Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  Następny
Pasażerowie chcą pociągów interREGIO
Autor Wiadomość

Pabianiczanin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2008
Skąd: Pabianice

PostWysłany: 01-10-2009, 15:06    Odpowiedz z cytatem

Ja również popieram IR w tym i tak samo tępię PKP IC.Serdecznie pozdrawiam MK.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

woland Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Lis 2008

PostWysłany: 01-10-2009, 16:01    Odpowiedz z cytatem

Nie dziwię się ludziom związanym z IC. Przecież każdy pociąg INTERREGIO zabiera im kasę więc mniej zarobią. Przecież mamy wolną konkurencję a PR-y nie są już chyba członkiem grupy PKP. Widziałem wiele plakatów z reklamami PR-ów na których logo PKP było zamazane lub zaklejone. Jeśli tak jest to nie ma co się dziwić IC-kom że tak krzyczą że PR-y mają jeździć tylko regionalnie. Razz

_________________
SZTUKATERIA ELEWACYJNA- www.wmb.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maks Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2007

PostWysłany: 01-10-2009, 17:57    Odpowiedz z cytatem

@maszynista_50, napisałeś nawet śmieszny post... Przypomnij sobie, jak IC ogołociło PR-y z taboru i dochodowych połączeń, a wtedy zobaczysz jak bardzo nieudolną firmą jest PKP IC. Tak nieudolną, że spokojnie można nazwać absurdem działalność tej firmy. Takiej fali krytyki IC w mediach nie było od lat. Myślę, że to jest właściwy powód do zmartwień pracowników tej firmy, a nie dochodowość pociągów IR.

@Krzysztof21, nie znam dokładnie zapisów umowy gwarancyjnej zawartej pomiędzy UMWŚ a Stadlerem. Logiczne jednak wydaje się, że skoro są to pociągi przeznaczone do obsługi ruchu regionalnego, to powinny być wykorzystane zgodnie z ich przeznaczeniem. Szczerze wątpię, aby gwarant wyraźnie tego nie zastrzegł w umowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Fankol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Maj 2008

PostWysłany: 01-10-2009, 18:51    Odpowiedz z cytatem

Chciałem przypomnieć że niezależnie od tego czy Koleje Mazowieckie w nowym przetargu na EZT wybiorą Stadlera czy PESĘ, kabina będzie posiadać fotele dla dwóch maszynistów. Projekt pociągu "Halny" nie został zarzucony Prace też trwają nad innym projektami. Z tortu o nazwie "Inter Regio" chcą skorzystać nie tylko PR-y.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 01-10-2009, 19:21    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
ponieważ Flirta skonstruowano do obsługi ruchu regionalnego

Do Tychów to raczej lokalnego, SKM niż regionalnmy Smile
Pociąg zatrzymujący się co kilometr, trzy nie rozpędza się powyżej 100 km/h. A FLIRT ma Vmax. 160 km/h. Więc szybciej na IR niż na SKM się nadaje (zwłaszcza w Polskich realiach, gdzie taboru powyżej 125 km/ wiele nie ma).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

maszynista_50 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sty 2006

PostWysłany: 01-10-2009, 19:55    Odpowiedz z cytatem

Maks a cóż ja pozytywnego napisałem o PKP IC że tak na mnie naskoczyłeś? Czy wychwalam firmę pod niebiosy?
Sam fakt że pracuję w IC nie upoważnia do słownych napaści.
Lejcie pomyje na IC do woli "eksperci od kolei". Widać co niektórzy chcą być lepsi od p. Furgalskiego. Laughing

_________________
www.4elementy.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Pabianiczanin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2008
Skąd: Pabianice

PostWysłany: 01-10-2009, 20:19    Odpowiedz z cytatem

maszynista:A czemu twoja spółka likwiduje pociągi pośpieszne mimno tego że frekwencja w niektórych była dość dobra Question

I czy w nowym RJ wprowadzicie jakieś nowe pociągi Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 01-10-2009, 20:25    Odpowiedz z cytatem

obiezykraj napisał/a:
. Pociągi te to najczęściej 1 jednostka, więc tłok jest czasem niesamowity, podróz na długiej trasie to koszmar (Wrocław-Kamień Pomorski), a już z dziećmy to tragedia, stare składy i postój na każdej stacji.



Akurat za przykład podałeś zwykły pociąg osobowy a nie Inter Regio. Następnym razem sprawdź czym jeździsz, a później się wypowiadaj na forum. Shocked

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

maszynista_50 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sty 2006

PostWysłany: 01-10-2009, 20:33    Odpowiedz z cytatem

Pabianiczanin napisał/a:
maszynista:A czemu twoja spółka likwiduje pociągi pośpieszne mimno tego że frekwencja w niektórych była dość dobra Question

I czy w nowym RJ wprowadzicie jakieś nowe pociągi Question


Z tymi pytaniami to raczej na Grójecką.

_________________
www.4elementy.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-10-2009, 21:33    Odpowiedz z cytatem

maszynista_50 napisał/a:
Dochodowość tych pociągów jest jak narazie śladowa.

Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Masz wgląd w księgi rachunkowe PR, czy tylko powtarzasz plotki rozpuszczane przez beton PKP IC?

Skoro pociągi Ex/IC przewożące często po 2-3 osoby w przedziałach są rzekomo dochodowe to tym bardziej dochodowe będą wypchane po brzegi IR obsługiwane bardziej ekonomicznym taborem.

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kond345.. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Wrz 2009

PostWysłany: 02-10-2009, 01:08    Odpowiedz z cytatem

Modliszka, a może bardziej niż niedochodowe pośpiechy pod egidą IC, będą jakieś IR prowadzone przez PR? Przecież nie wszystkie IR muszą być prowadzone na EZT-ach. PR mają przecież szynobusy, wagony, ewentualnie lokomotywy spalinowe. Dlaczego według Ciebie PR nie uruchamiają już pociągów z Dębicy przez Stalową Wolę do Zamościa,z Zamościa przez Rejowiec do Lublina i dalej do Warszawy, czy z Działdowa do Grudziądza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KochaS8307 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2009
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 02-10-2009, 06:43    Odpowiedz z cytatem

woland napisał/a:
Nie dziwię się ludziom związanym z IC. Przecież każdy pociąg INTERREGIO zabiera im kasę więc mniej zarobią. Przecież mamy wolną konkurencję a PR-y nie są już chyba członkiem grupy PKP. Widziałem wiele plakatów z reklamami PR-ów na których logo PKP było zamazane lub zaklejone. Jeśli tak jest to nie ma co się dziwić IC-kom że tak krzyczą że PR-y mają jeździć tylko regionalnie. Razz


No i co z tego, że każdy pociąg IR zabiera kasę PKP InterCity S.A.? Dopiero teraz się oni ocknęli, że ktoś im kasę zabiera? To już jest problem na Grójeckiej. Jak dla mnie PKP PR może zajmuje się przewozami Regionalnymi, ale dla mnie tak szczerze to dobrze zrobili wypuszczając dalekobieżne pociągi InterREGIO, bo teraz jest konkurencja na rynku kolejowym o pasażerów. Ja i tak wiem swoje, że IR wygryzie PKP IC na dobre...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Abraxas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2007
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 02-10-2009, 11:19    Odpowiedz z cytatem

"Piątkowy pociąg IR z Warszawy Wschodniej do Wrocławia (o 15.50 z Centralnego) zestawiony z 1 EZT EN57.
Skład kompletnie zniszczony, brudny, pomazany grafitti itp. Koszmarny. Frekwencja na Centralnym, powyżej 100 %."- to cytat z innego forum odnośnie IR -konkluzja czy jesteście pewni ,że tego chcą podróżni?? chyba jednak nie zważywszy na warunki podróży...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 02-10-2009, 11:23    Odpowiedz z cytatem

Śmiech Każdy sam wie czego chce! Nikt nikomu nie każe jechać pociągiem IR, w starym kiblu. Kto chce to pojedzie tym pociągiem , kto nie chce nie pojedzie. Nie rozumiem skąd te ciągłe obrzucanie mięsem tych pociągów przez niektórych ludzi, szczególnie związanych z IC.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mariusz88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Szczecin/Częstochowa

PostWysłany: 02-10-2009, 11:28    Odpowiedz z cytatem

maszynista_50 zachowujesz się jak każdy pracownik tej chorej spółeczki.... obojętnie kogo bym nie spytał w Szczecinie, Częstochowie czy nawet telefonicznie w biurze marketingu IC "Dlaczego likwidujecie pociągi po 9 ms-c od ich uruchomienia ? " to każdy z was odpowie "Z tym nie do mnie..." Jestescie NIEKOMPETENTNĄ spółeczką... No tak jak raz wspomiałem w poście (dział: PKP IC likwiduje masowo połączenia) to jeden pan z waszej spółeczki zrobił mi wykład o Księżnej Annie która podróżowala szlakami Czestochowy i później okazało się że jest tam nie odpowiednia trakcja... co za idioci... Jakos do 1 IX wszystko było OK Shocked

Średniowiecznie XXI w ? takie rzeczy tylko w Inter City

_________________
"WIKING"... Czyli jak IC likwiduje połączenia po 9 miesiącach od ich uruchomienia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 27 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl