wagony nr 2,4 i 5 w granicach 80%, wagon nr 6 około 20 osób, wagon nr 7 pustki, pojedyncze osoby.

6. IC "Bystrzyca" do Lublina: ED161-003, frekwencja powyżej 100%.

7. EIC "Krakus" do Krakowa: EP09-014 + 152Aa + Z2ABCMg + restauracyjny + 136A + 136A + 159A +154A + 154A + Z1B. Pierwsze trzy wagony klasy 2 praktycznie komplet, pojedyncze wolne miejsca, pozostałe trzy czyli te dodatkowe kursujące w piątek, około 60-70%. Klasa 1 około 30 osób w obydwu wagonach.

8. EIC "Chrobry" do Szczecina: EP09-039 + 154A + 159A + 159A + XBNMg2 + Z1B + 136A + 156A + 158A. Brak wagonu restauracyjnego, frekwencja tradycyjnie w tym pociągu dopisała, około 95% zajętych miejsc.

9. TLK "Kormoran" Katowice-Olsztyn: EU07-303 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B/A + 111Arow. Około 50-60% frekwencja.

10. EIC "Kaszub" Krakow-Gdynia: EP09-001 + 111Arow + 111Arow + 111Arow + XB + XB + bar + Z2A + Z2A. Klasa 2 około 90-95%, pojedyncze wolne miejsca. Wagony 111Arow starszego typu. Klasa 1 około 30 osób.


Sobota, 23.01.2016 r, stacja Warszawa Wschodnia:
1. TLK "Kiev-Express" z Kijowa i Dorohuska: EP07-544 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A + B(IC) + B(IC) + 3 wagony sypialne z Kijowa. Klasa 2, wagony stałego kursowania z nr 10,11 i 13 około 70-80%, wagony dodatkowe z nr 14 i 15 około 20 osób w obydwu wagonach. Klasa 1 pojedyncze osoby.

2. TLK "Rataj" z Gdyni: EP07-1004 + B(IC) + 111Ainw. + 111Arow + B(IC) + A(IC). Może z 50 osób przyjechało, także w jednym wagonie by się wszyscy zmieścili spokojnie.

3. Koleje Mazowieckie "Dragon" do Krakowa: około 50-60%, podróż bardzo wygodna, szybka i przyjemna.

Stacja Kraków Główny, 23.01.2016 r.
1. IC "Malczewski" Przemyśl-Wrocław Gł: EP09-008 + 140A + restauraycjny 113Aa + 141A + 168A + 170A + 140A (jako 2 klasa), wszystkie wagony oczywiście po modernizacji, klasa 2 około 80-90% frekwencja, także bardzo ładnie. Klasa 1 pojedyncze osoby.

2. IC "Kolberg" z Olsztyna: ED160-002, bardzo dużo osób przyjechało, podejrzewam, że w wagonach klasy 2 spokojnie w granicach 90% była frekwencja.

3. TLK "Kościuszko" z Warszawy Wsch: Gold EP09-045 Smile + 111Arow + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC). Również bardzo ładnie przyjechał zapełnony skład.

4. EIP 3100, którym wracałem do Warszawy: ED250-010, klasa 1 z 5 osób może siedziało z 5 minut przed odjazdem. Klasa 2 -wagony 2, 4 i 5 praktycznie komplet, wagon nr 6 około 50%, wagon nr 7 12 osób jechało w tym ja. Podróz rewelacyjnie szybka, na zachodni zajechał w 2h5 minut:-)

[ Dodano: 25-01-2016, 22:04 ]
Niedziela, 24 styczeń 2016 rok, Warszawa Centralna:

1. IC "Ondraszek" Białystok-Bielsko Biała Gł: ED161-004, niewiele powyżej 100% frekwencja

2. "Słoneczny" z Gdyni: może z 50% było, to wszystko, także myślałem że na niedzielny wieczór gdzie tak tani pociag a wkoło same dziobaki drogie, będzie więcej.

3. IC "Bystrzyca" do Lublina: ED161-007, około 70% frekwencja.

4. TLK "Przybyszewski" do Bydgoszczy: EP07-383 +B(IC) + A(IC) + B(IC) + 111Arow. Maksymalnie 40% zajętych miejsc, klasa 1 - 3 osoby.

5. EIP 1607 do Wrocławia: ED250-016, 1 klasa-14 osób, klasa 2 : wagony nr 2,4 i 5 około 90%, wagon nr 6 kilkanaście osób, wagon nr 7 - 2 osoby.

6. TLK "Kormoran" Katowice-Olsztyn: EP07-1052 + B(IC) +B(IC) + B(IC) + B(IC) + B/A + 111Arow. Przyjechało bardzo dużo ludzi, pełny pociąg natomiast w kierunku Olsztyna pojechał z około 40-50% frekwencją.

7. TLK "Flisak" Bydgoszcz Gł.-Lublin/Przemyśl: EP07-211 + wagony w relacji Bydgoszcz-Lublin: B(IC) + B(IC) + B(IC) + wagony w relacji Bydgoszcz-Przemyśl: A(IC) + B(IC) + B(IC). Wagony do Lublina zajęte w około 60-70%, natomiast w trzech wagonach do Przemyśla może ze 40 osób we wszystkich czyli słabo.

8. EIP 5311 Gdynia-Kraków: ED250-006: 1 klasa-11 osób, 2 klasa: wagony nr 2,4,5 około 90%, wagon nr 6 z 50% wagon nr 7 około 30%.

9. EIC "Commenius" do Ostravy: EP09-028 + 2 bezp. + 2 bezp. + 2 przedz. + 1 bezp. Około 70% klasa 2, klasa 1 - 15 osób.

10. IC "Ślęża" do Wrocławia: EP08-008 + 154A + Z1B + Z1 + 154A + 154A +154A. Klasa 2 około 80%, klasa 1 kilkanaście osób.

11. TLK "Staszic" Zagórz/Rzeszów-Bydgoszcz Gł./Piła Gł. EP07-382 + 111Arow + B(IC) + B(IC) + B/A + A(IC-zdeklasowany) + B(IC) + A(IC-zdeklasowany) + A(IC-zdeklasowany). Pierwszy wagon relacji Lublin-Bydgoszcz, następne 3 wagony w relacji Rzeszów-Piła, ostatnie 4 relacji Zagórz-Bydgoszcz. Pierwszy i drugi wagon z nr 10.

12. IC "Wit Stwosz" Terespol-Kraków Pł. Skład wagonowy, zamiast ED74.
EP07-1036 + 141A + B(IC) + A/B + A(IC) + 141A + B(IC). Przyjechał pełny, w kierunku Krakowa też ładnie, około 80%.

13. EIP 5106 z Gdyni: ED250-004, wielkiego szału nie było, około 50% frekwencja to maksymalnie. Ostatni wagon kilku pasażerów.

14. EIC "Modrzejewska" EP09-037 + 152Aa + 145Ab + Z2B + 136A + 154A + wagon sypialny do Lvova. Brak wagonu restauracyjnego. Klasa 1 kilkanaście osób, klasa 2 około 40-50%.

15. TLK "Skarbek" do Raciborza: Gold EP09-040 + 111Arow + B(IC) + Z2A + B(IC) + 111Ainw. + 111Arow + B(IC). Bardzo ładnie, około 80-90% frekwencja.

16. TLK "Rataj"do Gdyni: EP07-329 + A(IC) + B(IC) + 111Arow + 111Ainw. + B(IC). Około 70% frekwencja.

17. EIC "Sedina" do Szczecina: EP09-041 + 158A + XB + Z2B + 159A + 154A + Z1B. Brak wagonu restauracyjnego. Bardzo słaba frekwencja. Ostatnie dwa wagony kompletnie puste, pierwsze dwa wagony klasy 2 to maksymalnie ze 30% frekwencja.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Andrasz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Paź 2015

PostWysłany: 27-01-2016, 15:20    Odpowiedz z cytatem

w piątek 22 stycznia Wit Stwosz do Krakowa i Korczak do Białegostoku też na wagonach. Rozumiem, że to przypadek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 27-01-2016, 16:18    Odpowiedz z cytatem

PIC kompletnie leci w kulki z brakiem barów w EIC. Wszystkie EIC do Wrocławia, część do Poznania i Szczecina latają bez barów. Kpina kompletna z pasażerów i dowód wielkiej indolencji obecnego zarządu w sprawach taborowych. Tu Leonkiewicz sam, nieproszony, przyznaje się do porażki: http://inforail.pl/pkp-intercity-mamy-problem-z-modernizacja-wagonow-barowych-_more_81375.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wiśniowy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lip 2015
Skąd: Toruń

PostWysłany: 27-01-2016, 18:01    Odpowiedz z cytatem

http://wgk.cal.pl/details.php?image_id=17061&mode=search
http://wgk.cal.pl/details.php?image_id=17063&mode=search

Oto przykład jak PKP IC korzysta z Barów, wysyła je na złom.
Wagony które wysłałem powyżej miały przeprowadzane rewizje w 2012 roku.
Ale po co dalej przeprowadzać na nich rewizje? Niech pasażerowie którzy jadą w długą trasę wezmą sobie kanapki. Tak samo jest z kuszetkami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 27-01-2016, 18:50    Odpowiedz z cytatem

Wiśniowy, dochodzi w tej chwili do kosmicznego absurdu, gdzie prawie wszystkie IC z Wrocławia mają bar, a żaden - ŻADEN - EIC nie ma. Bareja wysiada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wiśniowy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lip 2015
Skąd: Toruń

PostWysłany: 27-01-2016, 18:55    Odpowiedz z cytatem

MK_Wro, to prawda, to jest absurd. Mój znajomy ostatnio wybrał EIC ze względu na wagon gastronomiczny, wyjeżdżał rano i chciał zjeść śniadanie. Jego miny nie zapomnę gdy jak wjeżdżał pociąg to tego wagonu nie było a i najlepsze jest to, że nawet wózka z przekąskami nie było. Gratuluję IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 27-01-2016, 19:03    Odpowiedz z cytatem

Wiśniowy, powinien domagać się zwrotu kosztów biletu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wiśniowy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lip 2015
Skąd: Toruń

PostWysłany: 27-01-2016, 19:33    Odpowiedz z cytatem

Gdyby pomyślał i zachował bilet, to by mógł wnieść reklamacje. Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-01-2016, 07:31    Odpowiedz z cytatem

Andrasz: szczerze Ci powiem, że wagony o wiele wygodniejsze od tych ED74. A czy to jednostkowe przypadki czy zanosi się na dłuższą zamianę tego niestety nie wiem.
Odnośnie braku barów w EIC to rzeczywiście zakrawa to na kpinę z pasażerów. Bo jak byłem ostatnio we Wrocławiu kilkanaście dni temu to nawet zwykły TLK "Bursztyn" miał bar.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 28-01-2016, 08:43    Odpowiedz z cytatem

pawelu, dokładnie. Nie rozumiem dlaczego PIC nie przeniesie kilku barów ze składów IC/TLK (gdzie pasażerowie na pewno wybaczyliby ich brak) do składów EIC. Głupota? Niedasizm?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-01-2016, 09:04    Odpowiedz z cytatem

Tego nie wiem. Mam tylko nadzieję że woda sodowa IC do głowy nie uderzyła po wzroście liczby pasażerów w 2015 roku. Tym bardziej, że Polski Bus wprowadza kolejne ograniczenia w liczbie kursów i całkowite likwidacje niektórych linii od marca i tutaj IC ma o co zawalczyć. Ale takimi zestawieniami że w pociągach kwalifikowanych nie będzie wagonów restauracyjnych raczej klientów nie przyciagną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

JanuszJG Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2015
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 28-01-2016, 09:14    Odpowiedz z cytatem

Szczerze mówiąc nie będę komentować tego co PIC obecnie wyprawia z wagonami barowymi, bo zarówno w kategorii IC, jak EIC taki wagon powinien być standardem. Poza tym część wagonów barowych odstawili do krzaków, bo nie chce się im przeprowadzać rewizji. No ludzie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 28-01-2016, 10:17    Odpowiedz z cytatem

JanuszJG, raczej chodzi o to, że żadna firma nie chce przyjąć tych wagonów na rewizje, bo nikomu się nie opłaca robić tak krótkich serii wyspecjalizowanych wagonów (za te pieniądze przynajmniej). Indolencja PICu na całej linii - jest logiczne, że przy nietypowym taborze trzeba zrobić przynajmniej kilkanaście, jeśli nie kilkadziesiąt wagonów na raz. Kawałkami to psy s**ją, jak mawiał mój ojciec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pasażer0805 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Maj 2015

PostWysłany: 28-01-2016, 12:43    Odpowiedz z cytatem

Czemu Osterwa ma stare wagonya jadacy dokładnie ta sama trasa Wybicki albo Szyndzielnia maja wagony po modernizacjii ? Mam nadzieje że w wakacje będza na Osterwie nowe wagony z klimatyzacja . Osterwa ma większa frekwencje niż Wybicki i jedzie o normalnej porze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 28-01-2016, 17:41    Odpowiedz z cytatem

Andrasz napisał/a:
w piątek 22 stycznia Wit Stwosz do Krakowa i Korczak do Białegostoku też na wagonach. Rozumiem, że to przypadek?

Średnio co drugi dzień na Korczaku do Białegostoku pojawiają się wagony. 24,26 i dziś jadą Edyty a 25,27 były wagony.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 556 z 585 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 555, 556, 557 ... 583, 584, 585  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl