Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 49, 50, 51  Następny
Opóźnione i odwołane pociągi w regionie
Autor Wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 18-08-2015, 20:45    Odpowiedz z cytatem

Zgadza się, że szynobus czy stary EZT nie wyrobi się w czasie Impulsa.
Ale nie ma co dramatyzować. To są czasami sytuacje losowe, kiedy zamiast Impulsa jadą np. dwa SA (jak to ma miejsce choćby dzisiaj). Opóźnienie zazwyczaj nie przekracza 10 minut.

Zresztą Impulsy i tak mają jeszcze rezerwę czasową w swoim rozkładzie. Dla przykładu poranny pociąg rel. Legnica - Wrocław (przyj. godz. 6.24) prawie codziennie do stacji pośrednich przyjeżdża przed czasem. Myślę, że na tym odcinku Impulsowi można spokojnie urwać jeszcze z 5 min. od planowanego czasu przejazdu.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

black Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-08-2015, 11:00    Odpowiedz z cytatem

Jano uwierz mi, że to nie są losowe sytuacje. To dzieje się codziennie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

JanuszJG Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2015
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 19-08-2015, 17:53    Odpowiedz z cytatem

IR 56120 relacji Olsztyn Główny - Jelenia Góra jest opóźniony o około 15 minut. Powód: wypadek z udziałem ludzi. Posiada ktoś dokładniejsze informacje na ten temat?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 19-08-2015, 19:58    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
wszystkie osobowe na "węglinieckiej" powinny być wytrasowane na 130 km/h.W razie zastąpienia impulsa opóźnienia byłyby mniejsze a i sam impuls nie dostawałby tak "po garach" i byłby tańszy w obsłudze

Po to się kupuje ezt jeżdżące 160 i modernizuje linię na 160, żeby pociągi jeździły 160. Nic nie dostaje "po garach", to jest standardowa prędkość eksploatacyjna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 19-08-2015, 20:06    Odpowiedz z cytatem

Różnica w czasie przejazdu między Legnicą a Wrocławiem przy prędkościach 130 i 160 km/h i wszystkich postojach wynosi całe 2 minuty, za to bardzo rośnie zużycie energii, no i trzeba zatrudnić drugiego mechanika (a chyba nie o to chodzi żeby dla dwóch minut mieć przerost zatrudnienia). Zatem trasowanie zwykłych osobówek na 160 km/h między Legnicą a Wrocławiem jest po prostu bez sensu, duże koszty, zerowe efekty. Przy tulu postojach większą rolę gra przyspieszenie a nie prędkość maksymalna. Co innego jeśli chodzi o połączenia przyspieszone, te jak najbardziej powinny być trasowane na 160 km/h.

Patrząc na ofertę pociągów dalekobieżnych, sens modernizacji E30 do 160 km/h jest jak na razie bardzo wątpliwy. Równie dobry efekt dałaby rewitalka do 130 km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 19-08-2015, 20:53    Odpowiedz z cytatem

Impulsy dużo zyskują także szybkim przyspieszeniem oraz krótszą drogą hamowania, przez co mogą dłużej utrzymać maksymalną prędkość rozkładową.
Puki co połączeń dalekobieżnych na "naszym" odcinku E-30 nie ma, więc cieszmy się tym co jeździ Smile

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 19-08-2015, 21:29    Odpowiedz z cytatem

Wiesz Bartuś, moderna na 160 daje też inne efekty, takie jak znaczące podniesienie prędkości i nacisku na oś dla towarów, dłuższa żywotność, etc. Być może masz nawet rację, że przy gęstych postojach 160 nie ma aż tak wielkiego sensu. Ale nie mów, że rewitalka na 130 dałaby to samo, bo przy dłuższych trasach to już znaczące różnice. Standard 160 na magistralach to jest absolutne minimum, jeśli aspirujemy do grona krajów w miarę cywilizowanych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 20-08-2015, 00:29    Odpowiedz z cytatem

Bartuś napisał/a:
Co innego jeśli chodzi o połączenia przyspieszone, te jak najbardziej powinny być trasowane na 160 km/h.

Były tylko zaraz podnosił się krzyk z wiosek i KD rezygnowały z przyspieszonych pociągów. Szkoda!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 20-08-2015, 09:59    Odpowiedz z cytatem

Ktoś wie jaka jest teraz przyczyna opóźnień w pobliżu Wrocław Gł.?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 20-08-2015, 11:45    Odpowiedz z cytatem

Jestem na Głównym, wszystkie pociągi z /do Legnica, Głogów, Jelenia Góra są mocno poopóźniane, po 50-80 minut. Nie znam przyczyny.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 20-08-2015, 12:09    Odpowiedz z cytatem

Obsuwa na Grabiszynie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 20-08-2015, 12:27    Odpowiedz z cytatem

Ja o godz. 7.35 otrzymałem sms od KD z informacją "Awaria jednostki innego przewoźnika na odcinku Wrocław Muchobór - Wrocław Główny". Następnie kolejnego o przerwie w ruchu pociągów, w tym że pociągi pojadą z pominięciem przystanków Wrocław Nowy Dwór i Wrocław Muchobór.
O godz. 7.56 był już sms zinformacją, że udrożniono odcinek i przywrócono normalny ruch.

Poźniej o godz. 9.30 kolejna informacja o awarii urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Pociągi na odcinku Wrocław Żerniki - Wrocław Główny będą doznawać opóźnień do około 30 minut.

O awarii napisała także Gazeta Wrocławska:
"Poważna awaria na kolei we Wrocławiu. Przez kilka godzin wszystkie zwrotnice w mieście trzeba było przestawiać ręcznie. Większość pociągów miała przez to kilkudziesięciominutowe opóźnienia. Ten z Lublińca przyjechał na Dworzec Główny blisko dwie godziny później niż wynikało to z rozkładu"

Czytaj więcej: http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/6242046,wroclaw-powazna-awaria-na-kolei-wszystkie-pociagi-opoznione-kilkadziesiat-minut,id,t.html

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Jarul Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Maj 2010
Skąd: Wrocław Główny

PostWysłany: 22-08-2015, 02:39    Odpowiedz z cytatem

@Bartuś, nie masz racji odnośnie rewitalizacji linii, ale co do trasowania osobowych zgadzam się. Te 160 km/h jedzie się tylko chwilę, bo trzeba hamować, i cała energia idzie w opornik/klocki hamulcowe. Dla 2 minut. Poza tym właściwie nie ma jazdy wybiegiem wtedy. Jako mikol lubię czuć to przyspieszenie i 160, ale uczciwie powiedzmy: w osobowych jest to bez sensu.

_________________
PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 23-08-2015, 14:54    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jako mikol lubię czuć to przyspieszenie i 160, ale uczciwie powiedzmy: w osobowych jest to bez sensu.


Bez sensu na bardzo krótkich odcinkach. Na dłuższych jak najbardziej z sensem. Zarówno na E30 jak i od nowego RJ na E59 jest dużo odcinków w sam raz na 160.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 06-09-2015, 18:17    Odpowiedz z cytatem

Śmiertelne potrącenie człowieka w Zębicach Wrocławskich. Jeden tor zamknięty, opóźnienia pociągów osobowych, TLK i IC. Na miejscu prokurator i inne służby.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 31 z 51 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 49, 50, 51  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl