Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 557, 558, 559 ... 583, 584, 585  Następny
Zestawienia i frekwencja w pociągach dalekobieżnych
Autor Wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 15-02-2016, 11:50    Odpowiedz z cytatem

Kilkanaście zestawień z Walentynkowej Niedzieli z dworca centralnego:

1. EIC "Tatry" do Zakopanego: EP09-003 + Z2A + 155A + XB + 111Arow + 111Arow + 111Arow + 111Arow. Jak na niedzielny poranek bardzo ładna frekwencja około 70-80%.

2. TLK "Polonez" z Moskwy i Terespola: EP07-375 + B(IC) + A/B + B(IC) + 2 wagony sypialne z Mińska + 4 wagony sypialne z Moskwy. Z wagonów krajowych wysiadło około 100 osób.

3. TLK "Kiev-Express" z Kijowa i Dorohuska: EP07-329 + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + 3 wagony sypialne z Kijowa. Bardzo dużo ludzi wysiadło z wagonów komunikacji krajowej.

4. IC "Ondraszek" Białystok-Bielsko Biała Gł. ED161-017, frekwencja powyżej 100%.

5. TLK "Nida" do Kielc: EP07-375 + 111Ay + B/A + 141A. Trzy marne wagony a frekwencja dramatycznie niska, w pierwszym wagonie może z 50%, dalej praktycznie puste wagony.

6. IC "Odra" z Wrocławia: EP09-006 Gold Smile + 154A + Z1A + Z1B + 154A + 159A. Bardzo ładna frekwencja byla jak wjechał na centralny.

7. EIP 5404 Gdynia-Gliwice: ED250-008 + 1 klasa 13 osób, wagony 2 komoplet zajętych miejsc. 4-50%, 5-około 30%, 6 i 7 to już kilkanaście osób łącznie.

8. EIC "Krakus" do Krakowa: EP09-013 + 152A + Z2ABCMg + restaurant + 136A + Z2B + 159A. Klasa 1 tylko 7 osób w obydwu wagonach. Klasa 2 tylko wagon 159A w miarę zajęty, pozostałe dwa wagony przedziałowe maksymalnie 20% zajetych miejsc.

9. EIC "Chrobry" ze Szczecina: EP09-044 + 154A + 154A + 154A + 159A + 159A + XB + 156A + 158A. BRAK WAGONU RESTAURACYJNEGO!!!! Frekwencja bardzo ładna, dwa pierwsze dodatkowe wagony okolo 60%, pozostałe wagony klasy 2 praktycznie komplet, pojedyncze wolne miejsca. Klasa 1 natomiast już gorzej, maksymalnie 20% zajętych miejsc.

10. EIC "Kaszub" Kraków-Gdynia: EP09-001 + 111Arow + 111Arow + Z2B + Z2B + XB + bar + Z2A + Z2A. Klasa 2 około 80-90% zajętych miejsc, jedynie wagon XB gorzej, w im około połowa zajętych miejsc. Klasa 1 pustki, pojedyncze osoby.

11. TLK "Kormoran" Katowice-Olsztyn: EP07-1010 + B(IC) + B(IC) + A/B + 111Arow. Krótszy skład o dwa wagony w porównaniu do tego co było jeszcze dwa tygodnie wcześniej gdy jechałem nim do Olsztyna. Z Katowic przyjechały tłumy, nie wiem gdzie Ci ludzie się zmieścili. Do Olsztyna frekwencja około 50-60%.

12. TLK "Przybyszewski" do Bydgoszczy: EP07-479 + B(IC) + 140A + B(IC) + 111Arow. Klasa 1-1 osoba, wagony klasy 2 około 25-30%. Po 2, maksymalnie 3 osoby na przedział. 111Arow może kilkanaście osób.

13. EIP 1607 do Wrocławia: ED250-017, klasa 1 14 osób, klasa 2 ogólnie około 80%. Wagony nr 2, 4 i 5 zajęte praktycznie w całości.

14. IC "Kopernik" z Bydgoszczy: Tutaj miłe zaskoczenie bowiem: ED160-003 + ED160-014. I nie jest to błąd bowiem ten pociąg od początku tego rozkładu jest strzałem w dziesiątkę. Puszczanie jednej jednostki w niedzielne popołudnia było nawet zagrożeniem dla bezpieczeństwa podróżnych. Także miejmy nadzieję, że tak zostanie już w każdą niedzielę.

15. EIP 5313 Gdynia-Rzeszów. Przyjechało sporo ludzi, natomiast w dalszą drogę pojechał z frekwencją około 60-70%.

16. TLK "Kiev-Express" do Dorohuska i Kijowa: EP07-301 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + 3 wagony sypiaLNE DO Kijowa. Wagony komunikacji krajowej z frekwencją około 80-90%.

17. IC "Orłowicz" Kraków-Olsztyn: ED160-007. bardzo dużo ludzi przyjechało, do Olsztyna frekwencja okolo 50%.Klasa 1 pojedyncze osoby.

18. EIC "Morskie Oko" z Zakopanego: EP07-339 + 111Arow + 111Arow + 111Arow + Z2B + 144A + 507A + 139A. Frekwnencja bardzo ładna, zaPEWNE komplet miejsc był zajęty, w końcu koniec ferii zimowych.

19. EIP 3513 Kraków-Gdynia: ED250-020, z Krakowa przyjechał praktycznie pełny, do Gdyni około 50%. Klasa 1 4 osoby tylko pojechały.

20. IC "Czartoryski" z Lublina: ED161-004. Tradycyjnie w niedzielę wieczorem pełny pociąg,
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wiedenka Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Sie 2013
Skąd: Łódzkie Łączy

PostWysłany: 16-02-2016, 21:59    Odpowiedz z cytatem

Zestawienie z niedzieli 14 II .




_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MKBeskidy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Sty 2016
Skąd: Istebna/Sosnowiec

PostWysłany: 19-02-2016, 14:24    Odpowiedz z cytatem

Sosnowiec Główny 19.02.16
EIP Gliwice - Gdynia 10:57 op. 5min frekwencja 20-30% b. Słabo
EIP Gdynia - Bielsko Biała 11:01 wagony 6,7 kilka osób. Pozostałe dwójki nabite 80-90%. W 1kl. Max 10 osób.
TLK "Sztygar" do Lublina 2kl. 80-90% 1kl. Max 10 osób
IC "Roździeński" do Lublina jak zwykle kiepsko. 30-40 osób maksymalnie na cały skład
TLK "Bolko" do Wrocławia frekwencja w 2kl. ponad 100% kilkanaście osób na korytarzu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomekmkm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2015
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 20-02-2016, 22:51    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś mi potwierdzi bardzo duże zainteresowanie (w dniu wczorajszym) pasażerów pociągami w relacji Przemyśl - Wrocław i dalej?
A może miałem niebywałego pecha. Dwa razy chciałem wczoraj szczerze, z własnej, nieprzymuszonej woli pojechać pociągiem. Do Krakowa i z Krakowa. Za każdym razem miejscówek w ICku już nie było.

Skończyło się na tym, że w obu przypadkach pojechałem konkurencją w postaci autobusu. Do Krakowa jakoś poszło, nawet całkiem wygodnie, za to w drodze powrotnej czas podróży wyniósł z tego co pamiętam 2 godziny bez 10 minut. Oczywiście w napchanym do granic możliwości autobusie, z kolanami niemalże pod brodą.

_________________
2016: 1493 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 21-02-2016, 01:01    Odpowiedz z cytatem

@tomekmkm: z doświadczenia wiem, że często na tej trasie w kasie brak miejscówek, a w rzeczywistości jest tak, że o dziwo po wejściu do pociągu miejsca wolne są, po prostu system rezerwacji jest durny i szwankuje,kasjerki to potwierdzają.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jajo31 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2012
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 21-02-2016, 09:34    Odpowiedz z cytatem

Walne może nie na temat ale mam pytanie... Ile można kupić miejscówek na bilet weekendowy na ten sam pociąg?. Ostatnio dali mi tylko jeden bo żądali pokazania 2 biletu,chciałem 2 aby wygodnie wysunąć nogi pod oknem w wagonie przedziałowym i zrobił się z tego problem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

robertrush Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Gorzów/Złocieniec

PostWysłany: 21-02-2016, 10:25    Odpowiedz z cytatem

Właśnie przez takich "wygodnickich" kombinatorów, wieśniaków itp. itd. jak jajo31, tomekmkm wybrał autobus zamiast pociągu ponieważ nie było dostępnych miejscówek.
jajo31, chcesz wyciągnąć nogi to kup sobie karawan Exclamation

_________________
Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2015
Skąd: Linia 96

PostWysłany: 21-02-2016, 11:09    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
chciałem 2 aby wygodnie wysunąć nogi pod oknem w wagonie przedziałowym i zrobił się z tego problem.


Jaja sobie robisz? nawet byś się nie przyznawał ze zabierasz komuś miejsce. A i opcja taka jest jeżeli ktoś kupi bilet w pociągu bez miejscówki i zobaczy takie puste miejsce to nogi zawiniesz i wpuścisz osobę naprzeciwko czy każesz stać na korytarzu przy swojej uciesze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomekmkm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2015
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 21-02-2016, 11:19    Odpowiedz z cytatem

Wiecie. Jakbym jechał sam, to prawdopodobnie wybrał bym na tej krótkiej (Tarnów-Kraków - tym bardziej zdziwienie, że na tak krótkim wycinku trasy nie było w całym składzie wolnego miejsca, a dokładnie dwóch ) trasie pociąg mimo wszystko. Bo nigdy nie jest tak, że nie znajdzie się choćby jedno miejsce. A nawet jeśli nie to na stojaka też by tragedii nie było przez tą godzinkę, zwłaszcza, że jak pisałem powyżej przejazd koleją byłby dużo szybszy. Wracaliśmy kiedyś z kolegami z Warszawy do Krakowa w trójkę bez miejscówek, wracaliśmy też z miejscówkami, gdzie każdy był w innym przedziale. I jakoś poszło. Ale z racji tego, że w piątek podróżowałem z moją lepszą połówką, wyboru za bardzo nie miałem. Jeżeli chodzi o cenę, wychodzi praktycznie tak samo, z kilkunastogroszową przewagą na rzecz PKP IC, co akurat mnie zachęca do kolei.
Pomyślałem, że nie ma po prostu dwóch miejscówek koło siebie, ale z wypowiedzi kasy Tarnów i Kraków (cyt."na stojąco") wnioskuję, że miejscówek w ogóle nie było, bo gdy kupowaliśmy kiedyś w kasie Tarnów trzy bilety na wspomniane połączenie Warszawa-Kraków kasjerka wydrukowała trzy bilety z osobna i pojedyncze miejsca się znalazły. Tym rzem tak nie było.
Ps. Jak to w ogóle jest w przypadku pociągów IC z obowiązkową rezerwacją miejsc? Skoro mogłem wsiąść bez gwarancji miejsca siedzącego, to te miejscówki są dla szpanu, czy rzeczywiście m.in. po to, aby zapobiec przepełnieniu pociągu?! Jedyne, co przychodzi mi teraz do głowy to to, że chodzi o premiowanie tych, którzy bilety kupują wcześniej. Ale to wystarczyłoby rozwiązać rezerwacją fakultatywną.

_________________
2016: 1493 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Michel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-02-2016, 11:49    Odpowiedz z cytatem

Wtorek, 16.02.2016 r.
EIC Fredro (odj. 5:40) z Wrocławia Gł. do Warszawy Wsch. (przyj. 9:41) na odcinku Wrocław - Opole 40%, pomiędzy Opolem a Częstochową napełnienie przekroczyło 50%, a od Częstochowy już ponad 55%, w klasie 1 kilkanaście osób.

EIP (odj. 13:19) z Warszawy Wschodniej do Wrocławia Gł. (przyj. 17:06) wystartował z Wawy Zachodniej z 30%-wym obłożeniem, w Częstochowie i Opolu trochę pasażerów wysiadło i do Wrocławia przyjechał z napełnieniem 25%. W kl. 1 kilkanaście osób i co ciekawe znalazło się trzech chętnych na jazdę pociągiem tej kategorii i klasy na odcinku Opole Gł. - Wrocław Gł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 21-02-2016, 17:32    Odpowiedz z cytatem

Rezerwacja fakultatywna moim zdaniem nie byłaby dobrym rozwiązaniem, bo wiecznie generowałaby konflikty na zasadzie że ktoś bez miejscówki sobie siadł i za nic nie chce wpuścić Ciebie z miejscówką. Oczywiście przy pełnej rezerwacji też się to zdarza, ale moim zdaniem w przypadku rezerwacji fakultatywnej byłby to problem bardzo powszechny i uciążliwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Casanova Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Sie 2011

PostWysłany: 21-02-2016, 21:35   Frekwencja - 17 luty 2016 Odpowiedz z cytatem

17.02.2016r.

1. TLK 81108 Noteć Gorzów Wlkp/Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
lok + A*+B(wagony z Gorzowa Wlkp) /+ B + B + B + A(wagony z Szczecina Gł)
A* - zdeklasowany wagon 1kl. na 2kl.

Jeśli chodzi o frekwencję - tragedia. Między Krzyżem a Piłą Gł. 1 wagon 2 osoby, 2 wagon ok.10 osób, co obrazuje zapełnienie części Gorzowskiej. Podejrzewam, że zbyt późna pora wyjazdu z Gorzowa (godz 7) i przyjazd do Warszawy (godz 14:30) mają wpływ na mizerną frekwencją. Natomiast w częsci Szczecińskiej podobnie, 1 kl 1 osoba, 2 kl łącznie w 3 wagonach maksymalnie 13-15 osób. W Pile Głównej wsiadło ok. 15 pasażerów, w Bydgoszczy ok. 25-20 osób, w Toruniu ok. 15 osób.
Co do opóźnienia spowodowanego wykolejeniem cystern w Stargardzie Szczecińskim, częśc Szczecińska przyjechała spóźniona 18 minut, co jest niezłym wynikiem - wcześniejsze składy, tj IC Koziołki, EIC Chrobry były spóźnione ok. 30 minut. Odjazd z Krzyża +24, z Piły Gł. +30, natomiast w Bydgoszczy Gł. opóźnienie zostało zniwelowane do 16 min, w Toruniu Gł. do 11 minut. Do Kutna utrzymało się ok. 5 min opóźnienia, skąd nastąpił planowy odjazd

2. IC 54106 Chemik Gdynia Gł. - Katowice
Skład ED-160, bardzo komfortowy i wygodny swoją drogą.

Na odc. Kutno - Zgierz frekwencja w 1kl. ok 8-10 osób, 2kl zróżnicowana w zależności od wagonu, ale oscylująca się w granicach 70%, zapełnienie nie najgorsze, ale bez tłoku.

3. TLK 91106 Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia p. Zgierz
lok + B + B + B + A + B + B + B

Frekwencja w 1kl. 6 osób, w 2kl. ok 30-31 pasażerów. Jak widać zapełnienie dramatycznie niskie, pełno pustych przedziałów. Co prawda pociąg kursuje tylko od poniedziałku do piątku, ale czy jest sens go uruchamiać trasą objazdową, z pominięciem Koluszek, Skierniewic i Żyrardowa, które mogłyby zwiększyć frekwencję? Ewentualnie można kombinować z dodaniem postoju w Sochaczewie, chociaż wtedy frekwencja nie wzrosłaby radykalnie. Dodam, że niektóre wagony 2kl. były 6-miejscowe.

4. EIC 1625 Fredro Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
lok + A(Z2A) + B(136A) + B + B
W składzie brak wagonu barowego/restauracyjnego, co uważam za skandal, zwłaszcza, że ta sytuacja nie jest jednostkowa, przypadkowa.

Frekwencja w 1kl. ok. 10 osób (3 puste przedziały), w następnym wagonie ok. 4 osób na przedział, czyli frekwecja ok. 66%, następny wagon bezprzedziałowy 37 osób, na oko ok. 45-50%, w ostatnim wagonie, również bezprzedziałowym, frekwencja 8 osób.
Podsumowując, frekwencja średnia. Podejrzewam, że odjeżdżająca godzinę wcześniej IC Ślęża, jadąca tylko kilkanaście minut dłużej, podbiera pasażerów Fredrze, kusząc dużo niższą ceną.

_________________
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 22-02-2016, 00:17    Odpowiedz z cytatem

Niedziela, 21 luty, Warszawa Centralna:

1. EIC "Porta Moravica" do Pragi : EP09-037 + 1 + 2 przedzialowy + 2 bp. + 2 bp. Klasa 1 kilka osób, klasa 2 około 50-60%.
2. EIP 5307 Gdynia-Kraków: ED250-018, klasa 1 - 12 osób, klasa 2 około 80%.
3. TLK "Noteć" do Gorzowa Wlkp, i Szczecina: EP07-135 + wagony do Gorzowa Wlkp: B(IC) + A(IC-zdeklasowany wagon) + wagony do Szczecina: A(IC) + 111Inw. + 111Arow + A(IC-zdeklASOWANY). Część gorzowska słabo, maksymalnie około 30%, część szczecińska znacznie lepiej, wagony klasy 2 około 80-90%.
4. EIC 42 BWE" do Berlina Hbf: Husarz + 154A + XB + Z2B + Z2B + Z1A. Brak wagonu restauracyjnego. Klasa 2 około 70-80%, klasa 1 z 15 osób naliczyłem.
5. TLK "Baczyński"do Łodzi Kal. EP07-395 +A(IC) +B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) +B(IC) + 141A. Bardzo ładna frekwencja, około 90%.
6. TLK "Noteć" z Bydgoszczy: EP07-390 + A(IC-zdeklasowany) + 141A + 111Arow + 111Ainw. + A(IC). Maksymalnie z 70-80 osób przyjechało.
7. EIP 3507 Kraków-Gdynia: ED250-003. Frekwencja w granicach 90-100%. Poza wagonami nr 6 i 7 gdzie były widoczne wolne miejsca, wagony nr 2-5 praktycznie komplet miejsc zajętych. Klasa 1 - 17 osób.
8. EIC "Porta Moravica" z Pragi: EP09-028 + 2 bp. + 2 bp. + 2 przedziałowa + 1 klasa. Około 60 osób wysiadlo.
9. TLK "Gombrowicz" Przemyśl-Szczecin: EP07-1061 + B(IC) + B(IC) +B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) +B(IC). Pierwsze dwa wagony w relacji Lublin-Szczecin, pozostałe w relacji Przemyśl-Szczecin. Frekwencja ponad 100%, w niektórych wagonach ciężko było się przecisnąć przez korytarz. Stan wagonów to jeden wielki obraz nędzy i rozpaczy, były one ze wszystkich, możliwych, nawet tych nieistniejących, wagonowni.
10. EIP 5403 Gdynia-Gliwice: ED250-019, klasa 1 kilka osób, klasa 2-wagony nr 2, 4 i 5 około 80-90% wagony nr 6 i 7 około 50%.
11. TLK "Kościuszko"do Krakowa: EP09-047 Gold: B(IC) + B(IC) + B(IC) +111Arow + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + Z2B + Z1B. Pierwsze trzy wagony słabo zapełnione, 2-3- osoby na przedział, pozostałe wagony bardzo ładnie około 80-90%. Pierwsze trzy i ostatnie dwa wagony z Grochowa, pozostałe ze stacji Kraków.
12. TLK "Wigry" do Suwałk: EU07-320 + 141A + 141A + 112Ar + 141A + 141A. Klasa 1 pustki, klasa 2 bardzo ładnie około 90%.
13. EIC "Mewa" do Szczecina: EP09-009 + 111Arow + 159A + 159A + XBNMg2 + Z2B + bar + 158A. Klasa 2 około 60-80%, klasa 1 7 osób.

Z brakiem wagonów restauracyjnych ciąg dalszy kompromitacji.
"BWE" 42 widziałem wczoraj w Poznaniu również jechał bez restauranta.
Ponadto dzisiaj bez wagonu gastronomicznego jechał EIC "Lech".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jajo31 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2012
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 24-02-2016, 20:14    Odpowiedz z cytatem

I to było do przewidzenia że likwidując starego "Gorzowiaka" przez Poznań i puszczając "Noteć" przez Piłę frekwencja spadnie,mam nadzieje że pójdą po rozum do głowy i od grudnia powrót połączenia przez Poznań
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-03-2016, 23:19    Odpowiedz z cytatem

Piątek, 4 marzec, Warszawa Centralna:

1. IC "Kopernik" z Bydgoszczy Gł.: ED160-007, około 100 osób wysiadło.

2. IC "Orłowicz" Kraków Gł.-Olsztyn Gł. ED160-016, klasa 1 -7 osób, klasa 2 około 60%.

3. TLK "Kiev-Express" do Dorohuska i Kijowa: EP07-301 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + 3 wagony sypialne do Kijowa: Klasa 1 około 20 osób, klasa 2 -pierwsze 4 wagony czyli te kursujące codziennie praktycznie komplet, dwa pozostałe około 60-70%.

4. EIP 5313 Gdynia Gł.-Rzeszów Gł. ED250-012, klasa 1 około 50%, klasa 2 około 90%-95%.

5. EIP 1403 do Bielska Białej : ED250-020, klasa 1 - 10 osób, klasa 2 - wagony nr 2 i 4 około 70-80%, wagon nr 5 z 50%, wagon nr 6 z 10 osób, wagon nr 7 pusty całkowicie.

6. TLK "Hańcza" Suwałki-Kraków GŁ. EP09-004 + 111Ainw. + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) . Pierwsze cztery wagony z Suwałk, ostatnie dwa z Białegostoku. Frekwencja około 90%.

7. EIP 3512 Kraków Gł.-Gdynia Gł. ED250-005, wagony r 7 i 6 około 50-60% , pozostałw wagony w granicach 80-100%. Klasa 1 kilka osób.

8. IC "Brda" do Bydgoszczy: ED160-005, klasa 1 - 11 osób, klasa 2 około 70-80%.

9. IC "Sienkiewicz" Olsztyn Gł.-Kielce: ED160-004, klasa 1 - 1 osoba, klasa 2 - wagony nr 4-6 około 70-80%, wagony nr 7 i 8 słabo, kilkanaście osób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 558 z 585 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 557, 558, 559 ... 583, 584, 585  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl