"Piątkowy pociąg IR z Warszawy Wschodniej do Wrocławia (o 15.50 z Centralnego) zestawiony z 1 EZT EN57.
Skład kompletnie zniszczony, brudny, pomazany grafitti itp. Koszmarny. Frekwencja na Centralnym, powyżej 100 %."- to cytat z innego forum odnośnie IR -konkluzja czy jesteście pewni ,że tego chcą podróżni?? chyba jednak nie zważywszy na warunki podróży...
Czy ktoś te powyżej 100% pasażerów zmuszał do jazdy tym pociągiem?
Wszak mogli wybrać jakiś IC z ceną 3-krotnie wyższą i niewiele krótszym czasem przejazdu!
Świadomie jednak wybrali ten pociąg, a głównie ze względu na jego cenę.
Komfort musi wystarczyć im w domu!
No niestety, coś za coś...
nie zmuszał bo nie mają innej alternatywy i muszą się godzić na dziadostwo i tyle , zapytaj ich o wrażenia z tej podróży zobaczymy czy tego chcą:)czy naprawdę musimy w tym kraju zawsze się godzić na byle co?? chyba jednak nie...
Dokładnie. Jak ktoś ma kasę na wydanie ponad 50 zł na jednorazowy bilet na pośpiech do Wrocławia (bo IC na coś takiego jak RegioKarnet nigdy chyba nie wpadnie), albo ponad 100 zł na IC, to przecież masz pełno takich połączeń po południu z Wawy.
Ja wolę kupić raz na jakiś czas RegioKarnet PRów za 79 zł i mieć spokój na 3 podróże. Co z tego, że mniej wygodnie. Gdyby IC zapewniało standard rzeczywiście duży wyższy, to inna sprawa, ale jak trafi się wagon po "modernizacji" z twardymi wyprofilowanymi siedzeniami, to żadna to wygoda patrząc na cenę...
Niech każdy sam decyduje, za co chce płacić. Jak komuś IR nie odpowiada, to tyle razy już tu było to napisane - nikt nimi jeździć nie każe.
do Walbol-Wyobraź sobie ,że akurat jechałem ostatnimi Sudetami nie było mowy o żadnych twardych siedzeniach ,wagony były czyste ,schludne i pachnące i tak odbywa się podróże w XXI wieku na całym świecie , i jak wolisz tanie brudne kible IR nie ma sprawy ja nim z pewnościa nie pojadę bo podróż ma byc przyjemnością a nie męką.
forum to nie jest od "wycieczek osobistych" które są tu kierowane co do niektórych osób.
Tytuł tego tematu jest bardzo kontrowersyjny, bo jednak nie wszyscy Pasażerowie chcą pociągów InterREGIO, i jest to swego rodzaju nadużycie.
Piszecie o średnioweczu w IC, a jak skomentować puszczenie ETZetów na trasy dalekobieżne?
Nawet za PRLu nie było czegoś takiego.
Każdy pasażer jadąc pociągiem dalekobieżnym wiedział jakiej klasy pociągu mozna było się spodziewać.
A teraz?
Trzeba było zobacżyć miny tych biednych rodziców wybierających się do Kamienia Pomorskiego z dziećmi gdy wjeźdżał pociąg- kibelek na peron we Wrocławie i ten tłok na peronie i potem w pociągu.
Przecież to powinna być 3klasa i dodatkowo taki pociąg powinien być oznaczony na rozkładzie, że jest to ETZ.
Nie jestem za IC, PR i innyymi spółkami, ale za jakimś wspólnym standardem na kolei, bo teraz jest wolna amerykanka i Klient nie wie czego może się spodziewać.
Fajnie, że jest wybór, bo tak powinno być, ale Klient powiniem być poinformowany czego może się spodziewać na konkretną cenę.
do Walbol-Wyobraź sobie ,że akurat jechałem ostatnimi Sudetami nie było mowy o żadnych twardych siedzeniach ,wagony były czyste ,schludne i pachnące i tak odbywa się podróże w XXI wieku na całym świecie , i jak wolisz tanie brudne kible IR nie ma sprawy ja nim z pewnościa nie pojadę bo podróż ma byc przyjemnością a nie męką.
Sudety jako rodzynek od miesiąca jeżdżą na składzie, jaki powinien jeździć w każdym pośpiechu, a Ty chcesz mnie przekonać, że jest to standard w PKP IC?
Ja tak samo mogę przytoczyć, że na IR jeżdża spoty i jest czysto i schludnie.
EOT jak dla mnie, bo tu chodzi tylko o to, że wybierasz to, co chcesz. I każdy ma prawo mieć swoje zdanie nt. tego, co jest lepsze.
obiezyswiat: kiedy zrozumiesz ze do Kamienia Pomorskiego jedzie pociag osobowy a nie IR? Nie mozna wrzucac tego pociagu do oferty IR. Poza tym ten pociag, ktory tak czesto wymieniasz powstala z polaczenia obiegow osobowek...
Kamień Pomorski to był tylko przykład - podobnie jest na innych trasach, więc nie czepiajmy się tylko tego pociągu.
Problemem jest puszczenie kibelków na trasach dalekobieznych i chwalenie się tym na cały świat...
pewnie ,że możesz nikt Ci nie broni wszystko zależy od tego czego oczekujesz od podróży Ty wolisz tani kibel ja wole jedynke w IC i każdy ma to co lubi prawda ??w końcu i tak liczy się droga:)
np. IR Żubr Białystok-Warszawa Zach cena kl.2 EZT(po modernizacji EN57-1537) cena 28zł
poc. pośp. Białystok-Warszawa Zach. cena 38zł kl.2
------------------ll------------------------cana 57zł kl.1
to w takim wypadku narzekacie na EZT to traktujmy to jako klasa 3 nie widzę przeciwwskazań. Niech będzie i tak. Jeżeli jest taka cena to nie ma co wymagać że będą lepsze warunki od pośpiesznege, choć i tam nie raz jest wygodniej jechac na siedzeniu EZT niż na korytarzu na podłodze pociągu pośpiesznego. Jest konkurencja jest wybór. Mniej zamożny wybierze sobie 'klasę 3' a bogady klasę 1 i nikomu niech to nie przeszkadza.
U nas przy kasach w Białymstoku jest wywieszka na temat tego IR, na zdjęciu jest także pokazany jaki skład jeźdżi i jakoś to nikogo nie dziwi.
Tytuł tego tematu jest bardzo kontrowersyjny, bo jednak nie wszyscy Pasażerowie chcą pociągów InterREGIO, i jest to swego rodzaju nadużycie.
Czego uważasz to za kontrowersyjny temat i nadużycie? Ja uważam, że beton PKP InterCity S.A. nie może się pogodzić z tym, że PKP Przewozy Regionalne sp. z o.o. wypuściły pociągi dalekobieżne InterREGIO i to im przeszkadza, bo ludzie wolą jeździć InterREGIO niż pośpiechami PKP IC. Prawda jest taka, że w niektórych rejonach Polski IR zdominowało pośpieszne PKP IC i powoli w tamtych regionach kończy się okres świetności PKP IC. Dodam od siebie, że PKP InterCity S.A. samo się prosiło o słowa krytyki tutaj na forum i nie tylko na forum, bo też poza tym forum słyszałem słowa krytyki skierowane na PKP IC po cięciach we wrześniowym rozkładzie jazdy. Jeśli PKP PR postawiło na pociągi InterREGIO, które są odpowiedzią na masową likwidację pociągów pośpiesznych przez PKP InterCity S.A. i jeśli PKP IC tak podchodzi do Klientów to nie dziwię się, że pasażerowie chcą pociągów InterREGIO. Mało tego, bo bilet na IR w porównaniu na IC jest o wiele tańszy i to byłoby na tyle z mojej strony.
P.S. Jeśli Ci się coś nie podoba w tym, że PKP IC traci kasę przez to, że PKP PR wypuściło na polskie tory pociągi dalekobieżne IR to miej pretensje do PKP IC, że tak traktuje pasażerów sięgając do ich kieszeni kosztem załatania swojej dziury budżetowej kosztem zakupu nowych elektrowozów i masową likwidacją pociągów pośpiesznych. PKP PR nic złego nie robi i nie pisz, że do już jest nadużycie albo kontrowersyjny temat. Nikt ludziom nie broni jeździć kiblami PKP IC i przepłacać im za bilety...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum