TLK "Morcinek" z Kielc do Wrocławia dzisiaj w Sosnowcu pomimo składu zaledwie 2+2 frekwencja tylko 1-2 osoby na przedział, razem nie więcej jak 20-25 osób.
"Szkuner" Kraków - Kołobrzeg, całkiem dobre zestawienie i ilość wagonów też zadowalająca. Widziałem go na przelocie między Katowicami a Zabrzem - 1, bar, 6 x 2 klasa. Wszystkie wagony z wyświetlaczami i klimatyzacją.
Trzeba przyznać, że w porównaniu do dawnego TLK Zefir, jakość Szkunera jest OK.
Ciekawa sprawa z tymi wagonami ale to moze nawet lepiej bo w tych starych siedzenia sa miększe i wygodniejsze niz w zmodernizowanych
_________________
S-C-Z -Usunięty- Gość
Wysłany: 15-05-2016, 13:32
Wybicki ciągnie aż trzy wagony przedziałowe, czasem cztery, więc albo braki wagonów albo to przez głodomorów "bo nie ma barowego". Z tymi barowymi to czasami przesada bo zamiast dać normalny wagon dla ludzi to pociąg ciągnie prawie puste, kilkunastotonowe pudło.
Jadę właśnie EIC Paderewski z Warszawy do Poznania. Zestawienie to 111Arow+Z2B+152A. Frekwencja okolo 70% także mimo skromnego zestawienia dla nikogo miejsca nie zabrakło. Brak Warsu też nie jest przeszkodą bo poczęstunek został rozdany z wózka mobilnego.
Czemu od 25 maja IC Wybicki i IC Szyndzielnia zmienią kategorię na TLK i będą mieć stare wagony ? Gdzie pódą te zmodernizowane ?
Pewnie tam gdzie ich miejsce. Regularnie praktycznie do każdgo składu trzeba tam dostawiać wagony i najczęściej są to niezmodernizowane pudła, bo takich brak.
W sobote łącznik 'Noteci' z Gorzowa standardowo na 2 pudłach,spora ilość osób jechała na grand prix na żużlu na narodowy.Bilety zarezerwowano grupowo tydzień prędzej,monitorują ilość sprzedanych biletów,a dodatkowego wagonu nie było,ścisk był okropny.
Bez jaj, Noteć jedzie z Gorzowa razem z Osterwą czyli 4 wagony. Do tego w Krzyżu 2 wagony Noteci są doczepiane do 5 wagonów ze Szczecina, które jeżdżą prawie puste ( jechałem kilka razy właśnie w soboty) i nigdy liczba pasażerów w Krzyżu nie przekroczyła 60-70 osób.
Do tego skąd w Gorzowie wytrzasnąć dodatkowy wagon😉?
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
wczorajszy IC 26106 KONOPNICKA z 100% obłożeniem w relacji Lublin -> Wrocław przez Warszawę i Łódź. W Kaliszu złapał 15 min opóźnienia i dodatkowo pociąg objeżdżał przez Krotoszyn i Milicz po czym dotarł do Wrocławia po 23:10 z 100 minutowym opóźnieniem.
IC 26107 Konopnicka - 12.06.2016 r. od Lublina do Wrocławia frekwencja 80%. Od Warszawy Centralnej do Skierniewic pełno ludzi którzy stoją nad głową, można poczuć się jak w zwykłym EZT podmiejskim niż w pociągu dalekobieżnym. Siedzenia tez żadna rewelacja, twarde, podłokietniki obszyte skajem a pod skajem metal. Podróż ok, ale nie dalej niż 150 km bo więcej nie da się w tym EZT (Dart) wytrzymać, tak samo w Flirt. Następnym razem nie skusze się na jazdę jeśli będę miał tymi pojazdami tak daleko jechać. Co do TLK Szyndzielnia czy Wybicki dużo osób wybierało te pociągi ze względu na komfort wagonów i szybszy czas podróży (dużo osób przesiada się w Lublińcu do Krakowa, chodzi o IC Szyndzielnia). Jak zwykle IC psuje frekwencje na linii Poznań - Ostrów Wlkp- Katowice/Kraków. Jeśli to będą pociągi TLK a w rozkładzie plakatowym mają zaznaczoną klimatyzację czyli na jakich wagonach to pojedzie?
Bez jaj, Noteć jedzie z Gorzowa razem z Osterwą czyli 4 wagony. Do tego w Krzyżu 2 wagony Noteci są doczepiane do 5 wagonów ze Szczecina, które jeżdżą prawie puste ( jechałem kilka razy właśnie w soboty) i nigdy liczba pasażerów w Krzyżu nie przekroczyła 60-70 osób.
Do tego skąd w Gorzowie wytrzasnąć dodatkowy wagon😉?
To wszystko wiem co napisałeś,ale chodzi mi o część Noteci,czyli 2 pudła.Tak jak napisałem było grand prix na żużlu, sporo osób wybierało się na te zawody,do tego doszło kilkunastu harcerzy i zrobiło się przepełnienie.Fakt-1 raz widziałem tak zawalony ten skład.Faktycznie nie ma skąd dopiąć dodatkowego wagonu,no ale jak tak będą dalej robić to nie dziwne że ten skład wozi powietrze,bo pasażerowie wolą przesiadkę na Gombrowicza który odjeżdża o podobnej porze przez Poznań i jest szybciej w Wawie,chociaż zestawienie ma też nieciekawe.
Mnie zastanawia czy będą jakieś TLK na czas remontu estakady czy zostaną zawieszone,bo będzie problem ze zmianą czoła.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum