Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedź od PR Katowice na wysłane pismo
Autor Wiadomość

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 11-01-2011, 21:23    Odpowiedz z cytatem

mk1992 doceniam twoją prace ale moim zdaniem postępujesz troche nie logicznie nie ma sensu na dzień dzisiejszy pisać pism do ŚZPR do czasu gdy nie będzie tam zmian. Moje uwagi do twoich propozycji:
1-dlaczego te osobowe tylko do Zduńskiej Woli a nie do Inowrocławia ?
2-nie widze sensu kursowania pociągów do Ząbkowic wystarczy tylko chyba do Dąbrowy Górniczej.


Cytat:
\połowie linii kursowałyby z zapełnieniem sięgającym 5, w porywach 10% (Bytom - Gliwice, TG - Herby Stare, Katowice - Lubliniec, Katowice - Oświęcim, Tychy Miasto - Katowice)?

Nie wszystkie te pociągi maja frekwencje 5-10% mimo krótkich relacji a przynajmniej jeżdzą na czas
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-01-2011, 21:25   

@Lil_Peter, opiszę Ci dokładnie cały przebieg linii z Katowic do Tarnowskich Gór:

Odcinek Katowice - Chorzów Batory jest fragmentem linii E30. Tutaj (w Chorzowie Batorym) szlak rozdziela się na dwie linie, w stronę Gliwic (E30) i w stronę Bytomia (C-E 65). Między Chorzowem Batorym, a Chorzowem Miastem prędkość maksymalna wynosi 50km/h, ale tylko do rozjazdów, potem jest wąskie gardełko z 30-tką przez cały Chorzów Miasto i dalej w kierunku Chorzowa Starego (kolega @ET40 nazwał ten odcinek "szlakiem radości", nie wiem czemu tak, ale spodobało mi się Very Happy). W Chorzowie Starym kończy się udręka z 30-tką na "budziku", bo szlak Chorzów Stary - Bytom bodajże w 2005 roku został gruntownie zmodernizowany, prędkość maksymalna wynosi tutaj 100km/h i co najważniejsze, nie ma żadnych ograniczeń prędkości na całej jego długości (ok. 5 kilometrów). Przed Bytomiem masz Vmax wynoszacą 50km/h, natomiast WOS pozwala tylko na 30km/h ze względu na złą geometrię torów. Do Bytomia Karbia mamy 50-tkę, potem między Karbiem, a Północnym mamy kolejny "szlak radości" z sierżantem i 30-tką i tak do Bytomia Północnego. Do tego momentu podane przeze mnie prędkości dotyczyły obu torów. Od Bytomia Płn. do Tarnowskich Gór tor numer jeden (prawidłowy) bodajże 3/4 lata temu został wyremontowany, prędkość maksymalna na nim wynosi 100km/h. Są tylko dwa ograniczenia prędkości (na torach wjazdowych i wyjazdowych ze stacji Radzionków) i bodaj gdzieś na szlaku jest jeden czy dwa wychlapy, ale ogólnie nie ma tragedii, bo przystanki na odcinku Bytom Płn. - TG są gęsto rozłożone, więc nie ma wielkiej straty czasowej dla rogówek. Natomiast jeśli chodzi o tor numer 2, to między Btm. Płn. a Radzionkowem prędkość na nim wynosi 40 albo 50km/h, nie więcej. Między Radzionkowem, a Nakłem Śląskim w zeszłym roku było 20km/h, a między Nakłem, a TG 40km/h, niby coś tam dłubali przy tym torze, ale i tak od tego rozkładu czas jazdy znowu się wydłużył o kilka minut. Chciałbym nadmienić, że szlak ten jest często uczęszczany przez pociągi towarowe, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby pasażery kursowały wahadłowo po "jedynce", a towary tym rozklekotanym torem, lub trzecim torem, który ciągnie się od Radzionkowa, aż do Tarnowskich Gór.

@Patryk180, więc mam siedzieć z założonymi rękami i patrzeć, jak siatka połączeń w naszym województwie co roku jest coraz bardziej niszczona i dzielona na coraz to mniejsze relacje!? Chłopie, z choinki się urwałeś? Oszalałeś chyba.

Patryk180 napisał/a:
1-dlaczego te osobowe tylko do Zduńskiej Woli a nie do Inowrocławia ?


Bo nie ma szans, żeby cztery województwa dogadały się w sprawie Katowice - Inowrocław (Wielkopolskie, albo Kujawsko - Pomorskie swego czasu się wykruszyło). Większa szansa jest natomiast, aby reaktywować Katowice - Zduńska Wola, gdzie dogadać się muszą "tylko" dwa województwa.

Patryk180 napisał/a:
2-nie widze sensu kursowania pociągów do Ząbkowic wystarczy tylko chyba do Dąbrowy Górniczej.


Musisz jeszcze sporo pojeździć pociągami po GOP-ie i bynajmniej nie do Katowic i nazad.


Ostatnio zmieniony przez Patryk180 dnia 11-01-2011, 21:35, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 11-01-2011, 21:34    Odpowiedz z cytatem

Patryk180 napisał/a:
2-nie widze sensu kursowania pociągów do Ząbkowic wystarczy tylko chyba do Dąbrowy Górniczej.

A gdzie one by niby miały tam "zawracać"? Razz

Aaa, co do Twoich pomysłów linii. Ja bym zostawił ogryzki GL - Bytom, bo beton i tak się nie zgodzi na relacje "na zachód od GL". Osobiście optowałbym za tym, żeby tą linię obsługiwały KŚ na szynobusach jeżdżących prawie, że wahadłowo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-01-2011, 21:43   

Jak mantrę powtarzam, że pociągi w relacji Bytom - Gliwice nie mają sensu, nawet na szynobusach. Nie powiem, że długo zastanawiałem się nad moją koncepcją rozwoju kolei regionalnej w województwie i analizowałem wiele różnych kombinacji przebiegu tras.

Ostatecznie doszedłem do wniosku, że nie wydłużałbym wszystkich pociągów z Bytomia do Opola, tylko nieco to... "pociachał", tzn. część pociągów powinna kursować w relacji Pyskowice - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice, albo chociaż Sosnowiec, przez Bytom, Chorzów, Katowice, jako alternatywa dla połączeń przez Zabrze, taka druga linia SKR w województwie. Do Opola wydłużyłbym tylko część pociągów z Bytomia (już nie z Katowic czy Sosnowca). Ale to już jest bardziej ambitny plan, no i oczywiście nie może się obejść bez budowy nowych przystanków na trasie, głównie w Zabrzu w okolicach osiedla Kopernika i Bytomiu w dzielnicy Szombierki.


Ostatnio zmieniony przez Lil_Peter dnia 11-01-2011, 21:44, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 11-01-2011, 21:43    Odpowiedz z cytatem

mk1992 jeżeli piszesz że połączenia Katowice-Inowrocław są nierealne to może masz i troche racji ale przedstawione przez Ciebie propozycje są na dzień dzisiejszy nie są realne do realizacji. Nie masz się co denerwować ja jestem tylko realistą nawet jak byś wysłał 1000 propozycji oni i tak będą robić swoje.

Cytat:
Musisz jeszcze sporo pojeździć pociągami po GOP-ie i bynajmniej nie do Katowic i nazad

Uwierz mi ja jeżdze pociągami po całym województwie a nie tylko do Katowic i nazad, skąd ten wniosek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-01-2011, 21:46   

Patryk, nie od razu Kraków zbudowano i ja o tym doskonale wiem. Na dzień dzisiejszy wprowadzenie wszystkich moich propozycji jest nierealne. Nowe relacje powinny być wdrażane stopniowo, bez rewolucji, bo można przedobrzyć. Również jestem realistą, dlatego wierzę, że w ciągu dwóch/trzech lat przy pozytywnym nastawieniu ŚZPR i okolicznych zakładów można zrealizować 80% mojej koncepcji.
Powrót do góry

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 11-01-2011, 21:52    Odpowiedz z cytatem

Tak ale najpierw te pozytywne nastawienie ŚZPR musi być a ja go nie widzie wręcz odwrotnie kiedy rozkład 09/10 był w miare to ten obecny to jest już tragedia. + jeszcze dochodza te zawieszenia do 28 lutego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-01-2011, 21:58   

Więc od dzisiaj, od godziny 21:57 postanawiam nie wysyłać więcej pism i propozycji do PR-ów, zwłaszcza do ŚZPR. W ogóle nie będę korzystał z usług kolei, a jeśli już, to będę ją zachwalał pod niebiosa, jaka to ona jest fajna i zgrabna.

Lepiej?

Dla mnie koniec OT. Jak będę miał kolejne pisma i odpowiedzi, to je tutaj zamieszczę.
Powrót do góry

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 11-01-2011, 22:03    Odpowiedz z cytatem

Na Bytom - TG chyba nie ma aż tak dużego ruchu, żeby puszczać pasażerskie po jednym torze. Swoją drogą to dziwne. Czemu wyremontowali tylko jeden tor.

Pociągom do Pyskowic mówie stanowcze nie. Wg mnie ta stacja jest na totalnym odludziu. Ludzie wolą jeździć autobusem - jest szybciej i jest przede wszystkim częściej. Do wyboru do koloru - KM albo PKS.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-02-2011, 13:34   

23 stycznia br. wysłałem do Opolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych takie oto pismo:

"Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy Opolski Zakład Przewozów Regionalnych w Opolu we współpracy ze Śląskim Zakładem Przewozów Regionalnych w Katowicach byłby zainteresowany wspólnym przedsięwzięciem pod nazwą "łączenie relacji pociągów kat. REGIO w województwie śląskim"?

Jak dobrze Państwo wiedzą, dzięki gęsto rozwiniętej sieci kolejowej w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, ale nie tylko, bo nie można przecież zapomnieć o Rybnickim Okręgu Węglowym, Śląsku Cieszyńskim i okolicach Częstochowy, relacje pociągów można tutaj łączyć na wiele różnych sposobów tak, aby wszyscy pasażerowie korzystający każdego dnia z usług kolei regionalnej w maksymalnym stopniu byli zadowoleni z jej funkcjonowania. Poniżej chciałbym przedstawić Państwu własną koncepcję rozwoju kolei w województwie śląskim z podziałem na linie, od których ŚZPR powinien rozpocząć swoje działania w celu uatrakcyjnienia własnej oferty przewozowej (zwłaszcza teraz, gdy nadchodzi konkurencja pod postacią Kolei Śląskich). Pogrubione fragmenty dotyczą stricte współpracy między OZPR i ŚZPR, niemniej jednak przedstawiam Państwu całość projektu, ponieważ na sieć połączeń regionalnych w województwie śląskim należy patrzeć pod kątem wszystkich krzyżujących się tutaj linii, a nie tylko pojedynczych, będących wspólnymi odcinkami dwóch sąsiednich zakładów:

LINIA I:

- Częstochowa - Zawiercie - Katowice - Rybnik - Racibórz/Wodzisław Śląski - Chałupki - (Bohumin)

Opis linii:

Pociągi kursujące między Częstochową, a Rybnikiem co godzinę, jednak co drugi kursujący w relacji Częstochowa - Chałupki - (Bohumin), a co drugi w relacji Częstochowa - Racibórz, np. o 4:15 pociąg wyjeżdżający z Częstochowy do Raciborza, natomiast o 5:15 do Chałupek (Bohumina), o 6:15 do Raciborza, o 7:15 do Chełupek (Bohumina) itd. Dzięki temu zachowujemy takt 1-godzinny między Częstochową, a Rybnikiem. Postój w Katowicach powinien być nie dłuższy jak 2 do maksymalnie 3 minut.

LINIA II:

- Gliwice - Katowice - Zawiercie - Częstochowa

Opis linii:

Pociągi kursujące jako uzupełnienie linii I. Zakładamy, że pociągi od strony Rybnika kursujące do Częstochowy wyjeżdżają z Katowic zawsze 15 minut po pełnej godzinie (5:15, 6:15, 7:15 itd.) - dopasowujemy więc rozkład składów przyjeżdżających od strony Gliwic tak, aby między Katowicami, a Częstochową pociągi kursowały co 30 minut, (5:15 od strony Rybnika, 5:45 z Gliwic, 6:15 od strony Rybnika. 6:45 z Gliwic itd.). Dzięki takiemu rozwiązaniu zachowujemy przejrzysty i łatwy do zapamiętania przez pasażerów takt 30-minuty na odcinku Katowice – Zawiercie – Częstochowa. Postój w Katowicach powinien być nie dłuższy jak 2 do maksymalnie 3 minut.

LINIA III:
Gliwice - Katowice - Kraków

Opis linii:
Pociągi kursujące jako uzupełnienie na odcinku Gliwice - Katowice pociągów do Częstochowy. Wyjeżdżające 30 minut po składach w kierunku duchowej stolicy Polski. Dzięki takiemu rozwiązaniu zyskujemy przejrzysty takt 30-minutowy między Gliwicami, a Katowicami (np. 5:15 do Częstochowy, 5:45 do Krakowa, 6:15 do Częstochowy, 6:45 do Krakowa itd.), a także przy niewielkim wysiłku zapewniamy dogodne skomunikowania w Katowicach dla pociągów przyjeżdżających od strony Rybnika z pociągami w kierunku Krakowa i vice versa. Postój w Katowicach nie dłuższy jak 1 do 2 minut.

LINIA IV:

Oświęcim - Katowice - Tarnowskie Góry - Lubliniec - Kluczbork - (Ostrów Wielkopolski)

Opis linii:

Połączenie relacji Oświęcim - Katowice z Katowice - Lubliniec w celu uatrakcyjnienia obu relacji, niecieszących się obecnie zbytnim zainteresowaniem ze strony podróżnych. Pociągi w relacji Oświęcim - Lubliniec kursujące co dwie godziny, (przykładowe wyjazdy ze stacji Oświęcim: 5:15, 7:15, 9:15 itd.), uzupełnione na odcinku Katowice - Lubliniec pociągami relacji Katowice - Kluczbork - Ostrów Wielkopolski, dzięki czemu między Katowicami, a Tarnowskimi Górami i Lublińcem mamy (podobnie jak we wcześniejszych liniach) zachowany przejrzysty i łatwy do zapamiętania takt 1-godzinny. Jak by to miało wyglądać dla stacji Katowice? Np.: 5:15 pociąg relacji Katowice - Kluczbork - Ostrów Wielkopolski, 6:15 pociąg relacji Oświęcim - Lubliniec, 7:15 pociąg relacji Katowice - Kluczbork - Ostrów Wlkp., 8:15 pociąg relacji Oświęcim - Lubliniec itd. Chciałbym przy tym zauważyć, że uważam za konieczne połączenie pociągów relacji Katowice – Kluczbork z pociągami relacji Kluczbork – Ostrów Wielkopolski głównie ze względu na niewielką ofertę przewozową między Katowicami, a Ostrowem Wielkopolskim. Na stacjach węzłowych wzdłuż trasy należałoby zadbać o dogodne skomunikowania z innymi pociągami kategorii REGIO i tak: w Bytomiu z/w kierunku Gliwic, w Tarnowskich Górach z/w kierunku stacji Fosowskie/Opole, w Lublińcu z/w kierunku Częstochowy, w Kluczborku z/w kierunku Opola i Nysy.

LINIA V:

Katowice - Tarnowskie Góry - Herby Nowe - Kępno/Zduńska Wola

Opis linii:

Wydłużenie kursujących obecnie pociągów relacji Katowice - Wieluń Dąbrowa do stacji Kępno + uruchomienie nowej relacji Katowice - Zduńska Wola. W celu oszczędności proponuję rozwiązanie problemu obu relacji na zasadzie dwóch jednostek EN57 wyjeżdżających z Katowic w kierunku Herbów Nowych, przy czym pierwsza jednostka jadąca do Kępna, natomiast druga jadąca do Zduńskiej Woli. Obie jednostki łączone/rozłączane na stacji Herby Nowe. Wyjazdy z Katowic 30 minut po pociągach kursujących w kierunku Lublińca, przy czym do Kępna powinny kursować 3 pociągi z Katowic (ok. 6, 12 i 18), natomiast do Zduńskiej Woli widziałbym miejsce dla dwóch pociągów (ok. 6 i 12). Można się jeszcze zastanowić nad uzupełnieniem relacji Katowice - Kępno pociągami w relacji Tarnowskie Góry - Wieluń Dąbrowa.

LINIA VI:

Zwardoń - Żywiec - Bielsko Biała - Katowice - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice

Opis linii:
Pociągi kursujące co godzinę, wszystkie w relacji Zwardoń - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice.

LINIA VII:

Tychy Miasto - Katowice - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice

Opis linii:

Uzupełnienie linii VI, dzięki czemu na odcinku Tychy - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice uzyskujemy takt 30-minutowy.

LINIA VIII:

Wisła Głębce - Katowice - Gliwice

Opis linii:

Wydłużenie pociągów do stacji Gliwice. Niestety wiąże się to z koniecznością zmiany kierunku jazdy w Katowicach, ale korzyści byłyby wymierne: Tychy uzyskałyby bezpośrednie połączenie z Gliwicami, konkurencyjne do przepełnionych i czasowo przegrywających z komunikacją kolejową autobusów. Na odcinku Katowice - Gliwice pociąg zatrzymuje się na wszystkich stacjach i przystankach osobowych, natomiast na odcinku Wisła Głębce - Katowice kursujący na obecnych zasadach. Pociągi kursujące w takcie 2-godzinnym, dzięki czemu między Katowicami, a Gliwicami w wybranych porach dnia pociągi kursowałyby co 15 i 30 minut.

LINIA IX:

Bytom - Gliwice - Strzelce Opolskie - Opole - Wrocław

Opis linii:

Połączenie relacji Bytom - Gliwice z Gliwice - Opole i wydłużenie części kursów do Wrocławia (np. co 3 kurs do Wrocławia, a pozostałe do Opola). W Bytomiu skomunikowanie dla pociągów przyjeżdżających od strony Tarnowskich Gór (Ostrowa Wielkopolskiego/Kępna) i Katowic (Oświęcimia), natomiast w Gliwicach skomunikowanie dla pociągów przyjeżdżających np. z Częstochowy lub Krakowa.

LINIA X:

Gliwice - Kędzierzyn Koźle - Opole

Opis linii:

Wydłużenie wszystkich pociągów kursujących w relacji Gliwice - Kędzierzyn Koźle do Opola, przy czym składy powinny wyjeżdżać 30 minut po pociągach z Bytomia - tworzymy w ten sposób takt 30 minutowy na odcinku Gliwice - Opole. Skomunikowania tak jak w linii IX.

LINIA XI:

Cieszyn – Zebrzydowice – Czechowice Dziedzice – Oświęcim

Połączenie relacji Cieszyn – Czechowice Dziedzice z pociągami REGIO relacji Czechowice Dziedzice – Oświęcim w jedną spójną całość w celu podniesienia frekwencji w pociągach na tej trasie i uatrakcyjnieniu oferty przewozowej.

Uzupełnieniem wyżej wymienionych linii powinny być pozostałe relacje pociągów, nie pasujące do żadnych z powyższych kryteriów;

Gliwice – Tarnowskie Góry – Herby Nowe – Częstochowa Osobowa
Kraków Główny – Jaworzno Szczakowa – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Zawiercie – Częstochowa Osobowa
Katowice – Cieszyn
Tarnowskie Góry – Fosowskie – Opole Główne
Częstochowa Osobowa – Lubliniec – Opole Główne
Bielsko Biała – Pszczyna – Rybnik
Katowice - Kielce

Chciałbym zauważyć, że w przypadku wprowadzenia w życie proponowanej przeze mnie koncepcji rozwoju kolei regionalnej w województwie śląskim, Śląski Zakład Przewozów Regionalnych we współpracy z ościennymi Zakładami PR może znacząco zwiększyć pracę przewozową, na co sprowadzają się dłuższe relacje pociągów, bez konieczności uruchamiania tzw. "ogryzków" typu: Gliwice – Katowice, Bytom – Gliwice, Katowice – Tarnowskie Góry, Tarnowskie Góry – Herby Stare, Katowice – Zawiercie, Katowice – Kraków, Tychy Miasto – Katowice, Katowice – Oświęcim.

Liczę na konstruktywną ocenę mojej propozycji.

Na powyższe pismo proszę o odpowiedź w trybie dostępu do informacji publicznej pocztą elektroniczną na adres: (tutaj podałem swój adres e-mail) lub pocztą tradycyjną na adres podany w górnej części listu. Z wyrazami szacunku, (tutaj podałem swoje imię i nazwisko).
"

Dzisiaj otrzymałem od nich odpowiedź drogą pocztową o dziwo:

W odpowiedzi na Pana wniosek uprzejmie informuję, że w chwili obecnej rozmowy ze Śląskim Zakładem Przewozów Regionalnych w Katowicach dotyczące łączenia relacji pociągów regionalnych nie są prowadzone, niemniej jednak z zainteresowaniem zapoznaliśmy się z Pana propozycjami i w odpowiednim terminie zostaną one szczegółowo przeanalizowane wspólnie z Organizatorem Przewozów oraz przedstawicielami Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Katowicach.

Teraz pozostaje mi czekać na odpowiedź od Wielkopolskiego, Małopolskiego i Łódzkiego ZPR.
Powrót do góry

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-02-2011, 21:46   

Łódzkie się pewnie tradycyjnie wypnie na te propozycje, skoro dla nich problemem jest nawet przedłużenie dwóch pociągów z Wielunia do Kępna co by pozwoliło na przesiadkę do i z Poznania. Nie wspomnę o tym ogryzku do i z Krzepic, którego według nich nie da się przedłużyć do Wielunia. Mnie kiedyś odpisali, że nie ma na to kasy jakby jazda pociągu 5 stacji dalej była aż tak kosztowna. Niestety z Łodzi chyba nie widać reszty województwa, poza linią do Warszawy, choć podatki płacą wszyscy, Ci z peryferii też. Ale warto pisać niech przynajmniej wiedzą, że ktoś się tym interesuje.
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-02-2011, 11:10   

Darku, obawiam się, że masz rację. Na razie OZPR jako pierwszy wysłał odpowiedź, a do wszystkich zakładów wysłałem pisma w tym samym dniu.

Jestem ciekaw tylko jednej rzeczy, czy moje propozycje faktycznie będą przedstawione na konsultacjach rozkładowych...
Powrót do góry

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 11-02-2011, 22:33    Odpowiedz z cytatem

Darek, nie łódzki ZPR tylko łódzki UM. Proszę pamietac o tym. Smile

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 13-02-2011, 11:51   

Oczywiście pisałem do UM. Ale czy taki ZPR nie może wystąpić z propozycją do UM żeby przedłużyć jakąś relację, czy dołożyć nową? Myślę, że UM szybciej by może wprowadził propozycję wychodzącą od kolejarzy niż jakiegoś tam zwykłego pasażera.
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 14-04-2011, 12:17   

To długaśne pismo, które wysłałem swego czasu do ŚZPR, wysłałem również do ŁZPR, WZPR, MZPR i OZPR. PR Opole już odpisało, a dzisiaj odpisał mi PR Kraków:

W odpowiedzi na wystąpienie z dnia 24.01.2011 r. "Przewozy Regionalne" spółka z o. o. Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Krakowie uprzejmie Panu dziękuje za nadesłane propozycje do rozkładu jazdy pociągów regionalnych. Zapoznaliśmy się z ich interesującą treścią.

Odnośnie kształtu oferty i układu połączeń na stykach województw pragniemy uprzejmie poinformować, że wszędzie tam gdzie jest to możliwe zarówno pod względem techniczno-eksploatacyjnym, jak również ofertowym staramy się dokonywać łączenia relacji pociągów, bądź ich skomunikowań na stacjach węzłowych.

Jednocześnie informujemy, że w obowiązującym rozkładzie jazdy nie przewiduje się żadnych innowacji w zakresie kursowania pociągów na magistrali kolejowej Gliwice - Katowice - Kraków. Połączenia rejonu Śląska i Małopolski będą realizowane na bazie kursujących obecnie pociągów z zachowaniem dotychczasowych ich relacji. Ewentualne wydłużenie tras przejazdu pociągów od i do stacji Gliwice w i z kierunku Krakowa być może znajdzie urzeczywistnienie w następnej edycji rozkładu jazdy 2011/12, która znajduje się w fazie przygotowania.

Natomiast odnośnie połączenia relacji Oświęcim - Katowice i Katowice - Lubliniec w bezpośrednią relację Oświęcim - Lubliniec uprzejmie informujemy, iż z przyczyn ekonomicznych tut. Zakład nie wykonuje przewozów pasażerskich na linii Oświęcim - Katowice. Obsługę linii prowadzi wyłącznie Śląski Zakład Przewozów Regionalnych w Katowicach i niniejszy Zakład w sposób merytoryczny może zająć stanowisko w sprawie.

Z uwagi na powyższe oraz fakt, iż przedłożone propozycje obejmują w większości przypadków zmiany relacyjne pociągów na obszarze województwa Śląskiego przedmiotowe wystąpienie zostało przesłane do w/w Zakładu celem rozpatrzenia i dalszego traktowania według posiadanych właściwości. W związku z powyższym, ewentualne dalsze pytania w zakresie podnoszonych kwestii prosimy kierować na adres wskazanego Zakładu jak podano niżej:

"Przewozy Regionalne" spółka z o. o.
Śląski Zakład Przewozów Regionalnych
ul. Raciborska 58
40-012 Katowice

Za brak pozytywnych dla Pana decyzji odnośnie zmian w rozkładzie jazdy, jak również za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi, które powstało z przyczyn obiektywnych uprzejmie przepraszamy. Jednocześnie prosimy o przyjęcie powyższych informacji.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl