Najpierw i przedewszystkim remonty torów następnie porozumienie kolei, komunikacji miejskich i przewoźników prywatnych w sprawie szeroko rozumianej współpracy - dopiero potem SKM-y
29 stycznia była artykuł w dzienniku polskim na ten temat, podobno pkp zapowiedziało realizację tego projektu już 2012 roku łącznie z przebudową linii do balic.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
ale chyba nie czytałeś całego artykułu piszą, że ma być zlikwidowany nasyp kolejowy i zrobiona estakada o długości 3km z 4 torami pod spodem mają być ścieżki rowerowe itp. Tak dla jasności ja teraz nie żartuję.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Myślę, że chodzi raczej o dwa tory na estakadach po bokach nasypu. Wersja DP jest jakoś mało realna... bo jeśli, to nam zafundują kilka lat objazdu przez Kraków Nową Hutę...
Witam,
jestem mieszkańcem osiedla Złocień w Krakowie.
Chciałbym przedstawić tutaj część prostej analiza autorstwa mieszkańców Złocienia.
http://img689.imageshack.us/img689/469/slajd21.png
Link alternatywny:
link1
Link do całości prezentacji:
link2
W Warszawie testowałem ostatnio, KM jedzie z Centralnej na Wschodnią 10 min a tramwaj 20 min. W Krakowie podobnie pociąg jedzie 8 min. a tramwaj / autobus też ponad 20. Tak samo w mojej okolicy (Prądnik Biały) można by SKM zrobić po linii towarowarowej (trójkąt Batowice - Łobzów - Główny)
Tunel pod Nową Hutą.
Co myślicie o takim pomyśle - zbudować "średnią" obwodnicę Krakowa, częściowo tunelem, bądź estakadą przez Nową Hutę. Za Batowicami i potem wpadającą od południa w Płaszowie. Dałoby to przystanki blisko mieszkańców. Tylko czy się opłaca, skoro tramwajów sporo - może lepiej je "przyspieszyć"?
Myślę, że właśnie jeżeli chodzi o nową hutę to trzeba inwestować w tramwaje, co da dobre efekty dzięki już dobrze rozwiniętej sieci, w najbliższym czasie trzeba będzie również coś zrobić w kierunku uruchomienia dużej obwodnicy huty co musiało by być połączone z powstaniem parkingów Park&Ride
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum