A to jestem zdziwiony dość pozytywnie. Widać musiał zastąpić uszkodzonego Impulsa. Jestem ciekaw, czy też pozostałe jednostki typu EN57, których właścicielem jest UMWD zostały przekazane Kolejom Dolnośląskim.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Wydaje mi się, że to wyłącznie awaryjna sytuacja i jak tylko Impuls będzie sprawny to EN57AL z powrotem wróci do PR.
A przed chwilą kolejny SMS - ostatni pociąg z Jeleniej Góry przez Legnicę do Wrocławia opóźniony z powodu awarii składu. To już nie może być przypadek, seria wpadek KD jest już kompromitująca
Dzisiejszy IR 36122 ŁUŻYCE rel. (Kraków - Węgliniec) między Wrocławiem Muchoborem a Wrocławiem Nowym Dworem doznał 70min. Powodem było potrącenie mężczyzny.
Na Praczach jest ograniczenie do 20 km/h na torze nr 3 (km 12,020 - 12,070) z powodu nierówności w profilu rozjazdu 4 (obowiązuje na wprost i kierunek zwrotny). Mówimy o tym czy jeszcze postawiono nowe?
Aż tak to się nie znam, ale łopatologicznie tłumacząc jak pociąg jedzie od strony Pracz w stronę centrum, to po przejeździe na ul. Głównej, momentalnie zwalnia i trzyma niską prędkość aż do momentu pojawienia się za oknem widoku na staw na Gliniankach.
22.08.2013 r. - pociąg 66224 rel. Wałbrzych Gł. - Wrocław Gł. odwołany ( 07.19 we Wrocławiu)
Defekt EZT .
I ludzie do pracy między innymi we Wrocławiu musieli czekać na następny.
Aż tak to się nie znam, ale łopatologicznie tłumacząc Wink jak pociąg jedzie od strony Pracz w stronę centrum, to po przejeździe na ul. Głównej, momentalnie zwalnia i trzyma niską prędkość aż do momentu pojawienia się za oknem widoku na staw na Gliniankach.
Są wymieniane częsciowo nowe podkłady i szyny . I stąd ta 20
Od środy 23.10 od 9o do dnia dzisiejszego na lwóweckiej KKS zastępuje wszystkie pociągi. Wyjątkiem był weekendowy obieg 69645/69642 kiedy pojechał szynobus.
[ Dodano: 30-10-2013, 05:05 ]
29-30 bez zmian KKS na lwóweckiej
[ Dodano: 31-10-2013, 07:54 ]
30.10 w dalszym ciągu KKA
Z powodu awarii trakcji na odcinku Środa Śląska - Miękinia wszystkie popołudniowe pociągi do/z Wrocławia miały spore opóźnienia.
Dla przykładu pociąg osobowy Węgliniec-Wrocław (przyj. 14.03) dotarł na dworzec główny dopiero o godz. 16.00. Tym samym opóźniony był pociąg Wrocław (odj. 15.35)-Węgliniec. Ogromna rzesza ludzi rzuciła się wówczas na szynobus z godz. 16.05 do Legnicy, który przyjechał z Jelcza Laskowic. Na peronie była walka o wejście do małego szynobusu. Gdy już wszyscy się upchali, to przyjechał opóźniony pociąg z Węglińca, co spowodowało ponowną wędrówkę ludów już to tego składu. Mimo wszystko w szynobusie nadal panował ścisk i w takich warunkach przebiegała podróż.
Czy nie można było parę minut opóźnić pociąg z godz. 16.05 (Wrocław-Legnica), by wcześniej mógł pojechać większy Impuls do Węglińca?
jano, No nie można. Ponadto około od godziny 14:50-15:05 na stacji Wrocław - Leśnica były 2 szynobusy do Żar (Wrocław (12:46) - Żary (15:34) - opóźniony 110min) na 1 peronie, a na 2 peronie stały 2x31WE Impuls KD 69531 rel. Wrocław (14:31) - Węgliniec (16:15) jechał na (31WE-005 i 004) - opóźniony 15 min i SA134-024 do Żar - opóźniony 30 min.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum