Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Nowy układ zbiorowy pracy w PKP IC
Autor Wiadomość

Punisher Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2010

PostWysłany: 23-02-2010, 22:21    Odpowiedz z cytatem

Jakaś dziwna histeria zapanowała w tym temacie. Myślę, że nie po to Gumiś go rozpoczął. Z zamieszczonego przez niego projektu wynika jak wiele rzeczy chcą zabrać. Nie ważne czy duże, czy małe związki (kłótnie nie potrzebne), ważne co wywalczą. Jak będą ze sobą rywalizować i wzajemnie sobie wyrywać każdy drobiazg to już przegrali. Trzeba uszanować co każda grupa miała i bronić tego razem. Wszyscy są ważni. I maszynista, i rewident, manewrowy czy konduktor. itd…

_________________
Jeśli wrogowie cię chwalą, musiałeś popełnić błąd.
(August Bebel)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 24-02-2010, 09:21    Odpowiedz z cytatem

"Niech Nas łączy honor i więź zawodowa" - Honor - no cóż niektórzy zapomnieli co to takiego. Sad
Co do więzi - wbity między pracowników klin przynosi efekty.
Teraz pozostaje li tylko obserwacja za co i kiedy Nas "przehandlują" - tylko w imię czego i dlaczego?
Na to pytanie niestety musi sobie każdy odpowiedzieć sam.

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

arturek31 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2008

PostWysłany: 24-02-2010, 13:31    Odpowiedz z cytatem

czy ktos mógłby przesłac nowy projekt układu zbiorowego Intercity bo ten z wrzuty nie da się otworzyc pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 25-02-2010, 00:08    Odpowiedz z cytatem

Na pewno się otwiera!

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Punisher Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2010

PostWysłany: 25-02-2010, 06:34    Odpowiedz z cytatem

Gumis, czegoś tu nie rozumiem. Cytatem, który podajesz posługują się maszyniści, a z tego co piszesz jesteś maszynistą Shocked Z drugiej strony masz sporo racji zadając pytanie czy nowy układ będzie najlepszy z możliwych, czy będzie przedmiotem handlu. Będziemy bacznie obserwować postępy w pracach nad układem. Mam nadzieję, że taka jawna cenzura powstrzyma pseudozwiązkowców od ich niecnych planów.

_________________
Jeśli wrogowie cię chwalą, musiałeś popełnić błąd.
(August Bebel)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 25-02-2010, 11:51    Odpowiedz z cytatem

gumis napisał/a:


Przeanalizuj "stary" układ i porównaj z "nowym" - kto najwięcej straci na nowych zapisach?
Pracownik biurowy?
Zaplecze techniczne?
Najwięcej stracą tzw. pracownicy liniowi czyli właśnie drużyny pociągowe.
Nie ma co drzeć szat - po jutrzejszej "kawie" z władzą będziemy wiedzieli więcej na temat nowego układu.


Szanowny kolego - najwięcej do stracenia mają drużyny konduktorskie Exclamation Hmm .
Jeden z załączników do zaproponowanego ZUZP mówi tylko o dodatku w ilości 35% za jazdę pojedynczą maszynisty, gdy maszynista odstawia skład na grupę odstawczą i wykonuje manewry itd. A dlaczego kier. poć. nie może mieć również takiego dodatku, gdzie prowadzi skład 1/0, gdy odstawia skład na grupę odstawczą, gdy wykonuje manewry Question .
Dlatego tez załącznik na pewno będzie mocno analizowany Exclamation . Maszyniści mają swoje i w myśl równouprawnienia, niech drużyny konduktorskie także z takiego przywileju korzystają Wink .

[ Dodano: 25-02-2010, 11:57 ]
fisch napisał/a:
To była ta kawa czy nie? Coś ustalono, czy nie? Kto wie ?


Oczywiście, że na spotkaniu była kawa, herbata, cukiereczki i paluszki.
Ze strony Spółki "Intercity" byli obecni - Prezes - K. Celiński, członek Zarządu K. Kołodziejski, Dyr. d/s. pracowniczych- G.Blicharz oraz K. Mamiński w roli negocjatora.
W dniu 23.02.2010r. na tym spotkaniu podpisano "Porozumienie w sprawie rokowań w trybie art. 241.28 kp zakładowego układu zbiorowego dla pracowników "PKP Intercity" S.A." zawarte pomiędzy "PKP Intercity" a organizacjami związkowymi.
Jednocześnie dla organizacji związkowych Zarząd przedstawił harmonogram spotkań w sprawie prowadzenia rokowań do nowego ZUZP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 04-03-2010, 07:50    Odpowiedz z cytatem

Wykaz instrukcji obowiązujących maszynistę IC - stan na dzień 01.03.2010.
http://img52.imageshack.us/img52/7041/instrukcjeic.th.jpg
Ktoś się napracował ?

Oto założenia jednej ze stron do negocjacji w sprawie ZUZP.
Widać wolę współpracy i wreszcie konkretne stanowisko - czy się ostoi? Czas pokaże.
Ważna jest determinacja i wspólne działanie - w czym kawa i ciasteczka nie powinny przeszkadzać.
http://img502.imageshack.us/img502/6162/zaoeniadonegocjacji.th.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/4390/zaoeniacd.th.jpg

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 04-03-2010, 19:20    Odpowiedz z cytatem

gumis, umieściłeś stanowisko związku maszynistów.
Poczekajmy na wspólne ustalenia. Dobrze wiesz, że inne związki uczestniczące w negocjacjach do ZUZP w Spółce "PKP Intercity" maja także coś do powiedzenia. I tego się trzymajmy.
Poczekajmy jak będą przebiegały negocjacje odnośnie dodatków dla drużyn konduktorskich, co na dzień dzisiejszy zespól trakcyjny ma zapewnione.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mocny Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lut 2008

PostWysłany: 09-03-2010, 00:15    Odpowiedz z cytatem

Bez obrazy. Swoisty targ "niewolnikami"( maszyniści , kier. poc , manewrowi ) itp . na taką sytuację pozwalają niektóre związki zawodowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Punisher Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2010

PostWysłany: 17-03-2010, 21:06    Odpowiedz z cytatem

Podobno wczoraj było kolejne spotkanie. Czy ktoś wie co ustalono?

_________________
Jeśli wrogowie cię chwalą, musiałeś popełnić błąd.
(August Bebel)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 30-03-2010, 21:33    Odpowiedz z cytatem

Mam taką uwagę do Dolnoślązaka.
35% pojedynki, to ma maszynista za to, że prowadzi pociąg w pojedyńczej obsadzie. Nie ma tutaj znaczenia, czy sprowadza pociąg na jakąs tam grupę. Jedzie sam, ma dodatek.
Dlaczego niby kierownik pociągu miałby mieć dodatek za to, że jedzie sam? Czy on prowadzi ten pociąg? Skończmy wreszcie z tymi mitami, że kierownik coś prowadzi. Jedzie sobie wygodnie w wagonie i g... go wszystko obchodzi.

Pzdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ic konduktor Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lip 2009

PostWysłany: 31-03-2010, 11:40    Odpowiedz z cytatem

klimeu44, powiem Ci o powodzie dla którego ja właśnie nie chcę być kierownikiem pociagu.
W Twoim rozumieniu, kierownik pociągu to gość z przypiętym identyfikatorem o treści "kierownik pociągu".
Ja zaś wiem nieco więcej, a przez ponad 20 lat pracy nie jedno już widziałem i wiem że być kierownikiem pociągu to być odpowiedzialnym za wszystko.
Przyjęcie skłądu pociągu, to nie tylko picie kawy w pzredziale, ale konieczność obejrzenia składu z każdej strony, zderzaki, obręcze, sprzęgi, tablice, mostki, stopnie, szyby, linki uszyniające i wiele innych. Do tego dochodzi wiele dokumentów do wypełnienia i poświadczenia ich własną dupą, że Twoje bezpieczeństwo jest okey.
Wyjazdy ze stacji to znacznie więcej od powiedzenia "odjazd". Obesrwacja składu i osób w jego otoczeniu i podjęcie szybko właściwej decyzji w przypadku grożącego Ci niebezpieczeństwa. Jazda to też coś więcej jak patrzenie za okno. Roztrzyganie głupawych sporów pomiędzy podróżnymi, pomiędzy konduktorem i podróżnymi, pomiędzy pracownikami Warsu i podróżnymi. W razie sytuacji anormalnej podjęcie szybkiej i właściwej decyzji zmierzającej do zapewnienie bezpieczeństawa Tobie i innym podróżnym oraz pracownikom w pociagu. Dbanie o czas jazdy, dbanie o porządek, o innych pracowników. W razie potrzeby praca manwerowa, próba hamulca, a za wszystko, nawet za poczynania konduktora, maszynisty i Warsiarza, kierownik oberwie też, oberwie za brak nadzoru.
Wielokrotnie widziałem mojego kierownika spoconego z emocji, gdy zatrzymał pociąg bo jakiś baran wskakiwał. Wiele razy widziałem kierownika ratującego życie, bo gość zawału dostał w wagonie. Widziałęm też kierownika gaszącego pożar i wynoszącego dziecko z płonącego wagonu, za które jak mi później powiedział czuł się odpowiedzialny.
Więc nie powiesz mi że gówno go to obchodziło!
Wielki szacunek dla pracy kierownika pociagu, dla pracy maszynisty, dla pracy dyżurnego ruchu.

_________________
" Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś."
E. Murphy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 01-04-2010, 23:43    Odpowiedz z cytatem

Przebieg "negocjacji" nad ZUZP IC:
http://img148.imageshack.us/img148/3491/56394608.th.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/458/27543039.th.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/4999/zuzpic1.th.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/7136/zuzpic2.th.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/5506/zuzpic3.th.jpg
http://img266.imageshack.us/img266/5901/zuzpic4.th.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/6354/zuzpic5.th.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/4185/zuzpic6.th.jpg

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Punisher Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2010

PostWysłany: 02-04-2010, 00:55    Odpowiedz z cytatem

Gumiś piszesz w innym temacie, że KC na negocjacjach układu IC ci groził, masz z tego protokół? Były spotkania w marcu, dawaj protokoły-są chyba ciekawe.

_________________
Jeśli wrogowie cię chwalą, musiałeś popełnić błąd.
(August Bebel)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 02-04-2010, 01:37    Odpowiedz z cytatem

Groził jak groził ale dupę to mi obsmarował, że Ja to kawał ch...a a on to kolejowy Robin Hood w połączeniu z Al Capone. Dwa w jednym.
Oto wcześniejsze protokoły:
http://img534.imageshack.us/img534/3294/17661177.th.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/9936/28549174.th.jpg
http://img156.imageshack.us/img156/8440/76963541.th.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/9273/37362197.th.jpg
http://img188.imageshack.us/img188/9664/18238282.th.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/8752/57208524.th.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/3367/67608761.th.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/1824/33716392.th.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/1734/22421183.th.jpg

To było w ramach "zajączka Wielkanocnego".

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl