Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Domagam się interREGIO do Trójmiasta!

Czy chcesz interREGIO na trasie Warszawa - Trójmiasto?
TAK
86%
 86%  [ 104 ]
NIE
13%
 13%  [ 16 ]
Głosowań: 120
Wszystkich głosów: 120

Autor Wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 05-02-2010, 13:29    Odpowiedz z cytatem

Jeśli się przez Tczew-Malbork nie da bo mówicie, że korki to można tamtędy przy okazji 1 para jadąca przez Kościerzynę -Somonino (Kartuzy) Czersk Bydgoszcz jakieś by branie miało a przy okazji jakby się lepiej napisało rozkład na wąskich gardłach to i miejsce dla IR by się znalazło. Przy okazji jak piszę by ruszać z Gdańska a nawet z Tczewa.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 05-02-2010, 13:47    Odpowiedz z cytatem

Bartini, nikt nie każe Ci jeździć pociągami IR, więc nie rozumiem twojej krytyki. Pasażerowie już wybrali o czym świadczą tłumy w wielu IR i pustki w TLK na linii E30.

Jeśli chodzi o mnie to nikt (beton PKP, UTK, MI, mikole, kolejarze itd.) nie będzie mi dyktował czym, dokąd i za ile mam jechać. To jest wyłącznie moja sprawa czy pojadę sobie zdezelowanym ezetem, czy "ekskluzywnym" ekspresem. Jako klientka kolei chcę mieć wybór i prawa do takiego wyboru się domagam! O ofercie ma decydować rynek, czyli klient, a nie banda matołów, którym marzy się PKP IC na GPW i dążą do celu po trupach, nieustannie rzucając podkłady kolejowe pod koła interREGIO.

Bartini napisał/a:
6 godzin jazdy to z pewnością bardzo kusząca oferta, wiele osób się skusi.

Obecnie EIC z Warszawy do Gdyni jeżdżą ponad 5,5 godz. Gdyby jakiś IR jechał nawet 7 godzin to jestem przekonana, że wiele osób wybrałoby tańszą alternatywę, bo Polacy zamożni nie są i póki co bardziej zwracają uwagę na cenę. A ceny biletów w IR byłyby kuszące:

Warszawa Cent. -> Gdynia Gł. (350 km)

EIC/Ex - 104 zł
TLK - 53 zł

IR - 41 zł (1 kl. 49,20)
IR (REGIOkarta) - 28,70 zł (1 kl. 43,05)

Jak widać wybór byłby oczywisty. Ja swoich ciężko zarobionych pieniędzy nie mam zamiaru wyrzucać w beton PKP IC.

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 05-02-2010, 14:08    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Pasażerowie już wybrali o czym świadczą tłumy w wielu IR

Przejedź się IR "Prosna". Jak ten pociąg się bilansuje, to ja nazywam się Andrzej Wach.

Cytat:
To jest wyłącznie moja sprawa czy pojadę sobie zdezelowanym ezetem, czy "ekskluzywnym" ekspresem.

A ja chcę żeby zdezelowane kible trafiły tam gdzie ich miejsce, czyli do huty.

Cytat:
Obecnie EIC z Warszawy do Gdyni jeżdżą ponad 5,5 godz.

Tylko z tytułu trwających modernizacji.

Cytat:
Ja swoich ciężko zarobionych pieniędzy nie mam zamiaru wyrzucać w beton PKP IC.

Ale w beton PR już tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 05-02-2010, 14:14    Odpowiedz z cytatem

Bartini, wolę wyrzucić 41 zł w beton PR niż 104 zł w beton zbrojony PKP. Język

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Zed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: UK

PostWysłany: 05-02-2010, 14:33    Odpowiedz z cytatem

Bartini napisał/a:
A ja chcę żeby zdezelowane kible trafiły tam gdzie ich miejsce, czyli do huty.

Spora część wagonów PKP IC też nadaje się do huty.

_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 05-02-2010, 14:45    Odpowiedz z cytatem

"Panie Wach" jeśli się nie podoba można jeździć autobusem. Ja np. mam zamiar się wybrać w wakacje do Katowic osobowym i nawet mi nie będzie przeszkadzać full plastic (oczywiście na części trasy bo całość to trochę lipa). A co do jazdy z Gdyni do Warszawy w 2,5 godziny potem plakaty zostały zmienione na z Gdańska a ostatecznie z Pomorza (przypominam Toruń też jest na pomorzu zresztą podobnie jak Kiel).

A co do jazdy to ja też wole jechać za 95 zł 12 godzin niż za 150 7.

A przy okazji czemu IR ma być na wschód ja chce na zachód do Poznania, Gorzowa, Szczecina, Wrocławia.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 05-02-2010, 16:25    Odpowiedz z cytatem

Bartini napisał/a:
Dalej - kompletny bajzel taryfowy. W IR spotykam mnóstwo ludzi, którzy mają wystawione bilety na "D". Wkurwiają się, muszą kupować kolejne bilety i są coraz bardziej zrażeni do kolei. Kasjerki nie potrafia wypisywać dopłat np. do miesięcznego O na IR.

Bajzel taryfowy to wina PR wg Ciebie? PR mają w sumie bardzo prostą i przejrzystą taryfę. A że kasjerki PKP IC bardzo często złośliwie sprzedają pasażerowi niewłaściwy bilet na pociąg IR...

Bartini napisał/a:
IR notorycznie się spóźniają, zrywając skomunikowania.

Pociągi PKP IC też notorycznie się spóźniają. Zajrzyj na bloga:
http://infokolej.blog.onet.pl

Bartini napisał/a:
Nagle zabetonowana zwiącholami i totalnymi układami spółka (która notabene jest bankrutem, tylko na mocy "prawa" nie można ogłosić jej upadłości) jest postrzegana jako mesjasz polskich kolei, bo wypuszcza mega-tanie połączenia na dalekich dystansach.

PKP IC też jest zabetonowane zwiącholami i przeżarte układami. Zadłużenie PKP IC wobec spółek PKP wcale nie jest jakoś znacząco mniejsze niż zadłużenie PR, a 2009 r. PKP IC na pewno zamknie dużym minusem.
Różnica między betonem PR a PKP IC jest taka, że beton PR wprowadził na tory tańszą konkurencję w postaci interREGIO przełamując monopol PKP IC na najbardziej intratnych trasach, a beton PKP IC robi wszystko, żeby ten monopol utrzymać i nadal maksymalnie doić pasażerów zmuszając ich do korzystania z najdroższych pociągów Ex i IC, czego najlepszym przykładem jest linia Warszawa - Gdynia.

Więcej obiektywizmu Bartini!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!


Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 05-02-2010, 16:30, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 05-02-2010, 16:30    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Spora część wagonów PKP IC też nadaje się do huty.

Ehe, "a u was biją murzynów". Nigdzie nie napisałem że PIC ma 100% nowych wagonów standardu Z.

Cytat:
"Panie Wach" jeśli się nie podoba można jeździć autobusem

Cytat:
nawet mi nie będzie przeszkadzać full plastic

Mam chory kręgosłup i ani PKS, ani fullplastik nie oferuje mi wygodnej podróży. Wynika z tego, że chyba pozostaje mi kupić samochód, bo żadna ze spółek nie jest zainteresowana zapewnieniem odpowiedniego komfortu jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 05-02-2010, 16:42    Odpowiedz z cytatem

Ludzie jak wy byście narzekali będąc w Albanii czy nawet na Litwie. Na Litwie tylko pomiędzy Wilnem a Kownem jeździ więcej niż 10 par pociągów. Połączenia międzynarodowe to najczęściej 0,5 pary na dobę, pozwalająca dojechać na Litwę na wieczór. W wielu miejscach jak się przerwie jedną linię do od razu spora część kraju jest odcięta. Pojazdy z wyglądu są gorsze niż nasze EN57, a nowoczesnych słoników jest zaledwie kilka(naście). Doceńcie to co my mamy.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurami22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2009
Skąd: Wolbrom/Warszawa

PostWysłany: 05-02-2010, 17:18    Odpowiedz z cytatem

Bartini o to, że po 17:00 nie ma pociągów do Łodzi zgłaszaj pretensje do PICu. O to, że dotowane TLK konkurują z IR zamiast uzupełniać takt lub jechać tam gdzie nie ma komercyjnych też, jest to niewątpliwie sprzeczne z prawem.

A z tym stanem IR nie wiem gdzie taki jest, nigdy nie spotkałem IR, któremu można by zarzucić jakieś uchybienia poza tymi, że w czasie fali największych mrozów były problemy z drzwiami. A spóźnianie się niby TLK o EIC nie mówiąc się nie spóźniają, wybacz nie widzę różnic między nimi w tym zakresie.

A jak masz takie luksusowe wymagania to dla Ciebie jest EIC, a innym nie broń wybrać się z Zawiercia do Gdańska nawet na plastikowych siedzeniach pociągiem REGIO - gdyby takie było. Nie narzucaj innym swoich wymogów odnośnie luksusów z PICem Śmiech


Ostatnio zmieniony przez Gurami22 dnia 05-02-2010, 17:26, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomasi.fi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2009
Skąd: Wrocław/Kłodzko

PostWysłany: 05-02-2010, 17:24    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie, tylko narzekać potraficie. Pamiętam jak były pierwsze plotki na temat tego że pojawi się Taurus w Polsce. Wszyscy robili gały, to nie możliwe, rewolucja! Teraz jest Taurus..lokomotywa jak lokomotywa i tak kolej to złom. Przedstawiono w 2004 roku projekt pociągu 14WE modernizacji EN57, ludzie twierdzili ze to niemożliwe.."takie cudo!"a jednak udało się, skutek? to tylko kibel, en57 a tak się wszyscy ślinili. Nie wspominam projektu SPOT dla EN57, mój brat który nie jeździ koleją był bardzo zadowolony ze SPOT-A. Doceńcie to co macie i to że pracujemy na przyszłość, nie od razu Kraków zbudowali. Mamy zapóźnienie technologiczno-mentalne na poziomie 30lat do europy zachodniej. Ta transformacja teraz dopiero przynosi owoce w postaci inicjatywy patrz pociągi interREGIO. Wszyscy zapaleńcom i sprinterom(we wszystkich dziedzinach życia) polecam troche powściagliwości. IR to dziecko wolnej konkurencji, które niektórzy chętnie by łopatami zatłukli. Polakom życzę przeskoku mentalnościowego. Pozdrawiam

_________________
Moje tematy, dolnośląska kolej:
http://tnij.com/Linia_Klodzko_Nowe_Stronie_Slaskie
http://tnij.com/Linia_Na_Lotnisko_Wroclaw_Strachowice
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 05-02-2010, 19:43    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie wspominam projektu SPOT dla EN57, mój brat który nie jeździ koleją był bardzo zadowolony ze SPOT-A.

Niezwykle niewygodny badziew. Znacznie lepsze są stare skajowe kibelki. Przynajmniej miękko jest.

Cytat:
IR to dziecko wolnej konkurencji, które niektórzy chętnie by łopatami zatłukli

Konkurencji tak. Wolnej nie. Ciężko mówić o konkurencji między dwoma uprzywilejowanymi podmiotami na rynku, czerpiącymi lwią część przychodów z dotacji.

Cytat:
O to, że dotowane TLK konkurują z IR zamiast uzupełniać takt lub jechać tam gdzie nie ma komercyjnych też, jest to niewątpliwie sprzeczne z prawem.

Ciekawe. PIC odpowiada zapewne także za gradobicie i koklusz.

Cytat:
A z tym stanem IR nie wiem gdzie taki jest

Podałem - IR "Mamry" oraz IR "Prosna"

Cytat:
A jak masz takie luksusowe wymagania to dla Ciebie jest EIC

Czy ja ci coś narzucam. Możesz nawet załapać się do węglarki, jak bardzo chcesz to mogę ci zagwarantować wygodny przejazd w próżnym Eaosie. Jak chcesz mi dołożyć, albo błysnąć intelektem, to musisz się lepiej postarać.

No ale czekam na bardziej inteligentne komentarze, bo na razie wszelkie argumenty na rzecz IR sprowadzają się do haseł "tanio" i "PIC też jest do bani". O ile pierwszy ma jakiś sens, to drugi świadczy tylko o totalnej hipokryzji wypowiadających się osób, które jeszcze jakiś rok - półtora temu jechały po PRach, że to "beton wożący ludzi jak bydło".

Cytat:
PR wprowadził na tory tańszą konkurencję w postaci interREGIO przełamując monopol PKP IC na najbardziej intratnych trasach, a beton PKP IC robi wszystko, żeby ten monopol utrzymać i nadal maksymalnie doić pasażerów

Za to PR dalej terroryzuje samorządy z żądaniem coraz wyższych dotacji, interesują ich tylko najbardziej obłożone linie i pokazanie jacy to oni są ważni. Interes pasażera jak zwykle mają daleko stąd.

Sądzę, że główny problem polega na tym, że PIC ma całkiem niezłe "doły" (nie licząc "desantu z OPM"), natomiast centrala generuje głupkowate pomysły, a z PR jest na odwrót - centrala po usamorządowieniu zrozumiała na czym polega kolej, ale zabetonowane struktury w niektórych regionach skutecznie uniemożliwiają stworzenie czegoś sensownego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05-02-2010, 20:06    Odpowiedz z cytatem

Bartini, pleciesz takie bzdury, że aż bierze mnie na wymioty. Pomijam fakt, że twoje wypowiedzi nie mają nic wspólnego z tematem dyskusji.

Pociągi interREGIO jakie są każdy widzi. Oferta spotkała się z uznaniem pasażerów, a gorące dyskusje na forum zwolenników i przeciwników IR świadczą tylko o tym, że beton PKP i ich popleczników szlag trafia na miejscu.

Polak nie jest głupi i nie da się doić przez PKP IC mając tańszą alternatywę, więc ujadanie na IR nie ma żadnego sensu.

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stanisława Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 14 Lis 2005
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 05-02-2010, 20:33    Odpowiedz z cytatem

Bartini, weź coś na nerwy, bo ci żyłka pęknie.

Ja uwielbiam pociągi IR. Dzięki niskim cenom wreszcie mogłam ruszyć się z domu. Niedawno pierwszy raz w życiu jechałam linią CMK, właśnie dzięki IR. Mam rodzinę w Wejherowie i IR z Katowic lub Krakowa do Gdyni bardzo by mnie ucieszył!

_________________
Proč mě nikdo nemá rád
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-02-2010, 20:35   

Jeśli chodzi o ewentualne uruchomienie IR Gdynia -Warszawa to jestem przeciwny do czasu zakończenia modernizacji tej lini


Ostatnio zmieniony przez Stanisława dnia 05-02-2010, 23:00, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl