Umowa ma zostać podpisana po sprawdzeniu jej przez UZP, ale tam już nic nie powinno się zdarzyć. Z tego co wiem umowa ma zostać podpisana jeszcze w maju.
Czyli dobrze wiedziałem, że umowa nie została jeszcze podpisana. Skoro nie została podpisana, to nie można mówić nawet o rozpoczęciu produkcji, bo kto normalny podejmie się takiego wyzwania, nie mając gwarancji na papierze?
Poza tym znalazłem w archiwum takie coś:
Cytat:
Termin składania ofert 2009-09-15. Termin związania ofertą okres w dniach: 90 (od ustalonej daty składania ofert).
Ostateczny termin związania ofertą to połowa grudnia 2009 - ktoś byłby bardzo niepoważny myśląc, że również od połowy grudnia czyli od zmiany rozkładu będzie dysponował nowymi pojazdami...
_________________ Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Weekendowe zmiany w rozkładzie jazdy
W najbliższy weekend (8-9 maja 2010 r.) nie będą kursowały szynobusy na trasie Jelenia Góra - Szklarska Poręba i Jelenia Góra - Zielona Góra. W ich miejsce pojadą autobusy zastępcze.
................
dexter, w dn. 15.05. - 16.05.2010r. będzie tak samo.
Z powodu awarii szynobusu, do dnia 05.07.2010 r. za niektóre pociągi na trasie Legnica - Żary uruchomiona jest zastępcza komunikacja autobusowa za następujące pociągi:
Autobusy kursują z pominięciem przystanków osobowych Jezierzany i Studzianka. Z powodu dłuższego czasu przejazdu, autobusy mogą kursować z opóźnieniem w stosunku do rozkładu jazdy szynobusu.
źródło: Przewozy Regionalne
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Ja powiem tylko jedno w tej sprawie - zanim nastąpił ten ostatni totalny podział koleii problem był do załatwienia - jak szynobus nawalił jechała spalinówka (SU45,SM42,SP32) plus jedna bonanza i nie było problemu. Z reszty samemu można wyciągnąć wnioski.
maszynista, problemem są pieniądze, a nie podział kolei na spółki. Lokomotywa spalinowa i wagony kosztują. Bez zgody urzędu marszałkowskiego przewoźnik nie uruchomi składu zastępczego. Dotyczy to PR jak i KD.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Czyli wychodzi na to że to urząd marszalkowski traktuje ludzi jak bydło i funduje im przejazd w puszce zamiast przejazdu pociągiem z powodu oszczędności,bo PR/KD nie mają prawa uruchomić lokomotywy z wagonami?! naprawdę my żyjemy w jakiejś niezłej komedii..
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
PiterTarnów, to nie jest tak, że nie mają prawa. Przewoźnik może uruchomić droższy skład zastępczy, ale urząd marszałkowski za to nie zapłaci. Przewoźnik zrobi to na własne ryzyko i wygeneruje sobie straty, których nikt mu nie pokryje. Za działanie na szkodę spółki grozi prokurator.
Wielu w Was zapomina, że PR, KD itd. to podmioty prawa handlowego, a nie instytucje charytatywne z misją społeczną. Misja też kosztuje, a ekonomia jest bezwzględna!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Zasadniczo umowa między UMWD a PR czy KD powinna zakładać takie sytuacje, czyli konieczność uruchomienia składu zastępczego, który może generować większe koszty, ale jak widać organizatorowi na tym nie zależy...
Uprzejmie informujemy, że od dnia 27.VII.10 – 08.VIII.10 r. Lubuski Zakład Przewozów Regionalnych w Zielonej Górze uruchamia zastępczą komunikację autobusową.
W okresie kursowania zastępczej komunikacji autobusowej wprowadza się ograniczenie na przewóz rowerów.
* poc. nr 76030, Żary 5:07, Żary Kunice 5:16, Jankowa Żagańska 5:25, Konin Żag. 5:35, Iłowa Żag. 5:48, Okrąglica 6:00, Ruszów 6:09, Jagodzin 6:19, Stary Węgliniec 6:29, Węgliniec 6:38 Kursuje w D. Podróżni jadący z Żagania korzystają z pociągu nr 70821 odj godz. 4:48, na st. Żary skomunikowanie z kom. zastępczą gwarantowane.
* poc. nr 67031, Węgliniec 6:43, Stary Węgliniec 6:52, Jagodzin 7:02, Ruszów 7:12, Okrąglica 7:21, Iłowa Żag. 7:33, Konin Żag. 7:46, Jankowa Żag. 7:56, Żary Kunice 8:05, Żary 8:14 Kursuje w D. Na stacji Żary brak skomunikowania w kierunku Zielonej Góry
------
Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu uprzejmie informuje, że od dnia 28.07.2010 r. do dnia 03.08.2010 r. za pociągi nr 66442 rel. Głogów - Legnica
oraz 66447 rel. Legnica - Głogów wprowadzona zostanie autobusowa komunikacja zastępcza.
W okresie kursowania zastępczej komunikacji autobusowej wprowadza się ograniczenie na przewóz rowerów.
źródło: Przewozy Regionalne
_________________ Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
super decyzje betonu Dolnośląskiego . a z tym Głogów-Legnica, to o co chodzi zabrakło im kibli?!
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Niech sobie darują te przeciąganie terminów, tylko od razu napiszą, że do grudnia będzie wyłącznie autobus jeździł.
I powiedzcie mi, jak to jest, że zawsze informacje o komunikacji zastępczej za lubuskie pociągi, są podawane przez Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych?! W zakładce "Lubuskie" na stronie PR nie ma ani słowa o jakichkolwiek zmianach!
Dochodzi nawet do tego, że o pociągu, którego trasa biegnie wyłącznie w Lubuskiem (Żagań - Niegosławice), dowiedzieć się można od PR Wrocław.
Decyzją betonu Dolnośląskiego było zepsucie lubuskiego szynobusu?
Cytat:
a z tym Głogów-Legnica, to o co chodzi zabrakło im kibli?!
Nie wiem czy przypadkiem nie chodzi o jakieś prace prowadzone przez PLK.
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-07-2010, 23:37
Na Legnica - Głogów niech sobie trzymają zastępczą do końca rozkładu. Po ubiegłorocznej wichurze nad Legnicą 23.07.2009, gdy pół lasu leżało na trakcji między Legnicą a Raszówką, przez miesiąc z L-cy do Lubina Górniczego jeździł bus, a raz ponoć nawet taksówka (nie zweryfikowałem, ale byłoby to adekwatne do popytu na lubińskiej).
Od drużyn konduktorskich wiem, że PR wręcz zaoszczędziły na tej KKS. Czasami drużyny to bardzo niepewne źródło wiedzy, ale w tym przypadku nie mam powodów, by swoim informatorom nie wierzyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum