Mk1992, czas zacząć rozmawiać normalnie. Obawiam się tylko, czy na takie połączenie będzie zainteresowanie. Nie twierdzę, że wszystkie pociągi z Gliwic muszą jeździć przez Zabrze. Niepotrzebnie przybierasz jakiś agresywny ton dyskusji, przecież nigdzie nie napisałem, że IR w Bytomiu nie chcę. Obawiam się tylko mając w pamięci Kordeckiego małego zainteresowania i w związku z tym bezcelowego wydłużania czasu przejazdu.
A co do rozkładu jazdy ze Stróż, jak znajdę jakiś plik to Ci go prześlę . Nie jest to przecież wiedza tajemna. Co do konieczności przeprowadzenia badań odnośnie popytu na usługi przewozowe pełna zgoda.
Chciałbym by i w Bytomiu było zapotrzebowanie na IR, ale doświadczenie życiowe jak wiesz nakazuje pewną ostrożność .
dzisiaj stała sie nie przyjemna sytuacja, IR Narew rel. Warszawa Zachodnia-Białystok skład EN57-887 padł w Małkini wywaliły bezpieczniki, po wymianie na nowy odpalono jednostkę i poraz drugi padło tym razem na 3 części, maszynista zaniechał więcej prób i tak skończyła sie podróż IR i po 50minutach postoju przesiadka do TLK re. Katowice-Białystok
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
EN57 która powinna pojechać na IR Narew pojechała po poc. Regio który utkną w jakiejś miejscowości w związku z tym pociąg IR miał być odwołany ale znaleźli jednostke zastępczą która w drodze powrotnej padła - wywaliło bezpiecznik 2 razy.
A może ktoś mi wytłumaczyć dlaczego kierownik poc. z TLK zabierał bilety podróżnym którzy sie przesiedli z IR?
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Być może dlatego zabierał bilety, żeby spółki mogły się wzajemnie rozliczyć. PKP IC będzie pewnie chciało odzyskać pieniądze od PR za przewóz ich pasażerów w swoim pociągu.
ostatnio na IR Żubr było 3 pasażerów z biletami na pociąg TLK, Biuro obsługi podróżnego czy jakoś tak zrobiło adnotacje z tyłu biletu iż Ci pasażerowie mogą jechać tym o to pociągiem bez żadnych opłat, wystawiania biletów zastępczych, oraz przeszkolili podróżnych żeby za nic nie płacili i powstała awantura na pociągu jak sie okazało bez porozumienia z PRami, Ci podróżni jechali jakimś pociągiem EIC opóźniony 2 godziny.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
A może ktoś mi wytłumaczyć dlaczego kierownik poc. z TLK zabierał bilety podróżnym którzy sie przesiedli z IR?
Biletu nie można zabrać.... jest własnością podróżnego który go nabył. Można bilet wręczyć do kontroli a organ kontrolny może bilet zatrzymać i wystawić bilet zastępczy.
Oczywistością jest że każdy przewoźnik może zatrzymać bilet ale wystawiony na przejazd swoją spółką.
Jechałem wczoraj Mickiewiczem z Katowic do Gliwic, skład 1 EN57 1467-ra, skajowe siedzenia. Parę kilometrów za Katowicami pociąg się zatrzymał. Po 10 minutach ruszył, żółwim tempem przejechał 200m i znowu się zatrzymał. I tak jeszcze kilka razy, do Gliwic przyjechał z 50-minutowym opóźnieniem (z Katowic odjechał planowo).
Nie wiem co się stało, konduktor nic nie mówił. Obłożenie ok. 80%, w Gliwicach wysiadła ponad połowa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum